It is currently 02 Jul 2024, 17:11

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
PostPosted: 24 Oct 2006, 07:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Roger"]Ik heb juist het idee dat die gastenlijsten de laatste tijd ook minder worden, ik word er iig minder mee doodgegooid als voorheen maar dat kan aan mij liggen


Dat klopt inderdaad, dat gevoel heb ik ook, maar dat zal dus juist wel door die drankprijzen komen :lol

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 24 Oct 2006, 14:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
@snuggle... Idd dat was dat weekend.. erg leuk gehad. Niet uitgeweest want teveel gelopen en gedaan om 's avonds nog iets te ondernemen en dan die kamer en dat bed..... :hide hihihi....

@spenker... Dat iedereen het nu normaal vind dat je tegenwoordig 2 euro voor een biertje betaald neemt niet weg dat het wel aan de duren kant is.. Heb "vroeger" ook in kroegen e.d. gewerkt en een biertje koste toen echt niet 4 gulden, ja als je een pul bestelde ofzo. Een avondje uit voel je tegenwoordig toch veel meer in je portomonee en zeker in de panama...

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 24 Oct 2006, 15:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Gewoon een snoepje in je mik en lekker gratis water drinken. Probleem opgelost (Y) Misschien dat dan de Panama ook eens los gaat, dubbel voordeel :cool


Top
   
PostPosted: 24 Oct 2006, 18:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
[quote="Partyhardy!"]Gewoon een snoepje in je mik en lekker gratis water drinken. Probleem opgelost (Y) Misschien dat dan de Panama ook eens los gaat, dubbel voordeel :cool

hahaha hiervoor link ik ff dees:[img]http://img.tranceaddict.com/images/icons/king.gif[/img]

Top
   
PostPosted: 24 Oct 2006, 18:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 13:39
Posts: 510
Location: Voorhout
Hahaha :lol

Partyhardy for nachtburgemeester!!!!

_________________
life vest under your seat!


Top
   
PostPosted: 24 Oct 2006, 19:39 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Korte impressie

De champagne:

[img]http://members.chello.nl/f.ebbinge/ADE/DSC00103.JPG[/img]

Juliet werd wild toen ze de champagne zag :lol

[img]http://members.chello.nl/f.ebbinge/ADE/DSC00101.JPG[/img]

Lambert Fisher doet alsof ie een bekende ziet, jetset heeft meer oog voor de camera

[img]http://members.chello.nl/f.ebbinge/ADE/DSC00115.JPG[/img]

Chane & Kambiz
[img]http://members.chello.nl/f.ebbinge/ADE/DSC00119.JPG[/img]

Roel & Arjan
[img]http://members.chello.nl/f.ebbinge/ADE/DSC00129.JPG[/img]

De involved hosts: Steve & shari

[img]http://members.chello.nl/f.ebbinge/ADE/DSC00134.JPG[/img]


Later deze week gooi ik nog wel 2 filmpjes op youtube


Top
   
PostPosted: 24 Oct 2006, 22:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="glannie"][quote="Partyhardy!"]Gewoon een snoepje in je mik en lekker gratis water drinken. Probleem opgelost (Y) Misschien dat dan de Panama ook eens los gaat, dubbel voordeel :cool

hahaha hiervoor link ik ff dees:[img]http://img.tranceaddict.com/images/icons/king.gif[/img]

:lol Way to go! :lol

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 25 Oct 2006, 11:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 May 2006, 13:32
Posts: 96
Location: Amsterdam
Het is echt al zeker een jaar 2 eu dat het dan op het ade 2.5 eu is..
tja...
was ook in de escape en met het ade en daar werd precies hetzelfde bedrag berekend..
in rain by the way ook..maar daar schijnt het standaard te zijn ;)


Top
   
PostPosted: 25 Oct 2006, 12:56 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Volgens mij lees je niet helemaal goed. Het was een hele tijd €2,50 voor een biertje en sinds een paar weken is dat €3. Niet alleen speciaal voor ADE, maar gewoon nieuwe vaste prijs ;)

Ach ja, zo heel vaak kom ik er toch niet dus maakt me die €3 eens in de zoveel tijd niet zoveel uit eigenlijk.

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
PostPosted: 25 Oct 2006, 14:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Ik maak me meer zorgen over de agenda in Panama, er zijn totaal geen leuke feestjes meer :rolleyes


Top
   
PostPosted: 25 Oct 2006, 16:59 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
eigen schuld van de panama, als je elke keer maar "grote" namen boekt......


Top
   
PostPosted: 25 Oct 2006, 19:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Ik vind die 3 EUR voor een biertje ook niet zo erg eerlijk gezegd. OK, als je het omrekend is het nog steeds 6,60 gulden, maar die tijd is echt voorbij. Heb zijn wel Amsterdammertje ook. Ga maar eens in het buitenland naar een club: Cafe d'anvers - EUR 2,50 voor een lauw longdrinkbiertje, Ministry of Sound - GBP 4 voor een flesje bier, Rex Club - EUR 7 voor een flesje bier.

Even rekenen leert ook dat als een biertje EUR 3 kost en je drinkt er 5 dan kost dat nu dus EUR 15 ipv EUR 12,50. Dus per 5 biertjes win je er 1. Mwah, ik vind het allemaal nogal overtrokken. Als ik op het eind van de avond EUR 5 meer heb uitgegeven boeit me dat niet zo eerlijk gezegd. Als er maar een goede line up staat denk ik dan.

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 25 Oct 2006, 20:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
[quote]OK, als je het omrekend is het nog steeds 6,60 gulden, maar die tijd is echt voorbij.[quote]

Oh? ik ben er echt niet meer opgaan verdienen. Maar goed... de een vind het duur de ander dus niet...

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 25 Oct 2006, 22:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
En zo is dat. En bovendien: ik sta meestal toch op de dansvloer, dus echt hard gaat het met de drankconsumptie ook weer niet...

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2006, 00:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Toch nog even mijn beleving. Om te beginnen geloof ik dat ik op een ander feest geweest ben, maar dit terzijde. Alhoewel; een aantal van voorgaande reakties zijn ook wel positief.

Allereerst deel ik een vette gele kaart uit aan Jerry. Het was toch zeker zijn idee om om 22u af te spreken in de bar? Ik was er, maar heb geen Jerry gezien.

Ik heb lang getwijfeld om te gaan. Had verpleeg cq verzorgplichten en wist eigenlijk pas vrijdagavond of ik verlof kon krijgen voor de nacht. Na enig beraad kreeg ik vrij af. Gezien het feit ik geen kaartje had was ik sowieso van plan om er vroeg te zijn. Na het enthousiasme hier van diverse mensen op JERRY'S VOORSTEL besloot ik ook om 22u aanwezig te zijn. Ik las nog in de topic over die avond een berichtje van BBR dat hij een kaartje over had. Tsja, waarom niet een mede GC'er verlossen van een overgehouden kaartje ipv aan de deur kopen dus na wat heen en weer gebel afgesproken in de bar. Ik zou nog even bellen als ik er was want ik had geen idee naar wie ik uit moest kijken. Stelde nog voor dat hij een witte roos achter zijn oor zou stopen maar helaas had Robert (zoals BBR in het dagelijks leven heet) er geen voor handen.

Aangekomen om 22u rijd ik, zoals de laatste weken automatisch, de parkeergarage in. Eenmaal in de garage had ik natuurlijk geen bereik. Ik nam de proef op de som en dacht; hij weet wie o.a. Jerry is dus zal wel bij hem in de buurt staan, ik vind 'm wel. Ik laat nl. meestal mijn telefoon in de auto achter. Daarnaast had hij wel een foto van mij gezien dus dacht wel dat hij mij zou herkennen.

Op naar de bar. Bij de ingang was het uiteraard nog erg rustig. Na vriendelijk ontvangen te worden liep ik naar binnen op zoek naar bekenden. Eerst de bar, dan alle tafeltjes en vervolgens nog het bovengedeelte afspeuren. Tjeemig, wat voel je je dan ineens alleen, totaal geen bekende gezichten, mensen keken mij aan omdat ik natuurlijk als een kip zonder kop rond banjerde dus de moed zonk me wat in de schoenen. Wie o wie zou Robert zijn en where the fuck is Jerry. Ken nl. maar weinig GC'ers (tenminste, weet de gezichten niet achter de namen, terwijl ik volgens mij zat mensen moet kennen). De enige oplossing was; terug naar mijn auto, telefoon halen, naar boven lopen, bellen, telefoon weer terug leggen in de auto enz. Met die planning (waar ik dus helemaal geen zin in had) wilde ik naar buiten lopen, loop ik Roel (Rulestyler) omver. Een sprankje hoop, zou hij weten wie BBR is? Helaas ook hij wist het niet maar samen keken we nog even naar GC'ers (hij kent tenslotte meer mensen). Op dat moment bleek Phor naast ons te staan dus we waren al met 3. Maar om toch mijn afspraak na te komen moest ik alsnog naar de garage.

Eenmaal buiten stonden er wat mensen langs de weg en ineens dacht ik; misschien staat hij hier. Ik riep dus maar: hallo, staat hier ook een Robert!!. En ja hoor, daar stond hij. Mijn avond kon beginnen. (was leuk je te ontmoeten en wat gebabbeld te hebben ;) )

Eerst hebben we dus toch nog even in de bar gehangen maar zoals mijn internet naam Dansliefhebber doet vermoeden, ik kan dat niet; hangen, staan en ouwehoeren. Doe mij lekkere muziek, een vierkante meter dansvloer en ik ben een gelukkig mens. Mits ik in een bar lekker kan zitten, dat trek ik nog wel. Heb Onno (Partyhardy) nog even gedag gezegd en tegen 22.45u keek BBR mij aan met een blik van: wat dacht jij ervan? Yes, een slachtoffer die er net zo over dacht als ik; hop naar binnen. Overigens Jerry helemaal niet gezien die avond maar had al vrij snel van bronnen vernomen dat hij wel aanwezig was.

Bij de ingang was het inmiddels al een stuk drukker en er vormde al een behoorlijk rij. Mede mogelijk gemaakt door de dame bij de detectie poortjes. Er was er op dat moment nog maar 1 in gebruik en zoals altijd op feesten, dames controleren veel strenger dan mannen dus dat houdt de boel wat op. Op het moment dat wij er stonden ging het andere poortje open dus we konden lekker snel doorlopen.

Binnen was het nog heerlijk rustig, dat werd later een heel ander verhaal. Ik durf niet te zeggen wie er draaide. In mijn beleving heeft tot Pete Tong Nick Warren gedraaid maar hier en daar lees ik dat El Sandro ook gedraaid heeft (kan iemand van hier dit raadsel oplossen??) Ik vond het in ieder geval heerlijke muziek. En zoals Arjan ook schreef, qua mixen was het beter dan we gewend zijn van Nick. Ik heb echt staan genieten van zijn set.

Inmiddels stroomde het behoorlijk vol en aangezien ik graag wilde weten wie wanneer draaide ging ik op zoek naar een timetable. Dat was een lastige missie. Van de bar, naar het sigaretten verkooppunt, naar de kassa. Helaas, niemand wist hoe of wat. Het viel me daar wel op dat er een mega rij voor de deur stond. Wat ben ik toch blij dat ik altijd van het vroege ben. Ik trek de drukte dan ook beter, het ontstaat om me heen. Binnen komen in een volle bak, nee, dat trek ik niet.

Ik heb me gesetteld rechts vooraan met een leuke club bekenden. Normaal vind ik de box daar veel te hard staan of zo klinken dat het zeer doet aan mijn oren maar dat was dit keer niet het geval. Ik vond het een top plekje want waar je ook keek, het was volle bak maar op de 1 of andere manier gaan mensen dan niet door de drukte naar voren dus wij hadden best nog wat bewegings vrijheid.

Pete Tong vond ik soms best lekkere platen draaien maar zoals gezegd (daar ben ik het wel mee eens) er was geen lijn te vinden. Ik zat toch wel met smart op Danny te wachten en begon langzaamaan te twijfelen of hij nog wel zou komen. Om 03.15u kwam hij dan toch achter de draaitafels. Velen vonden zijn set geweldig maar nee, ik vond het helemaal niks. Misschien komt het inderdaad door het feit hij meer tot zijn recht komt bij een lange set maar nu pakte het me helemaal niet. Ik heb het een half uur aangehoord maar ben afgehaakt. Wel was het vanaf het eind van de set van Pet Tong wat rustiger geworden. Er was meer dansruimte.

Ik lees hier dat mensen het publiek niet oké vonden maar ik heb toch echt de handen in de lucht gezien hoor. Het ging behoorlijk los. Misschien heb ik het anders beleefd omdat ik vooraan stond maar ik vond het een heerlijk nachtje. Ongetwijfeld ook door de aanwezigheid van een bpaalde vriend maar sowieso vond ik het leuk publiek. Gewoon, lekker normaal en toch wel wat ouder.

Overigens ben ik niet in de 2e zaal geweest dus kan daar niets over zeggen. En waar was het vip gedeelte? Boven was open voor iedereen en de bar als je binnen komt rechts was ook gewoon voor iedereen open.

En al het gedoe over drank prijzen, tsja, de prijzen blijven stijgen en onze salarissen niet maar ook weer zoals Arjan zegt; kijk eens in het buitenland. We zijn inmiddels gewoon een erg verwend landje. Dat valt me qua los gaan op een feest ook op. En na Ibiza ben ik toch van mening dat wij het lang niet zo slecht hebben hier qua dj's, feesten en lokaties. Uiteraard is en blijft het allemaal veel geld maar wat doe je eraan? Nu ben ik ook iemand die geen mixen of dure dingen drinkt. Volg de theorie van Onno wel maar dan met appelsap. En van een paar appelsapjes, ga ik niet failliet. En prijzen in clubs vergelijken met een studentenvereniging, nee, dat gaat niet op. En als ze inderdaad studenten zouden willen weren hiermee, heb ik daar ook niet zo'n probleem mee (sorry, ben niet zo studentenminded, uitzonderingen daargelaten).

Ik heb ook eindelijk eens uitgezocht hoe het nou zit met het betalen van de parkeergarage. Het is inderdaad zo dat je 2,50 p.u. betaald met een max. van 10 euro op een avond. Sta je dus minder dan een 4u, haal bij de kassa je uitrij kaart. Je hebt een kwartier om er dan uit te rijden. Sta je 4u of langer, kan je ook bij die knakker in de garage betalen. Betaal je ook 10 euro.

Ik snap alleen niets meer van het parkeerbeleid aan de overkant. Er worden wel eens boetes uitgedeeld (Arjan, jij hebt toch ook ooit een boete gehad?) en dit keer heeft Roel met zo'n parkeerwacht gesproken en bleek dat je wel mag parkeren. Weet iemand hier het antwoord op? Ik rijd nu steeds de garage in maar als ik toch gewoon langs het water mag staan of weet ik veel waar, bespaart me dat wel weer 10 euries. Dat zijn weer 3 appelsapjes ;)

Inderdaad keek ik ook net even op de Panama site maar het is qua agenda niet wat wij gewend zijn. Mis ook 16bit de laatste tijd. Maar goed, we zijn verwende nesten. Even pas op de plaats danwel afwisselen met andere lokaties, kan ook geen kwaad.

Sorry, het is een heel verhaal geworden met eigenlijk weinig nieuws na alle voorgaande verhalen. Behalve dat ik een top nacht heb gehad door de combi, juiste mensen, goede sfeer en prima muziek op wat ups en misschien kleine downs na.

p.s. Ik was nog zwaar onder de indruk dat ik 2 mannen naar buiten gegooid heb zien worden. Dat was als je de zaal in kijkt bij de rechtertrap. De deur ging daar open en ze werden er behoorlijk hard handig (maar zonder slaan of schoppen hoor) uitgeduwd. Ik zei het nog tegen diverse mensen want had zoiets niet eerder gezien in Panama. Misschien ben jij dat dan wel geweest Gabriel.


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2006, 02:29 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
loop je d'r 10 keer tegen het lijf kom je hooguit 1 keer voor in d'r report.
is het gelukt om d'r te ontlopen, sta je 10 keer in het report. :p

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2006, 13:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Beetje laat, maar alles is zo'n beetje al gezegd. ;) Supergezellig gehad en lekker vd muziek kunnen genieten! zo'n verhaal van dansliefhebber kan ik niet tegenop, dus ik laat het hierbij.

leuk om weer veel nieuwe boarders gezien te hebben, hopelijk onthou ik de meesten bij gezicht/naam/nick enz.. :)


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2006, 14:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
Voor mij ook een wat latere reactie...Had ADE na 3 dagen en nachten wel in mijn lijf zitten. Woensdag (gisteren) was ik pas weer een beetje de oude!

Buiten alle verhalen die al geweest zijn moet ik zeggen dat onder de boarders er wat mij betreft wel een gezellige sfeer hing. Die is bij mij ook blijven hangen na de avond, ondanks alle negatieve signalen die geuit zijn.

Gezellig om Onno/Partyhardy ontmoet te hebben, moeten we vaker doen!


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2006, 14:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Heb sinds de parkeer boete van Arjan mijn zeker al 5x bij het ij neergezet en 5x geen boete gehad! 5x 10eu in de parkeer garage is uiteraard 50eu dus vanaf nu maak ik sowieso winst todat ik onverhoeds wel een keer een boete krijg, logisch dat ik dan een bezwaarschrift schrijf omdat ik die info heb gekregen van die parkeerwachter... al met al dus gewoon parkeren aan het ij :p


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2006, 19:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Ja ik kreeg toen een parkeerboete van EUR 50 en dat terwijl ik hem al 10000x aan het water gezet had zonder problemen. Maar goed, die avond was iedereen de Sjaak. Het is wel zo dat als je daar op komt rijden er een voetgangersbord staat. Rest nu alleen de vraag of je er dan mag parkeren, want ook al staat het vol, dan kan de Marathon van Amsterdam nog gemakkelijk passeren...Beetje vaag allemaal, maar volgens Rulestaaaaaailert mag het dus :)

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 44 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma