It is currently 28 Jun 2024, 08:49

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
 Post subject: re: ADE 2007
PostPosted: 21 Oct 2007, 15:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Sep 2005, 13:38
Posts: 208
Location: Zwolle
Vrijdag naar Armada @ Melkweg geweest. Vooral genoten van een heel dik laatste half uur van van Matthew Dekay. Armin van Buuren draaide een standaard set, wel goed maar niet bijzonder. Man van de avond was Markus Schulz!

Gisteren naar Swedish House Mafia in Cineac. Wat een onnoemelijk vette avond was dat! Baslijnen die vetter zijn dan een hele loods vol met pakken roomboter! Zelden zoiets meegemaakt! Weinig verassende set, maar ze hadden dikke pret met z'n drieën en de sfeer was ook erg goed! Jong en enthousiast publiek. Groot minpunt is wel dat de Cineac totaal niet berekend is op een dergelijke capaciteit. Een dik half uur op mijn jas staan wachten in een nauw gangetje...

_________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!


Top
   
 Post subject: re: ADE 2007
PostPosted: 21 Oct 2007, 18:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Vrijdag naar de Panama geweest, SOS waren de mannen! (je hebt echt weer wat gemist Sido! ;) ) Verder was Kurd Maverick om te janken. Samim - Heater aaaaaaaaah :x

Zaterdag overdag mee met Tijs naar het Felix Meritis gebouw. Daar 3 programma's meegepikt over de Buma/Stemra en over het releasen van een track. Tot slot Demolition part XII, hier werden een uur lang demo's beoordeeld door Kevin Saunderson, Dylan Hermelijn en Dave Clarke. Ze schoven hun persoonlijke mening niet onder stoelen of banken, alles werd finaal de grond in geboord op 2 tracks na, die allebei ook zeker in orde waren.

'S avonds naar de Melkweg. Dit was de minste avond van de 3. Audio Bullys waren niet leuk, Nathan Fake was herrie en het nieuwe Junkie XL album beloofd ook niet veel goeds. Goede keuze van Jerry om al vroeg richting the Sand te gaan (Y)

Nu behoorlijk brak dus lekker chillen geblazen :hat


Top
   
 Post subject: re: ADE 2007
PostPosted: 21 Oct 2007, 22:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Dec 2005, 11:04
Posts: 472
Demolition was wel grappig ja :) Zoals de naam al zegt werden er een paar met de grond gelijk gemaakt, maar die Fransman met z'n boomboom had de dag van z'n leven. Weet jij nog hoe hij heette? Hij heeft vast een myspace pagina.
Dave Clarke presenteerde het ook wel leuk vond ik, sympathieke vent.


Top
   
 Post subject: re: ADE 2007
PostPosted: 22 Oct 2007, 15:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Nov 2006, 23:41
Posts: 214
Location: den haag
Ben ook naar Gabriel and Dresden geweest...nooooit meer. Die cineac vind ik echt een kut club! Niks boeiends, geen leuke mensen, bier glazen waren steeds op, geen goeie plaat gehoord totdat G&D begonnen. Na een uurtje kappen die gasten op de meeste vage manier, muziek harder,zachter,harder en toen ineens uit. Daarna nog een plaat gehoord en toen naar buiten. Wachten op jassen duurde een uur...die piemel van een jamie (di-rect) stond er ook nog!

Vrijdag naar Supperclub geweest, moest daar draaien! Erg vette club, leuke mensen, vrouwen gezien die in de Cineac ook nog is ontbraken! Heb lekker staan draaien (al zeg ik het zelf) ondanks dat ik goed brak was...dus dat maakte mijn ADE nog een beetje goed!

Een ding weet ik wel, had gewoon naar Sugarfactory moeten gaan donderdag! Dom om je over te laten halen... :cool


Top
   
 Post subject: Re: ADE 2007
PostPosted: 22 Oct 2007, 23:50 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="Jerry"]ff live verslag vanuit ADE hiero.

Eerste lange dag zit er op. Hele dag ouwehoeren. Daarna snel en slecht gegeten, ADE borrel van ID&T, Barkers en door naar een paar clubs. Kwam Jeroen ook nog tegen.... Oh hier is tie:


Jeroen: Rondje gemaakt van Sugar Factory (365 mag met oa Medway, Eboman), Escape met Luke Fair waar overigens Ray van 2Unlimited was (leuke broek :|) en ook Jody Bernal (wilde fles champagne halen, had hij niet genoeg geld bij zich...). Van de Escape naar de BG (Great Stuff Label Night), 11 (Innervisionsmet Ame & Dixon) en weer terug naar de Sugar Factory. Eelke was er ook bij en al met al een gezellige avond!!


Thanks voor de info, Jeroen. Dag 2 nu en nou rustiger aan ok ? :lol

Van een 2de verslag is het niet gekomen daar, dus nu maar ff.

Vrijdag wilde we het wat rustiger aan doen. Na het dagprogramma met Luke Fair afgesproken om met Jeroen en Rogier te gaan eten in Odeon. Rogier moest daar ook van 1 tot 5 de chillout van muziek voorzien. Na het eten dus met alleen Jeroen naar de Melkweg gegaan (erg vet en groot geworden na de verbouwing trouwens) om Matthew te horen en Blake Jarrel eindelijk eens te ontmoeten (gast heeft 4 !!! releases van ons op zijn nieuwe compilatie gebruikt). Nadat Matthew klaar was (lekkere set trouwens) zijn we voor de trance begon snel naar de Panama gegaan, waar net 5 min. SOS bezig was. Perfect timing !

Kwart voor 4 weggegaan. Terug naar Odeon om het laatste uurtje van Rogier zijn set mee te maken. Toen naar boven waar het nog bomvol was en ook tot 8 uur doorging. 6 uur vond ik het genoeg geweest. 11 uur er alweer uit (fucking uitchecken). Dag op ADE was erg gezellig doordat er ook dagjesmensen waren en dus veel meer bekenden.

's Avonds met Bart van Wissen, Tijs en Onno uit eten geweest. Met de laatste 2 ook weer naar de Melkweg. Helaas duurde het een tijd voor de Audiobully's begonnen en het was ook nog eens erg matig. 1 uur dus maar weggegaan richting Cocoon. Helaas was het te vol en er waren volgens de deuraap ook al teveel ADE bandjes binnen. Toen ik vroeg wat we daar aan gingen doen zei hij dat ik om een uur of 3 terug moest komen om te kijken of er al wat mensen weg waren zodat ik naar binnen mocht. Mmm... In de auto en binnen 10 min. stond ik in een bomvolle Hotel Arena om Jeroen en Rogier onverwachts met een bezoekje te verblijden. Toen ik om 3 uur terug kwam kon ik wel naar binnen. :)

Cocoon was gewoon vet maar daarover meer in dat topic.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
 Post subject: re: ADE 2007
PostPosted: 23 Oct 2007, 20:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 03 May 2006, 13:39
Posts: 78
Eerst cineac geweest. Wat een drama zeg!! Nooit meer.
Dezelfde avond nog naar de Melkweg gegaan om 3.30. Mocht eerst niet naar binnen van de uitsmijter, maar nadat ik hem 10 euro in zijn handen had geduwd, mocht ik naar binnen. Daar heb ik nog 2 uur mee gepakt van een dj set van Speedy J. Ben normaal niet een onwijze techno liefhebber, maar jezus wat een SET!! Eindelijk weer eens ouderwetse snelle techno. Mills, Sims, Beyer stijl. Geen gelul met minimale geluiden, gewoon gaan!!! Tent stond nog erg vol en ging goed los.

Vrijdag supperclub gepakt, was erg gezellig. Maar zaterdag niet meer in staat om nog een feest te pakken. Al heb ik wel erg veel spijt dat ik niet naar Sven ben gegaan, maar ja geld en gezondheid zijn ook belangrijk.

Kan iemand mij vertellen hoe Luke Fair was( Jordi?? ) en SOS ( onno, klein reportje met platen? )


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma