It is currently 28 Sep 2024, 18:48

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: 24 Jul 2007, 19:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
wegens extrema moesten we natuurlijk veel vaste bezoekers missen, maar als ik het zo hoor komen die in augustus allemaal weer opdraven..

desondanks, en dankzij veel recalme op internet, posters door de hele stad, een artikel in de Metro krant op vrijdag en het feit dat we midden in het centrum zaten toch nog een lekker druk avondje. net geen 180 mensen op 1 zaal [2e bar dichtgelaten] was een volle bak, en flink gezellig. veel toeristen in deze tijd van het jaar [echt ALLE talen vlogen je om de oren, en de japanners waren masaal langsgekomen] en dus ook heel veel nieuwe amsterdamse bezoekers!!!
leuk!
dit aantal bezoekers plus de volgende keer de vaste groep liefhebbers, en de tent zit afgeladen! [maximaal 300 bezoekers, dus dat zou wel eens kunnen lukken]

al met al ben ik tevreden...
dj booth was erg prettig om in te vertoeven, het geluid was hard en zuiver en totaal niet te vergelijken met bijvoorbeeld strand west.. hier voel je echt dat je in een clubruimte staat....heerlijk.
sfeer, geluid, fijne bezoekers, niet te dure drank .... ik is blij! en de bezoekers vonden het overduidelijk ook leuk.

sven warmde lekker op, paul sparkes met een absurd goede set daarna, toen kwam ik en deed mijn ding, [stopte wat eerder om mick een lange set te kunnen geven] en daarna kwam mick wilson, die al een flinke borrel op had en er dus zin in had....hij was er al vanaf de soundcheck, en vierde het feestje leuk mee!

mick deed zijn ding met ableton, controllers en fx, en mijn mond viel open....
dit soort geluiden hoor je niet vaak op the sessions, maar potdrie wat ging dit erin als koek!!
handjes in de lucht op een stofmakende mix van rock, pop, house, prog, acid en techno..... ableton werd gebruikt als production tool on the fly...loops, vocalen, flarden melodietjes en sequences......alles werd uit de kast gehaald om van elke track op DAT moment een remix te maken, waarvan begin en eind niet meer te herkennen was...
hulde, hulde, hulde!!!
en de toegift; de ORIGINELE versie van kids in america van kim wilde....
briljant...
tegen half vijf werd het rustig, en werd er langzaam een einde aan gevlochten...

op mijn hyves nog een paar armzalige fotos...
ik had helaas geen fotograaf gevonden, en was zelf niet in de mood om echt mijn best te doen voor mooie pics...haha...
met mijn mobiel toch nog wat shots genomen..

http://c-jay01.hyves.nl/album/14595807/ ... 2007/bR9Z/


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2007, 20:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Leuk om te lezen, dat het prima is verlopen! :)

In augustus zeker van de partij :D

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2007, 21:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Leuk dat er toch een goed aantal mensen was. En wat je zegt, met de overige redelijk vaste bezoekers, kan het alleen maar meer worden.

Het enige minpunt vind ik wel, sorry moet toch even wat te klagen hebben, parkeren in het centrum van Amsterdam. Dat gaat duiten kosten. Heb al gekeken hoe het met de trein te doen is maar na een blik op de ns stie was ik daar alweer snel van genezen (ik in een trein, dan moet er wel heel wat gebeuren :o ) Maar goed, als het feest drukker bezocht wordt en je me, net als alle andere keren, muzikaal blijft verwennen neem ik het op de koop toe. ;)


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2007, 22:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
ik weet zeker dat het feest je moeite waard zal zijn...
en bekijk het van de positieve kant klein zeurpietje van me; tien euro entree is niet duur, dus compenseert weer parkeerkosten, en het parkeren is ONDER de club, dus 1 minuut lopen.
weet je wat? krijg je een gastenlijstje van me.. heft dat elkaar ook weer op. en je mag een verzoekplaatje doen. :lol
nu niet meer zeuren en gewoon komen dansen....... :)
ps: parkeerkosten heb je bijna overal bij elke club. pakeerplek vinden is soms moeilijker. hier niet..haha..
en zo is alles weer opgelost.

edit; was ff nieuwsgierig en heb het opgezocht...
parkeren in de kolk kost 3.20 per uur.
stel je bent er van 12 tot 5, ben je dus 16 euro kwijt.
3 mixdrankjes kost hetzelfde... :)

en zo is het altijd wat; mensen die in of vlakbij de stad wonen zijn weer superblij dat ik nu in de stad zit.
:cool

http://www.hotel-assist.nl/parkeren-in- ... ing-nl.php
parkeerlink


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2007, 22:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:17
Posts: 282
Location: Amsterdam
TOPr de TOp,, C-jay
(Y) party dus

Next time be there


Parkeren is in Amsterdam op de gracht na 0:00 gratis, dus kom je rond 23:00 uur betaal je maar 1 uurtje.
Je moet alleen een klein stukje lopen vanaf Herengracht of Singelgracht maar dat is duurder.
Kost je dus maar max €4,60 als je 1 uurtje staat.
[url=http://www.centrum.amsterdam.nl/PDFjes/Nieuws/Plattegrond%20parkeren.pdf]Overzichtkaart[/url]

_________________
[color=#404000]There Are No Secrets, Only Information You Don't Yet Have![/color]


Top
   
PostPosted: 25 Jul 2007, 09:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
bedrocks, wij danken u!


Top
   
PostPosted: 25 Jul 2007, 10:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
De wereld vergaat ook niet, ik constateer alleen. En ja, bij sommige andere clubs betaal ik ook (panama een paar euro als ik langs de weg sta en 10 euro in de garage, 't Paard vrijwel niks mits ik in een garage sta en bij festivals 7 of 8 euro). Uiteraard ben ik dan ook geld kwijt maar A'dam centrum is helemaal prijzig. En als ik alleen kom, zet ik 'm niet graag een eind weg neer om alleen over straat te lopen als ik 's-nachts naar huis ga.

Maar nogmaals, het is het zeker wel waard (The Sessions is me muzikaal gezien nog geen 1x tegen gevallen) maar het leven van een single die zo frequent gaat stappen, is duur. Ik moet dan soms even op de kleintjes letten.

En mixjes drink ik niet, het zijn dus zo'n 5 a 6 appelsapjes :lol

Ik kom evengoed wel dansen hoor C-Jay en ik zie ook de positieve kant van deze lokatie. Zoals ik zei: als het feest drukker bezocht wordt en je me, net als alle andere keren, muzikaal blijft verwennen neem ik het op de koop toe ;)

Verzoeknummertje? Tsja, die ene (weet nooit titels ;) ) Ik ben muzikaal gezien altijd al dik tevreden bij The Sessions dus dat zit wel snor :tune Gastenlijst; altijd welkom (Y)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 129 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma