It is currently 02 Jul 2024, 17:14

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 24 Aug 2006, 11:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Goed, ik was er ook en heb het ondanks het weer super naar mijn zin gehad. Donderdagochtend waren we vertrokken, en rond twee uur stonden we voor de zij-ingang waar de pendelbussen in komen rijden. Zodra de eerste bus vertrok, konden wij al naar binnen.. en stonden dus helemaal vooraan in de rij. De poorten werden dit jaar vervroegd open gedaan vanwege het verwachte noodweer (welke tot zondag uit zou blijven). Gevolg: onze tent stond om 3 uur op de camping die normaal gesproken als eerste vol zit. Niet veel later stonden we biertjes te doen in het zonnetje. Maargoed, niet al te laat gemaakt... want op de komende dagen stond er een flinke lineup op ons te wachten.

Ontbijten op lowlands doe je met pannekoeken en bier. Na een flinke bodem te hebben gelegd zijn we gaan kijken bij een nederlands bandje Spinvis. Ik had ze al een paar keer op tv gezien en vond het maar saai. Live bleken ze toch wat interessanter. Tenminste, dat gold voor hun eerste 5 nummers... daarna meteen maar weggegaan.
In de Alpha stond Orson te spelen. Nog nooit van gehoord, maar ze kregen de handen moeiteloos de lucht in. Ruige rock, maar toch wel catchy en dat uitgevoerd op een meesterlijke manier. Goeie gitarist, goeie zanger, kortom ik heb me vermaakt.
Daarna een Swirl gehaald (man wat zijn die dingen lekker), en weer terug de Alpha in gedoken. Vrienden van mij wilden ontzettend graag de Fun Lovin Criminals zien. Ik had ze al eerder gezien, zowel live als op tv en dat was allebei zeer teleurstellend. Zo ook deze keer. De eerste 10 seconden van het optreden waren wel erg sterk (:lol) met zijn gitaarsolo, maar daarna werden er op automatische piloot wat (slecht uitgevoerde) hitjes gespeeld. Boring!! Vervolgens demonstratief een joint aansteken op het podium, tja.. doe dat lekker in je eigen tijd ofzo. Ik had hiervoor Zero 7 moeten skippen, wat op zich wel jammer was.

Vervolgens, uitvinding van het jaar! Hoewel die massagestoelen er echt al jaren staan, besloot ik zomaar 3 muntjes hier aan te besteden. Mijn beste investering ooit! (op lowlands dan). Ten eerste omdat er een oogverblindend lekker wijf werkte, die me ook nog eens een half uur in die stoel liet zitten omdat ik het zo naar mijn zin had :p (normaal gesproken mag je maar 5 minuten ofzo).

Enniewee, als herboren begaf ik me naar de Bravo tent waar dj Shadow zou draaien. Vet optreden drie jaar geleden en toen ook uiterst dansbaar en bootyshaking. Dit keer viel hij wat tegen. Veel gelul over niks en muzikaal stelde het ook niet veel voor. Zijn scratches waren wel erg sterk, maarja.. tis zijn beroep, dus das logisch. Vond de visuals tijdens zijn optreden wel erg vet. President Bush en plein publique verzuipen is gewoon humor.

Op naar de Lima tent waar Luie Hond aan het soundchecken was. Had ze al eens eerder gezien, en toen braken ze echt de tent af. Lekker meebleren en springen op hun ska nummers. Zo ook op Lowlands. Zo'n enthousiasme had ik niet meer meegemaakt sinds een optreden van Moloko in de Bravo-tent een paar jaar terug. Het publiek had het erg naar de zin, maar ik vond de laatste nummers toch niet zo heel erg boeiend. Mooi moment aan te lopen naar Placebo in de Alpha. Eenmaal aangekomen konden we nog net een plekje achteraan vinden. Als haringen in een ton stonden we daar... En saaaai! Ik ben ook geen fan, maar ze hadden wel wat meer uit dit optreden kunnen halen. Een hitje Song To Say Goodbye herkende ik nog, maar werd totaal anders gespeeld.

Inmiddels was het alweer bijna middernacht, en zo te zien waren de eerste pillenslikkers al ter been. In de Bravo stond Tiga zijn ding te doen. Wat een kutset... maar hallelujah wat een sfeer! Toch nog even een dansje gedaan, hoewel gedeeltelijk tegen mijn zin in... als een afgevulde Bravotent uit zijn dak gaat, zorgt dat altijd wel voor kippenvel. Afsluiten met dat hitje van Royksopp. Daarna was het voor mij ook wel mooi geweest. Rond een uur of 1 was ik ter aarde gestort in mijn brakke tentje.

Dat de Urban Dance Squad niet tof zou worden, dat kon je op je klompen aanvoelen. Zo slim als we waren hebben we deze dooie mus ook maar geskipped. Een vriend van me had Psapp getipt. Aanstekelijke en vrolijke electroliedjes... zo zou je het kunnen omschrijven. Ik werd er erg blij van in ieder geval. De nodige danspasjes gedaan. Met een big smile liepen we naar de India waar Ziggi zou spelen. Ziggi is een lelijke rasta die lijkt op Shaggy en liedjes van Bob Marley naspeelt. Laat je niet misleiden door zijn afro-gebabbel, deze man heeft gewoon wat geoefend op zijn zolderkamertje in Roelofarendsveen. Jammer Ziggi!

Dat we van het vorige optreden wat aggressief werden mag duidelijk zijn. Tijd om wat stoom af te blazen bij Ministry. Of ik deze muziek leuk vind? NEEN, maar het gaat er in de pit behoorlijk hard aan toe, en daar houd ik van. Oordoppen in, scheenbeschermers aan en raggen!

Na deze beukpartij kwamen we voor een dilemma te staan. Michael Franti of Fink. De eerste naam behoeft geen uitleg. Fink is een voormalig drum 'n' bass dj, die tegenwoordig akoestische gitaar nummers speelt. Ik had laatst een demo in mijn handen gehad van hem, en dat klonk uiterst veelbelovend. Zo benieuwd als we waren zijn we maar in de rij gaat staan voor de Juliet voor het optreden van Fink.

Onze keuze bleek de juiste. Ik zou zeggen download een cd'tje en je weet wat je gemist hebt. Fantastische stem, uiterst strak gitaarspel en goeie teksten. De drummer moet wel ff beter oefenen, maarja.. die speelde toch niet zo opvallend.

Op naar de Bravo voor de Streets. Vond hun vorige optreden op Lowlands 10 keer beter. Na een paar nummers weer weggegaan dus. Geluid was ook nog eens kut.

Hmm... dit report begint een beetje te lang te worden, ik zal de hoogtepuntjes er maar gewoon uitlichten.

Iggy & the Stooges was fenomenaal. Nog nooit gehoord en gezien, maar het dak ging er iig compleet af. En wat een podiumbeest die Iggy, de tering.

Josh Wink draaide weer eens een kutset. Snap niet dat die nog steeds draait, wie vind hem dan zo interessant om te boeken?? Technisch slecht, muzikaal stelde hij ook niks voor, het enige wat lekker stond was het geluid. Maargoed, vervolgens maakte Alexander Kowalski een hoop goed. Niet dat hij zo grensverleggend bezig was, maar zijn hitjes dansen iig lekker weg.

Pete Philly stelde me erg teleur de volgende dag. Misschien kwam het doordat het orkest erbij was. Een gaap-optreden in ieder geval. Jammer, want op Bevrijdingspop eerder dit jaar was hij fenomenaal.

Ontdekking van Lowlands: The Twilight Singers. Een stel lelijke gasten uit Amerika... maar spelen dat ze kunnen! En net als je dacht dat je begon in te kakken, beukten ze je keihard wakker. Vervolgens Danko Jones. Vet optreden, al leek het alsof iedereen meer oog had voor de modderglijpartijen. Echt jammer, want Danko Jones was echt in vorm.

De Arctic Monkeys speelden gewoon hun nummers af in de Alpha, dus daar peerde ik hem ook na 10 minuten. Belle and Sebastian was een leuke tweede optie. Het dak ging er niet af, maar ik heb in ieder geval lekker kunnen dansen. Toch altijd leuk om een stel enthousiastelingen op het podium bezig te zien. Een optreden om blij van te worden.

Vervolgens ging iedereen massaal naar de Alpha tent om daar de laatste hoofdact te aanschouwen. Muse. Wat een fucking vette show gaven die gasten. Heb me geen seconde verveeld. Niet bepaald mijn genre, maar wel petje af voor hun skills. Echt heel strak gespeeld, en ik zeg vast niks nieuws.. maar wat een stem!! Waardige afsluiter.

Als laatste heb ik die dag Joris Voorn meegemaakt. Weinig over te melden, het was gewoon lekker. Daarna Miss Djax. Begon echt super saai... en ben daarna maar gaan pitten.

Bye bye lowlands, volgend jaar waarschijnlijk weer.

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2006, 11:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
[quote]zo liep er bij ons t hele weekend een kerel verkleed als sinterklaas in badjas rond, met daarnaast een gast met een trompet die sinterklaasliedjes speelde.


Die liep ook bij ons rond, waar stond je precies? :p

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2006, 12:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jun 2005, 18:33
Posts: 216
[quote="Human"]Report komt misschien nog wel, opvallend dat niemand Ame noemt. Geweldige 3 uur meegemaakt.


Nu op 3voor12, als iemand hem nog kan uploaden vandaag g aik heel blij op vakantie!

Top
   
PostPosted: 24 Aug 2006, 13:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
[quote="turbomartin"][quote]zo liep er bij ons t hele weekend een kerel verkleed als sinterklaas in badjas rond, met daarnaast een gast met een trompet die sinterklaasliedjes speelde.


Die liep ook bij ons rond, waar stond je precies? :p


camping 4, vrij vooraan bij die sp vlag met die Wortel erin, ipv een tomaat.

grappig trouwens dat je tiga saai vond ik heb me super vermaakt iedereen had er zo een zin in. zelfde voor wink en daarna dus kowalski, en daarna MSTRCRFT. vage muziek, maar wat een lol gehad zeg. met skippyballen overgooien rare dansjes de hele nacht, omvallen van het lachen, jointjes aan de lopende band, leuk meisje gevonden. Beter kon niet :D



Heeft er iemand overigens nog wat Rush gezien? Ik was echt de enige van mn hele vriendengroep die dat trok. Stukken leuker dan Djax dr enge acid. Kwamen mensen terug en die vroegen echt ' hoe kun je daar nou instaan in die herrie? ' maargoed eens in de paar maanden is dat toch wel lachen hoor :)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2006, 13:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
[quote="Human"][quote="Human"]Report komt misschien nog wel, opvallend dat niemand Ame noemt. Geweldige 3 uur meegemaakt.


Nu op 3voor12, als iemand hem nog kan uploaden vandaag g aik heel blij op vakantie!

Heb wel een tijden bij Ame gestaan, half uurtje ofzo. Lekkere minimal, maar mijn gezelschap had nogal een inkakmoment, en dan is het niet echt tactisch om bij zo'n dj te staan. Een beetje groovetuben doet het dan toch een stuk beter!

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2006, 13:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
En timo, heb me in tegenstelling tot voorgaande jaren niet echt bezig gehouden met campinghoppen. Volgend jaar beter!

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2006, 13:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
Hoorde van vrienden dat The Urban Dance Squad juist vet was.... maar zeker te veel gitaar voor jullie?


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2006, 14:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Ze treden al jaren niet meer op, dus waarom zou je daar tijd voor vrij maken? Een roestige UDS waarvan het publiek een knaloptreden verwacht, gaat gewoon verkeerd uitpakken. Leuk voor je vrienden dat ze het vet vonden, maar als driekwart van de Alpha tent zich verveelt dan was het dus gewoon een kutoptreden :)

En die opmerking over gitaren gaat natuurlijk nergens over Mark.

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2006, 17:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
nou nee.. een persoon gaf hierboven al aan, van jou weet ik niet :) en bgreep van hun juist dat het dak er af ging!! :) was er niet bij dus weet niet hoe en wat..


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2006, 00:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 17:25
Posts: 88
Location: Haarlem
Kzal me maar ff beperken tot de house-achtige dingen die ik heb gezien.

The Knife :
Blijft computermuziek maar wat een optreden!! Visueel gezien helemaal top, echt een sfeer neergezet.

Zero 7:

Vet! Goede band meegenomen en gaaf gedaan. Beetje jammer dat er weinig mensen waren.

Ame:

Echt gruwelijk! Lekker diep, gelukkig ook leuke mensen om me heen. Iedereen stond dik te spacen leek wel.

Voor de rest was de house slecht geprogrameerd, bekende maar geen grote namen. Meestal is Lowlands toch wel een beetje vooruitstrevend. Maar Joris Voorn, Kowalski en toppunt Miss Djax, nee sorry. Nu draaien de eerste nog wel ok, maar ach... dat heb je na 2x ook wel gezien. En dat harde gebeuk van Djax, nee... dat doet me dus niks. Ame nogmaals was vet!


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2006, 09:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Djeebie, artikel over de Enschedeploeg van afgelopen Lowlands. Ook over jou dus ;)

[quote]Handjes met verstand'








In een regenachtig Biddinghuizen voltrok zich afgelopen weekend de veertiende editie van Lowlands. Het festival, met 55.000 man strak uitverkocht, rekent al sinds jaar en dag op de aanwezigheid van de Enschede Ploeg, een groep UT-studenten en -alumni onder de bezielende leiding van UT-evenementenmanager Tonnie Buitink. De honderddertig `handjes met verstand' (citaat Buitink) verrichten achter de schermen de nodige hand- en spandiensten.




Aan de vooravond van Lowlands verzamelen de leden van de Enschede Ploeg zich op het golfterrein Dorhout Mees. Dit complex - onder de hardcore Lowlands-EP'ers beter bekend als Hotel Enschede - vormt de komende dagen de uitvalsbasis. In twee grote slaapzalen staan de honderddertig bedden voor de vrijwilligers opgesteld. Buiten biedt het plastic tuinmeubilair een zitplaats, terwijl binnen de koelkasten overuren draaien. Werken maakt immers dorstig. Nee, de EP'ers zitten hier prima, zeker vergeleken met andere vrijwilligers die ergens op een modderige camping in te kleine tentjes de broodnodige rust moeten pakken. `We hebben het allemaal goed voor elkaar', zegt Buitink trots terwijl hij de backstage polsbandjes en de groene Enschede Ploeg-polo's met het opschrift `Vakmanploeg is meesterploeg' uitdeelt. De vrijwilligers druppelen vanaf een uur of zeven binnen, een enkeling is al langer aan het werk. Oude bekenden schudden elkaar de hand en vertellen sterke verhalen van voorgaande edities. Het aantal `oude' Lowlands-shirts is sterk in de meerderheid.

Zelfstandig, makkelijk en intelligent, zo omschrijft Tonnie Buitink de EP'ers. `Het zijn ondernemende studenten en oud-studenten die zelf kunnen nadenken. Ze zijn initiatiefrijk en werken niet alleen wanneer ze een opdracht krijgen. Dat wordt enorm gewaardeerd.'

De Enschede Ploeg komt voort uit de Drienerlose Pop Organisatie (DPO), die in vervlogen tijden de organisatie van popconcerten in de Vrijhof op zich nam. Dat verliep zo gesmeerd dat Buitink in 1988 zijn manschappen liet aantreden tijdens een concert van Paul Simon in het Goffertpark in Nijmegen. Organisator Mojo was zo tevreden dat het steeds vaker een beroep deed op de Enschedeërs. Tegenwoordig is de EP bij veel Mojo-evenementen betrokken, naast de echte UT-evenementen als Laughing Matters en de Batavierenrace.

Donderdagavond, het loopt tegen tienen, beklimt Buitink een stoel om zijn ploeg welkom te heten en wat huisregels af te spreken. Omdat iedereen verschillende shifts draait, moeten de slaapzalen altijd stil zijn. `Seks is dan ook uit den boze', zegt hij met een knipoog. Tekenend voor de onderlinge relatie: `Sigaretten vind je achter de bar, het geldpotje ligt er naast. We vertrouwen op de eerlijkheid van iedereen. Verder geldt: blijft met je vingers van andermans spullen af.' En, voor de hongerigen: `De frituur mag je gebruiken, maar ruim wel zelf de klerezooi op.' Met een sardonisch lachje: `Ook hebben we voor het eerst een stagiaire. Die mag je overal voor gebruiken.' Buitink heft het glas naar `zijn' mensen: `Hang `m an de lip!' Het gezellig samenzijn gaat tot in de kleine uurtjes door.

De volgende ochtend brengt een pendelbus de EP'ers naar het evenemententerrein. Feiko Ferwerda, de mastodont van de Enschede Ploeg, zwaait de scepter over de materialen. Deze diehard Lowlands fan, die een blauwe maandag elektrotechniek aan de UT studeerde, neemt de spullen van de werkenden in bewaring. Na een uitgebreid ontbijt - Lowlands zorgt goed voor zijn vrijwilligers - verdwijnt iedereen naar zijn of haar werkplek.

Jasper van der Hoek (25) staat de komende dagen `in de Lima'. `Een klein podium bedoeld voor nieuwe bandjes. De eerste band heeft z'n vlucht gemist dus dat begint lekker,' zegt hij glimlachend. Als stagehand - een handje op het podium - helpt de student civiele techniek met het uitladen van bussen. `Instrumenten en apparatuur op het podium rijden wanneer een band arriveert. Ook sleep ik wat met hekken, tafels en vlonders.' Hij is sinds 2000 actief bij de Enschede Ploeg en ieder jaar op Lowlands te vinden. `Het is een festival dat boven alle evenementen uitstijgt. Kijk maar om je heen: hier is gewoon een totaal nieuwe wereld gecreëerd. Deze keer valt het bovendien gunstig: net voor de intro en niet tijdens de tentamens.' Zelf gaat-ie ook nog wel even het terrein op. `We wisselen elkaar af. Dat kan makkelijk, want we zijn met genoeg mensen. Lekker een beetje rondstruinen en sfeer proeven.'

Behalve door uiteenlopende muziekoptredens is Lowlands ook bekend vanwege het niet-muzikale aanbod: lezingen, politieke debatten, straattheater, kunst en film. In het kader van Lowlands University geeft astronaut André Kuipers een college over de effecten van een ruimtevaart op het menselijk lichaam in de tent Juliet. Daar werkt ook TCW-student Misha Naumovski (20). Het is zijn vuurdoop. `Via een studiegenoot kwam ik bij de EP terecht. Dit is mijn eerste klus. Over Lowlands heb ik al mooie verhalen gehoord. Als ik nog energie over heb, ga ik zeker het terrein inspecteren.' Zijn taak voor vandaag? `Straks als de poort open gaat moeten we bijhouden hoeveel mensen naar binnen gaan.'

Zijn collega Ivo Peters (technische natuurkunde) heeft Lowlands al eens achter de schermen meegemaakt. `Het is groot en gezellig. De komende dagen ben ik het manusje-van-alles. We hebben net de stoelen aan elkaar vastgebonden en met kabels gesleept. Het meeste zware werk is wel gedaan. Nu is het wachten op het publiek.' Ondertussen sjouwt AT-studente Jenny Vlemming (18) met een stuk podium. `Vorig jaar was ik hier nog als bezoeker, dit jaar voor het eerst als vrijwilliger.' Ze wijst op haar werkschoenen. `Dit was de extra bagage. Die zijn onmisbaar,' zegt ze. `Net als goed eten.'

Een tent verderop werkt elektrotechniek student Mathieu Odijk (25). `Lowlands onderscheidt zich door de bijzondere acts. Er is van alles: straattheater, lezingen, Coolpolitics en Lowlands University College. Dat maakt het festival zo speciaal.' Vanaf vier augustus werkt hij al in de polder. `Toen stond er nauwelijks iets. Je ziet het gewoon groeien met de tenten en podia. Die eerste weken waren we met twintig, dertig man. Nu zijn het er duizend!'

Het werk bevalt de EP'ers. Zoals alumnus Sander Heuvelmans het omschrijft: `Het is even weg van je computer en daardoor is het ontspannend, ondanks het feit dat je de hele dag in de weer bent.' Ruud van Buren, in 2003 afgestudeerd, valt hem bij. Triomfantelijk: `Ik sloot gister m'n pc af en zei tegen m'n collega's: jongens, tot dinsdag!' EL-alumnus Rolf Glas: `Het is ook leuk om een bijdrage te leveren aan zo'n geweldig leuk feest.'

Festivaldirecteur Erik van Eerdenburg zegt eigenlijk niet zonder de Enschede Ploeg te kunnen. `Het sterke aan de EP is dat het werkt als een soort uitzendbureau, maar dan beter. Juist omdat de EP het hele jaar door in wisselende samenstelling aan verschillende projecten werkt, is het een groep mensen die uitstekend ingewerkt is en weet wat er gedaan moet worden. Bovendien wordt die kennis uitstekend overgedragen op nieuwe aanwas. Het is daardoor een goedgeorganiseerde ploeg mensen die we om een boodschap kunnen sturen.'

`Een beter compliment kun je niet krijgen toch?', glundert Tonnie Buitink, die meteen na thuiskomst weer verder kon met de UT-introductie. Hij blikt tevreden terug op het verloop van de veertiende editie. `Het mooiste moment was zondag. De regen kwam met bakken uit de hemel en die studenten maar doorbuffelen.' Eén knaap heeft Buitink de deur moeten wijzen. `Hij kwam niet opdagen en toen ik hem vond, stonk-ie naar drank. Dan is het einde verhaal.'

En, hoeveel geld lag er bij de sigaretten? Een lach. `Meer dan er had moeten liggen. Sommige mensen hadden zelfs betaald voor de chips. En die was gratis.'



:cool

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2006, 09:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
[quote="maartenvr"]
Ame:

Echt gruwelijk! Lekker diep, gelukkig ook leuke mensen om me heen. Iedereen stond dik te spacen leek wel.

Voor de rest was de house slecht geprogrameerd, bekende maar geen grote namen. Meestal is Lowlands toch wel een beetje vooruitstrevend. Maar Joris Voorn, Kowalski en toppunt Miss Djax, nee sorry. Nu draaien de eerste nog wel ok, maar ach... dat heb je na 2x ook wel gezien. En dat harde gebeuk van Djax, nee... dat doet me dus niks. Ame nogmaals was vet!


Bij Ame in de India hing een heel leuk sfeertje idd. Baal er stiekem wel een beetje van dat de meeste house in de Bravo staat geprogrammeerd. Leuk voor lichtshow, maar veels te groot en daardoor teveel geloop. Dat de programmering tegenviel ben ik met je eens, maar LL is sinds 3 jaar eindelijk weer uitverkocht, dus blijkbaar doen ze toch iets goed.

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2006, 11:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Ik hou juist wel van de bravo. india is leuk klein, maar het vette aan de bravo is juist dat t zo een grote tent vol blije mensen altijd is snachts. Ik vind dat altijd wel cool, vooral als iedereen uit z'n dak gaat is het daar echtfeest. en meestal staat ie ramvol.

ik heb the knife trouwens niet gezien, dat is volgens mij wel gaar he. was placebo kijken..:(

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2006, 13:21 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 31 Jul 2005, 16:02
Posts: 1577
Location: Amsterdam
[quote] Eén knaap heeft Buitink de deur moeten wijzen. `Hij kwam niet opdagen en toen ik hem vond, stonk-ie naar drank. Dan is het einde verhaal.'


Wat een sukkel was dat ja. Meneer had z'n bandje maar wilde natuurlijk niet werken en besloot niet op te komen dagen. Z'n telefoon nam hij natuurlijk ook niet op, maar wél toen het meisje dat hem aan had gedragen hem opbelde. Toen werd hem gevraagd of hij even naar het kantoortje wilde komen om te praten. En hij was nog zo stom om dat te doen ook. Hop, bandje afgeknipt, security mee naar de camping voor z'n spulllen en toen kon meneer naar huis. Ik bedoel als je dan je snor wilt drukken doe het dan ook goed en kom gewoon niet naar dat kantoor :8o

_________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2006, 19:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Oct 2005, 09:57
Posts: 82
Leuke reports! Volgend jaar wordt het tijd om er bij te zijn.. Dit soort festivals is inderdaad heel anders qua beleving dan bijv. een DV, maar zeker niet minder leuk. Als je muzieksmaak maar breed genoeg is iig.


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 11:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
ik was er 4 jaar terug eens bij, maar het kriebelt wel weer als ik dit allemaal weer zie en lees :cool


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2006, 12:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
[quote="Dave"]Leuke reports! Volgend jaar wordt het tijd om er bij te zijn.. Dit soort festivals is inderdaad heel anders qua beleving dan bijv. een DV, maar zeker niet minder leuk. Als je muzieksmaak maar breed genoeg is iig.



10 keer leuker hoor :) qua plezierfactor met grappige mensen.

_________________
Do you have any career regrets?



'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2006, 14:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Oct 2005, 21:17
Posts: 84
Location: A'dam
[quote="Human"][quote="Human"]Report komt misschien nog wel, opvallend dat niemand Ame noemt. Geweldige 3 uur meegemaakt.


Nu op 3voor12, als iemand hem nog kan uploaden vandaag g aik heel blij op vakantie!

Welkom thuis! ;)

http://rapidshare.de/files/31497003/Ame ... 6.mp3.html

Top
   
PostPosted: 04 Sep 2006, 19:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Djeebie"]

Wat een sukkel was dat ja. Meneer had z'n bandje maar wilde natuurlijk niet werken en besloot niet op te komen dagen. Z'n telefoon nam hij natuurlijk ook niet op, maar wél toen het meisje dat hem aan had gedragen hem opbelde. Toen werd hem gevraagd of hij even naar het kantoortje wilde komen om te praten. En hij was nog zo stom om dat te doen ook. Hop, bandje afgeknipt, security mee naar de camping voor z'n spulllen en toen kon meneer naar huis. Ik bedoel als je dan je snor wilt drukken doe het dan ook goed en kom gewoon niet naar dat kantoor :8o


Tsja, dat is ook stom van hem inderdaad. Tonnie kan daar redelijk boos om worden. En terecht overigens. Een man een man een woord een woord. Veel mensen doen het dan alleen om het bandje. En de Enschedeploeg is verder ontzettend schappelijk & er wordt goed voor je gezorgd.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2006, 13:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 12 Jun 2005, 13:58
Posts: 98
Location: Rotterdam
[quote="Dens"]

Welkom thuis! ;)

http://rapidshare.de/files/31497003/Ame ... 6.mp3.html


lekkere set weer, bedankt :)

_________________
visible noise


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 49 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma