It is currently 02 Jul 2024, 17:43

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 95 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
 Post subject: re: Ibiza 2006
PostPosted: 07 Aug 2006, 21:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Aug 2005, 00:46
Posts: 403
Location: afgelegen
@groovin4joy: Je hoort wessel nog in het setje zeggen "Loco Dice rechtstreeks vanuit de DC10 Ibiza"

@ Snuggle: http://www.megaupload.com/?d=NSZJY7VZ


Top
   
 Post subject: re: Ibiza 2006
PostPosted: 07 Aug 2006, 22:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Oct 2005, 12:49
Posts: 325
Location: Zoetermeer
Klopt, maar daar bedoelt ie mee dat ie in de dc10 draait. Beetje vage opmerking.
Loco Dice was zelfs nog in de studio met een interview, hij was er echt.
Later op de avond de 16bits.


Top
   
 Post subject: re: Ibiza 2006
PostPosted: 07 Aug 2006, 22:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Thanks voor de set Rogier! (Y)

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: Ibiza 2006
PostPosted: 07 Aug 2006, 22:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Zo, Original, wat een te gekke vakantie moeten jullie gehad hebben. Echt lachen verslagen om allemaal te lezen en ook leuk voor degenen die nog moeten gaan. DC10 schijnt toch wel de hit te zijn als ik het zo lees. Grote gezichtsbedekkende zonnebril op en gaaaaan..... Liepen daar nog nuchtere mensen rond of was het koekwappiefloepieflappie? :hat

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
 Post subject: Re: re: Ibiza 2006
PostPosted: 07 Aug 2006, 22:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="Original"]Ook zouden Italianen niet meer toegelaten moeten worden in clubs... stelletje paupers moesten overal doorheen dat white stripes nummer blairen.
:cow

hehe inderdaad, echt in iedere club gehoord, te irritant! :(

[quote]
En roger Sanchez verdient een Bitch-Slap voor het draaien van dat nummer.
:lol helemaal mee eens en eigenlijk 2 voor die fuck set van hem (Y)

[quote="groovin4joy"]Klopt, maar daar bedoelt ie mee dat ie in de dc10 draait. Beetje vage opmerking.
Loco Dice was zelfs nog in de studio met een interview, hij was er echt.

Maakt niet uit, hij draaide precies die nummers ook daar, heerlijk om terug te horen! :cool

[quote="Arjan"] DC10 schijnt toch wel de hit te zijn als ik het zo lees. Grote gezichtsbedekkende zonnebril op en gaaaaan..... Liepen daar nog nuchtere mensen rond of was het koekwappiefloepieflappie? :hat
haha wel geteld 3 denk ik en de rest koekwappiefloepieflappie :p :hat

Last edited by Partyhardy! on 07 Aug 2006, 22:54, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: re: Ibiza 2006
PostPosted: 07 Aug 2006, 22:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Oct 2005, 12:49
Posts: 325
Location: Zoetermeer
Hehe :) , ik had hem al eerder gepost in een ander gedeelte, maar deze plaat zit er onder andere in:
Heartthrob - Baby Kate. Lekkere uit je dak plaat :cool :cool 8-)


Top
   
 Post subject: re: Ibiza 2006
PostPosted: 07 Aug 2006, 23:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Thanks Martijn! die Baby Kate is echt vet! :tune


Top
   
 Post subject: re: Ibiza 2006
PostPosted: 07 Aug 2006, 23:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Mar 2006, 11:22
Posts: 305
hahahah so we've all been to the same parties :lol

bewildered paul in amnesia:

[img]http://www.imagestation.com/picture/sraid211/p33df8db0c0cd5d2fca2b558ec821aef1/ed9f9deb.jpg[/img]

alex and nick at pacha:

[img]http://www.imagestation.com/picture/sraid211/pb2eec9cb192374c785a01946a6b24de0/ed9f9ddf.jpg[/img]


highlights otherwise: sa talaia finca hotel, restaurants l'elephant and sa capella, cala d'hort and benirras, hippies with drums, the fact that i only drank vodka redbulls which led to a much more bearable feeling the next morning (compared to chupito > vodka > margarita > cava > etc), the b-day party of the owner of renaissance, renting a nice car with ac, sebastien leger tracks while driving (no one else can make me feel so crazy, like you do my boyyy :cool ), and the sun obviously

minus points: road works, the new japanese restaurant in ibiza town, only having 24 hours in the day

joost pity we didn't meet up, better luck next time :)

i wanna go back :cow


Top
   
 Post subject: re: Ibiza 2006
PostPosted: 07 Aug 2006, 23:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
jeejz wat heeft oakenfold een dik hoofd :D

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject: re: Ibiza 2006
PostPosted: 07 Aug 2006, 23:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
Wij waren afgelopen donderdag ook in de pacha , vond sasha wel aardig draaien maar niet zo heeeeeel erg fantastisch .. ging goed los toen ie passing lights en dance & fiction draaide van de 16 bits .. zijn rond 4-en weer weggegaan .. moet ook zeggen dat ik de pacha steeds minder leuk vind worden .. dansvloer word steeds kleiner heb ik t idee .. maar de club blijft natuurlijk wel prachtig om te zien .. gister (zondag) naar We Love Space geweest .. waren pas laat binnen omdat we toch alleen maar Danny Tenaglia wilden horen .. dus zo kwamen we om 1:30 op het terras waar hij net klaar stond om te beginnen .. na wat technical diffuclties de eerste 15 minuten ging danny dan eindelijk beginnen .. en net zoals op DV j.l. had hij er weer erg veel zin .. terras was afgeladen en het begin was dan vooral ook duwen en trekken op de dansvloer .. maar goed .. dat weet je nu eenmaal op zo´n avond .. na de nodige mixfouten en gestuntel met de cdj´s had ie na een uurtje de smaak goed te pakken .. donkere duistere tribal beats aangevuld met rauwe (electro) geluiden denderden over het terras .. sfeer was toen echt super en dat is dan ook meteen het verschil met DV , waar je lekker relaxed stond te luisteren en alle ruimte had , dit was echt een heksenketel zoals je dat alleen op ibiza ziet .. tent ging helemaal los .. om 6 uur (toen het volgens de flyer afgelopen moest zijn) kwam danny met de mededeling dat hij nog een uurtje langer doormocht .. (dat werd dus ruim 1,5 uur :cool ) dansvloer was inmiddels iets minder druk en het laatste uurtje waren het vooral wat rustigere ingetogen platen zodat aan t einde danny weer iedereen uitgebreid ging bedanken voor de aanwezigheid , alle italianen kregen een knuffel (NAPOLI!) en zo gingen we voldaan weg na een super nacht in de space ...

ok , het is nu 23:58 en die internet toko hier sluit om 00:00 dus ik nok ermee

ohja , a.s. dinsdag digweed en carl cox nog ff meepakken :roll en dan woensdag nacht weer terug zu hause!

l8rrrrrrrrrrrrrrrr

E.............

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
 Post subject: re: Ibiza 2006
PostPosted: 08 Aug 2006, 22:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
Ik heb het ook waanzinnig gehad die 8 dagen dat ik er was! Was van plan rustig aan te doen met mijn (gips) gebroken poot, maar heb uiteindelijk toch 6 feesten meegepakt ;) :o Alleen DC10 moeten laten schieten omdat ik bij Sander K iets te hard had staan springen, achteraf ernstig balen dus :(

Verder ben ik het met zowel Lex' als Original's punten helemaal eens. Uitgebreider verslag volgt nog wel, door de overgang/airco nu al drie dagen ziek op bed :mad

1 kleine toevoeging: Volgend jaar weer :p


Last edited by Tijs on 08 Aug 2006, 23:51, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: re: Ibiza 2006
PostPosted: 08 Aug 2006, 22:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Super om te lezen al die verhalen! :cool gelukkig heeft iedereen het naar de zin gehad! (Y)


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2006, 16:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Leuke verslagen mensen, keep it coming! :cool

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
 Post subject: Re: re: Ibiza 2006
PostPosted: 09 Aug 2006, 17:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
[quote="daan"]
Weet nou al wat dé avond van de vakantie wordt: HERNAN @ CLOSING RENAISSANCE :hat :tune

Dat wordt inderdaad (hoop ik) dé avond van mijn vakantie. Jammer dat ik hier alleen lees van dat vip geneuzel in de Pacha. Maar goed, we zien het wel.

Leuk om te lezen. Zeker omdat ik dus in september zelf mijn Ibiza ontmaagding mee ga maken (Y)

Last edited by Dansliefhebber on 10 Aug 2006, 23:59, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 10 Aug 2006, 12:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Sjees...trek het slecht zeg om dit te lezen allemaal... :p

He onno, hoeveel was je nou ongeveer kwijt voor die 2 weken als ik vragen mag ??


Top
   
 Post subject: Re: Ibiza 2006
PostPosted: 10 Aug 2006, 19:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Oct 2005, 19:54
Posts: 276
Location: Reuver
[quote="Partyhardy!"]Daarna door naar DC10, echt geweldig, wat een sfeer, lachende mensen, mooie vrouwen en iedereen los! Vette sets gehoord van Loco Dice, Steve Bug en Guido Schneider, bizar!



Kwijl Kwijl...... :oops wat een namen

Top
   
PostPosted: 10 Aug 2006, 19:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Inderdaad die gasten maakten er een feest van! :D Ook lache trouwens dat er hetzelfde gebeurde als wat Timo in Argentinië meemaakte: iedereen ging opeens zitten en toen de climax kwam schoot iedereen weer omhoog! té vet! :cool


Top
   
PostPosted: 11 Aug 2006, 15:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Ook dit jaar was het bepalen van de vakantiebestemming een lastige zaak: zouden we liftend door India dagelijks ons diner in vloeibare vorm ons lichaam doen verlaten, terwijl de lokale Baghwan met onze lingham zou pielen ? Zouden we - onder afgifte van onze platinum American Expresjes - een rondreis maken door Australie en in ons levensonderhoud voorzien door middel van het plukken van appels ? Zouden we verkleed als vrouwen door de straten van Bangkok paraderen om zoveel mogelijk Duitse 50+ toeristen (financieel) uit te kleden ? Ondanks al deze goede ingevingen, werd het toch weer Ibiza, zij het dat we daaraan voorafgaand enige tijd in Barcelona zijn geweest. Ook een aanrader !

Ibiza dus.. dit jaar drukker dan ooit, vooral met Italianen (als je niet wist dat ze wereldkampioen waren dat wist je het daar binnen 2 minuten), en de feesten gingen losser dan ooit. Zelfs het personeel - met name in de Space - wist mij door een vriendelijke bediening en royale glimlachen positief te verrassen. Dus hup, regelmatig een eurootje fooi gegeven. Hetgeen ten op zichte van de drankprijzen en wetende dat ze 12+ uur staan te werken natuurlijk een schijntje is. Ik zal jullie niet vermoeien met verslagen van alle feesten waar ik geweest ben, maar een top drie is wel leuk, dunkt me:

Nummero 3 - We love... @ Space met Danny Tenaglia
Mr. Egroovez heeft hier al de nodige - juiste - dingen over geschreven. Tenaglia is vooral leuk om de dingen die hij rond het draaien van plaatjes doet: schijnwerpers, MC-en, swingen op de boxen naast de DJ-booth. Kortom: enorm veel lol maken, hetgeen overslaat op het publiek. Mixtechnisch waren de eerste uren echter dramatisch en hoewel de muziek lekker doordenderde had het, vooral op Ibiza, wel wat vrolijker gemogen. Weinig climaxen en gejuich, wel veel (glim)lachende mensen. Als performer staat Tenaglia in mijn top 5. Als DJ zeker niet.

Nummero 2 - Space Sessions @ Space met Carl Cox & John Digweed
Oef. Topfeest dit. We kwamen binnen tijdens het eerste opbouw uur van Digweed in de Discotheca en hij had er zin in. Compleet het omgekeerde van Tenaglia: performance een nul, maar wat een overgangen. Wat een platen. Wat een opbouw. WAT een feest. Na elke meesterlijke mix was het terugkerende grapje dan ook: 'Da's weer een goede overgang meer dan Tenaglia, 5 - 3, 6 - 3, ... het werd uiteindelijk 24 - 3'. Het publiek reageerde zeer enthousiast op Digweed, zodat hij gedwongen werd zelf terug te reageren (handjes op elkaar John, je kan het). En toen was daar Carl Cox. En eerlijk is eerlijk: die deed Digweed snel vergeten. Je hoorde de pitch wat omhoog gaan, de beat werd wat steviger, maar het werd nooit te hard. Cox kwam maar voor een ding: de Space van voor naar achter uit elkaar trekken en daarna het dak eraf beuken. De ene na de andere feestplaat met als gevolg een Discotheca die volstrekt uit het pannetje ging. Erg mooi om te zien en te horen. Cox & Space zijn twee handen op een buik. Dit feest is inmiddels een must visit - net zo druk als de zondagen. Hulde !

Nummero 1 - The Home of La Troya @ Space met DJ Oliver
And the winner is.. eigenlijk al een aantal jaar achteraan: La Troya ! Van origine een gayfeest, maar nu meer een gayminded feest, al lopen er nog steeds de lekkerste bruinwerkers van het eiland rond. Tel daar de populairste DJ van Ibiza bij op en je hebt het feest van het eiland te pakken. Geen moeilijke diepe prog, wel enigszins uplifting prog/techhouse/techno. Aan de drukte te merken waren er drie keer meer mensen dan er officieel in mogen, maar we hadden een prachtig plekje aan de zijkant. De collectieve euforie die we vanaf daar zagen deed ons beseffen: ja, dit is het housegevoel. Hierdoor zijn we ooit verliefd geworden op de muziek en de feestjes (dit was nog voordat de drugs moesten inslaan :)). Geen mens die het durfde om niet te bewegen, zelfs de rolstoelbezoekers stonden even op alsof zij waren beroerd door het toverstafje van Jomanda. Magnifiek ! Hoogtepunt was, zoals dat ook door Partyhardy is meegemaakt, dat Oliver bij een vage remix van 'It's time for the revolution' en na de zinsnede 'get down on your knees' the break begon te loopen, waardoor iedereen gehurkt ging zitten. Dikke smile bij Oliver. Nog een keer loopen die break. Spanningsopbouw. Even wachten nog. CLIMAX ! Wat daarna gebeurde valt met geen toetsenbord te beschrijven. Laat ik zeggen dat +/- 500 menselijke kelen met gemak het soundsystem van de Space overstemmen. Daarna nog naar de after geweest waar het vager en vager werd en vooral de transsexuelen weer goed in de nepborsten zaten. Hulde voor de chirurg !

Oh ja, volgend jaar ga ik dus niet ! Ik heb er de kracht niet meer voor. :)

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
PostPosted: 11 Aug 2006, 15:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
AMEN!


(ik sluit me dus volledig aan bij bovenstaand report)

(Y)

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
PostPosted: 11 Aug 2006, 15:34 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="Joostislost"] volgend jaar ga ik dus niet !


:lol tuurlijk

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 95 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 37 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma