It is currently 28 Jun 2024, 11:54

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
PostPosted: 25 Jul 2007, 15:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
Ok...

Een Earth kan niet op tegen een prachtdag op Extrema Outdoor. Helemaal mee eens.
Maar daar ben ik dus niét bij geweest en heb dus een top-avond gehad in Paradiso.

Met Lalabebe op de Vespa naar Amsterdam, parkeren voor de deur, vet slot aan een hek, designer helmpje in de buddy, met Des256 die ook aan kwam lopen ff pinnen en naar binnen. Een beetje zenuwachtig, want ik kwam erachter dat ik m'n verboden farmaceutische versnapperingen nog gewoon in m'n broekzak had :o en niet zoals gewoonlijk in Lala's laars of een ander innovatief plekje, toen ik het entreebewijs voor de portier pakte. Want ze zijn er nogal op getrained, die jongens...
Niets aan de hand. We mochten gewoon doorlopen.
Pfff...
Jasje ophangen en voordat we Per gingen begroeten, ff snel een tequilaatje, voor de schrik natuurlijk én het was inmiddels al half 12.
De grote zaal was nog vrij rustig dus op onderzoek uit naar boven alwaar Onno het spits afbeet. Hier en daar een paar mensen, die ik scheen te kennen, gedag geschreeuwd en weer naar beneden, waar we schijnbaar de hele nacht hebben doorgebracht.
Per draaide i.m.h.o. een erg lekker kort setje dat op meesterlijke wijze door MC Pholl werd afgekondigd waarna Audiofly bezit nam van mij én de zaal... Een aantal "handjes in de lucht momenten" later kwam Lalabebe met de zoveelste, voor mij totaal onbekende, gast aanzetten en stelde mij, als het vriendje van, heel schattig, aan hem voor... Alsof ik al die namen ga onthouden als ik uit m'n stekkertje ben. Die gast had wél een kabouterpost envelopje met MDMA bij zich en we werden vrienden voor het leven. Of eigenlijk, 5 minuten, want daarna heb ik 'm niet meer gezien of herkend... Waarschijnlijk het laatste.
Het vrouwvolk drong zich, al dansend, gewillig aan mij op. Zelfs Lalabebe en Heidi(?) bewogen als vampen op de dansvloer, waar Audiofly intussen naadloos overging in Jimmy van M, die, en dat heb ik van horen zeggen, een veel betere set neer zette dan op Extrema.
Zo nu en dan ben ik er tussenuit geglipt om ff te pissen en een kijkje boven te nemen. Onno draaide best fijne plaatjes, Zoexenia had weer een hele grote microfoon óf ze is gewoon niet zo groot, Pico deed: ploink-prrt- boem (écht niet mijn ding) en van Estroe en Sander Baan heb ik niets van mee gekregen.
Jammer dat, toen we weer buiten bij m'n Vespa stonden (nog steeds aan het hek vastgeklonken) merkte ik dat iemand de buddy had geforceerd en m'n helm meegenomen. :x Dit was écht het enige minpuntje van deze Earthnacht, een heerlijke nacht die bol stond van goeie tunes, precies genoeg drank en iets teveel drugs (anders was ik écht ongelovelijk uit m'n dak gegaan wat betreft het slopen van die buddysit), lekkere vrouwen en schattige meisjes, kortom: een nacht die niemand mij meer kan afnemen.
Toedeloe.

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
PostPosted: 25 Jul 2007, 16:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Jul 2005, 21:32
Posts: 218
:-)

ik denk dat je 365live bedoelt en niet Francesc Pico.
365live stond in de bovenzaal.

het was inderdaad echt wel een goede avond, best druk ondanks de niet normale concurrentie van Extrema, ik denk dat 70% van de vaste earthganger in aquabest zat. erg blij mee.

nu 8 sept een versnelling hoger
:cool


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2007, 17:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Geinig reportje, mp3jee. :cool

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2007, 22:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="mp3jee"] Hier en daar een paar mensen, die ik scheen te kennen, gedag geschreeuwd en weer naar beneden, waar we schijnbaar de hele nacht hebben doorgebracht.
Per draaide i.m.h.o. een erg lekker kort setje dat op meesterlijke wijze door MC Pholl werd afgekondigd waarna Audiofly bezit nam van mij én de zaal... Een aantal "handjes in de lucht momenten" later kwam Lalabebe met de zoveelste, voor mij totaal onbekende, gast aanzetten en stelde mij, als het vriendje van, heel schattig, aan hem voor... Alsof ik al die namen ga onthouden als ik uit m'n stekkertje ben. Die gast had wél een kabouterpost envelopje met MDMA bij zich en we werden vrienden voor het leven. Of eigenlijk, 5 minuten, want daarna heb ik 'm niet meer gezien of herkend... Waarschijnlijk het laatste.


Zo heerlijk herkenbaar :lol

Mooi, om zo al lezend, toch nog even meegenomen te worden op Earth (Y)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2007, 17:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 12 May 2006, 09:20
Posts: 130
Location: Vlaardingen Netherlands
Klopt Francesco Pico was niet aanwezig, ploink-prrt- boem was dus van iemand anders

_________________
Computer games don't affect kids.
I mean, if Pac Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms
munching magic pills and listening to repetitive electronic music.


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2007, 22:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
:\ hmm... heb 'm danook niet écht gemist geloof ik.

365live ploink-prrrt-boemde er op los, heb ik begrepen van nimo

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2007, 09:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Jul 2005, 21:32
Posts: 218
ik vond 365live eigenlijk best goed, beter zelfs dan jimmy.


Top
   
PostPosted: 01 Aug 2007, 00:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
Maar ben jij die gast met dat speciale kabouterpostpakketje tegengekomen...? :lol

Ik wél ;)

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
PostPosted: 01 Aug 2007, 12:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Jul 2005, 21:32
Posts: 218
nee niet gezien, postbode komt bij mij niet op zaterdagavond.
ik ga zo eens even in de bus kijken, wie weet...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma