It is currently 02 Jul 2024, 17:42

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
PostPosted: 30 Oct 2006, 23:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Al weken zou het owap worden afgelopen weekend. Eindelijk op tijd een kaartje weten te bemachtigen (was al 3x eerder te laat geweest) en ik was er klaar voor :hat Maar, daar kwam een verjaardag tussen door. Met 12 vriendinnen naar een 70/80 jaren feestje in Hilversum. Na lang wikken en wegen besloten ouderwets met de vriendinnen club aan de drankjes te gaan met als klein voordeel; kan rollend naar huis. Helaas liep die avond iets anders, zat om 01.00u thuis op de bank (N) Had kontakt met een aantal mensen die bij owap rond huppelden en twijfelde echt om te gaan. Maar het kleine voordeel van zo net, was nu een nadeel. Ik had teveel gedronken om nog te kunnen rijden.

Dus zondag vroeg wakker en heel relaxt gedaan overdag. Had Chakra in de planning en nu mijn zaterdag nogal tam en netjes verlopen was, kreeg ik er best zin in. Had het Cathy, degene achter het concept Chakra, beloofd en zag wel wat andere bekenden in de agenda's staan.

Om 17.30u kwam ik aan rijden en na de 2 euro parkeergeld betaald te hebben, stond ik op een redelijk gevuld parkeerplaats. Voor de deur was nog een parkeerplaats en die stond ook al aardig vol. Binnen mijn jas op gehangen en eigenlijk wilde ik rechtsaf slaan, de grote zaal in. Moet je nagaan, het was al bijna een jaar geleden dat ik bij Chakra geweest was. Ik had me daardoor ook ingesteld op al vrij snel stevige muziek. Dat was toen wel zo (behalve in het 2e zaaltje).

Nu bleek de hoofdzaal de linkerzaal van Roodenburg te zijn. Ik moet zeggen, een beter formaat en het was best gezellig gevuld. Er zijn 2 barren, 1 met krukken, achterin de hoek zitjes, het is hoog en er was een kraampje waar je wat spulletjes kon kopen. Er waren ook nog best wat bekenden, altijd prettig als je alleen een feest binnen komt.

Halogen stond te draaien en ik kreeg zin om te dansen. Het klonk mij lekker in de oren. Ook Rokkwild (oftewel the prophet) draaide erg fijn zeg. Ik had me ingesteld op steviger maar hij draaide heerlijke dansbare muziek. Leuk om hem zo te zien en horen draaien. Ook Cathy heeft nog even van zich laten horen tijdens zijn zet. Vind het altijd wel wat hebben als zij mee zingt.

Voor Rokkwild draaide de Belgische dj Franco La Cara. In het begin moest ik even wennen en ik wist dat Chane boven moest draaien, dus op naar het boven zaaltje. Het blijft een leuke zaal, rond, hoog, op de vloer zwarte tegels met zilvere vlakjes erin gedrukt, bankjes en stoelen langs de kant, een barretje, een glazen wand waardoor je naar de beneden/hoofdzaal kan kijken, en wat hoger staat de dj, nu dus Chane. Hij draaide wat dieper en ik vond het weer helemaal lekker.

Helaas trok het meerendeel uiteindelijk naar de beneden zaal. Wat dat betreft was het best goed vol als iedereen beneden stond maar het zijn er net te weinig voor beide zalen. Jammer, want echt in allebei de zalen werd heerlijk gedraaid. Kan niet anders zeggen. Ook Franco La Cara draaide op dat moment weer helemaal lekker. Heb nog een oude plaat en oude sample voorbij horen komen. Zo jammer dat ik nooit titels weet.

Na Rokkwild kwam Gusto. Het begon oké maar het werd voor mij persoonlijk wat te vlak/plat. Moet zeggen, het was inmiddels ook tegen 22u en ik vond het een mooie tijd. Ik dacht eerst trouwens dat het 22u dicht ging maar dat blijkt 00u.
Na Gusto zou Sven van Vuren nog een hardhouse set draaien en boven ging Q-nix nog draaien en dat zou volgens mij vrij stevig worden, heb de vak termen Schranz voorbij horen komen. Ik was toen al weg en zat om 22.45u tevreden van een verrassend leuke afsluiter van het weekend op de bank in mijn thuis kloffie te bunkeren want jeetje, wat had ik een trek zeg. Ja, ja, het leven van een stapper is net top sport, je verbrandt een hoop energie.


Top
   
PostPosted: 31 Oct 2006, 19:00 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Was zeker een leuk avondje :D

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2006, 22:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Helemaal mee eens (Y)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 39 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma