It is currently 30 Jun 2024, 20:33

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: The Sessions 10 maart
PostPosted: 15 Mar 2007, 00:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Oké, het komt als mosterd na de maaltijd maar ik vind dat dit feestje gewoon een verslagje verdient. The Sessions (www.thesessions.nl)

Afgelopen zaterdag was het weer de vertrouwde 2e zaterdag van de maand. Het zit inmiddels aardig in mijn systeem. In December en Januari geweest, Februari het Beatclub feestje bezocht en beleefd dus 1 sessie overgeslagen, maar Maart stond het weer dik in de agenda (naast 14 april en 12 mei).

Zoals eigenlijk altijd wel met fijne progressive feestjes, ben ik met Marlijn gegaan. Eerst lekker wat gegeten bij haar en ik had me ingesteld op wat later richting Strand West (www.strand-west.nl) . Ik ben nogal van ‘de vroege’ en Lijn is meer een ‘later is ook goed’ staptype (al ben ik verder altijd degene die te laat komt). Rond 22.45u gingen we ons gereed maken en ik moet zeggen dat vond ik voor Lijn aan de vroege kant. Maar het begint om 22u en duurt tot 4u. Dus 23u op een feestje binnen komen, vind ik altijd wel een mooie tijd.

Rond die tijd kwamen we ook aan. Er was nog genoeg (eigenlijk dus teveel) parkeer ruimte. We werden vriendelijk ontvangen door 2 heren in de hal, ze deden de deur zelfs voor ons open, dat maak je ook niet altijd mee (meestal mag je blij zijn dat er nog wat gezegd wordt tegen je voor je geheel betast wordt). Na mijn naam te hebben gemeld bij de gastenlijst; uhhh, Anne is mijn naam (ships, hoe was de achternaam ook alweer) togen we naar binnen met de jassen aan. De vorige keren hing je je jas binnen zelf aan een hanger op, alsof je bij vrienden thuis komt. Deze keer werden we terug geroepen door de dame van de kassa. Ze bood aan dat je het ook bij haar (weet niet of en wat het koste) kon ophangen. Maar wij hadden er al rekening mee gehouden qua jassen dus hebben ze binnen op gehangen.

Het was nog erg rustig. In de zitjes links zaten wat mensen, 1 zelfs met laptop (ik denk een student van de overkant, correct me if I’m wrong) en verder wat personeel en rechts nog wat mensen aan tafeltjes.. Paul Sparkes stond achter de draaitafels en C-Jay zat er naast. De gast heren van vanavond.

Paul was nog rustig aan het draaien wat ook prima was en evenzogoed fijn om te horen. Het druppelde na een half uurtje echt binnen. Rond 00u stond er zelfs even een rij voor de kassa/jassen. Een vriendenclubje vierde, begreep ik, een verjaardag maar ook de progressive/sessions liefhebbers kwamen weer tevoorschijn. Het feit van feestjes op dit soort lokaties buiten het centrum is dat er echt mensen op af komen voor het feest en vooral de dj’s en muziek. Dat merk je aan alles. Je komt niet per ongeluk langs wandelen op een aangelegd strandje op een industrie terrein. Ik heb weer genoten van de glimlachen van veel mensen op hun gezicht die heerlijk stonden te dansen.

C-Jay nam het over en de eerste platen moest ik even overschakelen. Paul had het al wel opgebouwd maar C-Jay ging een tandje hoger. Tijd voor een pret sigaretje. Na even gekletst te hebben met de nodige bekenden zat ik inmiddels in de trein bij C-Jay. Vond het toch wel een lekkere set. Na C-Jay kwam Robin Albers/JayDee. Een oude rot in het vak maar hij kan bijna altijd lekker draaien (goh, hij blijkt gewoon een mens ;-) ) Ik heb wel bewondering voor hem. Ik vond hem ook zeker lekker draaien en dat vonden er meer want het grootste deel heb ik alleen maar zien dansen en genieten. Overigens was dat de hele avond wel het geval.

Ik moet en blijf zeggen; muzikaal heb ik nog geen slechte avond gehad op dit feest, lokatie is leuk, parkeren prima en gratis, sfeer is goed en ik vind ook dat er leuk publiek komt. Een beetje van alles wat maar echte liefhebbers. Het heeft een huiskamer sfeer. Geen idee hoeveel man er geweest is (misschien weet iemand dat?) maar als ik moet schatten 70 (misschien zit ik er wel helemaal naast hoor). Er kan nog zo’n 50 man bij denk ik. Ik zou zeggen; houd je van een gezellig ongedwongen avondje met fijne muziek….noteer 14 april. Ik zag Ton TB, Paul Sparkes en C-Jay natuurlijk.

Sorry een verslagje is een ietwat langer verslag geworden
;)


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2007, 08:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Mar 2007, 21:09
Posts: 163
Location: Breda
Leuk verslag.
Klinkt als een feestje dat ik ooit maar eens moet gaan bezoeken.
;)


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2007, 08:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Het is ook echt een gezellig ongedwongen avondje, weet zeker dat jij het ook wel gezellig vindt Pierre.


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2007, 11:55 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Heb me er ook prima vermaakt :p

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2007, 17:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Altijd fijn om te lezen wat ik gemist heb ;)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2007, 00:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Was weer gezellig hè Chane ;)

Yvon, heb je nog meer mensen die van plan zijn je te verassen? Ik zou maar vast 14 april en 12 mei doorgeven alszijnde niet beschikbaar :8o :tune


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2007, 08:47 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
:D

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2007, 16:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Aaaiiii, 14 april ???
Mijn leven hangt momenteel van verrassingen aan elkaar :o

_________________
I love PoesUps!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma