It is currently 02 Oct 2024, 00:26

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 173 74 75 76 7785 Next
Author Message
PostPosted: 28 Feb 2011, 21:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Oct 2005, 22:34
Posts: 880
Location: Hoboken, Belgium
Solliciteren voor een droomjob die me op het lijf geschreven is, na 3 selectierondes met slechts 2 van de 16 kandidaten overblijven, een heel goeie indruk maken bij de baas-in-spé, maar dan uiteindelijk toch de job niet krijgen omwille van een belachelijk en bij de haren getrokken detail dat er in feite helemaal niets mee te maken heeft. Man dit is balen, te meer omdat mijn huidige werksituatie me stilaan gek aan het maken is. :mad :\ :(


Top
   
PostPosted: 28 Feb 2011, 21:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Sterkte Jasper!

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 28 Feb 2011, 21:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Komt wel goed, schatje.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2011, 19:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Krijg de :mad :evil :mad van die belastingformulieren...

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2011, 21:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
haha hoe meer belasting je betaald, des te meer er binnen gekomen is toch???


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2011, 21:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Dat klopt! Maar bij mij klopt t niet :rolleyes :x

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 03 Mar 2011, 00:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Ik was vergeten om de inschrijving van mijn studie een tweede maal te bevestigen, gevolg: ik heb een half jaar geen collegegeld betaald. Nou dat is mooi, tot ik net een brief krijg van het IBG:

Je hebt een half jaar onterecht een OV kaart gehad, betaal even 400 euro terug...

gvd heb dat ding 2x gebruikt in die tijd

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
PostPosted: 03 Mar 2011, 19:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Gister zo'n ruzie gehad met mijn enige collega dat we vandaag 8u lang geen woord tegen elkaar gezegd hebben. Duurt best lang dan zo'n dag. Vrees dat het voorlopig ook niet goed gaat komen. Hoe op te lossen, ik heb nog even geen idee. :mad


Top
   
PostPosted: 03 Mar 2011, 19:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 18 Nov 2005, 13:31
Posts: 331
Location: noordwijkerhout
o dat is echt k**! Ik heb ook wel eens wéken met de enige collega waarmee ik op een kamer zat geen woord gewisseld, alleen het hoogst noodzakelijke over het werk...

Kreeg daar toch wel behoorlijk buikpijn van...

Gelukkig kreeg ik toen aanbieding voor een andere baan, dus kon ik gaan aftellen


Sterkte meis!


Last edited by bertje on 03 Mar 2011, 21:40, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 03 Mar 2011, 20:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Wat vervelend Chantal. Komt vast wel weer goed hoor. Het is toch geen wedstrijdje wie het langst niets kan zeggen? Pak het initiatief en zeg 'kom, laten we even een kopje koffie doen'.

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 03 Mar 2011, 21:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
De koek is gewoon een beetje op. Iemand die liegt, bedriegt, zo gesloten als een boek is, niet zichzelf (volgens mij 2 persoonlijkheden), zo eigenwijs enz. enz. en daar moet ik samen een bedrijf mee runnen. Ik voel me verantwoordelijk maar kan die verantwoordelijkheid steeds moeilijker dragen. Als je al meerdere malen bedrogen/voorgelogen bent, dan houdt het echt een keer op met vergeven. Ik kan het gewoon niet meer opbrengen.

Er ontstaan knullige/onprofessionele situaties waar klanten last van hebben, dat kan gewoon niet. Het komt zo onprofessioneel over zo en dat is gewoon niet goed voor het bedrijf. En dat gaat me aan het hart, is ook mijn boterham en toekomst.

Vrees dat ik die stap van om de tafel gaan zitten niet kan opbrengen.


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2011, 00:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Da's lastig idd...

Sterkte!

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2011, 09:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Amai? Jezus wat kut...
In een groot bedrijf kan je nog us onderduiken, hier zit je elkaar bijna op de lip... balen zeg...
Heel, heel veel sterkte... Don't forget, jij bent de beter van de 2.


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2011, 15:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Ongelooflijk dit... wat een idioten?
Ben niet snel verbijsterd, maar dit slaat alles... verwarming is een absurde eis?? What's next, stromend water moet ik niet om zeuren?
http://www.bzwonen.nl in Haarlem... nooit naar toe gaan mensen!!!

Had een pand op het oog van 60m2: grote woonkamer, slaapkamer, nog een derde (werk) kamer, en keuken, douche en toilet... alles mooi apart.

Ik had al ja gezegd, todat ik ineens bedacht: hmmm, bij het bezichtigen viel mij alleen CV op in de woonkamer... die zou toch niet het hele pand moeten verwarmen??

Let wel, dit is een appartementje (mooie vloer, alles geschilderd, lekker fris) boven een opslagloods op een industrie terrein... dus, koud!!!! Nu, maar vooral in de winter...

Eerste bezichtiging was vorige week woensdag, en toen gaf ik aan het een mooie ruimte te vinden, maar 750 ex te duur. Ik bood toen 775 inc. Nou, dat was een absolute onmogelijkheid!!

Een week later, afgelopen woensdag, werd ik weer door BZ Wonen gebeld, dat ze me tegemoet wilden komen. (lees, alle bezichtigingen leverden hen geen huurder op!) ... dus, 775 it was!!

En toen gaf ik aan: luistert, ik bedenk ineens dat er geen CV ligt, anders dan in de woonkamer. En ik wil toch ook graag comfortabel slapen en douchen... je weet toch, boven een loods? Koud? Je weet?

1 Dag later, dit antwoord... mensen, frons de wenkbrauwen!!!

Beste Christian,

De verhuurder gaat niet voor een half jaar een C.V. aanlegggen, maar dit had hij al eerder aangegeven.

Ik denk dat het beter is om van deze woning af te zien. De verhuurder is al zeer schappelijk geweest om de prijs en de duur van de huurperiode voor je aan te passen, maar dat verwacht hij ook terug van de huurder. Aangezien je telkens van gedachten veranderd en steeds meer eisen krijgt, neemt de verhuurder je niet serieus meer en heeft hij bij ons aangegeven dat wij verder moeten gaan zoeken naar een meer geschikte huurder(s).

Bij deze gaan wij dus verder met andere huurders voor deze woning.

Met vriendelijke groet,

Roberto Hertog



En mijn antwoord:



Roberto,
Bedankt voor al je moeite, maar ik neem de verhuurder ook niet meer serieus.
Hoe kan je verwarming in de slaapkamer en douche nou veeleisend noemen? Je weet zelf hoe koud het kan worden rond deze tijd, en vooral in zo'n pand. En hoezo "voor een half jaar CV aanleggen"? Ik mag toch aannemen dat elke huurder verwarming wil?
Ik ben geen 1 keer van gedachten veranderd overigens: ik heb vorige week woensdag een bezichtiging gehad, waarbij ik aangaf max 775 euro inc te betalen. Rene gaf aan dat dit niet kon. Wat prima was, en we namen afscheid.

Een week later belde jij mij op om te zeggen dat dit wel kon, omdat de verhuurder graag een huurder wil, en het anders te lang leeg staat. Direct na mijn 2e bezoek gaf ik aan akkoord te gaan.
Hoezo verander ik dan "steeds van gedachten"?
En steeds meer eisen? Het enige dat ik gevraagd heb is verwarming in de slaapkamer en douche?
Hoe zie jij dit als steeds meer eisen? En wat is hier absurd aan? Is stromend water soms ook een malle eis?

Ik vind verwarming een hele normale basis behoefte. En helemaal voor een prijs boven de 700 euro, op een industrieterrein...
Nogmaals, bedankt voor je bemiddeling, maar je bewoordingen vind ik onnodig kwetsend en beledigend. Alsof ik een of andere student ben die op zijn nummer wordt gezet.
Jammer.

Christian


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2011, 16:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
hehe popcornverhaaltjes :)

Misschien moet ie als representatieve bemiddelaar ook fatsoenlijk Nederlands leren schrijven. Stam + t enzo.

_________________
[url=http://soundcloud.com/delodic]Delodic soundcloud[/url]


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2011, 16:47 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
[quote="Saithn"]hehe popcornverhaaltjes :)

Misschien moet ie als representatieve bemiddelaar ook fatsoenlijk Nederlands leren schrijven. Stam + t enzo.


Inderdaad .. 'veranderd' :lol
Laat je niet kisten he C-jay, je bent potdomme geen student! 8-)

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2011, 16:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
:lol


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2011, 17:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
jezus 775 incl..voor 60 vierkante meter!!!

Wat een afzetters.......

:cow


Ik ga maar geen prijzen van hier noemen want dan komen jullie massaal hier wonen...hahaha :hat

Fijn weekend!

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2011, 19:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
[quote="Dimsel"]Ik ga maar geen prijzen van hier noemen want dan komen jullie massaal hier wonen...hahaha :hat

Maar als er bij jullie over stromend water gesproken wordt, moet je om verassingen te voorkomen altijd eerst even vragen of dit uit de kraan is of langs de muren? ;)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2011, 19:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Of uit het beekje naast je huis..


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 173 74 75 76 7785 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma