It is currently 02 Jul 2024, 17:45

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
PostPosted: 29 Aug 2006, 23:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jul 2005, 23:02
Posts: 158
Location: Kasterlee
beetje laat maar hier toch nog mijn pukkelpopverslag. Woensdagvoormiddag met de hele kastelse caravankaravaan vertrokken alwaar we weer plaatsnamen op de terreinen van een zeer plaatselijk voetbalclubke dat ons elk jaar met open armen (en vooral caravans ) ontvangt. bij aankomst ware we de eerste die het terrein betrade dus direct in de uiterste hoek ons "basiskamp" (lees: 9 caravans in een grote U opgesteld vergezeld van veeeeel tenten en dit allemaal onder ene grote plastieke basj zodat we lekker droog konden kamperen!! bon, meteen aan het feestgedruis begonnen en eel den dag op de camping ligge drinke enz... 's avonds te plezant op de camping om naar de boiler te gaan zien dus ... Na een eerste nacht met te weinig slaap op tijd uit de veren , snel in de kantine spek met eieren en een douche genuttigd en vrij op tijd naar de wei! na een kort bezoekje aan de special beers vlug wat grimbergen ingeslagen wegens het absolute schijt aan maeswater en dan hop naar de skatestage om het begin mee te pikken van YOU SAY PARTY WE SAY DIE, khad bij de eerste 2 nummers beetje wtf gevoel maar toen kwame ze der vrij goe in, veel energie , lekker rammen, liked it!!, van daar verder om de live van JERBOA te checke, klonk goed en de eerste van vele danspasjes werden in gang getrokken. na jerboa blijven staan voor MOCKY, oow yeah, heel sterk en zomers en festivallig en dansbaar, iejel goe dus... , blijkbaar veel aantrekkingskracht in de dancehall want ook blijven staan voor SHAMEBOY, wegens vorig jaar enorm goed bevonden en ook nu weer groot feest en dansen maar, kvon deze opstelling trouwens best goed tov vorig jaar nog met drummer. enfin twas aangenaam vertoeve mee de shameboys!
daarna ff lekroluv, vonnek wel goe ma ni speciaal kwas mss wel veel bezig met eerste dillemma van pukkelpop SHADOW vs. MASTODON... Wegens ni kunne kieze eerst half uur DJ SHADOW gezien wich was very nice en danrichting skatestage voor MASTODON te zien afsluite!! khad de manne vorig jaar op graspop gezien & was blown away!! vandaar ook op pukkel de manne gaan checke en terecht want ook hier was ik zeeeeeeeeeeeer impressed door hun heel strak gespeelde, erg ingewikkelde maar melodiueze progressive metal, echt hou ze in het oog ze zulle nog veel brokke make!!, in ieder geval content mee men ni-kunne-kieze-moment. Bon dan naar de volgende keuze, RADIOHEAD haddek nog nooit gezien en wou ze zeker wel een kans geven , ook al ben ik niet de grote fan, maar mijn new-york-heroes van SICK OF IT ALL begonne same mee de radios en haalden het met ruime voorsprong, kheb ze al zooooooooo dikwijls gezien maar ze blijven het, zeker live, toch elke keer weer doen, die energie, die sfeer, ze ware geweldig in form en the crowd luvved it!! assek dinsdag ni moest werke haddek ze graag in lintfabriek gaan zien want ge weet gewoon da die show NOG dat beetje verder gaan. Bon nadien ff RADIOHEAD gezien en ik was zo blij dak daar geen 2 uurs hem ligge henne zien want pfffffff, echt ni men ding zele, ma bon na veel campingpret was de eerste pukkelpopdag meteen een succes.


De volgende dag weer veel te vroeg opgestaan en in de wijn (en ook beetje veel hits from da bong later) gevloge en richting wei vertrokke voor rude boy en zijn URBAN DANCE SQUAD, zalig van de manne nog es bezig te zien, kvonnet wel goekes, nadien was ik met heel den hoop onderweg naar carl craig maar de tussenstop aan de grimbergen hield me in de buurt van de mainstage alwaar ik enorm genoot van MICHAEL FRANTI & SPEARHEAD, ideale zomerse festivaltunes en zie daar , de zon deed zelfs wa moeite, zalig genieten dus..., daarna scissor sisters bwa bwa, wel es leuk vo te zien maar da wast dan ook. Dan blijve staan voor men zweudse helden van MILLENCOLLIN, alle cd's van maar nog ni live gezien dus was groot feest, meezinge en springe lek nen halve zool, veel deugd van gehad dan blijve staan aan mainstage voor jack white en zen RACONTEURS, nog ni gezien en kon ze zeker wel smake, daarna veel rondgedalkt en gezeverd tot aan FEAR FACTORY, kwon het geluid bij het begin van FF echt heel slecht, FF live moet je kunnen voelen door heel je lijf, de dubbele bassdrum moet je ribben doen disco-dansen en dat deed het niet, spijtig!! nadien naar de marquee voor de heren van MINISTRY die voor mij de verwachtingen WEL inlosten, heel strak en hevig gespeeld en tgeluid was zeer ok. dan als aflsuiter van de 2de dag MASSIVE ATTACK, heel erg van genote, daarna weer campingpret en te weinig slaap en an de laaste dag begonne

wegens plots zeer hevige regenbui pas in de late namiddag naar festival vertrokke om als apperitief een deikke portie PLANET PENDULUM te verorbreren, was echt geweldig , drek de bene los en ju, dansen maar, daarna ook stuk KELLY POLAR gezien maar sta me precies ni veel meer van voor, daarna door naar de ARCTIC MONKEYS, heb de cd mar vond ze live veel overtuigender, was echt goed, daarna dance-hall voor de heeeeel sterke live van COLDCUT, djeez khad ze nog nooit gezien , was very impressed, daarna geswitched van MYLO naar HELL in afwachting van DAFT PUNK, Ik ga het vooral over die laatste hebben, khad ze al ooit op de second stage van werchter gezien toen homework net furore maakte en vond ze toen al top, mar nu was het helemaal overweldigend, de visuals, de lichten, de tracks, kheb echt niemand zien stilstaan, echt groot feest van begin tot einde,dan nog ge-ED&KIMd tot sluit en dan vredig gaan pitte na een super-pukkelpop-avontuur

volgend jaar zeker weer paraat, blijft voor mij HET festival vant jaar (alleen nog jupi of zo ipv maeswater en we ze helemaal tevree

allee bon tot de volgende keer maar weer, eerst morgen nog naar PEARL JAM (report volgt!!)

greetz & pies out!!
:hat

_________________
If sometimes you feel useless, offended and depressed,
always remember that you were once the fastest and most victorious sperm in your group.


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2006, 01:33 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
:cool

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2006, 04:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Vage manier van typen heb je. Maar desondanks een leuk verslag om te lezen en grappig om te zien hoe jij de (vrijwel identieke) lineup van Lowlands op een andere festival lokatie hebt meegemaakt.

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma