It is currently 26 Sep 2024, 06:15

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: GESTOORD @ PIRATENBAR
PostPosted: 10 Feb 2008, 22:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Nov 2006, 23:41
Posts: 214
Location: den haag
Mensen, ff klein verslagje van ons eerste feest van gestoord! Wat was dit een GESTOORD feest!! Iedereen is nog aan het bijkomen van deze avond, maar we denken dat vele wakker werden met een flinke kater en een brede smile.

Even een klein verslag van de avond voor alle mensen die dit feest hebben gemist:

De avond begon met de warme sound van Dj Wolf. Deze kreeg het voor elkaar om de eerste mensen te laten dansen en bij sommige al de handjes in de lucht te krijgen. De zaal vulde zich tijdens zijn set en het begon steeds gezelliger te worden.

David wagemaker nam de decks over rond een uur of 1. Hij was erg verbaasd over deze unieke lokatie en de gezellige mensen die steeds meer zin kregen om te gaan knallen. Met de opbouwende klanken werd het steeds drukker en drukker en liepen we al tegen een aantal hoogte punten aan.

Taco die erg veel zin had in deze avond begon al gelijk met een opzwepende sound waar de mensen behoefte aan hadden. Met een paar nieuwe en ouwe knallers heeft die een uur lang lekker staan draaien en genieten.

Greenfield was de hele avond verbaasd. De drukte, de sfeer, de verschillende en gestoorde mensen...echt top!!
Hij heeft met veel plezier de zaal opgevuld met stevige maar wel vrolijke bassen.
De sfeer zat er goed in, de zaal ging goed los.

Boy Bianchi had de eer om het eerste feest van GESTOORD te mogen afsluiten. Hij belde ons in het begin van de week al om te zeggen dat die mega veel zin had in deze avond. Aflsuiten met verschillende platen waaronder " Gui Borrato - Beautiful Life" (blijft lekker) en niemand maar dan ook niemand die wilde dat deze avond stopte!!!

Na 5e poging tot laatste plaat moesten we toch echt een einde aan maken. De mensen gingen gewoon niet weg...ze bleven net zo lang staan en schreeuwen tot de muziek weer aan ging! Iedereen ging naar huis met een tevreden gevoel.

Een ding is zeker: JULLIE GAAN NOG HOREN VAN GESTOORD!!!


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2008, 23:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Was zeker een heerlijk maf nachtje :cool

Na wat gezoek, kwamen we binnen in de Piratenbar (leek op een semi-illegaal pand), terwijl Taco net al heerlijk stond te draaien en het was al helemaal feest! Wat een mafkezen krioelden er allemaal rond, alle maten en soorten, van 16 tot 56, van piraten tot spoken + alles ertussenin en iedereen had plezier :D
Greenfield draaide (zoals verwacht ;) ) erg lekker, net zoals Taco en heel verrassend was Boy Bianchi op het eind! (Y)
Feest, zoals feest bedoeld is!!! Met een entreeprijs van "watjekanmissen" en een biertje voor 140 eurocenten. Water gewoon uit de kraan (hadden ze geeneens aan de bar). Lekker simpel.
Super genoten! :hat

Er was maar één smet op dit feestje en dat was, geloof ik, mijn eigen schuld: die enorme klapdeur waar ik op de klap 3 vingers gekneusd heb en een bloedbad heb aangericht :cow
Gelukkig was er een verbanddoos te vinden in het pand en iemand die nog nuchter genoeg was om n redelijk deskundig verband aan te leggen.
Morgen toch maar naar de dok....

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2008, 13:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Nov 2006, 23:41
Posts: 214
Location: den haag
Mooi stukje yvon...wel echt kut voor je hand!!! Wel super dat je was gekomen, lekker staan dansen en raar staan doen met zen alle!! Heb nog steeds een blij gevoel van een geslaagde avond!

Check voor foto's en info: http://gestoordfeesten.hyves.nl/ of http://flo117.hyves.nl/


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2008, 15:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Sep 2006, 12:56
Posts: 133
Location: The Hague
Vond het ook een boven verwachting mooi avondje.. Ik wist dat het muzikaal gezien wel goed zou komen met Taco en Greenfield (en Boy Bianchi)..
Ik kreeg zowaar een ouderwets underground gevoel met deze locatie..super!


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2008, 16:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Ik had idd ook een beetje underground-gevoel :)

Komt met mijn hand wel goed hoor! Ik mag minstens de 3 komende dagen in het zonnetje zitten van de dok 8-)

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2008, 18:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Ja,was een mooi avondje...

Raar doen was idd het thema op deze avond.....podiumpje was achteraf nergens voor nodig Spenk.....maarja,baco's he :8o


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2008, 20:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 20:48
Posts: 253
Location: Den Haag
Het was een leuke avond, en er werd dik gedraaid en vrij duister ook... :tune

_________________
I'm like King Midas in reverse. Everything I touch turns to shit


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2008, 20:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Sep 2006, 12:56
Posts: 133
Location: The Hague
Dik en duister it was.. :cool


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 50 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma