It is currently 02 Jul 2024, 17:52

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 21 Oct 2006, 20:58 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="SnuggLe"]Gezien het bovenstaande niet heel veel gemist gisteren.


vind de meeste reacties toch wel positief en ook gister in de club was bijna iedereen enthousiast.
sfeer was zeker erg goed. veel bekenden (uit de scene ook natuurlijk ivm ADE)

warren draaide in mijn ogen geen slechte plaat en ook bijna geen mixfout
tong ging wat platter, maar gelukkig bouwde hij wel wat af om het voor howells klaar te zetten.
howells stelt nooit teleur !!

topavondje gehad. niet teveel op de muziek gelet (vooral bij tong een beetje rondlopen enzo)


:party

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2006, 23:59 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Nick Warren gemist... mooi dacht ik. Blijkt ie gewoon goed gedraaid te hebben... :cow
Howells was zeker een hele verademing na Pete Tong :)

_________________
have a happy period


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2006, 13:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Jun 2005, 19:07
Posts: 371
Location: Amsterdam
Begin van de avond was echt top. We hadden geen kaarten dus vrij vroeg heen gegaan. om elf uur eerst wat rond gelopen en op het balkon wat gedronken en zitten tooken. Tot we merkten dat de muziek wel heel erg goed was, bleek Nick Warren al de hele tijd te draaien haha... toen Pete Tong, tja erg saaie muziek en beetje ingekakt. Even in het restaurant gehangen en toen ff bij Danny wezen kijken. Maar de hele week werken zat in de beentjes dus echt los ging ik niet meer. Roots voor acid was wel erg vet, verder nog wel wat leuke nummertjes gehoord...

_________________
'If Something Makes You Stop, Its Worth Looking'


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2006, 14:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 20 Sep 2005, 18:17
Posts: 58
Location: Amsterdam
[quote="SnuggLe"]
Nou, reportje dan Esther! :D Ik ben wel benieuwd namelijk...


Ik kwam binnen bij de laatste plaat van Stef Vrolijk, geen idee dus hoe die verder gedraaid heeft. Vervolgens kwam een live show van Mason. Een van die gasten is echt wazig, maar t was wel coole muziek iig. Marnix daarna draaide echt cool vond ik. Aantal bekende plaatjes waar ik alleen Cold drink, Hot girl en Pryda - Remember nog van weet zo. Maar t was een goede combi van prog en house en lekker melodisch. Ik was bang dat Sebastien Leger te hard zou vinden draaien, maar viel mee. Hij draaide natuurlijk nog zn remix van Gazebo. Wel ondertussen beetje afgewisseld met (volgens mij) Fedde le Grand, die Booka Shade draaide, dus was ie sowieso cool :D Als laatste zijn we bij Tiefschwarz geweest. Begon beetje saai, maar werd beter. Leuke bliepjes over t algemeen.

Om ongeveer half 5 hadden ik en een vriend waar ik mee was t wel een beetje gehad, beetje vermoeidheidsproblemen. Maar echt een super avond gehad dus. Vooral de opbouw vond ik goed. Ik werd echt meegesleept, ook in muziek die ik niet altijd geweldig zou hebben gevonden. De mensen waren wel aan de hippe kant vond ik. Was bang dat ze alleen maar beetje slapjes zouden dansen, maar ze gingen toch wel redelijk los. Het was best wel druk, maar heb nergens lang hoeven te wachten. (Moet zeggen dat ik ook gewoon wel overal tussendoor sneakte 8-)) T enige minpuntje was mss dat ik Laidback Luke niet echt heb kunnen zien :)

(Weet niet of mensen er problemen mee hebben dat ik dit reportje hier heb neergezet, maar leek me nogal overdreven om er een nieuwe topic voor te openen.)

Top
   
PostPosted: 22 Oct 2006, 15:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Jan 2006, 21:39
Posts: 120
Location: Arnhem
Het was wel een geslaagd avondje. Beetje overeenkomstig met de meeste berichten, Warren draaide lekker, warme melodieuze platen, Tong was minder goed, maar Howels deed het erg leuk, hij was zelf ook enthousiast naar het publiek toe.
Verder wel een relaxte sfeer (Y)


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2006, 20:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="esrem"]

(Weet niet of mensen er problemen mee hebben dat ik dit reportje hier heb neergezet, maar leek me nogal overdreven om er een nieuwe topic voor te openen.)


Geen probleem joh. Thanks ook! Fire staat ook nog wel op mijn verlanglijstje om (weer) eens te bezoeken.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2006, 21:19 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
ook wel relaxt dat het tot 5:00 door ging. Ik was al een tijdje niet in de panama geweest maar sinds wanneer is het bier daar zo duur?


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2006, 21:50 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
http://www.megaupload.com/?d=3TZKX209

Setje van Howells (duurt maar 21 minuten, maar toch..)


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2006, 12:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
En van Sander K
http://www.sendspace.com/file/j3uvni
duurt ook maar 18min.

01. ID
02. Mark Knight - The Reason (Toolroom Dub)
03. ID


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2006, 14:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 May 2006, 13:32
Posts: 96
Location: Amsterdam
Prima naar mijn zin gehad met howells kwam ook pas om 3:15 binnen kijken dus alleen howells meegemaakt..
Ik kon het wel waarderen in ieder geval wel dikke lol gehad..
jammer dat niet iedereen het okay heeft gevonden.


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2006, 15:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
[quote="Partyhardy!"]En van Sander K
http://www.sendspace.com/file/j3uvni
duurt ook maar 18min.

01. ID
02. Mark Knight - The Reason (Toolroom Dub)
03. ID


Die eerste plaat is vet zeg, helemaal niks van meegekregen donderdag.

Top
   
PostPosted: 23 Oct 2006, 15:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 29 Sep 2005, 21:38
Posts: 85
Goed, mijn beleving was totaal anders. Een geweldige avond met een gezellig publiek. Warren was inderdaad erg goed. Pete Tong begon heftig, maar ging later in een rustigere tempo verder waarna Howels het op gepaste wijze afsloot. Ik heb me prima vermaakt en was wat mij betreft een van de leukste feestjes van dit jaar. En ook de muziek heeft mij prima gepakt. Niets dan lof dus. En ik ga ook niet zeiken over die € 0,50 meer voor n biertje. Ik betaal ook liever € 2,= of € 2,50. Dat zijn blijkbaar de prijzen tegenwoordig en anders kan je beter thuisblijven. € 20,= entree, €1,= voor garderobe, €0,50 voor de toiletten. Vind ik trouwens ook niet te versmaden, in het gulden tijdperk was dit wel anders. Maar ja dat komt nooit meer terug. Accepteren dus. Helaas.


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2006, 16:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
2 euro voor een biertje... dat is +/- 4.40 gulden... gaat helemaal nergens over...


(was er overigens niet.. zat lekker in London)

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2006, 18:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Jun 2005, 19:07
Posts: 371
Location: Amsterdam
setje van nick warren zou wel erg gewaardeerd worden ;)

_________________
'If Something Makes You Stop, Its Worth Looking'


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2006, 19:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Punked, was dat dat weekendje waar er eerst een paar GC's zich voor op de 'gastenlijst' probeerde te lullen? :lol Zo ja (en bij zo nee ook eigenlijk): REPORTJE! :p

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2006, 20:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
[quote="Matthew B"]setje van nick warren zou wel erg gewaardeerd worden ;)


Helaas, ik heb alleen deze:

Sander_Kleinenberg 20min
Armin_Van_Buuren 17mins
Benny Rodriguez 25min
Fedde Le Grand 30min
Lucian Foort 25min
Laidback Luke 26min
DJ Roog 31min
Marcella 20min

Top
   
PostPosted: 23 Oct 2006, 21:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 19:43
Posts: 597
Location: Utrecht
[quote="TCvR"].... En ik ga ook niet zeiken over die € 0,50 meer voor n biertje. Ik betaal ook liever € 2,= of € 2,50. Dat zijn blijkbaar de prijzen tegenwoordig en anders kan je beter thuisblijven. € 20,= entree, €1,= voor garderobe, €0,50 voor de toiletten. Vind ik trouwens ook niet te versmaden, in het gulden tijdperk was dit wel anders. Maar ja dat komt nooit meer terug. Accepteren dus. Helaas.


3 euro gaat gewoon echt nergens meer over.. de winst die ze daarop maken is echt belachelijk. Bij mijn ahum studentenvereniging betaal je 0,80 euro voor een biertje en zelfs daar maken ze winst op :8o
Je wilt toch een beetje relaxed kunnen drinken zonder dat je portemonee na 6 glaasjes leeg is.. Een rondje geven is nu ook niet echt fijn meer.

Kan best zijn dat de panama snel geld wil verdienen, maar het werkt zo niet echt positief op de langer termijn denk ik. Zo zal ik alleen nog naar de panama komen als er echt grote namen komen, voor kleine namen ga ik wel ergens anders heen omdat het daar waarschijnlijk goedkoper is

Top
   
PostPosted: 23 Oct 2006, 22:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Tsja, als ze zoveel dikke namen blijven boeken maar VEEL gastenlijstplaatsen (moeten) blijven weggeven (al wordt dat minder, niet de hele Panama hyves staat er wekelijks op, nu nog 2 wekelijks) moet het geld toch ergens vandaan komen. Of zeg ik nu de dingen iets te gechargeerd?

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2006, 22:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 19:43
Posts: 597
Location: Utrecht
Ik heb juist het idee dat die gastenlijsten de laatste tijd ook minder worden, ik word er iig minder mee doodgegooid als voorheen maar dat kan aan mij liggen


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2006, 22:41 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
[quote="lapunked"]2 euro voor een biertje... dat is +/- 4.40 gulden... gaat helemaal nergens over...


(was er overigens niet.. zat lekker in London)

Hmmm...ik weet niet naar welke tenten jij gaat.....maar 2 euro voor een biertje is tegenwoordig gewoon een normale prijs...

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 35 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma