It is currently 30 Jun 2024, 21:11

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 28 Jan 2007, 19:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 Jun 2005, 02:02
Posts: 636
Was erg gezellig vrijdag en lekker druk weer! Ik heb helaas maar een paar boarders gezien. Partyhardy, Sjakie, DJ Pascal. Misschien waren er meer, maar die niet gezien / gesproken.
Mocht de pret niet drukken want, zoals ik zei, twstd was echt goed gevult en leuke publiek, veel mooie vrouwen ook :D

Fountain lekker opwarmsetje gedaan! Harmen echt superlekker gedraaid! Lekkere diepe tracks :cool Guy J daarna ook echt heerlijk setje gedraaid met ongveer 90% eigen tracks. Bijkans een eigen liveset dus :) Klonk allemaal super, dat beloofd nog wat voor de toekomst!
Paul Sparkes daarna ook een lekkere groovy set neergezet! De muziek was echt heel dik in orde :tune

De setjes zullen binnenkort weer online komen, net zoals de info voor de volgende editie.


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2007, 20:14 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Guy J draaide echte vette platen ja, die remix van hale bopp :o :cool ik geloof dat ie ook bezig was een liveact met ableton. Daar gaan we nog veel van horen. Paul sparkes draaide ook erg fijn net als fountain en ik heb ook wel lekkere plaatjes kunnen draaien ;)

was weer een top avondje!


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2007, 07:44 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Kon er helaas niet bij zijn dit keer.
Volgende keer gewoon weer aanwezig :cool

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2007, 09:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Was gezellig :) Tof Jeroen, Bert en Harmen even gesproken te hebben.
Heb verder helaas alleen Guy J gehoord die echt heerlijk draaide (Y) Wat ik wel echt een ontiegelijk nadeel aan Twisted vind is dat de muziek zo zacht staat en het een praatcafé is. Leuk concept maar ik vind het dj onwaardig, er wordt meer gelult dan geluisterd. Zo'n opzet is leuk wanneer er een cdtje met goede muziek aanstaat maar niet met een dj...

De dag erna nog naar het Patronaat afgereisd omdat Berlin Underground op de dag zelf afgelast was (jaja weer die fijne amsterdamse politie) om dan Guy J's sound wel hard te horen maar daar aangekomen bleek het uitverkocht. Mooi is dat :(


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2007, 09:49 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 25 Mar 2006, 13:32
Posts: 1
Location: test
dat je mij dan niet even belt Onno.....

:)P
aangenaam verrast door Guy, wat een dikkke sound, alleen maar eigen werk van hem voorbij horen komen wat dik in orde was. guy wordt een grote....

peter


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2007, 10:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Ah helemaal niet aan gedacht Peter, stom zeg! :(
En inderdaad, Guy wordt zekers een grote! (Y) :cool


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2007, 10:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
Guy wordt zeker een grote !! (ondanks zijn lengte... :D )

Zoals Harmen al zei was die Hale Bop remix echt goud waard, lekker opbouwend, tikje spacy maar wel heel dik.

Relaxed dat het tot het einde toe vol bleef met veel bekenden (niet allemaal boarders) en vooral veel vrouwelijke vriendinnetjes 8-)
Nog even een after gehad bij mij thuis met Guy J en zijn vrienden, heel relaxed :hat We zaten daar uiteindelijk met 14 man en de toeters kwamen gestaag door.

Op naar de volgende Groove Collection avond: 1st Panama op 16 februari gevolgt door een nader te bepalen datum in TWSTD (ook februari). We keep you posted!!


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2007, 10:27 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
[quote="Partyhardy!"]
De dag erna nog naar het Patronaat afgereisd omdat Berlin Underground op de dag zelf afgelast was (jaja weer die fijne amsterdamse politie) om dan Guy J's sound wel hard te horen maar daar aangekomen bleek het uitverkocht. Mooi is dat :(


:o bert en ik waren ook bij de patronaat, idd uitverkocht alleen stond er net iemand die 2 kaarten over had en die hebben we voor 25 euro overgekocht. Was erg relaxt in de patronaat, ging goed los op nathan fake en guy J.

Top
   
PostPosted: 29 Jan 2007, 10:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Meen je niet, wat een mazzel Harmen! Relaxt! :cool Van hoe laat tot hoe laat draaiden Guy en Nathan? :)


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2007, 11:55 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
nathan draaide van 1 tot 2 ofzo ongeveer en guy j van 2 tot kwart voor 4. Ik zal nog wel ff een reportje schrijven hierover.


Top
   
PostPosted: 29 Jan 2007, 13:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 May 2006, 13:32
Posts: 96
Location: Amsterdam
weer gemist..
jammer, volgende keer als ik niet een verplichting heb er zeker bij!!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma