It is currently 30 Jun 2024, 21:03

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Houseplay Panama
PostPosted: 23 Dec 2006, 23:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Even een kort verslag van mijn avondje gister.

Deze houseplay leek mij een lekker niet te druk avondje met fijne muziek. Ik had op diverse sites mee gedaan met prijsvragen en het geluk was me gezind. Heb meerdere plekken gewonnen. Kreeg nog een mail van Panama zelf dat ik wel erg vaak op de lijst stond maar dat ze me er wel op wilden wijzen dat ik toch echt maar 1x +1 mag gebruiken. Geen probleem want iedereen die ik kende en daarheen gingen hadden gastenlijst gewonnen en dan nog hadden we er een tiental geloof ik die niet gebruikt zijn.

In de agenda op PF stonden maar 40 mensen (niet dat dat alles zegt maar het geeft een kleine indicatie of kaartverkoop hard gaat of niet). Ik verwachte in combi met de gulle gastenlijst en met de kerstdagen dus veel feestjes voor de deur, absoluut geen drukke avond. Vreesde nog even of de kleine zaal wel open zou gaan.

Om even na 23u kwamen we aan en toen viel me op dat er al best wat mensen bij de gastenlijst rij stonden en binnen een kleine rij bij de detectie poortjes. Het was ook behoorlijk druk bij de garderobe.

Eenmaal de zaal in viel me direct wat vreemds op. Er was een bedrijfs- of studentenfeest en men was behoorlijk gala gekleed. Ik vermoed dat zij eerst hebben gegeten en alsnog de voetjes van de vloer kwamen gooien. Best grappig om te zien; dames in lange jurken en mannen in pak die staan te housen en soms op de meest fantastische manier. Vond het eigenlijk wel leuk want de dansvloer was al behoorlijk gevuld, mede door die groep.

Jan Boom draaide lekker opbouwend. De Shapeshifters vond ik verrassend lekker draaien en ze stonden ook enthousiast mee te doen. Heb een klein stukje Martijn ten Velden gehoord en ook dat was aangenaam. Heb eigenlijk alleen maar staan dansen. Heb de live act Mason & The Maker gemist. Ik ben op dat moment de kleine zaal in gedoken. Zooooooo, daar stond El Sandro toch goed te draaien, hij had er echt zin in. Stond ook helemaal los te gaan. Heb genoten van zijn set. We stonden daar ook met een leuke club en hadden wat meer ruimte. Ben daar eigenlijk blijven plakken hier tot een uur of half 4.

Ik vond het een heerlijk avondje, drukker dan verwacht maar leuk druk, best wel weer wat bekenden en ook mensen die ik langer niet gezien had.
;)


Top
   
 Post subject: Re: Houseplay Panama
PostPosted: 25 Dec 2006, 09:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 09:13
Posts: 710
Location: Arnhem
[quote="Dansliefhebber"]
Ik vond het een heerlijk avondje, drukker dan verwacht maar leuk druk, best wel weer wat bekenden en ook mensen die ik langer niet gezien had.
;)


Moet ik me met die laatste zin aangesproken voelen? ;)

Was zeker een top-avondje! Alleen Shapeshifters (erg goed) en Sander gehoord, sinds tijden weer eens helemaal los gegaan. :cool

Top
   
 Post subject: Re: Houseplay Panama
PostPosted: 26 Dec 2006, 19:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Oct 2005, 09:57
Posts: 82
[quote="Dansliefhebber"]Eenmaal de zaal in viel me direct wat vreemds op. Er was een bedrijfs- of studentenfeest en men was behoorlijk gala gekleed.


Ik heb in Panama wel vaker het idee dat er groepen collega's aan het borrelen zijn. Normaal gesproken niet echt bevordelijk voor de (feest)sfeer wat mij betreft, maar als het al zo rustig is misschien wel welkom :)

Top
   
 Post subject: Re: Houseplay Panama
PostPosted: 02 Jan 2007, 19:26 
Offline
just started
just started

Joined: 04 Nov 2005, 23:33
Posts: 18
Dit was zeker een gaaf feest.

De shapeshifters waren erg goed en bij El Sandro in de kleine zaal ging het inderdaad helemaal los.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma