It is currently 24 Jun 2024, 13:26

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 17 Feb 2008, 20:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Panama 11.15 uur: we liepen zo naar binnen, geen rij, thanx voor de coole actie Jerry om toch nog ff last minute guestlists voor de liefhebbers op GC te regelen (Y).
Verwachtig: spannend, hoe zou het met Dekay gesteld zijn sinds zijn Armada-avontuur en Lavelle, had ik die al eens ergens gehoord?

11.20 uur: alle bekenden maar weer s begroet voor de dj-booth, terwijl de fa. Hilten/Boom schaamteloos lekker aan het draaien waren. Ze hebben er weer wat fans bij, want er kwamen nogal wat mensen aan me vragen, wie dat waren, omdat ze zo lekker draaiden. Inclusief een vrijgezelle dame, die mateloos geïnteresseerd was in Jan Boom, maar met het dubbelzinnige anwoord wat ie gaf op de geijkte vraag, kunnen we niks :p
Maar hoezo Schaamteloos dj's? Die stonden helemaal niet op de line-up? Bleek dat Dennis Ruijer (helaas) vanuit zijn ziekbed nog net Dance Department voor 538 (matige aflevering) had kunnen presenteren, maar Panama niet meer haalde met koortsdruppels druipend op zijn voorhoofd :x

ca. 12 uur: Matthew Dekay neemt de decks over van Schaamteloos en vol verwachting klopt m'n hart. Eeeeh nee, Trance-achtig iets komt voorbij. Gelukkig bleef het ook voorbij, want daarna heeft ie een heel vette set neergezet. Hij heeft definitief afscheid genomen van Armada. Good for him and us (Y) . Ik heb m er mee gefeliciteerd, maar hij was sowieso al blij met zijn besluit!

Waarschijnlijk 2 uur: het is inmiddels toch weer een volle gezellige bak geworden. James Lavelle treedt aan met een bekende vocale plaat, die ik helaas niet onthouden heb (heb ik wat moeite mee, sinds ik geen partyreports meer schrijf) en ik dacht meteen: dit gaat m dus niet worden :(
Ik was te snel met mijn conclusie want als je 'm eenmaal doorhebt, dan draait ie moeilijk lekker. Heel apart en eigenlijk voor het tempo, wat hij erin houdt, had ie voor Dekay moeten draaien, maar verder compliments :hat
Ergens aan het eind haalde hij het geintje met zo'n vocale plaat weer uit, maar nu heel gewaagd met een, vemoedelijk jaren 50 nummer (ik kende m niet, dus moet vast al zo oud zijn). Grappig :o

Leuke avond, veel gelachen en gelukkig was JoostisLost er ook weer 's ;)

2 Chane: je hebt wat gemist :p

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2008, 21:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Feb 2007, 20:59
Posts: 1385
Location: Neede (Achterhoek, Gelderland)
heb echt genoten van de avond. geweldige lekkere set van schaamteloos dj's, dat was wel verrassend. had ze nog nooit gehoord. dik compliment naar Dekay toe (Y) was muzikaal helemaal op en top

en dacht deze als afsluiter,

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=B7Zzfhcj44o&eurl=[/youtube]


maar is Dekay echt weg bij armada?


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2008, 08:42 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Hahaha, Yvonny... vrijdag ben ik weer aan de beurt :p
Goed dat je t naar je zin hebt gehad (ondanks mijn afwezigheid) (Y)


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2008, 13:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
En ik was ook blij om weer eens aanwezig te kunnen zijn ! Gezellig publiek, lekkere baco's en een prima muzikale omlijsting. Zowel Dekay als Lavelle draaiden op hun eigen manier erg sterk. Meer van zulks dit jaar en ik kom de jaargetijden prima feestend door. :cool

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2008, 14:23 
Offline
just started
just started

Joined: 10 Mar 2006, 09:36
Posts: 24
Location: Amsterdam
[quote]


maar is Dekay echt weg bij armada?


uh nee! ;)

Top
   
PostPosted: 18 Feb 2008, 14:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Sep 2006, 20:59
Posts: 252
Location: adam
was zeker een erg gezellig feestje (Y)
Panama had behoorlijk uitgedeeld met 4xGLijst de man dus het was goed druk, maar niet té.....

ps Yvonny bedankt voor de introductie, leuk om steeds meer GC-ers te leren kennen.
gelukkig heeft Joost het juiste muzikale pad weer gevonden... ;)


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2008, 23:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Veel gezelligheid, Goeie muziek, niet te druk......... Top Avond (Y) :hat

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2008, 21:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Aug 2005, 00:46
Posts: 403
Location: afgelegen
Onverwachts zomaar even bij de Panama langs gegaan. Zeker geen spijt van gehad want beide heren draaide erg sterk. Dekay draaide o.a. Morgan Page feat. Lissie - Longest Road (Deadmau5 Remix) (Y) en de avond werd door Lavelle mooi afgesloten met the Sky Was Pink (Holden Mix).


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma