It is currently 28 Jun 2024, 11:35

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 09 Aug 2007, 01:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Maar het feit is dat als het afgelopen is en je wilt van je laatste munten, die je al niet meer mag inwisselen zoals wel in Duitsland, water halen voor onderweg, gaat het natuurlijk nergens over.

Ik heb me vermaakt maar had ineens niet zo heel veel zin vanaf dat ik wist dat het eindelijk echt strandweer zou worden. En ik ben wat festivalmoe denk ik en snakte naar een dagje voetjes in het zand, wat bekenden om me heen, wijntje erbij enz. Ook had ik zondag The Wiz in de planning, de middagvoorstelling :8o Ik zat dus eigenlijk niet op een festival te wachten maar ben toch gegaan.

Wij waren er om 12.30u en waren zo binnen. Sebastian Leger en Bart Skils vond ik weer lekker draaien. Wij stonden helemaal vooraan bij Fire, lekker plekje.
Bart Skils draaide in de Rise tent, de tent bij T Dansant. Daar aan de rand van de tent gestaan en klonk wel weer goed. Maar ik had zware benen, het zat er niet in. Ik heb het gerekt tot Sven zou komen maar helaas werd er door mc marxman in het Engels aangekondigd dat hij ziek was geworden. Daarna nam Marnix de microfoon en bood een soort van excuus aan. Men begon eerst te fluiten maar nadat Marnix het dus had overgenomen werd men wel stil en sommigen klapten voor het feit dat hij het zelf vertelde. Tiefschwartz was de vervanger. Stukje meegepikt maar ik had er geen zin meer in. Ben om 20u weg gegaan.

Op zich kan ik niet zeggen dat het echt aan het festival zelf lag. Lokatie vind ik erg leuk, best lekkere muziek gehoord, prima dansruimte en geluid (al gebruik ik dus wel otoplastieken/oorbescherming, dat scheelt wellicht), niet te druk als je aan de wandel ging, bij de bar heb ik vrijwel geen problemen gehad, ik hoef niet veel naar de wc en die keer dat ik moest ben ik naar die verdwaalde dixi gewandeld bij de lockerboxen. Oftewel; daar lag het allemaal niet aan.

Het Loveland (T-Dansant) publiek is ook niet echt festivalpubliek. Sommigen zijn echt zo opgedoft. Het was niet voor niets dat het rond 14/15/16u beredruk was bij de ingang. Men was er toen pas klaar voor. Tuurlijk ziet het er mooi uit, het oog wil ook wat maar qua sfeer werkt dat niet echt. Ik heb begrepen dat men soms anderhalf uur in de volle zon had gestaan bij de ingang. Er werden wel ijsjes uitgedeeld wat ik hoorde. Ze probeerden nog iets.

Ik had gehoopt dat ze zouden leren van de drankmisser van vorig jaar maar nee. Weer te vroeg van alles op. En de rosé was achterlijk duur. Echt, het waren 2 of 3 flinke slokken en je betaalde ruim 3 euro. Het werd uit een fles geschonken, die gaat wel tig keer over de kop.

Ik begreep dat het parkeren in de garage gratis was. Wel was het een wandeling maar meters maak je toch op zulke dagen.

Nu even een break. ML wordt de laatste van dit jaar.


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2007, 18:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Jeeee DL, jij had echt een off-day :(

_________________
I love PoesUps!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma