It is currently 28 Jun 2024, 09:08

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 26 Jan 2008, 10:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Apr 2006, 18:39
Posts: 690
Super avondje gehad @ Club 11... Nunos Dos Santos, was voor mij echt de muzikale verassing net als Patric Baumel.. Heerlijke melodieuze (tech)house met af en toe wat stevigere platen..
Was best druk, maar had achterin een mooi plekje gevonden.Lekker genieten van goede muziek! Sfeer zat er al goed in. Bij Nathan ging het publiek nog wat meer los, hij gaf een mooie show weg. Met de gekste bliepjes, kraakjes en geluidjes afgewisseld met moddervette beats. Was allemaal wel goed dansbaar (beter dan extrema, daar was het meer luisteren)! Erg spooky allemaal. Vond het super vet! Vooral het einde; dikke effecten, klonk echt gaaf! :tune
Na Nathan Fake ging het tempo weer iets omlaag, nog wel een paar lekkere plaatjes gehoord. Maar toch maar weer terug naar huis. met een goed gevoel!

Over 4 weken zeker weer: Minilogue!!! :hat

Apparat - Arcadia (Telefon Tel Aviv Remix Edit)... was mijn persoonlijke hoogtepuntje van de avond!!! Kippenvel. :tune :tune :tune :tune :tune
Heerlijk om die plaat in een club te horen over een goed geluidssysteem!


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2008, 15:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Vette avond! Vond de muziek echt super.

Had niet gedacht dat Patrice en Nuno zulke vette muziek draaiden; maar zoals ik al eerder ergens zei, de eerste twee uur, van half 12 tot half 2, draaiden ze samen, en ik heb ALLEEN maar Holden-Digweed-Sasha-Cattaneo-Burridge plaatjes gehoord met af en toe wat lijpe minimal er doorheen. Echt heel erg gaaf. Respect voor die twee! Qua mixen niet altijd even geniaal, maar de muziek maakte alles goed. Daarna Nathan, bak vage herrie, zeker heel veel dansbaarder dan de afgelopen keren dat ik 'm gehoord had. Was goed gefreaked.

Daarna nog anderhalf uur Patrice en nuno dos santos, begonnen weer langzaam, maar ook dat kwam na een halfuurtje weer goed waar ze vrolijk verder gingen waar ze gebleven waren.

Echt een enorme aanrader want ik had niet gedacht dat ze zo vet draaiden. Verder was het natuurlijk gzellig.


Dus: Komt allen naar de 360 avonden in dit laatste half jaartje 11, voor uw portie goeie muziek!

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2008, 17:32 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
:cool reports

Nuno is een ondergewaardeerde dj vind ik. Zou misschien wel wat meer aandacht mogen verdienen.

volgende 360 ben ik erbij met minilogue.


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2008, 19:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Sep 2005, 09:00
Posts: 318
Nuno is idd ondergewaardeerd als Dj, en daarnaast ook nog een top kerel (y)

Ik had opzich graag willen gaan maar vanavond al naar Rockit+after , moest ff kiezen.

Volgende 360 met Minilogue lijkt me ook erg interresant, dat gaan we even noteren :)


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2008, 19:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Zei ik ruim n jaar geleden toch al dat Nuno dos Santos in de gaten gehouden moest worden :p

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2008, 19:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jan 2008, 23:26
Posts: 29
Location: windmolen
Jammer dat ik best moe was maar toch zeker fijn staan luisteren. :)
Nathan eindigde echt met geflipte geluiden, toen hoopte ik eigenlijk dat ie nog een uurtje door zou gaan.
Dat gezegd, de rest van de avond was ook fijn inderdaad.


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2008, 19:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 29 Dec 2005, 09:45
Posts: 396
Location: Antwerp
Ik was donderdag in de Ekko geweest, ook met nuno en nathan. Nuno was erg vet, draaide lekker rustig en melodisch... erg mooie platen.

Nathan was weer los zoals ik gewend ben van hem...

_________________
[url=http://www.myspace.com/flavonoides][color=#000080]Myspace[/color][/url] | [url=http://www.soundcloud.com/sandji][color=#BF0080]Soundcloud[/color][/url] | [url=http://www.flickr.com/photos/sandji][color=#8080FF]Flickr[/color][/url]


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2008, 15:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Sep 2006, 12:56
Posts: 133
Location: The Hague
[quote="Harmen"]:cool reports

Nuno is een ondergewaardeerde dj vind ik. Zou misschien wel wat meer aandacht mogen verdienen.



Helemaal mee eens... Super dj is t. Op Intiem ook ooit het dak er af gedraaid..
Te vriendelijke kerel ook.
Eens goed in de gaten houden dit jaar..


Was de zaterdag trouwens in de 11 static met Bart solo.. was ook super avondje..alleen Bart was niet super, maar wel goed, vooral erg steady.. weinig verrassende dingen doet ie zelden.

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 31 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma