It is currently 24 Jun 2024, 13:26

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 16 posts ] 
Author Message
PostPosted: 27 Feb 2008, 18:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Aug 2005, 01:20
Posts: 99
Location: amsterdam, holland
hei all..

ik woon nu voor een tijdje in buenos aires," net als timo een tijdje geleden en ik dacht dat jullie het wel leuk vonden om af en toe wat gekke verhalen van de andere kant van de wereld te horen.
ik hoorde dat nick warren hier in de pacha zou draaien en omdat nick een van m'n favorieten is... en omdat ik nog nooit in pacha was geweest en hij net weer is her opened (in de zomer," de club is altijd bijna 2 maanden dicht)," dacht ik dat het de perfecte mogenlijkheid was om het eens te checken.

gelukkig stond ik op de gastenlijst van nick en ging ik dus met een gerust hart naar de pacha toe samen met 4 argentijnse amigo's," we kwamen daar aan om half 2... ja.. ja.. is heel wat beter hier met de tijden.. echt niemand gaat hier voor 1 uur uit. ze zijn nog aan het eten.. hahahah

anyway we komen daar aan en wat blijkt nu... de dj gastenlijst bestaat dus niet.. hahaha," dat is zo ongeveer de laatste prioritijd die ze daar hebben... gelukkig herkende een van mn amigo's de manager van de pacha... en ik loop naar en toe en na een paar minuten babbelen krijgen we de tickets... en worden we zo ongeveer als vips naar binnen geloodst. :-))
ik kom binnen... kijk eens rond en denk shittt... is dit nou de infamous pacha," was echt best wel teleurgesteld... dj paul is aan het draaien (een van de wat bekendere prog house djs here).. en is een saaie en monotoome opwarmset aan het afdraaien met regelmatig een flinke trainwreck waarvan je denkt... aiii..

om ongeveer 2 uur is de pacha vol met zo ongeveer 5000 mensen," er is bijna geen doorkomen aan... de dansvloer is vol.. de vip is vol... het terrace is vol, het balkon is vol en de 2de zaal boven is vol, en langzamerhand gaan we richting 4 uur, de tijd waarop nick aan z'n 4 uur set zal beginnen.
om 4 uur gaan opeens de lichten uit... (alles stond tot die tijd vol aan)... nick begint en de lichshow begint... opeens zie ik alles veranderen... en zie ik de echt pacha... ik kijk naar mn vrienden en zie de look in hun ogen... ok nu gaat alles beginnen..

nick begint op de typysche nick manier... rustig en opbouwent... hij moet trouwens echt eens weer een keer in nederland draaien (iemand boek em.. jeroen ,"panama?).. langzamerhand bouwde hij op.. hij draaide een goeie mix van nieuwe prog en an toe wat oudere plaatjes... die zeker niet storend waren voor de flow.. anyway ik en m'n amigo's waren de hele avond de hele pacha aan het verkennen tot we op een gegeven moment op de dansvloer waren en nick de track die ik met medway heb gemaakt " freerange " draaide... we renden nartuurlijk als een gek de dansvloer op en
sprongen op en neer als een gek.. mensen keken een beetje raar omdat het op dat moment alleen een bassline en beats waren, hahahaha... maar toen de melodie en break er kwamen ging iedereen erg los... een heel cool moment :-))..

nick eindigde de avond met wat stevige techno / prog style en om 8 uur s'ochtens precies met de zon die opkwam over de dansvloer door het glas," met aplaus van een nog steeds compleet volle pacha was de nacht over... nouja dat dacht ik dan.. voordat we met z'n allen naar een afterparty gingen die tot 2 uur op zondag duurde... dit is truly buenos aires style... love it :-))


hier wat video's van de avond... enjoy :-))


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vecgnDq8kKM[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZraFfbbKr9Y[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=S7M_MGsU8eE[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Bi6VDj93LnQ[/youtube]


Top
   
PostPosted: 27 Feb 2008, 18:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
[quote="gabriel01"]hij moet trouwens echt eens weer een keer in nederland draaien (iemand boek em.. jeroen ,"panama?)


misschien draait hij op dancevally Renaissance tent :D

Top
   
PostPosted: 27 Feb 2008, 22:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Zéér vet zeg! :cool Cool om te lezen!


Top
   
PostPosted: 28 Feb 2008, 18:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Vette shit!! goed verhaal.....en idd, ik wil Nick ook weer snel horen! laatste keer gehoord in Brisbane in australie !
Dancevalley zie ik em wel draaien ja....hoop eerder extrema toch...

Zit op dit moment in Marbella (spanje :cool ) alleen weinig nachtleven hier....laagseizoen


Top
   
PostPosted: 29 Feb 2008, 14:56 
Offline
just started
just started

Joined: 26 Feb 2008, 16:03
Posts: 9
Location: Antwerpen
Ik ben daar ook 2 keer geweest en hebben ze pas echt respect for the music!
Volgend jaar zeker weer naar Buenos Aires!


Top
   
PostPosted: 29 Feb 2008, 15:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Jan 2007, 13:46
Posts: 676
Location: T.B.C.
Respect of Passion for the music 8-)


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2008, 20:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
:)

Coole tent. Vette avond gehad daar met Lee burridge die 6 uur draaide ofzo.

Ziet er gaaf uit met nick trouwens, wil 'm ook een keer zien erg graag. lekkere space prog, doen er niet zoveel meer...

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2008, 09:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Mar 2006, 11:22
Posts: 305
This looks so cool, shame I couldn't make it!

Btw Nick is most likely playing in Amsterdam at some point this spring :)


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2008, 18:57 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 22:17
Posts: 791
Location: Groovecollection.nl
More info please Petra :cool

_________________
Proper music: [url]http://www.soundcloud.com/dwk[/url]


Top
   
PostPosted: 03 Mar 2008, 11:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
Leuk verhaal en ziet er top uit daar!!

@ Gabriel: we ontmoeten hem in Miami komend jaar dus zal eens naar zijn plannen vissen 8-)


Top
   
PostPosted: 03 Mar 2008, 18:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Vette shizzle, Hey Boy Hey Girl van de Chemical Brothers! Die mogen ze wel eens vaker draaien! (Y) (video 3)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2008, 05:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 20 Sep 2005, 18:17
Posts: 58
Location: Amsterdam
Heee

Ik was er ook! Heb een half jaartje door Zuid-Amerika gereisd en dit was mijn afsluitende weekend in Buen Air. Ik had me echt verheugd op Nick Warren, maar ik was met wat meisjes die de muziek niet heel erg konden waarderen en ze wilden na 45 min Nick al weg. Ik probeerde nog duidelijk te maken dat hij altijd wat rustiger begint, maar mocht niet baten en ja, je wilt toch niet alleen terug met de taxi als blond meisje zijnde. In het hostel een mailtje met frustraties naar een vriend gestuurd en toen dus maar gaan slapen om half 6.
Dit was mn 2e keer Pacha en vind het er cool, al mag het zonnebrillen gehalte wel wat omlaag van mij. Echter, de Argentijnen weten in ieder geval wel, en alle Zuid-Amerikanen eigenlijk, wat feesten is.


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2008, 12:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
It's a small world afterall Esther 8-)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2008, 13:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
niemand setje?

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2008, 15:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
Gaaf verslag Gabriel! Wat gaan ze los daar, super om te zien!

Volgend jaar zomer ook maar eens een bezoek brengen :cool


Top
   
PostPosted: 08 Apr 2008, 20:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jan 2007, 17:09
Posts: 125
Location: Nootdorp
tsja....das toch echt genieten zo aan de andere kant van de wereld!!
Erg leuk om te lezen! :D

_________________
music is the art of thinking with sounds!!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 16 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma