It is currently 01 Jul 2024, 07:22

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 198 posts ]  Go to page 1 2 3 4 510 Next
Author Message
 Post subject: Ibiza 2006
PostPosted: 21 Feb 2006, 13:55 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Het lijkt wat vroeg, maar er schijnen al wat members geboekt te hebben voor deze zomer.
Schijf hier dus je plannen. Wanneer je gaat ? Opening, sluitingsfeesten of wat anders. Welke dj's er draaien als je er bent. Met wie je gaat.

Zelf nog geen echte plannen, maar aangezien dit al jaren zo gaat en er toch telkens weer voor een paar dagen zit zal dat vast wel goed komen.. Zeker nu Tenaglia heeft aangekondigd dat hij ook dit jaar weer van plan is om minimaal 2 keer een hele lange set te gaan doen daar. :cool

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2006, 14:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Oct 2005, 12:49
Posts: 325
Location: Zoetermeer
Dit jaar voor mij ook (nog) geen vaste plannen om te gaan, maar waarschijnlijk dat ik ook boek als Tenaglia naar het zonovergoten eiland komt :cool

Hopelijk kan ik er dan nog een dagje dc10 aan vastplakken. 8-)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2006, 20:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
Ik heb reeds geboekt.  :cool

Van zondag 27 Augustus t/m zondag 3 September, 1 week dus, in dezelfde villa als vorig jaar (Can Flamenco). Geen idee nog wie er dan draaien maar dat maakt me ook niet zoveel uit. Ga samen met mn broer en een stelletje waarmee we vorig jaar ook waren.

Dit wordt de 6e keer Ibiza alweer en voorlopig kan ik er nog lang geen genoeg van krijgen. Denk dat ik tot aan mn pensioen toe wel 1 week per jaar blijf gaan. En wellicht nog wel langer. :p

Wat mij betreft word als ik ooit de pijp uit ga m'n as uitgestrooid boven de Space Terrace......  (Y)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2006, 21:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Ik ben er eigenlijk nog nooit geweest  :oops  Dus misschien dat we deze zomer maar eens wat moeten gaan regelen  :tune


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2006, 21:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Oct 2005, 12:49
Posts: 325
Location: Zoetermeer
[quote="Bouma-Bros."]
Wat mij betreft word als ik ooit de pijp uit ga m'n as uitgestrooid boven de Space Terrace......  (Y)


Hahaha (Y)  
Ooit bij Isla Vedra geweest? Lijkt me toch mooier om daar de zee in te worden gegooid, bij een stukje Ibiza met schoonheid waar je lekker tot rust kan komen :D

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2006, 21:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
[quote="groovin4joy"][quote="Bouma-Bros."]
Wat mij betreft word als ik ooit de pijp uit ga m'n as uitgestrooid boven de Space Terrace......  (Y)


Hahaha (Y)  
Ooit bij Isla Vedra geweest? Lijkt me toch mooier om daar de zee in te worden gegooid, bij een stukje Ibiza met schoonheid waar je lekker tot rust kan komen :D

Es Vedra ken ik zeker ja, super mooi inderdaad, ook een optie dus. ;)

Maar ik bewaar mijn meest intense club-ervaringen die ik ooit heb beleefd aan de Space in het algemeen en aan het Terrace in het bijzonder.  (Y)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Feb 2006, 21:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Ieder jaar hoor ik weer de goede verhalen en ieder jaar neem ik het me weer voor 'om ook te gaan' , maar ieder jaar komt er weer weinig van ivm verre reizen naar andere oorden. Vorig jaar India, dit jaar zuidelijk Afrika. Dan blijft er weinig geld over voor een Ibiza.

Maarja....je moet goede voornemens blijven houden.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Feb 2006, 10:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Oct 2005, 12:49
Posts: 325
Location: Zoetermeer
[quote="SnuggLe"]Ieder jaar hoor ik weer de goede verhalen en ieder jaar neem ik het me weer voor 'om ook te gaan' , maar ieder jaar komt er weer weinig van ivm verre reizen naar andere oorden. Vorig jaar India, dit jaar zuidelijk Afrika. Dan blijft er weinig geld over voor een Ibiza.

Maarja....je moet goede voornemens blijven houden.



Zeker de moeite waard om een keer te gaan, al is het maar voor een paar daagjes. Voor zo'n 300 euro vlieg je heen en weer. Kost daar natuurlijk nog wel behoorlijk wat.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Feb 2006, 10:20 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="groovin4joy"][quote="SnuggLe"]Ieder jaar hoor ik weer de goede verhalen en ieder jaar neem ik het me weer voor 'om ook te gaan' , maar ieder jaar komt er weer weinig van ivm verre reizen naar andere oorden. Vorig jaar India, dit jaar zuidelijk Afrika. Dan blijft er weinig geld over voor een Ibiza.

Maarja....je moet goede voornemens blijven houden.



Zeker de moeite waard om een keer te gaan, al is het maar voor een paar daagjes. Voor zo'n 300 euro vlieg je heen en weer. Kost daar natuurlijk nog wel behoorlijk wat.

voor minder dan 200 als je Air-Berlin neemt vanuit Duitsland

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Feb 2006, 13:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 16:48
Posts: 359
Location: nijmegen
Ik ga zekers weer..

:cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Feb 2006, 17:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Aug 2005, 00:46
Posts: 403
Location: afgelegen
Ik kom net bij het reisbureau vandaan, met als uitkomst 2 weken ibiza , va. 23 juli

We zitten in Playa dén Bossa samen met een gedeelte van groovecollection..  ;)   :cool
Welke djs er komen geen idee, vast wel wat leuks in die 15 dagen.

maar een ding is zeker, we gaan LOSSSS!!!!!!  :hat  (Y)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Feb 2006, 17:50 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote]samen met een gedeelte van groovecollection..


(Y)

wie zijn de gelukkigen ?

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Feb 2006, 20:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Original"]Ik kom net bij het reisbureau vandaan, met als uitkomst 2 weken ibiza , va. 23 juli

We zitten in Playa dén Bossa samen met een gedeelte van groovecollection..  ;)   :cool
Welke djs er komen geen idee, vast wel wat leuks in die 15 dagen.

maar een ding is zeker, we gaan LOSSSS!!!!!!  :hat  (Y)


Veel plezier alvast, maar dat gaat vast wel lukken  :cool

Neem aan dat het met de hele R'dam-possie + die lange met die witte polo wordt? Dan wordt Ibiza onveilig ja   :8o  :8o en vet veel plezier! Enjoy!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Feb 2006, 20:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
wij weten het dit jaar nog niet zeker.in augustus gaan wij een week naar het sziget festival in hongarije.vorig jaar ben ik met een paar vrienden geweest,maar zo'n sfeer als daar heb ik op ibiza eigenlijk nog niet meegemaakt (ik heb toch al aardig wat feesten op ibiza meegemaakt)zeker de prijzen zijn een stuk beter.100e entree voor de hele week,en 1euri voor een halve liter bier.alleen je hebt niet alle toppers,die je in ibiza wel hebt.
je kan het eigenlijk nergens mee vergelijken.het is gewoon 1 week knallen,bijna 24h per dag kan je los.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Feb 2006, 21:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Ben nog nooit op Ibiza geweest en wil er nog steeds een keertje naartoe.

Vraagjes voor de Ibiza-gangers:
1) Worden jullie niet helemaal gek van het aanbod in zoverre dat je bang bent iets te missen?
2) Of kiezen jullie je feestjes met zorg uit en laten andere feestjes dus bewust liggen
3) Of gaan jullie gewoon en zien jullie wel wat er te doen valt? Onder het motto van: als er een leuk feessie is, pakken we het mee, maar het is geen must.

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Feb 2006, 21:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Aug 2005, 00:46
Posts: 403
Location: afgelegen
[quote="SnuggLe"][quote="Original"]Ik kom net bij het reisbureau vandaan, met als uitkomst 2 weken ibiza , va. 23 juli

We zitten in Playa dén Bossa samen met een gedeelte van groovecollection..  ;)   :cool
Welke djs er komen geen idee, vast wel wat leuks in die 15 dagen.

maar een ding is zeker, we gaan LOSSSS!!!!!!  :hat  (Y)


Veel plezier alvast, maar dat gaat vast wel lukken  :cool

Neem aan dat het met de hele R'dam-possie + die lange met die witte polo wordt? Dan wordt Ibiza onveilig ja   :8o  :8o en vet veel plezier! Enjoy!

Dat is correct + nog een aantal non-members. :hat

@ Arjan. Ik zie wel wat er in die 2 weken dat ik er ben te doen is. Ga gewoon zoveel mogenlijk vette feestjes proberen te pakken. moet wel nog effe kijken of mijn bankrekening het aan kan :8o
moet er wel bij zeggen dat ik van te voren wel op internet ga kijken wat er allemaal geplanned is zodat ik mischien alvast wat keuzes kan maken.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Feb 2006, 22:47 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="Arjan"]Ben nog nooit op Ibiza geweest en wil er nog steeds een keertje naartoe.

Vraagjes voor de Ibiza-gangers:
1) Worden jullie niet helemaal gek van het aanbod in zoverre dat je bang bent iets te missen?
2) Of kiezen jullie je feestjes met zorg uit en laten andere feestjes dus bewust liggen
3) Of gaan jullie gewoon en zien jullie wel wat er te doen valt? Onder het motto van: als er een leuk feessie is, pakken we het mee, maar het is geen must.


de meeste dingen zijn redelijk op elkaar afgestemd hoor.
als je elk jaar de agenda bekijkt, dan zie je dat er zelden 2 goede feesten in dezelfde stijl op dezelfde avond zijn. als je van Armin en Cox alebei houdt, heb je bijv. wel een probleem omdat die dus wel tegenover elkaar geprogrammeerd staan in respectievelijk de Amnesia en de Space op donderdag. Als je dus 1 stijl aan houdt komt het goed en kan je 'gewoon' 4 tot 5 keer per week uit gaan. :p

en ik kijk zeker wel van te voren naar de programmering.
boek dus altijd een paar weken van te voren.
kijken wanneer Tenaglia draait en wie de dagen ervoor of erna zit om te bapalen wanneer ik er wil zitten

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Feb 2006, 14:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="Original"]maar een ding is zeker, we gaan LOSSSS!!!!!!  :hat  (Y)


Zeker weten! (Y)
Wij hebben ook reeds geboekt, 23 juli t/m 6 augustus. Zal mijn eerste keer Ibiza worden dus ben benieuwd. Ik ga zeker van te voren checken wie waar draait en hoop in ieder geval op Sasha :cool

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Feb 2006, 15:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
[quote="SnuggLe"]
die lange met die witte polo wordt?


:x

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Feb 2006, 17:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Exhale_02"][quote="SnuggLe"]
die lange met die witte polo wordt?


:x

Aai over de bol van Leon  ;)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 198 posts ]  Go to page 1 2 3 4 510 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma