It is currently 02 Jul 2024, 17:05

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 21 Oct 2006, 16:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Sep 2005, 13:09
Posts: 744
Location: Rotterdam
Avondje Cocoon met Väth en Villalobos.


- Vette locatie
- Bar en entree goed geregeld, overal zo aan de beurt (was beetje bang na eerdere verhalen).
- Goed geluid
- Nette drankprijzen: 9 muntjes voor 10 euro: bier en fris 2 muntjes
- Sfeer was goed, niet uitermate uitbundig, maar vooraan was het zeer okay
- Sven Vath die werkelijk een monsterset neerzette. Aantal megaklappers gehoord en hij had het zelf zo te zien ook erg naar zn zin. Zijn allerlaatste track voor Villalobos was echt een verschrikkelijke bom: breakbeat techno bassline met opzwepende melodie en dan vol die electro-sound erin. Te vet, iemand een idee?
- Villalobos begon erg sterk, daarna zwakte die een beetje af vond ik, iets te langdradig en teveel gebliep, maar halverwege werd het meer funky, erg lekker.

Rond 6:15 had ik het wel gezien en met een voldaan gevoel terug gekeerd richting rotjeknor, topfeest! (Y)


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2006, 17:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Las dat die Tjeerd (organisator) ook wel tevreden was, and so was Cocoon. Oftewel: we kunnen meer Cocoon-avonden in NL verwachten. Volgende staat gepland op 3 februari dacht ik , staat alvast in mijn agenda.

Is het overigens geen idee om een keer een weekendje Frankfurt te doen? :p

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2006, 17:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
@ Snuggle: zeker een leuk idee. Moeten we maar eens in de gaten houden... (Y)

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2006, 11:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Nadat ik Sven op ML had gehoord (3 beste uurtjes sinds tijden gehad op een feest) moest en zou ik hier ook weer heen moeten!!
Hij draaide weer heel veel klappers die hij in zijn voorafgaande sets ook draaide (extrawelt,depeche mode,Cobblestone Jazz,Johannes geil producties)....heel vet dus! Maar ook afgewisseld met nieuw werk, dus ZAZAZA, het valt allemaal best mee over dat ie "alleen maar hitejs draaide".
Alles klopte bijna aan deze avond : De locatie (snap al die ophef er niet over, was echt "cocoon-waardig", het geluid was genoeg hard en zuiver, het publiek was ook top (geen kijk-mij-intressant doen en kijk hoe hard ik cool kan dansen etc.), en was erg bang over Villaloopneus, nadat ik hem op awake fest. had gehoord (was echt schandalig), maar hij hield het tempo van Sven lekker aan, waardoor het goed dansbaar bleef en waar af en toe lekkere qlimaxen in verwerkt zaten!

Kortom: Topfeestje!!


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2006, 12:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Spenker"]... Maar ook afgewisseld met nieuw werk, dus ZAZAZA, het valt allemaal best mee over dat ie "alleen maar hitejs draaide".


Een ouderwetste crosspost vanuit PF? :lol

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2006, 20:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
[quote="SnuggLe"][quote="Spenker"]... Maar ook afgewisseld met nieuw werk, dus ZAZAZA, het valt allemaal best mee over dat ie "alleen maar hitejs draaide".


Een ouderwetste crosspost vanuit PF? :lol
Haha,ja....

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ;)

Top
   
PostPosted: 22 Oct 2006, 22:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 22 Sep 2006, 14:14
Posts: 62
Location: Echt
zijn hiervan de setjes opgenomen? :oops


Top
   
PostPosted: 24 Oct 2006, 05:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Jan 2006, 20:55
Posts: 1484
Location: Hoogvliet
Was idd een lekker feestje. (Y)
Zeker vath wist het publiek te vermaken met zijn ruige duitse sound.Villalosinhetbos vond ik een stuk minder daarna,pas om een uur of 5 kwam er weer een drive in.Daarvoor was het een beetje saai gepingel,waardoor er toch aardig wat mensen weggingen.
Volgende cocoon editie is volgens mij volgende maand in off-corso.(Villalosinhetbos)
Waar ze mij de komende 30 jaar niet meer zullen vinden!!!!!!!!!!afgelopen zaterdag heb ik me toch weer laten strikken om daar naartoe te gaan.We kwamen om 3.45h binnen en stonden om 4.15h weer buiten.....Wat een schijtmuziek (miss knorknor Monica) en schijtvolk


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 40 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma