It is currently 01 Jul 2024, 07:50

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 207 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 911 Next
Author Message
PostPosted: 18 Jul 2006, 10:53 
Ach, je kan ook niet overal bij zijn :p


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2006, 11:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
[quote]Ja zeg, het valt me ook wel op dat het glas opvallend vaak half leeg is, in plaats van half vol...


Ahhh... het valt tóch nog iemand op... pfff, wat een ongelooflijk setje zeikerds hier zeg...!!! :x

Wanneer je op een zaterdagmiddag een feestje organiseert in je tuin en je nodigt 10 mineraalwater drinkende gasten uit, onstaat er ook een rij voor je wc, als het dan ook nog mooi weer is, en dus het óók warm dan kan je een file verwachten bij je koelkast. Daarnaast zal het geluid in je tuin waarschijnlijk ook zwaar beneden peil zijn en Sasha zal wel weer ziek zijn óf z'n Ableton loopt weer 's vast en die gezellige PMS van je vriendin steekt ook weer 's z'n kop op... Kortom er valt altijd wel wat te zeiken...
Had je nu maar een paar gezellige gasten uitgenodigd... dan had je misschien wel een leuk feessie gehad :\

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2006, 11:37 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Dus dat slechte geluid bij Extrema moet je maar op de koop toe nemen? Ook een beetje makkelijk. En waarom kan het geluid bij DV wel altijd vet klinken?


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2006, 12:04 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="DJ Gannon"]report...

good to see you had a great time :cool

nice to meet you :)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2006, 12:24 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JQ0eGM9MkHg[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WMK4eSBNr-U[/youtube]

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2006, 13:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 16 Jun 2005, 13:45
Posts: 453
Location: Haarlem
[quote="mp3jee"][quote]Ja zeg, het valt me ook wel op dat het glas opvallend vaak half leeg is, in plaats van half vol...


Ahhh... het valt tóch nog iemand op... pfff, wat een ongelooflijk setje zeikerds hier zeg...!!! :x


Hear, hear 2 MP3jee, het feest ben je zelf :p

Top
   
PostPosted: 18 Jul 2006, 13:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Pfoe! Er is veel geschreven in 'n paar dagen tijd! :)

Nou, ik deel veel meningen van anderen die ik niet geheel zou herhalen. Kort samengevat:

+:

* reuzegezellig geweest! :D
* lekker vroeg en snel binnen
* speedy J en chris liebing (Y)
* toiletten leken druk maar ging supersnel én schoon!

-:

* geen timetables te vinden (ook niet rond 11.30 u...) (N)
* geluid op main tijdens sasha (N) gewoon achterlijk om zo'n zielige megamix wél op vol volume te laten knallen
* mc's :x :x weg ermee!
* en nog veel meer, maar ik houd mn mond maar :8o

Hoe dan ook was het erg leuk, maar niet meer dan dat. Volgend jaar nog liever met de caravan naar frankrijk ofzo.. :\


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2006, 14:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
edo,


was niet op extrema, wel in panama


over de maven en mac: dat zou juist een betere geluidskwaliteit op moeten leveren.. hij draait dan nl rechtstreeks van zn HD via een vette geluidskaart

dus dat is het niet imo


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2006, 16:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 16 Jun 2005, 13:45
Posts: 453
Location: Haarlem
Hee Mistik,

Heb inmiddels het Panana-topic gelezen, Dat was dus kennelijk een heel goede keus... :hat


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2006, 17:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
http://rapidshare.de/files/26071722/01- ... e.mp3.html

http://rapidshare.de/files/26073164/01- ... e.mp3.html

http://rapidshare.de/files/26069291/01- ... e.mp3.html

http://rapidshare.de/files/26071875/01- ... e.mp3.html

http://rapidshare.de/files/26065678/01- ... e.mp3.html

http://rapidshare.de/files/25994413/01- ... e.mp3.html

Heb ze nog niet geluisterd, maar iig succes ermee!

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2006, 20:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 03 Aug 2005, 17:38
Posts: 319
Location: Rotterdam
Door niet meewerkend OV waren Dave en ik pas om kwart voor 4 (!) op Extrema. Gelukkig hadden we eigenlijk nog niets gemist. Vond het persoonlijk ook niet echt een muzikaal hoogstandje en ben het eens met de meest genoemde kritieken.
Desyn was aardig, net als Hybrid en Lawler. Sasha vond ik zelfs wat tegenvallen, alleen 16Bits klonken erg lekker.

Al met al wel een super gezellige dag gehad, dus totaal was het zeker geen slechte Extrema


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2006, 21:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Grappig dat anderen zo'n dag toch heel anders ervaren als ik. Ik heb nl echt een topdag gehad. Rulestyler en ik waren er dan ook ruim op tijd en hoewel wij al DanceValley in de benen hadden zitten, hebben we in het begin lekker rustig aan gedaan en pas ergens in de middag onze eerste pasjes vertoond in Best.

Wij zijn alleen voor 12 uur bij de main geweest en daarna pas op het eind. Van dat gecruise wordt je vaak ook niet vrolijk (N) en ga je je lopen ergeren aan de drukte. Maar op de GC Lakeside Beach Club was het prima vertoeven. Goed sommige sets konden beter en ja, soms mocht het geluid net effe een tikkie harder. Maar ach, we waren met leuke mensen, de zon scheen, we hadden drank in onze handen, so who cares...

En daarna nog even de kers meegepakt in Panama :tune

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2006, 22:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
[quote="dendy"]Ach, je kan ook niet overal bij zijn :p


Jammergenoeg niet, al heb ik daar wel mijn best voor gedaan ;)

Top
   
PostPosted: 18 Jul 2006, 22:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 29 Sep 2005, 21:38
Posts: 85
En dan nu mijn relaas en ja opvallend dat iedereen zón dag anders beleefd. Wat mij betreft was deze dag ook geslaagd, vroeg vertrokken en zo rond half twaalf op het terrein. Opvallend was dat je zo door kon rijden, auto parkeren en dan het hobbeltje maken dat onze vriend DES in zijn eerder verslag had geschreven (langs de WC's, dibbiedoe, kleine achtbaan en al een beetje ruiken aan Extrema door achter langs de grote tent te lopen). Vooraf al het programma uitgestippeld: Isis, Marco Corola, Steve Lawler, Masielo, dan even niets, Hybrid en Dave Seaman.

Maar zoals altijd loopt het anders dan je had gedacht, Daarvoor zouden we even langs de tenten lopen waar we de rest van de dag toch niet zouden vertoeven om toch een idee te krijgen hoe het eruit zag. Uiteindelijk, heb ik alleen Isis even gezien, Corola blonk uit door afwezigheid, en de rest van de middag heb ik alleen een beetje staan ouwe hoeren en zwerven tussen de toiletten, bierafhaalplek en rondjes lopen op de Lake Side. Kortom de muziek pakte me niet echt en waarschijnlijk om wat vele al hadden geschreven om dat de muziek te zacht stond. De sfeer daaren tegen was geweldig mede door het mooie weer, maar ik mag eigenlijk wel stellen dat de sfeer op Extrema altijd geweldig is. Bij Dave Seaman heb ik toch wel even de moeite genomen om me wat meer te verdiepen in de muziek en dat is Dave gelukt en opvallend was dat hij zo enthiousiast was en een heerlijke set neerzette, maar je moet me niet vragen wat hij nu heeft gedraait, maar het voelde goed. Helaas om kwart voor elf einde oefening en met een omweg weer naar huis te gaan. Voor Jerry, helaas heb ik je niet kunnen vinden. Ik heb nog wel naar je gevraagd, maar de jongen aan wie ik het vroeg kon me alleen vertellen dat je een zwart shirtje aan had en daar is het dan bij gebleven. Probeer het nog wel eens n keer bij Earth of zo.


Al met nogmaals een geslaagd Extrema en volgend jaar zijn we er weer bij.


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2006, 22:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
[quote="Arjan"]Grappig dat anderen zo'n dag toch heel anders ervaren als ik. Ik heb nl echt een topdag gehad. Rulestyler en ik waren er dan ook ruim op tijd en hoewel wij al DanceValley in de benen hadden zitten, hebben we in het begin lekker rustig aan gedaan en pas ergens in de middag onze eerste pasjes vertoond in Best.

Wij zijn alleen voor 12 uur bij de main geweest en daarna pas op het eind. Van dat gecruise wordt je vaak ook niet vrolijk (N) en ga je je lopen ergeren aan de drukte. Maar op de GC Lakeside Beach Club was het prima vertoeven. Goed sommige sets konden beter en ja, soms mocht het geluid net effe een tikkie harder. Maar ach, we waren met leuke mensen, de zon scheen, we hadden drank in onze handen, so who cares...

En daarna nog even de kers meegepakt in Panama :tune


Hier ben ik echt helemaal mee eens :p
Zo daar kom ik ff makkelijk vanaf ;) hoef ik niet zo'n heel report inelkaar te flansen :D

GC Beachclub was idd toppie dus daar gebleven tot het eind van Lawler (Held!) :hat
Daarna naar mixed voor 16 Bit (Helden!) :hat :hat

En Sasha tsja :\ Is al genoeg over gezegd. Geluid idd (N)
Tijdens de kers in de panama was dat toch wel ff wat beter :cool

Al met al Super dag gehad en dingen meegemaakt, waarvan ik op een helder moment dacht, was dat nou nodig? :cow

Maar goed dat heeft iedereen wel eens denk ik :lol

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2006, 22:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Misschien moet je volgend jaar maar eens gaan denken aan een eigen tent Jerry!!


Top
   
PostPosted: 18 Jul 2006, 23:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Jul 2005, 20:58
Posts: 206
Tnx Turbomartin,

Nu ik de set van Sasha beluister is hij wel erg vet! :D Nu baal ik helemaal dat het geluid niet knalhard en zuiver was :mad .


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2006, 05:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Aug 2005, 01:20
Posts: 99
Location: amsterdam, holland
ik verveelde me echt dood tijdens sasha zn set... na 15 min had ik het wel gezien... nog lekker ff bij kletsen met de gc crew, altijd leuk :-))


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2006, 08:25 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
ik vond het de reis en entree meer dan waard en dat zegt volgens mij wel genoeg...
lekker dagje, muziek niet voor geintresseerd, gewoon waar het gezellig was blijven hangen...

meegekregen: Remy, DD, Advent, Sasha, SanderK...
Klein afzakkertje in de panama gehaald, maar om een uur of 3 was het wel welletjes.


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2006, 10:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Oct 2005, 12:49
Posts: 325
Location: Zoetermeer
Ik heb ook een gezellige dag gehad, achteraf toch wat te weinig gehoord naar mijn zin, o.a. door de timetable, de omgegooide tijden en toch ook door het vele lopen waar ik al bang voor was, maar verder was het een relaxt dag. Je houdt het toch op zo'n festival, met zoveel namen.
Ook lekker gerelaxt, liggend op het gras naar de helderblauwe hemel kijken. Al die vage mensen bekijken en relaxt ouwehoeren.
Closing act niet veel soeps, maar heb lekker genoten van Kleinenberg, al was het niet zijn beste set.
Vervolgens nog een nachtje gezellig ergens thuis doorgebracht en vervolgens lekker gaan slapen.

(Y)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 207 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 911 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma