It is currently 01 Oct 2024, 09:22

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 05 Dec 2007, 16:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
Mijn voetbalhaat steek ik niet onder stoelen of banken! Ik vind het een super domme sport waarbij de spelers om elk klein duwtje huilend op de grond gaan liggen en iedereen wel een mening heeft over hoe het zou moeten..

Nee, doe mij maar een lekker potje knokken! Liggen is hierbij ook verliezen en zo hoort het ook!

Zaterdag de finale van de K1 world GP..

Wie gaat er winnen? Wie gaat er snel K.O? sbs6 zendt het spektakel uit dus ik ben met mijn gare digweed kop te vinden voor de buis met een grote zak chips!

Via deze link het wedstrijdschema:

http://www.k-1.co.jp/k-1gp/btop.htm

Ben ik de enige hier met deze liefde voor een lekker potje aso knokken of heb ik nog wat medestanders??


Top
   
 Post subject: re: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 05 Dec 2007, 16:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
ja, geweldig dit!!!
vorige keer ook midden in de nacht zitten kijken...
hoe laat wordt het uitgezonden?


Top
   
 Post subject: re: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 05 Dec 2007, 16:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Goed. En jij vindt voetbal dus een domme sport ?:cow

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject: re: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 05 Dec 2007, 17:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Absolute liefhebber; tweede liefde na HONKBAL; gehele World Series tot diep in de ochtend zitten kijken; bezoek behoorlijk aantal Thai-boks gala's; zolang er geen mixed martial arts op het programma staat vind ik het best. Altijd even doorbijten met C en B klasse maar de impacts van de kicks bij de A klasse maakt de lange zit meestal meer dan goed!

K1 van aanstaande zaterdag niet helemaal mijn ding; houd meer van de wat lichtere klasses; maar goed: lekker kijken hoe Bonjaski over die meer dan irritante Badr Hari heen gaat walsen!!!

Winnaar gaat waarschijnlijk Semmy Schilt weer worden; hoewel de vechtstsijl houterig eruit ziet heeft niemand tot nu toe een echt antwoord op deze man!

Partijen die er toe doen:
Jerome Le Banner vs Hong Man Choi
Semmy Schilt (NED) vs Glaube Feitosa
Badr Hari ( NED ) vs Remy Bonjasky (NED)
Peter Aerts (NED) vs Junichi Sawayashiki

Banner wint van Choi of Banner loopt op wilde maai; glazen kaak die Banner; Schilt pakt Feitosa in; Feitosa heeft niet de reach om bij Schilt te komen; Hari gaat hopelijk heeeeeel zwaar KO door gesprongen knie van Bonjasky; Aerts gaat gewoon lekker rustig aan het betere sloopwerk beginnen tegen Sawaya en wint door opgave Sawaya of gewoon harde KO.

Schilt wint met gemak van Le Banner; geen twijfel mogelijk. Aerts - Bonjasky wordt de partij om naar uit te kijken; denk echter dat dit op punten beslist gaat worden waarbij Bonjasky het voordeel van de twijel krijgt van de jury door zijn spectaculaire vechtstijl.

Finale: Schilt - Bonjasky; gaat Schilt winnen denk ik; ziet er allemaal houterig uit maar is stuk effectiever dan Bonjasky + Schilt zijn dekking zit 100% potdicht.

Ik kijk!

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject: re: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 05 Dec 2007, 18:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
hoe laat????
kan het nergens vinden..


Top
   
 Post subject: re: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 05 Dec 2007, 18:53 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Sem is een geweldige vechter maar vind zijn gevechten te klinisch. Hari is natuurlijk enfant terrible maar wel show + techniek.

Choi is echt een freak!


Top
   
 Post subject: re: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 05 Dec 2007, 19:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Dit zou ik nog niet gaan kijken al kreeg ik geld toe. Walgelijke "sport"... :x


Top
   
 Post subject: re: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 05 Dec 2007, 19:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Ik vind het ook altijd wel mooi om te zien, hoewel het natuurlijk in het niet valt bij voetbal he. Alleen ben ik niet zo'n fan van sem. Hij vecht een beetje zoals italie voetbalt. Niet mooi, maar wel effectief. Hij heeft het maar makkelijk met z'n lengte, ik zie liever wat mooie draaikicks die iemand vol op z'n knetter krijgt.

Remy Bonjasky vind ik dan wel weer heel tof.


Top
   
 Post subject: re: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 05 Dec 2007, 20:11 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Oud klasgenoot vanmij op de HEAO is professioneel shooto vechter, liep regelmatig met blessures rond. Is te licht om door te stoten naar K1 maar liever geen ruzie met hem. Stond in Juni ook tijdens k1 in de arena met een MMA gevecht in het "voorprogramma" ff op youtube zoeken naar vincent latoel.


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2007, 20:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
[quote="C-Jay"]hoe laat????
kan het nergens vinden..


23.15 staat op SBS6 site. Zal eerste wedstrijd na al het geneuzel wel rond 00.30 gaan beginnen.

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject: re: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 05 Dec 2007, 20:55 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Jaja... kijk hier al een tijdje naar uit en zaterdag is het zover... wordt spannend 8-)
Geen flauw idee wie gaat winnen. Hoop wel op een nieuwe kampioen... Aerts of Bonjasky :)


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2007, 20:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
[quote="Saithn"] Hij heeft het maar makkelijk met z'n lengte, [quote]

Lengte is pluspuntje maar Schilt draait al heeeeeel lang mee in allerhande vormen en klasses; a. zit zijn dekking potjedicht; loopt tegen heel weinig klappen aan; ook op momenten van clinch en b. het is wel iemand van dik 100+ kg die stoten uitdeelt; ziet er sloom uit maar weet niet of je hem in het echt wel eens gezien hebt? KEI en KEI en LOEIHARD! Zeker een van de meest completere vechters van het moment. Tsja: Bonjasky; vaak alles of niets......laatste partijen was ie niet echt scherp.

+ Walgelijke sport??? Cagefights misschien waarbij half getrainde kroegvechters bij wie je soms geen enkele vechtachtergrond kan ontdekken het ook eens gaan proberen, maar hier zie je gewoon SPORTmensen staan die heel lang getrained hebben en heel veel partijen gedraaid hebben om hier te komen. Zit net als voetbal een heel tactisch verhaal achter; met name bij Thaise vechters zie je dat mooi: eerste ronde aftasten; beetje dralen en dan langzaam per ronde een tandje hoger om als een diesel naar de 5e ronde te stomen om op een climax uit te komen. Maar goed: ik zie voetbal weer als balletje naar voren, mis en balletje weer de andere kant op naar voren..... :p

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Last edited by we are ieee on 05 Dec 2007, 20:58, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: re: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 05 Dec 2007, 20:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
Ik kijk 't regelmatig op Eurosport. Ik kijk er ook graag naar. Liever dan naar boksen, dat vind ik dan weer niks.

Het laatste gevecht van Aerts was gaaf, tegen Ray Sefo. Wat is die Aerts toch een beul joh.. :)

En inderdaad, het lijkt of Semmy Schilt niet zo goed vechten kan. Zegt 'ie zelf ook, 'mensen denken dat ik alleen maar door m'n lengte win'. Maar hij kan echt wel goed vechten.

En ik hoop inderdaad dat Remy van Badr Hari wint, arrogante kwal.

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
 Post subject: re: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 05 Dec 2007, 21:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
Hoop eerlijk gezegd dat Peter Aerts wint!

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
 Post subject: re: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 05 Dec 2007, 21:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
K1 is vet! Mijn oude huisgenoot heeft me ook 'fan' gemaakt.
Was altijd wel fan van Ernesto (Mr. Perfect) Hoost.

Leuke site:
http://weblog.fok.nl/viewSingleItem/184 ... Hero's.htm

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 05 Dec 2007, 22:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
hoe heet die ene freak of nature ook alweer?
die koreaan van 2 meter zoveel...godsamme wat een ziekelijke reus is dat zeg...
hij vocht vorige maand tegen een amerikaan..zon neger van bijna 2 meter die eruit ziet als arnie in zun topjaren...en NOG leek het een david tegen goliath wedstrijd...
1 minuut rondjes draaien, daarna 3 welgemikte klappen van de reus ...en klaar was het...
super!!


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2007, 23:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
[quote="we are ieee"][quote="Saithn"] Hij heeft het maar makkelijk met z'n lengte,

ziet er sloom uit maar weet niet of je hem in het echt wel eens gezien hebt? KEI en KEI en LOEIHARD!


Ja ik beoordeel het ook puur om naar te kijken. Ik kijk liever naar bonjasky die een paar alles of niets acties doet die er wel tof uitzien. Ik ben niet echt into de game zelf, meer het spektakel :)

Top
   
 Post subject: re: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 05 Dec 2007, 23:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:17
Posts: 780
Location: Back home
Chris, die heet Hong Man Choi, 2.18m. Buiten dat 'ie groot is is 'ie volgens mij ook beresterk, wát een schouders heeft die gozer.
[img]http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fighter/hong_mam_choi.jpg[/img]

Toch kreeg Mighty Mo 'm wel plat.. :)
Dit was de befaamde knal.. :)
[img]http://k-1sport.de/gallery/000341b.jpg[/img]

_________________
Shake what ya mamma gave you !!


Top
   
 Post subject: re: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 06 Dec 2007, 00:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 14:41
Posts: 845
Kijk het leeft dus toch wel aardig!!! Ik denk zelf dat Aerts een goed kans maakt.. Aerts is in topvorm en heeft aan de eerste wedstrijd een makkie... Badr en Remy hebben elkaar helemaal afgebeuld... naar die partij kijk ik het meeste uit...
Finale zal wel Schilt vs Aerts worden.. Maar ach er kan van alles gebeuren. Spannend is het in ieder geval wel.. Denk alleen dat we er wel zeker van mogen zijn dat Nederland weer de titel pakt!!


Top
   
 Post subject: re: Zaterdag K1 finale!
PostPosted: 06 Dec 2007, 08:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Wat ik het mooiste vind is dat die lui zoals Hoost en Aerts en Schilt...dat als die hier over straat zouden lopen niemand ze bijna herkend. "K1? Hoost? Wadisda?" En dat terwijl ze in Zuid-Oost Azie echt MEGA-sterren zijn en iedereen ze kent. Komisch.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 47 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma