It is currently 03 Jul 2024, 05:17

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 22 Jan 2008, 20:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Jun 2005, 10:53
Posts: 1115
Location: earth
Body Language Six - mixed by Junior Boys (2008)


Body Language Six - mixed by Junior Boys
Get Physical

release: february 2008


Tracklist:

01. Sorcerer - Surfing At Midnight (Prins Thomas Miks) [4:46]
02. Supermayer - Saturndays [4:38]
03. Chelonis R. Jones - Deer In The Headlights (DJ Hell Remix) [4:28]
04. Love Nine - Feedback [3:16]
05. Kreon And Lemos Feat. Feeboy - Fola [3:06]
06. Kelley Polar - Rosenband (Magic Tom's Instrumental Version) [4:10]
07. Steady Cam - In The Moog For Love [5:17]
08. Radio Slave - Screaming Hands (Cosmo Vitelli Radioaktivitat Remix) [3:51]
09. Studio - Life's A Beach! (Todd Terje Beach House Mix) [3:14]
10. Gui.Tar - Love Started To Shine [3:22]
11. Stereo Image - Dark Chapter [2:23]
12. Matthew Dear - You Know What I Would Do [1:59]
13. Pushe - Don't Take Your Love Away [3:26]
14. Visage - I'm Still Searching [3:57]
15. Junior Boys - No Kinda Man (Body Language Exclusive track) [5:57]
16. Rework - Love Love Love Yeah (Chloe Remix) [1:24]
17. Fost3r - Bl3w Rod30 D3m0 [2:13]
18. Chloe - Be Kind To Me [2:17]
19. Bill Nelson - When Your Dream Of Perfect Beauty Comes True [3:33]

_________________
[color=#FFFF00]"If Pacman had affected us as kids we'd all be running around in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive music."[/color]


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2008, 13:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
die jongens hebbe ntoch dat gave nummer gemaakt wat Holden draait, cdtje ga ik dus wel even luisteren..

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2008, 22:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Jun 2005, 10:53
Posts: 1115
Location: earth
like a child van hun is kickuh. Dan wel in de Carl Craig remix, dan wel voor de Hot Chip remix

_________________
[color=#FFFF00]"If Pacman had affected us as kids we'd all be running around in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive music."[/color]


Last edited by datcho on 02 Feb 2008, 09:52, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 02 Feb 2008, 02:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Idd, Datcho.
(Ik mis Oink :\ )

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2008, 09:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Jun 2005, 10:53
Posts: 1115
Location: earth
[quote="Paulus de Kalebouter"]Idd, Datcho.
(Ik mis Oink :\ )


Die kan je toch gewoon kopen

_________________
[color=#FFFF00]"If Pacman had affected us as kids we'd all be running around in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive music."[/color]


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2008, 13:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Ja, zekers wel. Doe ik nog steeds met CDs die ik al op mn PC heb staan en toch de moeite waard vind om te kopen. Zo steun ik de artiest toch nog.
Aan de andere kant ga ik geen CDs kopen die ik eigenlijk toch niet zo goed vond.
Daarom vond ik Oink ook zo geweldig....luisteren (ook nieuwe dingen waarmee je anders niet in aanraking mee komt) en is t wat: kopen. Zo bouw je n CD collectie op met enkel CDs die je goed vindt en die t waard zijn om te kopen. (Y)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2008, 20:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
hier en daar leuke tracks, maar mij te housey... next :)

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2008, 23:24 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
[quote="Paulus de Kalebouter"]Ja, zekers wel. Doe ik nog steeds met CDs die ik al op mn PC heb staan en toch de moeite waard vind om te kopen. Zo steun ik de artiest toch nog.
Aan de andere kant ga ik geen CDs kopen die ik eigenlijk toch niet zo goed vond.
Daarom vond ik Oink ook zo geweldig....luisteren (ook nieuwe dingen waarmee je anders niet in aanraking mee komt) en is t wat: kopen. Zo bouw je n CD collectie op met enkel CDs die je goed vindt en die t waard zijn om te kopen. (Y)


En dat is nou net wat de muziekindustrie niet snapt. Daarom vind ik het ook zo goed dat Jerry lange samples op groovecollectionrecords.com neerzet. Je wilt gewoon weten dat je iets koopt wat je aanstaat. Om nog maar te zwijgen over de ultieme manier van distribueren van Oink. Iets waar de major players in de industrie al helemaal geen kaas van gegeten hebben.

Ik vond Oink echt perfect. Je download een cd en gaat luisteren. Is het niks dan gaat 'ie in de prullenbak en anders koop je het origineel. Simpeler kan niet. Plus dat je vaak moeilijk verkrijgbaar materiaal kon krijgen waarvan de 'hoge heren' dachten of vonden dat dat exclusief moest blijven. Via Oink kon je dat toch krijgen. Koppel daar een prijs of abonnementsvorm aan en klaar ben je...

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2008, 01:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Amen.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2008, 09:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Uiteraard deel ik jullie mening in grote lijnen vanuit persoonlijk oogpunt. Toch moet je niet vergeten dat 80% van de mensen die via Oink (of een andere site) een cd downloaden die ze goed vinden, hem vervolgens niet meer origineel kopen en niets geven om het originele artwork etc. De mp3 gaat hop de Ipod op klaar ben je. Dat is dan puur verlies voor een artiest/label. Er zou dan inderdaad een abonnementsvorm aan een site als Oink gehangen moeten worden (en iedereen wil dat zeker betalen gezien het fantastische aanbod) maar alles was gratis en het zat er ook niet aan te komen dat het een betaalsite zou worden...
Er kan dus absoluut meer uit digitale downloads gehaald worden en moet niet als een bedreiging gezien worden, doch in de huidige opzet van veel torrent sites is dit niet de juiste manier...


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2008, 10:13 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Ben ik ook met je eens. Helaas heeft een groot deel van de mensen intussen de houding dat muziek gratis is of zou moeten zijn. Die houding verander je alleen niet zo snel meer. Mijn eigen broertje bijv. download ook alles wat los en vastzit en vindt dat ook normaal. Ik heb hem geprobeerd uit te leggen waarom je zou moeten betalen voor muziek, maar dat wil er gewoon niet in. Het is gratis beschikbaar, dus waarom zou je dan betalen...

Het blijft alleen ongelooflijk dat de muziekindustrie die nieuwe vormen van distributie niet omarmt, maar probeert te beschermen wat ze hebben. Dat is natuurlijk ook te begrijpen, maar het getuigt niet van een innovatieve instelling.

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma