It is currently 15 Nov 2024, 01:58

All times are UTC+01:00

Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
 Post subject: Interview met Jay Haze
PostPosted: 06 Mar 2007, 18:46 
Moderator
Moderator

http://www.residentadvisor.net/feature_view.asp?ID=803

Interessant interview met de Amerikaan Jay Haze (alias Fuckpony) die een behoorlijk uitgesproken mening heeft ;)

PostPosted: 06 Mar 2007, 21:27 
GrooveCollector
GrooveCollector

Zeker wat meningen...jeez.

Even een samenvatting van wat opvallende:

[quote]
"I’m the first person to say I think James Holden sucks. Really. I think he’s a horrible DJ. I don’t think he knows how to work records."

" Everybody tries to pretend that the techno and house scene is so holy and everybody celebrates each other. It’s really fake. Everybody’s just about the hype. One hyped person is afraid to say that they don’t like another hyped person. "

"M_nus parties are extremely overhyped. I mean they’re very boring parties. I like a little bit more soul and funk. They have none. Zero soul and zero funk."

Maaar zo negatief vind ik hem niet eigenlijk. Hij is vaag en ik denk alleen dat de LSD zijn brain aangetast heeft :rolleyes

Volgensmij heeft hij iets persoonlijks met M_Nus, waardoor hij nu in een interview zijn gram probeert te halen ofzo. HIj spreekt zichzelf ook behoorlijk tegen:

[quote]Guys like Ricardo are still doing what they love to do. It doesn’t matter if I like it or not. As long as they’re happy, hey man, wicked, rock on with it. That’s what I want in life. That’s why I do what I do. That’s why I don’t give a fuck about anybody. I care about people, but what I’m saying is I don’t give a fuck what about anybody has to say about my direction, or about me, because I know what I’m doing keeps me happy. As long as I’m happy and as long as I make the people around me happy, which I know I do, then all the other people who are talking, they’re just hating on the fact that I’m happy. All haters are is unhappy. It’s that simple. In my experiences in life, I can tell you that. Haters are not happy. You show me somebody who is a hater and happy, I will kiss your ass. Straight up. That is why people say negative things.

Hij lult zelf ontzettend veel negative things :\

[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]

PostPosted: 07 Mar 2007, 08:50 
GrooveCollector
GrooveCollector

Jay Haze heeft af en toe wel eens een lekkere productie maar komt nog niet eens in de buurt van James Holden. Wat een grapjas! Wel mooi dat hij een uitgesproken mening heeft en gewoon zegt wat hij vindt (Y)

PostPosted: 07 Mar 2007, 09:02 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="SnuggLe"]

Maaar zo negatief vind ik hem niet eigenlijk. Hij is vaag en ik denk alleen dat de LSD zijn brain aangetast heeft :rolleyes

Hij lult zelf ontzettend veel negative things :\

Dat vind ik wel ontzettend niet-LSD eigenlijk :p

[quote]
It had a little bit of an effect on me, helping me to see things a little more deep, not so depressive anymore.
Kan je nagaan hoe ie eerst was! :lol

PostPosted: 07 Mar 2007, 12:27 
Moderator
Moderator

[quote="SnuggLe"]Volgensmij heeft hij iets persoonlijks met M_Nus, waardoor hij nu in een interview zijn gram probeert te halen ofzo.

Dat vind ik wel meevallen eigenlijk. Hij is gewoon eerlijk door te zeggen dat M_Nus, zowel label als feestjes, niet meer zo interessant zijn. Hij valt het label verder niet af en ook Richie Hawtin krijgt alle respect. Het ging hem er meer om dat die feestjes een veel te hoog kijk-mij publiek hebben en dat de muziek soul mist. Anderen zullen daar omheen draaien, hij zegt het gewoon.

[quote="Partyhardy!"]Jay Haze heeft af en toe wel eens een lekkere productie maar komt nog niet eens in de buurt van James Holden.

Hij heeft het ook meer over Holden als dj en niet zozeer over z'n producties. Ik heb Holden al een tijd niet meer live gehoord, maar een bijzonder vaardige dj is het nog nooit geweest volgens mij.

Wel een leuk interview. Volgens mij is het een lul van een kerel in het dagelijkse leven, maar hij is wel uitgesproken en eerlijk.

PostPosted: 07 Mar 2007, 12:44 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="Djeebie"]Hij heeft het ook meer over Holden als dj en niet zozeer over z'n producties. Ik heb Holden al een tijd niet meer live gehoord, maar een bijzonder vaardige dj is het nog nooit geweest volgens mij.

Hij is enorm vooruit gegaan. Waar hij vroeger nogal wat fouten maakte draait hij tegenwooridg gewoon strak en doet niet onder voor anderen en al helemaal niet voor Jay Haze die ik vorig jaar in Berlijn nog gehoord heb en wel aardig was maar meer ook niet... Als hij dan kritiek uit moet het wel onderbouwd zijn.

PostPosted: 07 Mar 2007, 18:26 
GrooveCollector
GrooveCollector

[quote="Djeebie"]Wel een leuk interview. Volgens mij is het een lul van een kerel in het dagelijkse leven, maar hij is wel uitgesproken en eerlijk.

Daar ben ik het wel mee eens hoor. Zouden meer mensen moet doen. Eerlijk zijn.

[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]

PostPosted: 07 Mar 2007, 21:21 
GrooveCollector
GrooveCollector

Kan je uit ervaring vertellen dat dat niet altijd (lees: meestal) niet gewaardeerd wordt. :rolleyes

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]

PostPosted: 08 Mar 2007, 15:21 
Moderator
Moderator

Jay Haze draait trouwens 31 maart in 11.

PostPosted: 09 Mar 2007, 00:52 
Site Admin
Site Admin

kunnen we 'm gelijk voor zijn ballen schoppen met dat stoere gelul :D

PostPosted: 09 Mar 2007, 01:53 
GrooveCollector
GrooveCollector

:lol

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]

Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+01:00