It is currently 26 Sep 2024, 06:19

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: 07 Apr 2008, 10:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 29 Sep 2005, 21:38
Posts: 85
Nog niemand die blijkbaar iets wilde melden over deel van de Earth trilogie 2008.

En opzich kan ik me dat goed voorstellen, want eigenlijk was het ook niet zo veel. Ondertussen heb ik heel wat Earth avondjes meegemaakt en over het algemeen geen ik toch met een goed gevoel naar huis, maar helaas was het deze keer anders.

Let wel, het is allemaal mijn beleving.

En nu werd me dan terdege duidelijk hoe belangrijk het is dat er iemand is die goed kan indraaien. Echter nu was er iemand aan het indraaien die het idee had dat ie op een ander feestjes was. Hij sprong van de hak op de tak en het leek nergens op gelukkig voor Deadbeat (geloof dat ie zo heette) had hij veel familie meegenomen zodat er toch nog wat mensen enthousiast waren.

Daarna kwam Sandreen en ja, die moest dus eigenlijk gaan indraaien, maar de toon was wat mij betreft al gezet. het tempo ging wel omhoog was natuurlijk een stuk beter, maar heb het Earth gevoel en geluid zelfs tot aan Per toe niet meer kunnen halen. Jammer, maar helaas.

gelukkig waren er nog wel heel veel gezellige Earthers, maar een muziekhoogtepunt zat er niet meer in.

Ben benieuwd naar de andere meningen.


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2008, 10:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
Sandreen opende toch?


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2008, 13:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
:\ Sjongejonge... via Earth-link.hyves 2 gastenlijstplekken gewonnen dus helemaal in jubelstemming, moet het meisje opeens zondagochtend werken. (hmmm... dompertje)
Vriendje gebelt, en hup toch maar naar de Paradiso, alwaar de grote zaal pas om half 12 opengaat. Beneden waren al wat beatjes te horen dus naar benee, alwaar veel Engels sprekende Canadezen, Polen en raar uitgedoste mensen hun eerste drankje bestelde. Een dj met veel te grote rode muts draaide daar de laatste Pakistaanse hits dus na het bestellen van de nodige alcohol togen we toch maar naar boven omdat de grote wijzer alweer op de negen stond. Ik opende de deur van de grote zaal en...
[size=200]KLABAAAM!!!![/size] één groot zwart gat met een felle lamp in het midden irriteerde m'n ogen mateloos en mijn oren werden geteisterd door het veel te harde maar ontzettend slome geluid van Deadbeat... oef(dompertje 2)(als het hier maar bij blijft, want bij nummer 3 ga ik echt naar huis).
Dus binnen no-time naar boven alwaar een echt feestje opgang aan het komen was. Zou zo een twee drie niet weten wie er draaide...Paar drankjes verder, naar het balkon om het een en ander te overzien en ff te voelen of dit het feestje wel zou worden.
Na enkele Earthlings te herkennen toch maar de grote zaal in, waar Deadbeat al op 118 BPM zat, en we lekker konden kankeren op bovengenoemde Canadees. Wat een ramp die vent.
Sandrien nam prettig over, lekkere techno met hier en daar een verdwaald bliepje. En toen de meegebrachte verboden farmaseutische versnapperingen begonnen te werken werd het toch nog feest. Allemaal kleine Doemaar-meisjes met raar haar om mij heen en een Momma-in tha-house die om de 10 minuten de groeten aan Lalabebe kwam doen en vertellen dat Bedrock zooooo leuk is...!?
Zeker toen m'n favootje van de avond z'n eerste beats de zaal inpompte ging het best wel los. Ome Per draaide naar m.h.o. errug lekker met twee toegiften aan het eind.
Kortom, dompertje 3 is nooit gekomen en ik heb best een toffe nacht gehad. Muzikaal niet het aller beste wat ik ooit gehoord heb maar ach... heb me best vermaakt.

toedeloe

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2008, 19:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Zo zie je maar weer, oude Earth gangers heb je snel tevreden met alleen al ome Per ;)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2008, 21:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:17
Posts: 282
Location: Amsterdam
[quote="mp3jee"]en een Momma-in tha-house die om de 10 minuten de groeten aan Lalabebe kwam doen en vertellen dat Bedrock zooooo leuk is...!?


Digweed's platenlabel is zeker leuk


Bekijk de foto's en video's op mijn [url=http://bedrocks.hyves.nl/]hyves[/url]

_________________
[color=#404000]There Are No Secrets, Only Information You Don't Yet Have![/color]


Top
   
PostPosted: 08 Apr 2008, 16:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
:lol

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 68 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma