It is currently 30 Jun 2024, 20:38

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 16 Dec 2006, 15:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Whoo net terug weer. Laaangereis nacht gare boel. Ieren zijn gek, clubs te vroeg dicht, sasha mega vette set vol met klappers, spooky ook echt enorrrm zweven. Later ff wat meer nu nog gaar.

Paranoia zijn ze daar op drugs trouwens. gekke ieren.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 16 Dec 2006, 16:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 06 Nov 2005, 16:25
Posts: 161
Location: The Netherlands
haha die drugsshizzle was echt ziek idd :) en rookvrije club. maar idd errrrg lekkere set van sasha, best hip allemaal maar ik vond het helemaal oke. ik heb wel wat filmpjes ik zal die eens uploaden strakjes.

_________________
http://www.myspace.com/martinhooke


Top
   
PostPosted: 17 Dec 2006, 10:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 06 Nov 2005, 16:25
Posts: 161
Location: The Netherlands
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FrJNAGv__mo[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AEGW17oMpNo[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-kBRMRNCSNU[/youtube]
ID?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zHcBKBJKMvo[/youtube]

wat een coole nacht

weet iemand welke track dat is in het derde filmpje?

_________________
http://www.myspace.com/martinhooke


Top
   
PostPosted: 18 Dec 2006, 14:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
Klinkt vet en erg opzwepende filmpjes allemaal!!

Die schermen zien er ook wel ok uit :o


Top
   
PostPosted: 18 Dec 2006, 15:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Ziet er idd vet uit, maar ik zit nog wel op t volledige verslag te wachten. Denk dat dat wel n mooi verhaal oplevert. :lol

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 18 Dec 2006, 15:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
ik zal vandaag nog wel een echt verslagje tikken ga nu eerst ff slapen net beoordelingen op school gehad en ben kapot


weet iemand hoe t nr in het laatste filmpje heet ? heb'm al vaker gehoord echt space nummer. de Spookys draaiden 'm ook als laatste geloof ik.

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 18 Dec 2006, 19:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
zaterdag was supervet!! je had btw makkelijk naar binnen gekomen want er waren er genoeg kaartjes aan de deur


Top
   
PostPosted: 19 Dec 2006, 11:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 06 Nov 2005, 16:25
Posts: 161
Location: The Netherlands
heeft iemand nou de ID van dat derde filmpje?? wil het echt weten

_________________
http://www.myspace.com/martinhooke


Top
   
PostPosted: 19 Dec 2006, 18:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
nou dan nog maar even zoals beloofd een verslag typen van een dagje Dublin!

Omdat de tickets wat duurder geworden waren dachten wij, we gaan een dagje eerder, dan slapen we in dublin en kunnen we een dagje door dublin lopen. Zo gezegd zo gedaan en donderdag avond kwamen we netjes in de regen in Dublin aan. Het feest kon beginnen :) Savonds wat d oor de stad lopen, alwaar het enige noemenswaardige object wat we in de hele stda tegen kwamen gedurende de avond de zgn ' giant needle' was midden in het centrum van 200 meter hoor, zoals ik 'm had gedoopt.

Snel maar gaan slapen want er was toch niet zoveel te doen en ik was vrij gaar ook. De dag erna optijd op gestaan om heerlijk in de regen rond te gaan lopen de hele dag. We waren zo verveeld van het weer en het in en uit lopen van winkels die allemaal even saai als hetzelfde waren als thuis, dat we op een gegeven moment naar t museum of modern art zijn gegaan. Dat was in verbouding, dus meer dan 10 kunstwerken waren er niet. Waren wesnel uitgekeken en wij waren ook al echt doodop van het struinen door de regen, dat we maar zijn gaan slapen in het restaurantje van het museum. Na daar twee ur gehangen te hebben belde een vriendje van me op die ik uit buenos aires kende, dat hij er eindelijk was! Dat was mooi. want hij had de wiet bij zich.

Van de dag had ik weinig energie meer over, maar dat we eindelijk van de straat konden stemde me vrolijk, we zijn naar een jongen toe gegaan uit dublin die ik ook ui BA kende, en daar vrolijk met z'n alle de hele avond jointjes gerookt. Prijs voor goeie wiet in engeland: 140 pond voor 10 gram. Nou ik heb genoten van die jointjes. Toen was het tijd om te feesten. Ik had inmiddels al gehoord dat de club echt niet later dan 3 uur dicht zou gaan, zo gaat dat blijk baar in ierland. Ik dacht dat ze in nederland moeilijk deden. Dus wij op naar de club, alwaar ik met mn gare h oofd meteen mn creditcard weer kwijtraakte dacht ik, half uur zoeken in mn tas, niet gevonden, bel maatschappij op om 'm te blokkeren, leg op en pak een euro uit mn portmonee, zit ie in dat vakje. Fijn.

Club zag er echt heel erg cool uit, niet zo groot, kleine duizend man konden erin denk ik op de main vloer, allemaal spik en span, schoonmakers die de vloer dwijlden, geen rook en een net funktion one geluids systeem once again. Toen we aankwamen ff rondgehangen en toen begon spooky te draaien, en wat vond ik dat vet! Ze gingen echt al snel tempo maken in hun set, en allemaal lekekre space muziek, echt super. Anderhalf uur zijn ze bezig geweest en toen kwam sasha, om half 1. Ondertussen probeerde ik zo goed en zo kwaad als het kan stiekem wat drugs naar binnen te werken, maar dat kostte toch wel moeite. Bovenin de zaal stonden overal mannen met oortjes en die stonden de hele avond de dansvloer af te struinen naar drugsgebrukers. Als ze iemand vonden dan werd er gebeld met de portos en gingen ze aan de mannen beneden netjes wijzen wie het was, en dan mocht je meen aar buiten toe. Erg fijn. Echt paranoia waren ze, heel gaar. iig, sasha begon en tempo was meteen echt hoog te nomen. 3e plaat was destiny ofzo. Ging dus erg goed. Ieren super enthousiast, zo dronken of de weg kwijt dat ze allemaal zijn, meteen al bergen gegil en handjes in de lucht en dat bleef gedurende de hele set zo. Sasha had t ook super naar z'n in want hij stond continu te springen en te klappen enzo op de muziek, heel vet. Qua platen heel veel uit z'n laatste sets, maar t meeste uit die dj boradcast set. Zal wel t zelfde zijn geweest alles bij elkaar als wat ie zaterdag draaide. Echt super, ook oude dingen zoals Xpander dus als allerlaatste plaat. Groot feest! Laatste halfuurtje was dan ook echt climax op climax en nouja, voor mij was eens te meer weer duidelijk wie de echte djs zijn. Begrijp nu ook die sets van dortmund en singapore beter, als je die inn club hoort zijn ze echt wel vet:D

Goed t was afgelopen, virendje van mij was er uitgeflikkerd omdat ze 'm een jointje uit z'n broekzakzagen halen, dus wij met ons vage hoofd naar buiten en hem zoeken. Ik heb geloof ik wel 10 keer gebeld ofzo waar ie was, dus ik wil mijn telefoonrekening straks niet zien. Ierland snachts op straat is RAAR want er lopen meer mensen rond om 3 uur snachts dan hier overdag. De stad zit RAMVOL omdat iedereen op t zelfde moment de straat opw ord geflikkerd. Zo zie je dus taferelen als midden in een winkelstraat30 mensen met 1 met gitaar vrolijk u2 aan t zingen zijn en dat soort dingen. Hele rare sfeer. overal enorme rijen voor taxi's. Uiteindelijk dus Ali gevonden, jointje van 'm ontfrutseld dag gezegd en nog ff vrolijk met z'n 3tjes jointje opgerookt, waar ik echt veel zin in had, en nog maar even mijn overgebleven xtc doorgeslikt (met in mn achterhoofd dat we ons anders zo zouden vervelen:D) alvorens terug te gaan met de bus naar het vliegveld. Om half 5 waren we op het vliegveld en toen hebben we nog een uurtje of 4 op het vliegveld gespaced alvorens om half 11 sochtends weer in het vliegtuig naar huis te stappen :)

Snel meer sasha dus!!!

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 19 Dec 2006, 19:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
:lol :lol leuk report zeg!!! Zo te lezen hebben jullie je wel vermaakt!

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 19 Dec 2006, 19:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
jij hebt je dus ook wel vermaakt!!! was wat drugs betreft toch wel beter bij ons... we hadden zelf meegenomen, maar er werden overal pillen enzo aangeboden... de portiers gaven er aandacht aan... wat dat betreft was het net vroeger hier in nederland :)

mijn maatje wat mee was uit nederland zei hetzelfde als jij Timo.. die muziek van hem moet je gewoon voelen in een club, thuis komt dat niet zn recht... :cool


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma