It is currently 30 Jun 2024, 20:52

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 17 posts ] 
Author Message
PostPosted: 23 Dec 2006, 13:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Vrijdag 22 december...de dag dat één van mn helden gaat draaien.
Hier kijk ik al weken naar uit.
Het is daarom echt spannend als ik aan t begin van de week geveld wordt door verkoudheid, koorts, geen energie.
Maar (alsof t zo moet zijn) herstel ik elke dag die dichterbij vrijdag komt.
En zo staat deze Kalebouter, samen met Diep en Michel, om 23:00 uur in de beginnende rij bij de Maassilo.
Gelukkig is t niet al te koud, want de deuren zijn nog dicht. Ik vraag nog of we goed staan, maar hier schijnt t toch echt te gaan gebeuren. "Nah, de stemming zit er goed in....not", denk ik nog.
Dan hoor ik me naam. Het is Yvonny die ik blij kon maken met n kaartje. Ze neemt t kaartje aan n dan gaan de deuren open.
Binnengekomen lopen we even n rondje. Ik ben hier nog nooit geweest en het bevalt me wel. Grote hangende wanden van lege Cola flesjes, een flink aantal barren, een aparte zithoek waar je wat kan eten (helaas geen fruit net als in de Gashouder).
Er wordt al meteen lekker stevig gedraaid in zaal 1 door Raresh en in zaal 2 klinken lekkere mnml deuntjes, neergelegd door B-Voice.
Nah kan ik goeie mnml heeeel goed waarderen, maar de klanken uit zaal 1 blijven aan me trekken zodat ik toch daar ga staan. Er komen meer bekenden van me binnen die ook hier blijven en langzaam stroomt de Maassilo vol.
Het loopt tegen 1en als Sven achter Raresh opduikt. Gejoel klinkt al uit de zaal, maar hij moet nog even zn spullen klaarmaken.
Dan kondigt een stem het einde van de (overigens lekkere) set van Raresh aan.
Raresh stapt terug en Sven neemt plaats achter de apparatuur.
De zaal wordt gek. Gejoel, geschreeuw en gefluit....wat een sfeer. Met de stemming is het nu al goed gekomen.
Ik ben benieuwd hoe hij gaat draaien....mnml achtig beginnen zoals in The Sand of...?
Sven begint met allerlei (voor mij) nieuwe plaatjes die al meteen in de 2de/3de versnelling zitten.
Ik blijf me telkens verbazen over de platenkeuze van deze man...Geweldig!
Na een tijdje gaattie in zn 4...het tempo gaat lekker geleidelijk omhoog en het is werelds te zien hoe hij het publiek bespeelt.
Dan komen Yvonny samen met Snuggle, Chefke en Sirtimo bij me staan. (Je krijgt nog steeds dat drankje van me, Timo ;) )
En ongeveer vanaf dat moment gaat het tempo nog een standje hoger. Au au au, wat lekker zeg!
De rest van het publiek denkt er hetzelfde over, want wat een feessie kunnen ze hier bouwen in Rotterdam zeg! Hier hoef je niet voor naar Amsterdam vanavond! Wat een feest!
Sven komt heel goed tot zijn recht wanneer hij een langere set moet draaien.
Het is tegen vieren als hij laat merken dat het nog niet genoeg is voor hem. Als je dacht dat het niet meer kon, had je het mis.....de zesde versnelling! WOW! Het dak ging er echt vanaf! Wat gaat het lossss zeg! Gruwelijk als een huwelijk.
Nog een paar jetsers van platen erop en dan is het tegen 5en....een stem die Sven afkondigt, haalt me uit me 'natural high'.
Mijn god, nu merk ik pas hoe "op" ik ben; nog herstellend van mn griep, 4 uur non stop staan knalluh enkelt op water en een paar Colaatjes.
Ik vind het dan ook wel de mooiste tijd om mn bedje op te zoeken.
Ik zeg al mn vriendjes en vriendinnetjes gedag (en wow...wat waren dat er en hoop vanavond...super Väth!) en ga er samen met mn maat Michel vandoor.
Helaas heb ik niks van Galuzzi mee kunnen krijgen....sorry André...dan moet Sven maar niet zo goed draaien hihi!
Alle mensen die ik spreek die ook in The Sand waren, zijn het er over eens: Sven heeft hier 10 x beter gedraaid als daar. En daar was het al goed.

Al met al heb ik deze avond één van mn beste feesten van 2006 beleefd.
Daarom had ik het 2006 lijstje van Jerry nog niet ingevuld. ;)
Daarom en......omdat ik zo verdomd weinig titels van nummers ed weet hihi.
Maar dit feest....komt in de top 5 dit jaar, zonder twijfel.

Ik wil iedereen bedanken die er aan mee heeft gewerkt er zo'n heerlijk feest van te hebben gemaakt. Bedankt! (Y)
Ook wens ik vanaf deze plek alle GCers prettige feestdagen en een gelukkig en gezond 2007!

See you all next year!

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2006, 13:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Nou, iemand moet de eerste zijn: was een goede avond!

Na een hele tijd weer eens een keer een feestje meegepakt, was echt te lang geleden. Eerst met Bas en Chefke wat in een of andere foute multiculti toko wat gedronken. Toen de hele toko begon te bewegen en we dachten dat we na 2 bier al TE ver in het glaasje hadden gekeken (maar dat hoorde blijkbaar bij de tent: die bewoog???) maar richting Maassilo gegaan.
Was nog rustig toen we rond 12 uur binnenwaren. Maar 2 van de 3 zalen waren uberhaupt open.
Werd gelukkig wel snel drukker, alleen jammer van dat pesttyfus blok in het midden: dan zie je de DJ dus gewoon NIET. Gaat nergens over.

Er was ook een wedstrijd 'uit de maat dansen' bezig. Dat is echt knap. Een als russisch hoertje verklede dame deed wel erg haar best en wist het echt de HELE avond te presteren uit de maat te dansen. Waarvoor hulde, dat is echt moeilijk.

Anyway, Raresh draaide lekker in; geen tijd om stil te staan. Vath nam het over en het werd wel behoorlijk druk. Toen Galuzzi begon in de andere zaal werd dat gelukkig weer minder. Wat ook wel raar was, was dat ze de verwarming gewoon dik aan hadden. (N) (N) Dat ging echt nergens over.

Vath draaide top. Niet te hard gelukkig, maar gewoon een beetje funky en ZEER dansbaar. Paar lekkere kneiters gehoord, publiek ging wel re-de-lijk los. Leuk met Chefke 1 en Chefke 2, Yvonny, Bas, Paulus, Timo, daFreezzz & consorten, en die Rotterdammer(s) waar ik de naam ook altijd van vergeet:D

5:15 de taxi gepakt, was gaan als wat en 6:00 weer in Den Haag! Wel me ontzettend verslapen :(

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2006, 13:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Hihi Snuggle, ik was net ff 9 minuten eerder, dus niet als eerste. ;)
Had je je maar niet moeten verslapen. :lol
Het was wel Väth he? Super!
Leuk stukje van je, dat Russchische hoertje heb ik gemist, maar daar mis je ook doorgaans weinig van.
En jah, die warmtekanonnen he? Bizar! :rolleyes

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2006, 14:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Dan moet Jerry deze maar even mergen ;)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2006, 14:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Ach joh, maakt ons t uit. Ik vind dit feest wel 2 topics waard hoor! :lol

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2006, 16:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
shit he
ik kom net mn bed uit, ben nog de weg kwijt.

ijskoud heb ik het. erg gaar. ga ff thee zetten en wat sultanas ontbijten.

Vath draaide echt enorm vette set vond ik. En echt weer allerlei dingen gedaan die ik me niet meer voor de geest kan halen, zeer vervelend.

nog ffn aar de af ter geweest, maar daar eigenlijk alleen maar anderhalf uur tegen de verwarming zitten chillen en jointjes draaien. was niet zo denderend en ik heb vath niet gezien :)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2006, 17:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Rol dus ook net pas mijn mandje uit.....pfffff!
Wat heb ik echt geen spijt dat ik op het laatste moment toch naar de Maassilo ben gegaan. :cool
Dank Paulus voor het kaartje en het wachten ;)
Ik heb geloof ik, geen verkeerde noot gehoord vannacht :) 't Was echt super! Heerlijk sfeertje!
Mooie hal, die Maassilo, nog nooit eerder geweest. (Y)
En die verwarming was erg LEKKER als je geen trui aan had :p

Zijn er 2 Chefke's?? :o Dat kan de wereld toch niet aan? :\

2 Sirtimo: van wat ik er van gezien heb: je hoeft je nergens voor te schamen ;)


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2006, 18:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Zie je wel....luister maar naar Spenker....die de hele tijd al roept....Sven is DE shit!!!

Wat een fucking heerlijke platen heeft hij er de hele avond opgelegd zeg! jammer dat ie niet afsloot....was er ook om 5 uur gelijk klaar mee echt......en jammer dat ik niemand van jullie heb gezien, alleen chefke effe tegen het lijf gelopen.

Of het the Sand kan overtreffen? hmmm...twijveltje...denk t net niet...


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2006, 18:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Spenker, waar zat je toch? Ik heb de hele avond naar je lopen zoeken ;)


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2006, 19:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Ik was nog aan het kijken naar een stuiterende jerommeke, maar kon niets vinden!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2006, 23:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Ik vind t wel echt zonde dat ik niets meer van sven z'n set weet, behalve dat ie echt heel erg gaaf was.

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 24 Dec 2006, 00:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
Misschien wat minder pillen bikken volgende keer? :lol


Top
   
PostPosted: 24 Dec 2006, 11:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Sep 2005, 13:09
Posts: 744
Location: Rotterdam
Erg fijn feestje. Raresh lekkere opener en afsluiter. Platenkeuze en opbouw was echt heel erg goed van Vath. En gewoon weer aflsuiten met This Is Balagan, net als in The Sand.....wat een klapper is dit toch als je hem live hoort. Ook wel aardig wat hitjes zoals Mouth 2 Mouth die hij 2x draaide, maar dat kon de pret niet drukken. Hij draaide ook nog een aantal oude geweldige technoklappers, herkennen deed ik wel maar kon er geen naam aan geven. 2e gedeelte van zn set was echt flink gas geven, heerlijk. Sfeer was ook redelijk uitbundig, zeker vooraan waar ik de hele avond heeb doorgebracht. Minpuntjes: toch wel de drukte, zeker tussen 2 en 3 was het gewoon ff niet leuk meer. En het geluid in de N&W blijf slecht: hoge tonen veel te hard afgesteld, heb dus ook een flinke beschadiging opgelopen :sleep

Verder was het een zeer geslaagd feestje (Y)


Top
   
PostPosted: 24 Dec 2006, 13:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="TranceFool"] Sfeer was ook redelijk uitbundig, zeker vooraan waar ik de hele avond heeb doorgebracht. Minpuntjes: toch wel de drukte, zeker tussen 2 en 3 was het gewoon ff niet leuk meer. En het geluid in de N&W blijf slecht: hoge tonen veel te hard afgesteld, heb dus ook een flinke beschadiging opgelopen :sleep



Bewust niet echt vooraan gestaan omdat het zo druk is/was daar. Maar jammer van dat blok in het midden.

Hoge tonen waren inderdaad KUT. Heb dan ook de hele avond mijn oordoppen in gehad.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 24 Dec 2006, 18:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="sirtimo"]Ik vind t wel echt zonde dat ik niets meer van sven z'n set weet, behalve dat ie echt heel erg gaaf was.


Even wat rechtzetten: Sirtimo ga je schamen :p

Top
   
PostPosted: 24 Dec 2006, 20:16 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
een van de meer memorabele avondjes vath dit..kan niet anders zeggen...
in 1 woord: briljant.


Top
   
PostPosted: 24 Dec 2006, 23:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
[quote="YvonnY"]Spenker, waar zat je toch? Ik heb de hele avond naar je lopen zoeken ;)

ahhhhhhhhhhhhh ;)

Kwam Chefke nog wel tegen, en die zei dat jullie groepje ergens mid achteraan stonden, maar kon niemand vinden...


En Snuggle, hoop niet dat je mij bedoeld toch ?!?! :rolleyes :)

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 17 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma