It is currently 30 Jun 2024, 21:10

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Feestje Sessions!!!!
PostPosted: 10 Dec 2006, 05:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 03 Aug 2006, 21:33
Posts: 156
Location: holland
Hallo luitjes,ik kom net terug van dit topfeestje en het was vreselijk fantastisch!!!
Wil c-jay nog extra bedanken voor dit knalfeest,je hebt het weer geweldig gedaan.
Ik heb echt vreselijk lekker gedanst,het was gruwelijk!!
Nou c-jay en jerry en WAI voor deze heerlijke topavond.
Groetjes en tot volgende keer.Ps hoe heet je eersteplaat die je opzette) :D
Dj Pascal :D


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2006, 21:55 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Was een leuk en gezellig feestje :)
't was lekker gevuld en er waren een hoop bekenden.
Erg jammer dat het geluid 't zo liet afweten. Heel frustrerend voor de dj's ook.

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2006, 05:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Aug 2005, 01:20
Posts: 99
Location: amsterdam, holland
ja was idd echt cool, alleen wel jammer van dat geluid... volgende keer echt beter afstellen, leek ook wel dat het opeens beter ging klinken toen c-jay het overnam van die ander gast.. mischien zou een of meerde bass kasten ook erg helpen.. was wat weinig bass.
maar wel super vetter locatie, kijk al uit naar de zomen feesten daar op zondag, count me in 8-)


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2006, 18:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
het geluid de laatste 1,5 uur.....tja, what can i say? iedereen die er was weet wat er gebeurde en hoe ik daaronder was... :lol
niks aan te doen, op dat moment...
hoe dan ook, zelfs ondanks dat, een top avond...thanx everyone!

nog VOOR de volgende editie gaat het probleem opgelost worden. we hebben wat technische mensen die ernaar komen kijken deze week, en waar nodig zal apparatuur vervangen worden. waarschijnlijk nieuwe limiters, en zowiezo een nieuwe mixer....
hoera voor strand west!


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2006, 19:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
En we hadden het geluid in het begin nog zo de hemel ingeprezen! Was iets te ver dus ;)

Maar het was gezellig met de vele bekenden en onbekenden, wat een leuke tent! Die foto's logen niet! En wat hebben we toch genoten, alleen wat minder van Adam Yehiel, die zijn lijn kwijt was.

En die Scheurbrie houden we erin (Y)

Uitgebreid report volgt (hopelijk) vanavond op Dancevenue.nl + foto's!


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2006, 21:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Voordat Jerry boos wordt, zal ik 't volledige report hier ook nog maar even plaatsen ;)

The Sessions @ Strand West, Amsterdam

Eindelijk zou er weer een ‘The Sessions’ zijn! Dat was al eventjes geleden, dus reden we deze zaterdag vol enthousiasme naar het strand. Strand? Het was buiten 5 graden en organisator C-Jay had al gewaarschuwd voor modderbaden, mocht je de kortste weg nemen naar de locatie. We waren met vier mensen en mijn vriendin reed, dus was mr. Tom x 2 ook weer mee. Ik moet zeggen: deze keer werd de feestzaal vlot gevonden in Amsterdam. Op de Stavangerweg, lag Strand West te lonken aan het water. Een eenvoudig wit gebouwtje, blauw en geel verlicht met een oprijlaan van betonplaten, aan de rechterkant omzoomd door studentenflats en een enorme rij fietsen. Mocht die ouwe VW Jetta van mijn vriendin het niet meer doen straks, dan hadden we in ieder geval nog genoeg andere middelen om weg te komen ;-)
Onze binnenkomst om elf uur was wat aan de late kant voor ons doen, maar we werden toch warm onthaald. Grappig was de lange gang met achterin een deur naar de garderobe, die zich onder een open trap bevond en waar het zelfbediening was (voor wat betreft de jassen dan). Vonden we niet erg. Achter die trap bevond zich een zaaltje met links de DJ, rechts tafeltjes, stoeltjes en de bar, waarachter zich een halfopen keuken bevond. De geur was knoflook (lekker), de sfeer intiem, uitstraling prima, het geluid klonk vet. Als je links achter een enorm gordijn keek dan werd je verrast door een grote, fantastische loungegelegenheid met bankjes, tafeltjes, glimmende kussens en felle kleuren. Ik had nog nooit zoiets prachtigs gezien in een club en wilde wel dat ik het mijn huiskamer kon noemen.

Paul Sparkes en Adam Yehiel

Paul Sparkes (UK) was de DJ die al een poosje lekkere vrolijke house liet horen in een nog niet zo heel erg druk zaaltje. Ik begreep dat hij het eerste uur heerlijke Breakbeat had gedraaid. Dat hoor je niet veel meer, en dat had ik dus net gemist. Jammer!
De dansvloer werd al snel drukker met heel veel bekenden en ook wat frisse nieuwe gezichten, allen liefhebbers van vooral Progressive.
Paul Sparkes gooide er nog wat lekkere Progplaatjes op totdat om middernacht de uit Israël afkomstige Adam Yehiel verscheen in de DJ-booth. Helaas kon hij me niet erg bekoren met zijn set, waar niet echt een lijn in zat. Gelukkig zat de sfeer er wel goed in, en hebben we gezellig bijgekletst met alle bekenden. Het was echt tof, het leek wel één grote privéparty. Helaas werd het net niet zo druk, dat de lounge ook gebruikt kon worden, maar er waren toch wel wat mensen, die er stiekem even gingen afkoelen. Ik zelf zou zeer in dubio hebben gestaan, als het wel open was gegaan, want ik kan niet stilzitten op de muziek, maar die kussens zagen er echt heel aanlokkelijk uit.
De trap naar boven, was ook afgesloten en fungeerde als een soort tribune of danspodium of misschien wel als bioscoopstoelen, want er werden ook nog wat films vertoond. Ik vroeg me wel af, wat daarboven allemaal nog meer te doen was. Het zag er romantisch uit met de mooie witte balustrades. De schitterende zwart/witte kerstdecoraties aan het hoge plafond, maakten het geheel af. Als het zomer is, zal je je hier ook heerlijk buiten kunnen vermaken, gezien het grote terras aan de zijkant, dat ik zag toen ik even naar buiten gluurde.
Even dacht ik dat Adam Yehiel zijn lijn gevonden had met wat heerlijke nummers, die hij aan elkaar mixte, waaronder “Lucky Heather/Nic Fanciulli”. Maar helaas, het mocht niet zo zijn.

C-Jay

Blij waren we toen C-Jay om half twee achter de decks verscheen. Hij smeet ons meteen de diepte in met stevige onvervalste Progressive. Het laatste uur, draaide hij alleen maar eigen producties, waaronder natuurlijk “Daglicht” en “Darkism”. Heerlijk! Maar wat was het jammer zeg, dat er opeens wat haperde aan het geluid. Er viel steeds muziek weg. C-Jay stond te zuchten en ging gebukt onder de zware taak, om er alsnog wat van te maken. Maar om kwart voor vier hield hij het ook voor gezien, maar niet voordat hij zijn nieuwste aanwinst “Scheurbrie”, een heerlijke doordenderende Psychadelic-Progressive track, had laten horen als toegift.


Op herhaling

Jammer van de tegenslag, maar toch zeker een goed feest en een schitterende locatie om vaker te vertoeven en organisator C-Jay is van zins om hier maandelijks terug te keren met zijn ‘The Sessions’! Goed plan! De volgende staat al gepland op 13 januari 2007. Er is inmiddels al beloofd dat alle apparatuur dan goed zal werken en ook de hele avond lang.
Dan moeten we de buren (studenten nota bene) ook maar uitnodigen, want ik had begrepen dat er iemand had geklaagd over geluidsoverlast(?). Nou stond de muziek echt niet te hard, dus echt onbegrijpelijk!
Ik vond eigenlijk dat ze na het starten van ‘onze’ 25 jaar oude Jetta, pas echt reden tot klagen hadden!

Grtz, YvonnY


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2006, 22:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Wat een leuk report Yvon (Y) van ook echt een leuke avond.

Helaas dit keer alleen, Marlijn was ziek. Heb dan ook heel kort getwijfeld maar er gingen genoeg bekenden dus in de auto gestapt, op naar Amsterdam. Dankzij mijn notities (ik heb geen Tom x2 en een printer had ook handig geweest ;) ) kwam ik verdacht in de buurt. Reed inmiddels een industrieterrein op. Hier moet het ergens zijn. Heb het halve terrein gehad en zag lichtstralen in de verte, dat zal het wezen. Maar het was een heel ander verhaal. Het was echt een rare gewaardwording. Het was naast of in de Angel studio's in een aggenebbes (hoe schrijf je dat in godsnaam?) buurt en voor de deur lag een rode loper met van die palen met rood gevlochten touw ernaast. Er kwamen net mensen naar buiten, in gala kleding.

Ik besefte dat dit niet mijn bestemming kon zijn. Heb de auto recht voor de deur gezet en aan de portier gevraagd of hij wist waar het was. Moest het halve terrein weer terug en ineens zag ik een verlicht gebouwtje. Dat ik dat over het hoofd heb gezien zeg :oops

Ik was er rond 23u en na wat stapvrienden via de telefoon het laatste stukje gewezen heb, zijn we rond 23.15u naar binnen gegaan.

Het was gelijk een prettig gevoel, een soort van huiskamer sfeer. En toch echt allemaal liefhebbers voor de muziek dus van begin tot eind is er gedanst.

Wat de klachten op Adam Yehiel betreft, door het dansen sloegen zijn platen ook steeds over. Ik heb een aantal mensen nog gevraagd om zachtjes te dansen en niet zo te springen of stampen :lol . Ik durfde zelf nog amper een stap te zetten. Dat was inderdaad het enioge minpuntje. Maar hij kon er echt niets aan doen. Ik heb nog naast hem gestaan en je zag de platenspeler echt wiebelen. Denk zeker dat dat invloed heeft gehad op zijn set. Al heb ik er van genoten, vond het helemaal niet slecht (maar misschien mis ik iets hoor :oops ) . Heb alleen maar staan dansen. En ook C-Jay's set vond ik erg lekker. Het viel mij op dat bij C-Jay de plaat niet oversloeg en kwam er pas laat achter (dank je Chane) dat dat kwam omdat hij met cd spelers draaide :lol BlonT :oops

Ik vind dit zeker een feestje waar ik de volgende keer wel weer heen wil. Goed huiskamer sfeertje, muziek- en dans liefhebbers, heerlijke muziek en leuke lokatie.


Top
   
PostPosted: 12 Dec 2006, 02:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Was een apart, maar leuk en gezellig feessie!

Toen ik de huiskamer deur opendeed waande ik mij op een verjaardagsfeest.
Wat heel gek aanvoelde maar later op de avond was dat weg en vond ik alleen maar heel erg gezellig :cool

Vond de Muziek zeker goed te pruimen vooral het deel van C-Jay lekker Hernan achtig :tune

Als de volgende keer het geluid beter verzorgd is kom ik zeker nog een x terug :p

Grtz

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma