It is currently 23 Jun 2024, 21:44

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
 Post subject: re: Ibiza 2008
PostPosted: 30 Sep 2008, 16:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Gaaf hoor, klinkt als een mooie vakantie :D Villa ziet er ook dik uit! Hoe heb je die cdj's en boxen daar gekregen? Mee het vliegtuig in? :cool


Top
   
 Post subject: re: Ibiza 2008
PostPosted: 01 Oct 2008, 08:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Hoezo zie jij fotos van een villa met boxen en cdspelers? Ben je helderziend of ben ik nou zo stom?

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject: re: Ibiza 2008
PostPosted: 01 Oct 2008, 09:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
haha dat is 1 van mijn verborgen talenten :lol Nee had dat in [url=http://forum.groovecollection.nl/viewtopic.php?p=78054&highlight=#78054]dit[/url] topic gezien :)


Top
   
 Post subject: re: Ibiza 2008
PostPosted: 01 Oct 2008, 10:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
cdj's en mixer hebben we zelf meegenomen als handbagage.
en boxen hebben we daar gehuurd :)

_________________
"We MKN er een groot feest van!"
"MKN Like No One Can"


Top
   
 Post subject: re: Ibiza 2008
PostPosted: 01 Oct 2008, 11:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Mar 2006, 11:22
Posts: 305
Great review :)

We went in August with 7 people in our villa + friends in other villas. Had a great time even if I found it a bit too busy, I prefer July or September. Only went out 3 times (Cox @ Space, Made in Italy @ Amnesia and Guetta @ Pacha which was toss but we wanted the first timer to see the club) and just concentrated on relaxing, driving to different beaches and eating well.

Some pics here

http://www.new.facebook.com/album.php?a ... =645224466

and

http://www.new.facebook.com/album.php?a ... =645224466


Top
   
 Post subject: re: Ibiza 2008
PostPosted: 01 Oct 2008, 19:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Aug 2006, 21:50
Posts: 1104
Location: Delft
Ook ik mocht dit jaar Ibiza (van half tot eind sept.) met een bezoekje vereren :cool Was er zelf nog nooit geweest, maar zoals zovelen wel door alle verhalen van anderen nieuwsgierig geworden. De eerste week met zn 6en + 2 kinderen en de 2e week met zn 8en. Prima villa in de bergen met een geweldig uitzicht op de zee en Formentera :hat
Buiten alle vaste vakantiedingen (strand, Ibiza-stad, zwembad, bbq-en/drinken, e.d.) natuurlijk verplicht een aantal feestjes bezoeken. Omdat de aanwezigheid van kinderen betekent dat je niet zomaar de deur uit kunt lopen en 24 uur kunt wegblijven met z`n allen, moesten we kiezen. Keuze gemaakt voor Space op de 21e met Hernan en Danny Tenaglia op de 25e.
Sasha en Behrouz @ Amnesia op de 17e was een optie, maar dat was volgens de partyagenda een foamparty. Met je boxer/string vol schuim de nacht door (dat beeld hadden wij er iig bij) was zeker geen optie, dus die geschrapt. Hoorden later van vrienden die wel waren geweest dat er alleen het laatste uurtje wat schuim de ruimte in werd gespoten en Sasha en Behrouz het dak eraf draaiden :x

Zoals hierboven al vermeld kun je tegenwoordig dus niet meer klokje-rond door feesten. Van medevakantiegangers die al eerder op Ibiza waren geweest was dat wel wat een bezoek aan de Space zo speciaal maakte. Op `the Terrace` van Space in de openlucht (in het zonnetje) een bezoek aan een andere tent vrolijk voortzetten. Bij binnenkomst bleek er van openlucht geen sprake meer. Alles overdekt (hier en daar met camouflagenet, maar toch).
Een grote tent met een main room en een aantal kleinere zalen. De main room bleef tot middernacht praktisch leeg en stroomde pas vol toen een aantal kleinere zalen dicht gingen. Uiteindelijk werd duidelijk dat Joris Voorn daar om 1.00 uur zou draaien en een uur later Hernan. Nergens een line-up te bekennen en pas later kwamen we erachter dat ie op een raam naast het toilet te vinden was (gekalkt op een A-4tje) :\
Na de warm-up voor Joris ging laatstgenoemde qua tempo gelijk stevig van leer met straight forward technoplaten. Zorgde wel gelijk voor wat energie in de tent en in mn lijf (Y) Gaandeweg zn set ging echter het zaalgeluid dusdanig ver omhoog dat ik last van mn oren begon te krijgen (nee, geen oordopjes idd :( ) Nou ben ik wel van een beetje pit, maar dit ging echt veel te hard. Voornamelijk harde dreunen die de rest overstemden. Dat beloofde niet veel goeds voor de set van Hernan (waar we eigenlijk voor waren gekomen). Kon me gezien de set van Joris en het tijdstip namelijk niet voorstellen dat het volume en tempo heel veel lager zou gaan. Joris draaide (nadat tot 2 keer toe zn Apple uitviel) uiteraard Dark Flower, maar die kwam voor mij totaal niet tot zn recht vanwege het geluid.
Om 2.00 uur nam Hernan het over en veranderde er idd niets aan het volume. Ook qua platen ging het er allemaal wat steviger aan toe. Zal vast allemaal wel persoonlijk zijn, maar als ik het dan vergelijk met zn set op Extrema dan heeft dat toch meer mijn voorkeur. Juist zn opbouw en subtiliteiten in zn sets maken zn sound zo vet. Kwam deze avond totaal niet uit de verf.
Dus maar vroeger dan gepland naar de villa van vrienden gereden (die ook CDJ en aanverwante zaken hadden meegetornd) en daar een after gehouden. Waar op een gegeven moment de plaat er niet naast bleek te lopen, maar de Duitse buurvrouw al een paar minuten monotoom op de poort aan het bonken was omdat het geluid een beetje te hard stond :lol :p

De donderdag erna toch maar weer naar de Space gereden om Danny te horen draaien. De beste man maar eens een luisterbeurt gegund. Ben nooit echt fan van m geweest, maar had m dan ook weer nooit live meegemaakt. Nou, ik ben gelijk gezegend. Wat een bak herrie!! :8o Na een redelijke warm-up van Elio Riso en Wally Lopez (techhouse setje) stond het (overdekte) terras hutjemutjevol en kwam Danny op. Een show met zwaailichten, dansers/danseressen, spotlights, etc., en hijzelf ook met het nodige vertoon. Daar maken ze in de Space dan wel weer werk van. Wat me trouwens ook op beide avonden opviel is het aantal mensen dat van het pad af was. Totaal niet uitnodigend om een social talk mee te houden en vaak met een vertrokken kop door de tent aan het waggelen. In de zaal hingen verder grote posters met Danny`s beeltenis erop en er werd reclame gemaakt voor zn cd Futurism. Openingsplaat klonk nog redelijk, maar daarna werd het bijna electro met veel gepiep en gekraak, vervelende breaks en totaal geen lijn te bekennen. We zijn echt de ruimte uitgevlucht en naar huis gereden.

Nou ben ik een rasoptimist en heb ik niks op met azijnpissers, maar zo heb ik het toch echt beleefd. Muzikaal ben ik zeker niet verwend. Of we hebben gewoon de verkeerde keuzes gemaakt qua feesten, gezien Sasha/Behrouz @ Amnesia. Vrienden die met ons mee waren (GUS, ook op dit forum) waren de dag erna in de Pacha met o.a. Axwell en Sander K. en zij hebben een topavond gehad qua sfeer, publiek en sets. Speelt mee dat je verwachtingen t.a.v. de feesten op Ibiza ws. al snel hoog liggen, zeker als je voor het eerst gaat. Bij mij iig geval wel...

Verder mijn indrukken van 2 weken Ibiza:

Plus
- Temperatuur
- Rust (`s avonds op je terras en praktisch geen verkeer horen!)
- Strandjes (waar de muziek dan weer wel vet klonk)
- Geen verlichting langs de wegen (waar je in NL nog wel eens het idee hebt dat je in een grote kas woont)
- Relaxte sfeer
- Overbrugbare afstanden
- Nachtleven
- Uitzichten

Min
- Naast wat ik hierboven al heb beschreven eigenlijk niet zoveel...

:tune

_________________
Nothing ventured, something lost.


Last edited by lion73 on 01 Oct 2008, 19:55, edited 2 times in total.

Top
   
 Post subject: Re: re: Ibiza 2008
PostPosted: 01 Oct 2008, 19:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Mar 2006, 11:22
Posts: 305
[quote="lion73"]
Sasha en Behrouz @ Amnesia op de 17e was een optie, maar dat was volgens de partyagenda een foamparty. Met je boxer/string vol schuim de nacht door (dat beeld hadden wij er iig bij) was zeker geen optie, dus die geschrapt. Hoorden later van vrienden die wel waren geweest dat er alleen het laatste uurtje wat schuim de ruimte in werd gespoten en Sasha en Behrouz het dak eraf draaiden :x



I think Sasha & Behrouz were playing on the terrace in Made in Italy while the foam party was in the main room?

Top
   
 Post subject: re: Ibiza 2008
PostPosted: 02 Oct 2008, 10:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Aug 2006, 21:50
Posts: 1104
Location: Delft
Possibly, yeah. But I actually didn`t really asked them. I think I just didn`t wanna know :)

_________________
Nothing ventured, something lost.


Top
   
 Post subject: re: Ibiza 2008
PostPosted: 02 Oct 2008, 13:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
The foamparty in the Amnesia is hilarious. I went there twice when La Troya was being held on the terrace. Both were great nights.

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 39 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma