It is currently 25 Sep 2024, 22:26

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
PostPosted: 04 Jan 2006, 18:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Oct 2005, 19:54
Posts: 276
Location: Reuver
Wat vinden we van deze aparte en vooruitstrevende cd series?

Ik heb er zelf een paar in mijn bezit, sommigen zijn helemaal het einde en sommigen trekken me totaal niet.

Toppers in mijn ogen:

FabricLive 16 - Adam Freeland
Fabric 19 - Andrew Weatherall
Fabric 23 - Ivan Smagghe
Fabric Live 23 - Death In Vegas
Fabric 22 - Adam Beyer


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Jan 2006, 19:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Oct 2005, 16:02
Posts: 48
Location: The Hague
hmm.. zoals je zegt, sommige zijn misschien wel zo vooruitstrevend dat het gewoon weird klinkt, naar mijn mening dan... Kan echter met zekerheid zeggen dat ik Fabric 20 van Diggers echt een topalbum vind! heerlijke onbekende platen, lekker!
Na de Fabric voor het eerst in levenden lijve te hebben meegemaakt vorig jaar Oktober, kan ik alleen zeggen: de CD- serie haalt het niet bij de club.. wat een gave tent.. London rocks


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Jan 2006, 19:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Aug 2005, 00:46
Posts: 403
Location: afgelegen
Heb eigenlijk alleen fabric 20,21 en 22 gehoord. 21 is wel leuk, maar niet helemaal mijn smaak muziek. 20 van Digweed vond ik erg goed, hoewel ik wel beter heb gehoord van hem.

Fabric 22 van Adam Beyer heb ik ook aardig wat keren op gehad, maar dan moest ik wel voor in de stemming zijn. (voor de minimal & electro) Staan wel een aantal top nummers op en dan vooral voor de volgende nummers eigenlijk (Tim Track - Panic Voice en Hiem - She's The One (Circles in Time Remix)). Voor de rest ook wel wat aardige nummers maar het is ook niet echt zo dat ik het een top album vind.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Jan 2006, 21:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:55
Posts: 1342
Location: easin in the system
In bezit:
fabric07: Hipp-E en Halo; wat minder maar kan er zeker mee door als je van deze heren hun stijl houdt; een mwohmwoh-cd
fabric02: Terry Francis; in mijn optiek gewoon goed; lust wel een portie stevige techhouse.
fabric16: Eddie Richards; vind ik persoonlijk heel erg goed! Rustig met veel percussie en geluidjes; voor 5 euro op kop getikt; meegenomen om nummer Montanez ft Jessica Lynn - Vegas Nights; weet alleen niet of deze in deze vorm en versie is uitgebracht; is een promo?

_________________
-diepd.o.ordegr.o.ef-


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 50 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma