It is currently 30 Jun 2024, 20:27

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
PostPosted: 05 Dec 2006, 00:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Afgelopen weekend hebben Marlijn (Lijntje hier) en ik onszelf getrakteerd op een bezoekje aan Parijs. Ik zal julle niet vermoeien met de hoogtepunten qua sightseeing (zoals een schitterend verlichte Eiffel Toren), maar beperk me tot ons bezoek aan de Redlight.

Zaterdagavond laat gingen met de metro richting deze bekende Parijse club waar al vele grote DJ's hebben gedraaid. Zo was Sander Kleinenberg er een paar weken geleden nog en ook Hernán, Howells en Fanciulli hebben er al eens gedraaid op een Renaissance avond die ze eens in de zoveel tijd doen.

Ditmaal was het de beurt aan Desyn Masiello om Renaissance te vertegenwoordigen. We hadden hem al een tijdje niet gehoord en waren erg benieuwd of ie het nog een beetje kon en naar wat voor set hij zou gaan neerzetten. De Redlight zit echt letterlijk onder de Tour Montparnasse (Parijs hoogste wolkenkrabber).

Het duurde even voordat we helemaal binnen waren en de jassen hadden opgehangen. Het was al behoorlijk druk op dat moment. Geloof dat het een uur of 1 was. David C - de resident was aan het draaien, maar we vonden 'm niet echt goed. Ging een beetje van de hak op de tak. Draaide zelfs nog Pryda's Aftermath en da's toch wel een beetje een gepasseerd station. Gelukkig had ie ook nieuwe platen in z'n tas zitten.

Anyway, het gaf ons de gelegenheid om te dure drankjes te kopen (EUR 10 per stuk) en te kijken naar het publiek wat vrij jong was en niet zo hip als je misschien van zo'n wereldstad verwacht. Geluid was trouwens subliem, maar ik vond het licht en de aankleding wat karig.

Rond 10 voor 3 verscheen Desyn dan in de club om 10 minuten later ook achter de draaitafels plaats te nemen. We verwachtten eigenlijk een lekkere groovy house-set zoals we dat van hem m gewend zijn, maar bijna niets van dat. Het was vanaf het begin af aan pompen maar ook weer niet té. In ieder geval uiterst dansbaar. Af en toe een vocaal nummer en daarna weer dampende progressive. Hij draaide ook weer die Silence remix net als in London en nog een heerlijke plaat van Faithless. Voor de rest waren het allemaal ID's (maar ik ben daar ook niet zo goed in). Desyn zag er wel een beetje vermoeid uit tijdens zn set, maar het schrikbeeld van de man met de pet achterstevoren en de lange baard is wel helemaal weg. En getuige de set die hij neerzette is ie weer helemaal terug en wellicht een andere weg ingeslagen die ik eigenlijk niet eens zo erg vind.

Rond 0615 uur stopte hij ermee en na een kort praatje met hem en de resident DJ zijn we met de metro teruggegaan naar het hotel...... De club bleef trouwens open tot 12 uur 's middags, maar toen stonden wij alweer bij de Sacré Coeur met een grote glimlach op ons gezicht nog even na te genieten van een supernachtje los in the Redlight. :hat

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2006, 00:14 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
Cool, leuk verslag! Leuk om te lezen (Y)

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2006, 10:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Zekers erg tof om te lezen! Wil volgend jaar ook eens gaan clubben in Parijs! :cool
Ben verder zeer benieuwd naar de huidige stijl van Desyn na je reportje :)


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2006, 17:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
Top reportje Arjan. :)


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2006, 21:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Leuk report Arjan! :cool
Zo te lezen hebben jullie je wel vermaakt, top!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2006, 00:02 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Cool report. Goed om te horen dat Desyn een andere weg is ingeslagen... kan alleen maar beter zijn :p :evil :lol

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2006, 17:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Sep 2006, 12:56
Posts: 133
Location: The Hague
[quote="Partyhardy!"] Ben verder zeer benieuwd naar de huidige stijl van Desyn na je reportje :)


Ik ook ja... hoe draait ie nu anders dan?

Top
   
PostPosted: 06 Dec 2006, 20:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
Gave trip dus weer gemaakt zo te horen! (Y)


[quote="Partyhardy!"]Wil volgend jaar ook eens gaan clubben in Parijs! :cool


Ik ook ja... :cool

Top
   
PostPosted: 06 Dec 2006, 23:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
mag ik ook een keer mee? ;) cool om te lezen arjan! (Y)


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2006, 23:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Wil ook weer eens in het buitenland clubben ja :hat

Tof om te lezen dat het een geslaagde trip was Arjan (Y)

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2006, 21:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Oct 2005, 17:58
Posts: 67
Location: Roosendaal
Ben ook benieuwd of Desyn Masiello een andere stijl draait, ga hem namelijk met oud en nieuw horen samen met Seb Fontain. Seb heb ik al jaren niet meer horen draaien, laatste keer was met Antwerp was Burning.


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2006, 21:11 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
waar ?

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2006, 10:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Oct 2005, 17:58
Posts: 67
Location: Roosendaal
The Cross in Londen. Hier wordt een avond door Seb Fontaine (Type) georganiseerd. Ook Sister Bliss zal draaien en de onbekende voor mij, Zak Radak.


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2006, 11:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
Nice report!!!

Klinkt als een gezellig avondje.
Volgens mij draait Desyn de laatste tijd veel van Shlomi Aber.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 14 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 30 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma