It is currently 24 Jun 2024, 13:32

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 15 Mar 2008, 19:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
Enigszins aangestoken door het vette report van club elf en de liveset die rond dwarrelt moest ik gisteren gewoon gaan. Nu zit ik niet in de positie dat mijn vrienden ook helemaal gek zijn van kwaliteitshouse. Maar ze voorgespiegeld dat het een vette undergroundclub is en jupiler bier op het vat gaf de doorslag voor de spontane actie.

Tien uur de auto in en net na elven klopten we letterlijk op de deur… Vette locatie btw. Naast de haven gelegen die langzaam afbrokkelt en hier en daar wat schimmig licht voor de oriëntatie. Het geeft je gelijk het gevoel dat hier dingen gebeuren die het “normale” uitgaangsvolk niet hoeft te weten.
Bij binnenkomst viel gelijk op dat het best klein was. 20 grote passen en meteen upfront de dj booth voor je kiezen. Hahahaha ik had toen nog echt het idee dat het een intiem feesje ging worden. De warm-up dj deed zoals vaker geen warm-up maar het sfeertje was plazant te noemen. En dan opeens huub huub barba truuk ontvouwd de zaal zich compleet doordat een wand achter de djbooth wordt dichtgeklikt. En dan blijkt het eigenlijk gewoon een vies, vet househol te zijn waar het uitsluitend om de muziek draait.

Garnier begon volgens mij tegen éénen en perste er toch nog iets van een opbouw uit zonder het gevoel met het publiek te verliezen. Over de rest kan ik kort wezen…Totaal overdonderd door de klasse van deze heer. Het klopte gewoon allemaal. De drive die maar ging en ging, de switch van house naar techno en proggy shit , vocaaltjes erover en dat perfect geplaatst/ Het publiek was met vlagen kut te noemen en heb mijn ogen gesloten en genoten. Zo rond vijven was ik compleet gebroken en na sasha : moongoose ( klinkt toch wel echt dik in tha club ) was het finsched. Heb letterlijk een diepe buiging gemaakt voor herr Garnier

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2008, 19:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Klinkt cool! Kicke dat je gewoon gegaan bent :D En Mongoose is inderdaad super goed, dik spacen en los gaan, zo'n vette drive en beat! :cool


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2008, 19:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
Jupiler bier op het vat....
hulde...


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2008, 20:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Pffff... nog niet zo lang thuis van dit fantastische feest, zoals Bart al zegt een aparte locatie met een geniale Garnier. Maar het publiek was echt vreselijk, totaal geen interactie met de muziek en het ging totaal niet los. Garnier draait volgens eigen zeggen eind mei all night long in club Rex uiteraard in Parijs :cool Wellicht een idee om hier weer heen te gaan.


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2008, 21:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Parijs is wat dichter bij dan Toulouse ;)
Ik zeg: count me in Roel als er nog een plekkie vrij is! :8o

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2008, 11:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
tja.. dat publiek zeg, bijna onbelgisch zo tam op sommige plekken. Vooraan de djbooth was het te doen maar ben ergens achteraan beland bij een groepje brusselnaren die dezelfde intentie hadden. Garnier het werken laten doen en gewoon volgen :hat

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2008, 11:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Vreemd, de belgen zijn meestal toch wel enthousiast voor zover ik weet. wat zonde. Ik zal het zaterdag wel merken bij james holden.

Vet dat ie sasha draaide zeg..

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2008, 13:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
Die mongoose draaide hij in 11 ook (zit ook in het 1e deel van de opgenomen set aldaar)
anyway , garnier heeft zich de afgelopen weken weer van zn goede kant laten zien , tof om te horen dat het zo vet was in antwerpen ..

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma