It is currently 28 Sep 2024, 15:12

All times are UTC+02:00




Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 20 Jul 2006, 18:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Toen ik dit persbericht ergens zag staan dacht ik; "VET!", gezien de namen die er op de editie in het Paard van Troje stonden, met onder andere Remy & James Lavelle. Maar.. jammergenoeg valt het TOCH een beetje tegen:

Line-up

King Kong live stage 1

Audio Bullys
C-mon
De La Sarge
Kraak & Smaak
Kypski
R.o.o.o.m.
Relax

Godzilla dance stage 2

Benny Rodrigues
David Wagemaker
Derrick May
Fetish Ferdi
Marnix
Remy
Sebastien Leger
Stef Vrolijk
MC: Spyder

50 Foot Woman eclectic stage 3

Hitmeister D
Jacques de la Disque
Jaziah
Melly Mel
Off the Wall
Real El Canario


[quote]
Al het festivalgeweld van deze zomer wordt dit jaar afgesloten in Den Haag met The city is ours festival. Op zaterdag 9 september barst het terrein rond de Haagse Hogeschool (De Haagse) uit zijn voegen met optredens van meer dan 25 dj’s, bands en live-acts. Dit outdoor-event is een must voor iedere festivalfan die een groots en waardig afscheid wil nemen van deze zomer.

Het festival is een invasie op eigen bodem. Overdag kun je genieten van gezellige en kwalitatief hoogstaande muziek tussen moderne gebouwen en ’s avonds staan een groot aantal clubs in de binnenstad geheel in het teken van The city is ours festival! We’re taking over!

The city is ours festival is een ‘stads’ en ‘stoer’ festival. Vaak zijn grasvelden het toneel van de zomerfeesten, maar hier, in het centrum van Den Haag, gaan we voor artistieke bouwwerken als festivalomgeving. Voor het eerst vindt er een festival van dit formaat plaats op het terrein van De Haagse Hogeschool. Van alle ruimte rond het atrium wordt optimaal gebruikt.

Het terrein wordt aangekleed met indrukwekkende en creatieve decoraties. Ook bevatten alle podia super geluid en heftige lichteffecten. Het oor en het oog zullen met zekerheid verwend worden. Geen half werk, helemaal los! Nog een gunstige bijkomstigheid is dat het gebied op steenworp afstand ligt van treinstation Hollands Spoor en er voldoende parkeergelegenheid aanwezig is.

De Live stage schittert van de grote namen en nieuwe talenten. Lange uitleg is niet nodig, de artiesten die op deze stage optreden gaan absoluut zorgen voor de intense belevenis. Het zijn niemand minder dan: Audio Bullys, Kraak & Smaak, Relax, C-mon & Kypski en de Haagse formatie R.o.o.o.m. Tussen de bands door draaien High Hess en DeLaSarge hun meest excentrieke platen. Host van de stage is MTV’s Dennis Weening.

De Dance stage is de hele dag bezet met de beste dj’s uit de clubscene. Uit alle hoeken van het land, en buitenland, hebben wij ze geplukt om op 9 september uit te blinken. Een imposant podium is het toneel voor acts als: Derrick May, Benny Rodrigues, Sebastien Leger (live), Remy, Marnix, Stef Vrolijk, David Wagemaker, Fetish Ferdi en MC Spyder.

De Eclectic stage wordt door sommigen nu al geprezen als de meest sexy stage van het festival. De mix van hiphop, house, soul en disco zorgen vaak voor een verhitte dansvloer, zeker als de muziek verzorgd wordt door: Real El Canario, Hitmeister D, Melly Mel, Jaziah, Off the Wall, Jacques de la Disque.

Het festival duurt van 13.00 tot 23.00 uur. We hebben er alles aan gedaan om de line up zo samen te stellen dat iedereen het maximale krijgt en minimale inlevert! Een ticket kost in de voorverkoop slechts €24,50 (excl.fee), verkrijgbaar bij o.a. TicketBox.De kaartverkoop is reeds gestart.


De prijs is heerlijk, maar de lineup is mwoah... Leger, Remy, Vrolijk, Rodrigues en Derrick May is toch maybe wel 25 euro waard!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2006, 09:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
vind ik het geld niet waar. ik ga savonds wel naar rotterdam :)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 11 Aug 2006, 14:38 
Offline
just started
just started

Joined: 06 Jun 2006, 14:15
Posts: 8
Location: Den Haag
Geen super lin-up maar ach, ligt lekker om de hoek bij mij dus ga wel ff kijkje nemen.


Top
   
PostPosted: 11 Aug 2006, 16:02 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
dat kan toch nooit de enige reden zijn? zitten bij mij om de hoek ook wel wat vage horeca en andere duistere gelegenheden waar ik nooit een kijkje zou willen nemen ;)


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2006, 08:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Timetable (onder voorbehoud)

*knip*


Foutje, was de oude!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Last edited by SnuggLe on 04 Sep 2006, 19:52, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 04 Sep 2006, 11:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Sep 2006, 12:56
Posts: 133
Location: The Hague
cool


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2006, 11:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Vet dat Josh Wink komt zeg!!

Dit wordt gewoon een leuk dagje...


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2006, 14:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
*edit*
Voorbarig..

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Forum locked  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 8 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 34 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma