It is currently 23 Jun 2024, 21:53

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 22 Sep 2008, 12:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:17
Posts: 282
Location: Amsterdam
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2vs53OMICCk[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=exdL9ozquP8[/youtube]
En bekijk mijn foto's [url=http://gallery.me.com/remcovanschie/100106]hier[/url]

Verslag is niet nodig foto's en video zegt genoeg


:\

_________________
[color=#404000]There Are No Secrets, Only Information You Don't Yet Have![/color]


Last edited by Bedrocks on 22 Sep 2008, 18:18, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 22 Sep 2008, 14:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
Het was het dus niet? het zeg er toch wel redelijk gevuld uit. Hoe was het muzikaal dan??


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2008, 16:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
Tegenwoordig ga je niet naar Earth voor de allernieuwste tunes of hippe namen op de flyer... ík ga naar Earth omdat ik 'r altijd van die leuke, rare en gezellige mensen tegenkom. Vrienden, oude vrienden en heule ouwe vrienden... Ook vind ik Paradiso, naast de Melkweg, een fijne locatie en een goed decor voor Earth.
Daarnaast was deze Earth voor mij de meest "gezonde" Earth die ik ooit mee heb gemaakt... het zwaar bewaakte glazen rookkamertje van 4x5m was naar mijn mening toch ietwat klein en lonkte niet echt. Drie sigaretjes en een joint(die uiteindelijk maar achter de dj-boot werd opgerookt), meer was het niet. Normaal gaat 'r een pak peuken doorheen.
Er werd relaxed geopend door Onno waarna Audiofly het overnam met wat weinig interactie met het publiek... ik vond Per lekker afsluiten maar moet eerlijk bekennen dat het allemaal maar langs me heen is gegaan. Ik had een té leuke avond met al die vage lui op de dansvloer en heb niet echt op de muziek gelet deze keer. Wel een erg leuke avond gehad. Een kinderhand is snel gevuld ;)

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2008, 18:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:17
Posts: 282
Location: Amsterdam
[quote="Mistik"]Het was het dus niet? het zeg er toch wel redelijk gevuld uit. Hoe was het muzikaal dan??


Gevult was het wel maar je merkt dat er veel toeristen rond lopen, en die niet helemaal snappen wat los gaan betekent.
Misschien lag het wel aan de volume knop, mij stond het geluid iets te zacht en dan kom je ook niet goed in het ritme.

Muzikaal was het in de bovenste zaal oke, alleen daar voelt het aan als een staande receptie en wacht je op het dienblad met niet te vreten hapjes, welke dan ook niet komen natuurlijk.

Zoals de man hierboven al vertelde moet je het zelf leuk maken, en je aan de minpunten niet gaan ergeren.


Ik zelf vond de vorige versie in april 2008 beter en leuker qua publiek en muziek, maar dat kan ook mijn eigen stemming liggen ;)

_________________
[color=#404000]There Are No Secrets, Only Information You Don't Yet Have![/color]


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2008, 11:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
Ziet er gezellig uit: :cool


Beetje een schoolreunie van de 6de klas uit 1983... allemaal dertigers...


Zijn we in de buurt komen wij de volgende keer weer eens langs!!


En de nieuwe vlam van ome Jerry? of niet? :cool

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2008, 11:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
[quote="Dimsel"]allemaal dertigers...


Thnx... zie je de volgende keer. Krijg je een drankje van me ;)
[size=75](inmiddels behoorlijk voorbij de veertig)[/size]

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2008, 12:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Sep 2006, 20:59
Posts: 252
Location: adam
sluit me voor het grootste deel bij mp3jee aan
laat die 40-ers maar schuiven hoor :roll

knallen doen we over 2weken wel bij Awake, durf nu eindelijk es :roll


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2008, 12:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Ik ben ook nog even geweest. Vond het gezellig vol, met toch genoeg bewegings ruimte. Paradiso was ik al in geen eeuwigheid geweest en dat was mede de reden om te gaan. Het blijft een mooie club.

In het begin was het geluid niet helemaal in orde. Je hoorde het kraken in de boxen, alsof het opgeblazen was. En ik maar denken; nu ga ik naar een club met wel top geluid maar dat viel dus tegen. Ik heb begrepen dat ze er wel mee bezig zijn geweest en later is het volgens mij ook verholpen.

Ik ben maar even geweest en heb een klein stukje onno gehoord en daarna audifly. Toch vond ik hem wel lekker draaien en hij had best wat interactie met publiek alleen het publiek reageerde niet echt. Het was in ieder geval meer interactie dan mister digweed altijd heeft.

Verder vind ik het daar bij de deur allemaal maar traag gaan. Er stond vrijwel niemand en toch moet je van meneer de portier 5 minuten buiten blijven staan. Ach ja, ze genieten vaak even van hun macht. Hebben zij ook wat.

Verder vond ik het heel vreemd hoe het ging met mijn e ticket. Ik twijfelde vooraf of ik mijn ticket zou verkopen omdat ik alleen ging. Uiteindelijk ben ik toch gegaan omdat ik wist dat er nog wat bekenden gingen. Kom ik bij de ingang moet ik me met mijn e ticket melden bij de gastenlijst om het A4'tje te verzilveren voor een gewone kaart. Op zich niks mis mee maar ik moest mijn naam geven. Ik vroeg nog hoe het ging als ik mijn kaart nou had verkocht, diegene had dan dus een probleem gehad want je moet ook met naam naar binnen. Ik heb dat nog nooit mee gemaakt en vind het ook nergens over gaan. Op deze manier koop ik niet graag meer een e ticket. Of ik moet ervoor zorgen dat een vrouw mijn kaart overneemt zodat ze mijn naam kan doorgeven. Ze zei dat dat ergens in de voorwaarden staat. Ik ga daar nog eens in duiken, vind het een vreemd verhaal. Heb toch al heel wat feesten met een e ticket bezocht.

Boven was inderdaad een glazen hok waar je mocht roken. Ik ben er niet in geweest, heb op het balkon stiekem 1 sigaretje gerookt. Er was vrijwel niemand op het balkon.

Ik ben al om 2u weg gegaan dus kan niet echt zeggen hoe de hele avond geweest is. Ben ook niet beneden geweest. Inderdaad waren er wel vrij veel toeristen. Ik hoorde diverse talen om me heen.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 41 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma