It is currently 30 Sep 2024, 01:33

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 131 32 33 34 3585 Next
Author Message
PostPosted: 28 Oct 2006, 14:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 27 May 2006, 22:36
Posts: 403
Location: Zoetermeer
Vorige maand een nieuwe telefoon gekocht. Vanochtend vergeten uit mn broek te halen. :\ Nu maar hopen dat ie ook wasmachine bestendig is :rolleyes


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2006, 10:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 16 Jun 2005, 13:45
Posts: 453
Location: Haarlem
Hmm, voor het salaris hoef je niet het onderwijs in te gaan... Maar dat is natuurlijk oud nieuws, hoewel het wel schrikken was toen ik hoorde hoeveel ik ga verdienen. . Maar goed, het schijnt een roeping te zijn, en ik voelde me aangesproken. ;)


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2006, 13:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Bah! Ik ben geflitst door het team waar ik zelf Controller van ben: het Verkeers handhavingsteam! 14 km te hard in een dienstauto! Niets via het CJIB in Groningen, maar via de interne post een bekeuring, BAH!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2006, 14:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
:lol

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2006, 14:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Oct 2006, 14:13
Posts: 228
Location: Twente, Netherlands
[quote="SnuggLe"]Bah! Ik ben geflitst door het team waar ik zelf Controller van ben: het Verkeers handhavingsteam! 14 km te hard in een dienstauto! Niets via het CJIB in Groningen, maar via de interne post een bekeuring, BAH!
mmm Geen Personeelskorting? :cool

_________________
[color=#0080FF]Traumatische ervaringen met mijzelf, kom er wel uit, mixend[/color]


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2006, 18:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Neuj, of ik moet de baas er maandag van overtuigen dat het ' uit dienstbelang' was. Maarja, zonder uniform gaat dat niet lukken....

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 04 Nov 2006, 22:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
[quote]Behandeling van koorts

Koorts is een nuttige afweerreactie van het lichaam. U kunt de koorts (meestal) het beste zijn werk laten doen, dan bent u het snelste weer op de been.
Een paar adviezen voor als u koorts hebt:

* Drink veel om uitdroging te voorkomen.
* Rust veel. Tijdens uw slaap kan het lichaam aansterken.
* Zorg dat u het niet te warm hebt. Warme kleding en extra dekens zijn niet nodig, behalve als u het erg koud hebt. Als u wilt, kunt u gerust naar buiten gaan.
* Grijp niet te snel naar de paracetamol. Laat de koorts eerst zijn werk doen. Als u zich ziek voelt van de koorts kunt u wel een koortsonderdrukkende pijnstiller nemen. Lees wel altijd de bijsluiter.
* Neem geen koude douche of een koud bad om af te koelen. Door de kou vernauwen de bloedvaten zich, waardoor u niet afkoelt. (Lauw)warm baden is wel goed.


Boring!! :mad

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 04 Nov 2006, 22:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Als extra herstel-tip:

Net een amerikaanse pizza (36 cm!) op, ik ga bijna dood hier. Nooit doen!

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2006, 10:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Die laat ik wel achterwege! ;)

Sinds twee dagen echt beroerd! Eerst 3 uur in de trein met koorts en kotsen enzo. Thuis geheel verstijfd als een plank, kon geen vinger meer buigen. Gisteren rillingen tot op de Noordpool en nu komt het er onder behoorlijk dun uit... Nou goedemorgen koen, dacht ik.. :(


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2006, 10:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 21:23
Posts: 270
tja ken het wel hele weekend mee zoet geweest, eigenlijk vanaf maandag maarja gewoon doorbuffelen met mijn eigewijze kop, dus weekend lag ik plat, maar nu weer fit als een hoentje dus even doorzetten, lekker op de bank kruipen en zappen.
beterschap

_________________
------------
....RARE DAG!....
en rechts 2,3,4,5,6,7,8...


Top
   
PostPosted: 17 Nov 2006, 12:17 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
pff godver afgwezen op een functie waarvan de teamleider mij graag wilde hebben maar na een gesprek met de manager hebben ze besloten om mij af te wijzen omdat ik te "zwaar" voor de funcite ben :rolleyes


Top
   
PostPosted: 17 Nov 2006, 14:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Ik had ooit toen ik ziek was het illustere idee om zelf het virus mijn lichaam uit te stoken. Virussen kunnen namelijk niet tegen hoge temperaturen, zo had ik gelezen. Ik was flink verkouden en moest en zou naar een meeting die middag, en dat zou zo niet gaan lukken. Ik heb toen mijn ligbad voorzien van zeer warm water om er vervolgens geheel in ondergedompeld enkele minuten te vertoeven.

Afgezien van de jackass-bijsluiter over dat dit best wel gevaarlijk is om te doen, werkte het als een trein! Ik stapte letterlijk in een paar minuten helemaal genezen het bad weer uit en kon naar die meeting. Wat ik me echter niet realiseerde was dat als je nog niet immuun bent voor zo'n virus, dus als je nog geen antistoffen hebt aangemaakt (daarom ben je immers ziek), dan komt het gewoon weer terug. De volgende dag zat ik dus weer lekker op de bank met koorts. :x

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
PostPosted: 17 Nov 2006, 17:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Ben nu ook 'een beetje ziekjes'. Vanaf fucking dinsdag al, maar het gaat niet weg. Vitamientjes en vroeg slapen (maar wel werken) ten spijt.
Hoop niet dat het iets is dat ik in Afrika heb opgelopen.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2006, 20:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
En gvd nog STEEDS ziek...hoopte dat het na wat uitslapen over zou zijn. Dat wordt dus niet naar Remy / Jordi vanavond in het Paard (N) :mad :evil (N) :evil :mad :x

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2006, 20:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Beterschap de oude meester missen in het paard is nooit leuk :cool

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 19 Nov 2006, 11:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
ja beterschap, ik ben zelf weer de oude na 5 dagen. Hopelijk geen vage afrika-ziekte!


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2006, 21:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
K*nk*r, tyfus, tering NS. 1,5 uur vertraging gehad en daarom ook al het voetbal op TV gemist. Als ze nou eens OMROEPEN in de trein dat als er werkzaamheden zijn mensen beter in de trein kunnen blijven zitten om om te rijden!

Ik stap in Arnhem uit de trein richting Breda.
Kom bij die dozen met rode hoedjes op van de NS; "Ja meneer , dan kunt u over 25 minuten de trein naar Breda pakken op spoor 4, er zijn werkzaamheden tussen Arnhem en Utrecht." Ja HOER uit die trein kom ik gvd net stappen! En dan nog 25 minuten vertraging op het stuk dat ik al om moest rijden. Lang leve de focking NS.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2006, 10:52 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
[quote="SnuggLe"]K*nk*r, tyfus, tering NS. 1,5 uur vertraging gehad en daarom ook al het voetbal op TV gemist.


Je wilde graag zien hoe feyenoord klop kreeg van nec? :lol :p

Top
   
PostPosted: 27 Nov 2006, 17:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
STFU Harmen :p

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 04 Dec 2006, 16:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Hardisk van mijn powerbook is vastgelopen. koppen kapot ofzo, maakte veel herrie, doet niets meer.

Stond al mijn werk, schoolwerk, belastingaangiftes, documenten en nog een paar duizend fotos op.

Ligt nu bij hd recovery bedrijf wat minimaal honderden euros gaat kosten :(

en ik ben maar een arme student.

vergeten te backuppen laatste maanden.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1698 posts ]  Go to page Previous 131 32 33 34 3585 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma