It is currently 29 Sep 2024, 01:22

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 18 9 10 11 1285 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2005, 01:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
Zo... ben net thuis van het ietwat uitlopen van de normale werktijd omdat 3, met vuurwapens bepakte, 'medelanders' het nodig vonden om de zaak waar ik sinds een maand werk te overvallen.
Deze lafbekken hebben er nu toch écht voor gezorgd dat ik wéér een stukje naar rechts ben geschoven. En nu zal heel links GC gaan roepen dat je 'hen' niet allemaal over één kam moet scheren.... tja ik ben erg geschrokken, zullen we maar zeggen, toen ik in twee lopen tegelijk keek, dus... de tyfus voor deze gasten én diegene van dat kammetje... pleur toch op!!!  :mad

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2005, 08:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="mp3jee"]nu toch écht voor gezorgd dat ik wéér een stukje naar rechts ben geschoven. En nu zal heel links GC gaan roepen dat je 'hen' niet allemaal over één kam moet scheren.... tja ik ben erg geschrokken, zullen we maar zeggen, toen ik in twee lopen tegelijk keek, dus... de tyfus voor deze gasten én diegene van dat kammetje... pleur toch op!!!  :mad


Helemaal mee eens hoor, maar ik ben dan ook niet links :)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2005, 08:28 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
kan me voorstellen dat je daar ff niet vrolijk van wordt...
pfff..waanzin...

ik denk ook volkomen begrijpelijke reactie..


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2005, 09:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Oct 2005, 22:26
Posts: 65
Location: Amsterdam
He bah wat vervelend voor je! Vind trouwens dat je je nog netjes uitdrukt, kan me voorstellen dat het een hoop woede oproept....

En dan wordt er nu natuurlijk van je verwacht dat je weer vol goede moed aan de slag gaat.... pff, lastig hoor....


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2005, 11:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 16:19
Posts: 90
Location: Amsterdam
He bah, wat een nare ervaring. Schrik je behoorlijk van lijkt mij. Toch een beetje doodsangst. Als je maar wel de tijd neemt om het te verwerken (ook al klinkt dit heel erg oprah winfrey), maar anders kan het je toch blijven achtervolgen.

_________________
Geef me een baan die bij me past en ik hoef nooit meer te werken


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2005, 12:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 22:53
Posts: 43
Location: utrecht nederland
[quote="mp3jee"]Zo... ben net thuis van het ietwat uitlopen van de normale werktijd omdat 3, met vuurwapens bepakte, 'medelanders' het nodig vonden om de zaak waar ik sinds een maand werk te overvallen.
Deze lafbekken hebben er nu toch écht voor gezorgd dat ik wéér een stukje naar rechts ben geschoven. En nu zal heel links GC gaan roepen dat je 'hen' niet allemaal over één kam moet scheren.... tja ik ben erg geschrokken, zullen we maar zeggen, toen ik in twee lopen tegelijk keek, dus... de tyfus voor deze gasten én diegene van dat kammetje... pleur toch op!!!  :mad


dude! dat is niet cool ofzo. Over een kamp scheren is natuurlijk niet de bedoeling. maar als zoiets je overkomtdan reken ik het je niet aan.

ik erger me aan men pa, ik kan hier niet meer normaal mixen omdat hij zonodig thuis moet zijn en dan het niet over al moet horen. :)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2005, 12:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
:) Dank voor uw steunbetuigingen, lieve boarders....

Alleen al het schrijven van m'n vorige post werkte al zeer therapeutisch (we love you, Oprah). Daarna een klein jointje om vervolgens tegen de warme kadettjes van Lalabebe aan te kruipen en naar dromenland af te reizen... En om dan rond lunchtijd jullie reacties te lezen doet het verwerkingsproces goed.

Straks klein koffertje pakken en op weg naar ome Peric voor een lang weekend of laughter and fun... :p  En ja... Lala's kadettjes gaan mee!!! :lol

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2005, 12:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
[quote]ik erger me aan men pa, ik kan hier niet meer normaal mixen omdat hij zonodig thuis moet zijn en dan het niet over al moet horen.


En je pa ergert zich aan jou...  :lol  (begrijpelijk btw  :p )

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Dec 2005, 11:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Godnondeju, mijn computer thuis is KAPOT!

Komt zo: Ik heb sinds 2 weken een iPod. Heel leuk. Afijn, ik installeer die software en dat gaat goed. Wat blijkt, is mijn CD-Rom drive weg. Blijkbaar zit die iPod op hetzelfde schijf/poort of hoe je het wilt noemen. Geen last van gehad, totdat ik gisteren ging verhuizen richting vriendin. Daar wilde ik een usbmodem inpluggen. Gedaan, no problem, en mijn computer herkende hem ook, maar meost drivers hebben. Waar stonden die? Juist, op de bijgeleverde CD-Rom. Die dus NIET in mijn computer kon omdat de iPod daarop zat en ik dus geen CD-Rom drive meer had.

Wat doet Bram dan: iPod software weghalen. Logische optie lijkt mij namelijk,omdat voordat ik de iPod software had geinstalleerd gewoon nog een CD-Rom drive had. Ik haal dus de driver software weg, opnieuw opstarten, ….geen verschil. Dus daarna haal ik iTunes weg, je weet wel dat superhandige (NOT) programma voor je iPod, start opnieuw op en…..

BOEM!

Niets…. computer loopt vast nadat hij het windows opstartscherm heeft gehad. Blauw scherm, kleine letters en * poef * , opnieuw opstarten. Die cyclus herhaalt zich achter elkaar. En ik kom windows niet meer in. Alleen omdat ik GVD iTunes weg heb gehaald, KLOTE programma! FRUSTRATIES!

Nu zegt mijn bios iets over een verkeerde ‘Frequencie combination’, terwijl ik daar neits mee gedaan hebt. Non de ju!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Dec 2005, 12:44 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
[quote="Harmen"]Ik word niet goed van bedrijven die afstudeerders nodig hebben :evil  :evil
We zijn nu bezig met een bedrijf in apeldoorn (we zijn al 2,5 week alleen al aan het mailen en bellen)
Ze zoeken al vanaf juni naar mensen die hun kunnen helpen met de opdracht. Wij geven aan dat we per direct kunnen beginnen en snel dat ze zijn met reageren........... :x  :x  :mad  :evil Als ze op dit tempo doorgaan dan kunnen we pas in januari beginnen maar dat wil ik niet. Ik wil gewoon mijn diploma hebben kan ik eindelijk verder met mijn leven  :oops  :(  :mad

DAt is ook wel mijn eigen schuld want ik had 2 jaar geleden alles al kunnen afronden als ik wat gemotiveerder was :rolleyes .


zo dan vandaag sollicitatiegesprek gehad, ze willen ons graag hebben alleen kunnen ze ons geen vergoeding geven, wat inhoudt 5 maanden je apelazerus werken en er geen cent voor krijgen  :(  :rolleyes

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Dec 2005, 13:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Oct 2005, 22:26
Posts: 65
Location: Amsterdam
[quote="Harmen"]
zo dan vandaag sollicitatiegesprek gehad, ze willen ons graag hebben alleen kunnen ze ons geen vergoeding geven, wat inhoudt 5 maanden je apelazerus werken en er geen cent voor krijgen  :(  :rolleyes


Tja, ken het... mijn stage duurt ruim 2 jaar, werk minstens 50 uur per week, krijg er verd*&%^%&$mme geen rooie cent voor...  :(

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Dec 2005, 13:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 16:29
Posts: 569
Hahahahahaha, die harmen! Leuk hè stages!

Mijn frustratie van deze week: geen internet wegens een storing, of iets anders? Niemand wist het, feit is dat het nu weer werkt na een fokking week en 30 euris aan helpdesk bellen!

:mad

_________________
There was madness in any direction...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Dec 2005, 13:30 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
[quote="poise"]Hahahahahaha, die harmen! Leuk hè stages!

Mijn frustratie van deze week: geen internet wegens een storing, of iets anders? Niemand wist het, feit is dat het nu weer werkt na een fokking week en 30 euris aan helpdesk bellen!

:mad


1e stage heb ik er gelukkig al opzitten, toen kreeg ik iig nog 200 euro p/m. Ook geen vetpot maar iig wel wat.

Loes: 2 jaar stage??  :x Dan hoop ik wel dat je een leuke opdracht hebt om aan te werken.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Dec 2005, 13:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Oct 2005, 22:26
Posts: 65
Location: Amsterdam
[quote="Harmen"]
1e stage heb ik er gelukkig al opzitten, toen kreeg ik iig nog 200 euro p/m. Ook geen vetpot maar iig wel wat.

Loes: 2 jaar stage??  :x Dan hoop ik wel dat je een leuke opdracht hebt om aan te werken.


Wissel elke 5 tot 8 weken van plek, dus in ieder geval veel variatie, en het is bijna altijd spannend.... Alleen nu 5 boooooring weken.... Daarvan zitten er gelukkig alweer bijna 3 op, nog 2 te gaan.  :D

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Dec 2005, 13:44 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
[quote="Loes"][quote="Harmen"]
1e stage heb ik er gelukkig al opzitten, toen kreeg ik iig nog 200 euro p/m. Ook geen vetpot maar iig wel wat.

Loes: 2 jaar stage??  :x Dan hoop ik wel dat je een leuke opdracht hebt om aan te werken.


Wissel elke 5 tot 8 weken van plek, dus in ieder geval veel variatie, en het is bijna altijd spannend.... Alleen nu 5 boooooring weken.... Daarvan zitten er gelukkig alweer bijna 3 op, nog 2 te gaan.  :D

dat is wel leuk die variatie maar 2 jaar stage lopen en er geen cent voor krijgen  :x

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Dec 2005, 14:30 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
[quote="poise"]Hahahahahaha, die harmen! Leuk hè stages!

Mijn frustratie van deze week: geen internet wegens een storing, of iets anders? Niemand wist het, feit is dat het nu weer werkt na een fokking week en 30 euris aan helpdesk bellen!

:mad


Ik zou een 'factuur' naar je provider sturen met het bedrag van een aantal dagen geen internet plus die €30 aan telefoonkosten. Heb ik ook een keer gedaan en ik kreeg mooi wel korting op m'n factuur van de volgende maand :D

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Dec 2005, 15:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Djeebie"][quote="poise"]Hahahahahaha, die harmen! Leuk hè stages!

Mijn frustratie van deze week: geen internet wegens een storing, of iets anders? Niemand wist het, feit is dat het nu weer werkt na een fokking week en 30 euris aan helpdesk bellen!

:mad


Ik zou een 'factuur' naar je provider sturen met het bedrag van een aantal dagen geen internet plus die €30 aan telefoonkosten. Heb ik ook een keer gedaan en ik kreeg mooi wel korting op m'n factuur van de volgende maand :D

Dat zou mooi zijn. Ik heb dat soort shit ook gehad, 20 euro kosten om éffe' te bellen.

Zou iPod dan ook mijn computerstoring vergoeden overigens?

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Dec 2005, 12:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 16:29
Posts: 569
Ik ga zeker een poging wagen, thanx voor de tip!!!

_________________
There was madness in any direction...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Dec 2005, 15:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 23:04
Posts: 109
Location: @home
[quote]Ik word niet goed van bedrijven die afstudeerders nodig hebben  

Wie heeft eigenlijk wie nodig ?????

[quote]We zijn nu bezig met een bedrijf in apeldoorn (we zijn al 2,5 week alleen al aan het mailen en bellen)
Ze zoeken al vanaf juni naar mensen die hun kunnen helpen met de opdracht. Wij geven aan dat we per direct kunnen beginnen en snel dat ze zijn met reageren...........        Als ze op dit tempo doorgaan dan kunnen we pas in januari beginnen maar dat wil ik niet.
[quote]Ik wil gewoon mijn diploma hebben kan ik eindelijk verder met mijn leven.

Dat is ook wel mijn eigen schuld want ik had 2 jaar geleden alles al kunnen afronden als ik wat gemotiveerder was  .   :roll  :roll

Frustraties?  
Eigenwijze nog niet eens afgestudeerde snotneuzen die een stageplek krijgen en vervolgens denken de waarheid in pacht te hebben en roepen dat ze je bedrijfsvoering wel even op de kop kunnen zetten omdat zij op school al beter wisten dan de docenten wat goed en slecht is voor een bedrijf.

Geld vragen voor een stage en begeleiding...een zak met geld zouden ze mee moeten brengen!!!
Ze worden in staat gesteld onderzoek te doen, ervaring op te doen én fouten te maken waarbij ze overigens wel een houding ten toon spreiden die elke vorm van verantwoordelijkheid uit de weg gaat.
Rechten ? : heel veel   Plichten : geen, ik loop hier maar stage.

Nee, werk hard, kijk goed en luister! haal er het goede uit je stage en vergeet de onzin.
Start vervolgens je eigen bedrijf en laat dan maar zien dat je het beter kunt.
Bewijs je gelijk !!

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Dec 2005, 16:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Wat ontroerend allemaal weer.

Het hangt er denk ik heel erg vanaf wat voor soort stage het is en wat voor vak. Bedrijven gebruiken vaak het begrip 'stageplaats' om goedkoop aan arbeidskracht te komen. Dat is verkeerd. Maar gezien het verzorgende en betuttelende landje waar we in leven ben ik eigenlijk, alszijnde MKB-er, ook geneigd om random HTS stagaires te gaan gebruiken op 'stageplekken'. Dus, studenten, niet zo zeuren, doe wat je gezegd wordt, je krijgt helemaal niets en je moet extreem hard werken zodat uiteindelijk mijn zak gevuld wordt, en ik weer kan gaan feesten en in dure autos kan gaan rijden :p

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 18 9 10 11 1285 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 69 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma