It is currently 23 Jun 2024, 22:02

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Pacha @ Naturel 05-07-08
PostPosted: 06 Jul 2008, 17:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Nov 2006, 23:41
Posts: 214
Location: den haag
Gister werd ik wakker met een behoorlijke kater door het bier van de parade(ook dit jaar weer erg leuk trouwens). Ik zou die avond naar de pacha gaan waar ik totaal geeeeen zin in had. Regen, klote weer, moe, brak. Nadat ik het nieuwe setje van onze steelo had geluisterd begon de zin te komen en het weer knapte al aardig op.

De pacha had Goldfish geboekt. Een naam die ik wel is ben tegen gekomen maar had ze nog nooit gehoord. Twee gasten uit zuid Afrika, erg vriendelijk en heel enthousiast!Gelukkig begonnen ze een uurtje later en kwam ik dus net optijd binnen. Was al goed druk, maar het bleef maar drukker worden.

Na de tweede plaat merkte je al dat er veel fans binnen waren, mensen begonnen om 11uur al met dansen, armpjes in de lucht en af en toe zag je een klein groepje het bekende sprongetje maken. Zie je weinig op feestjes, dat er al zo vroeg een goeie sfeer is. Ze stonden met zen tweeen dingen te doen achter die draaitafels, echt heeeel vet. Saxofoon erbij, zelf zingen, piano, mixers enz. Wat maken deze twee gasten er een mooi feest van man. Iedereen was ook verbaast, wie zijn dit, wat een vette muziek, wat een gave sfeer. Ze zijn volgens mij doorgegaan tot 12:45 en toen kwam de laatste plaat die ook goed knalde. Alleen maar vrolijke tonen en effecten gehoord in die set. Je moet ervan houden, dat wel, maar als je deze gasten bezig zie word ik er gewoon blij van!!!

Verder erg gezellige mensen, bizar veel mooie vrouwen en een hele goeie sfeer. De muziek daarna vond ik tegenvallen (maar werd prima gedraaid)omdat goldfish van mij wel door had mogen gaan tot het einde!

Filmpjes Goldfish
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PTkSbOGHffY [/youtube]
(Plaat bij min 5:30 werd gister de tent op zen kop gezet, erg goed trouwens)


Top
   
PostPosted: 06 Jul 2008, 18:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Klinkt heerlijk vrolijk! Echte zomer feest muziek! :D :hat


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 48 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma