It is currently 30 Jun 2024, 20:34

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
PostPosted: 11 Feb 2007, 20:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Oei oei oei, wat nacht weer....helemaal lekker! (Y)
Voordat ik naar de Poema rij, haal ik eerst n maat van me met zn vriendin op. Ff wat drinken daar en om half 12 richting Utrecht.
Om 12 uur binnen waar ik meteen Tjeerd (organisator) spot en Gert Jan die bij me in de bus naar Cocoon Frankfurt zat.
Ondertussen was Tjeerd zo vriendelijk om de line up van Cocoon, The Sand 21 april as te verklappen hihi. :p
K.Cee stond als gewoonlijk weer lekker op te warmen, niet te rustig, maar al n lekker tempo erin.
Het werd al snel drukker en daarmee gezelliger.
Om 00:45 nam Chris Tietjen (Cocoon) het stokje over van K.Cee. Is nog n erg jonge gozah, ontdekt door Sven Väth en heeft t duidelijk naar zn zin achter de draaitafels. Zelfs na zn set heeftie de DJbooth bijna niet meer verlaten. :lol Hiervoor was ik gekomen (samen met Petter dan), lekker rollende techno, heerlijke Cocoon sound. Imo was hij de held van de avond.
02:45 Petter heeft zn apparatuur opgesteld en gaat live zn ding doen. De eerste helft vind ik tegenvallen...veels te zweverig. Niet dat ik niet van zweverig hou (integendeel, bij n after is t juist heeeeerlijk), maar na n set waar er wat harder werg afgesloten, was t niet op zn plaats. De tweede helft ging t er juist weer lekker op los en vooral bij Some Polyphony....iedereen hing in de kroonluchters. ;) He, Phor? Whoehoeoe!
Na Petter kwam Bart Skils. Tja, Bart.....Neerlands hoop in donkere dagen. Mss ben ik verwend, maar waar ik Bart heb horen draaien, heeft hij me nog nooit teleurgesteld. Waar Petter ophield, ging Bart verder...tandje erbij dus maar. Lekker los in de frontlinie. :D
Uiteindelijk de laatste DJ van de nacht. Om 05:30 begon Invite met zn afsluitset. En hij heeft er zin in. Hij trekt em in de 6de versnelling, niet in de overdrive, maar gewoon nog ff t gas erop. Dat beloofd wat. Het begon al wat rustiger te worden in de Poema, maar t publiek wat bleef, ging massaal los....wat n feest.
Net ff na 6en hield ik t voor gezien. Moet nog n stukkie naar huis rijden en daar nog ff chill.
Al met al n moeilijk lekkere nacht. :cool

Hier nog n tweetal fillempies. Sorry voor de mindere kwaliteit, maar moet nog ff wennen met dit nieuwe toestel. ;)

Chris Tietjen:
http://www.youtube.com/watch?v=HKleBnZI9r8

Petter - Some Polyphony:
http://www.youtube.com/watch?v=DTHse2Zv_Tw

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2007, 20:44 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
line-up 21 april ?

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2007, 20:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
hehe vriendje van me heeft nog tot 2 uur vanmiddag met chris tietjen (die daardoor nog zn vliegtuig mistte ook hehe) op een after gedraaid hij was nog helemaal hyper net toen ik 'm sprak :D

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2007, 20:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Waar hebben ze dan nog gedraaid, Timo?

About de line up: iig komt Sven draaien. :lol Als AFSLUITER! :cool

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2007, 23:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
23.00 - 00.45 K.Cee
00.45 - 02.45 Chris Tietjen
02.45 - 03.45 Petter LIVE
03.45 - 05.30 Bart Skils
05.30 - 07.00 Invite

Ik was rond een uurtje of 1 binnen toen Chris Tietjen stond te draaien. De man had lekkere plaatjes, maar haalde 't tempo er toch net te vaak uit (bas wegdraaien, paar maten laten lopen en weer terug, moet je niet te vaak doen vind ik).
Om 3 uur, een kwartier te laat, was de beurt aan wonderkind Petter, en hoe! Lekker vage shit, heerlijk! :D Als tweede plaat draaide hij volgens mij een of andere nieuwe productie, supervet, met af en toe een kick op een plek waar je 'm niet verwacht, alsof de plaat overslaat (nouja op een gegeven moment verwacht je 'm wel, d'r zit wel regelmaat in). Hij doet lekker z'n eigen ding, top! Verder zijn voorbij gekomen: Some Polyphony (uiteraard, en de hele zaal ging los, ik zag echt alle handjes de lucht in vliegen! :tune (Y)) en Untitled Acid :cool. Over vier weekjes ga ik zeker weer, maar dan in Doornroosje! Hij doet dan wel een DJ set volgens mij...
Anyway, daarna mocht Bart Skils, die we onderhand allemaal wel kennen natuurlijk. Waar de meeste minimal "het" toch niet meer is, te standaard, wist deze man vannacht wél precies de goede snaar te raken. Het begon diep, rustig, minimaal en bouwde steeds verder op. Er zat wel voortdurend een lekkere drive in die steeds verder opbouwt, heerlijk. Om half zes sloot hij af, de muziek was ondertussen redelijk stevig en ik heb nog twee plaatjes van Invite gehoord (overigens wel lekkere diepe topplaten) toen we 't maar voor gezien hielden en huiswaards keerden.

En de sfeer: Gewoon goed! Naarmate de avond vorderde waren d'r ook steeds meer kats van de pad :p. Die 50 cent bij de toiletten is dus wel erg matig, een vriend van me vroeg of ze die kaartjes niet gewoon twee euro duurder konden maken en dat de toiletten dan gratis zijn, maar wat blijkt: Er is een bedrijf dat de toiletruimte huurt om deze te exploiteren. Ja jongens, lang leve privatisering. :p

Trouwens nog wel een opmerking: Wat ontzettend apart dat ik op zulke feestjes alleen Paulus tegenkom! Ik zou toch verwachten dat er voor Petter wel meer mensen bereid zijn om af te reizen naar Utrecht! :lol.


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2007, 22:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Ik weet t niet precies, ze hadden 'm mee genomen naar iemand thuis dus hebben in een huiskamer staan feesten tot einde van de middag :D

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2007, 23:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Hahaha, wat n verhaal zeg. (Y)
Ik hoorde dat Tjeerd (de organisator) Chris nog 100 euro heeft gegeven voor de treinreis. :lol
Jammer, dak niet van die after wist; daar had ik nah graag bij willen zijn.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 14 Feb 2007, 17:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 16:48
Posts: 359
Location: nijmegen
Coole reports.. had er graag bij geweest.

:cool


Top
   
PostPosted: 14 Feb 2007, 22:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Nice reports :cool


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2007, 22:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Partyhardy!"]Nice reports :cool


Geef jij maar eens een report van [url=http://partyflock.nl/party/82235.html]3 Jahre Platzhirsch , nummer 4 Jahre[/url]! :D

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2007, 09:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
haha ja dat was me weer een feestje! James Holden draaide echt onwijs lekker. Had veel meer rustige vage bliepjes verwacht maar niets van dat alles, 4 uur lang vette progressive, techhouse en techno met continue dikke bassloopjes. James Holden is wat mij betreft weer helemaal terug. Ook veel onbekend werk wat een tijdje terug ontbrak in zijn sets (Y) Het publiek ging ook weer lekker los! Karotte sloot aardig af, vette platen ( Beroshima - Horizon :cool ) afgewisseld met mindere tracks. Beetje jammer dat het om kwart over 9 stopte en we pas rond 12en in ons hotel konden inchecken :\ Maar goed, verder heerlijk nachtje dus!


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2007, 13:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
hah ik had ook al gehoord dat holden vet was.

vriendje van mij belde me om uurtje of elf smorgens op 'hoi' -stil- verder kostte t erg veel moeite meer informatie uit 'm te krijgen. het kwam erop neer dat ik wist te ontfrustelen dat ie savonds nog wel met mij mee naar holden wilde als ik nog ging :D

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2007, 15:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
en nog gegaan dus? :cool


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma