It is currently 28 Jun 2024, 09:00

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 22 Oct 2007, 11:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
http://www.partyscene.nl/partypics/over ... ber/304799

http://partyflock.nl/gallery/2846/PAGE/A.html

gelukkig hebben we de fotos nog.


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2007, 20:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Sep 2006, 12:56
Posts: 133
Location: The Hague
[quote="C-Jay"]
wat ging dat looooooos al vanaf 12 uur...
en ik buig diep voor sven vath...


Echt he... 12 uur kwamen we net binnen en er gingen al meteen handen in de lucht.. Meteen kippevel krijgen!! Eulberg was van 12 tot 1:15 echt gruwelijk goed al!
En Sven presteert t toch weer he...Denk je 'laat die Eulberg maar lekker langer draaien', krijgt Sven t toch voor mekaar om dat hogere nieveau te halen... Ook al waren de andere dj's errug goed...Sven was duidelijk toch weer DE man die t feest maakte. Maar ja, omdat nou elk Cocoon feest te zeggen, is ook weer zo saai he :p

Top
   
PostPosted: 22 Oct 2007, 20:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
zo doorggrugts zien ze er nu ook niet uit op die foto's. niet doorgedrugster dan normaal tenminste ;)


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2007, 22:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Wat baalde ik, dat ik er pas om 3 uur kon zijn :x
Gelukkig hadden we onderweg een klein feestje met 538.

En dan zijn om die tijd natuurlijk ook de lockers helemaal uitverkocht, dus jassen weer terug in de auto.......pffff

Tijd om te acclimatiseren was er eigenlijk niet, want we werden meteen helemaal opgeslokt door een juichende menigte. Gebeurt helaas niet vaak meer dat bijna iedereen zo staat te genieten. Wat een sfeer........Sven draaide dan ook echt fantastisch! (Y) Geluid was ook zeker zeer oké, ik was mijn gehoorbeschermers ook nog s vergeten, maar die waren eigenlijk niet eens echt nodig.

Daarna had ik wel wat meer knalwerk verwacht (en ook behoefte aan), maar ik vond Extrawelt een beetje tegenvallen, zeker het 1e halfuur. Het was het net niet. Pig & Dan vond ik iets beter, maar ook niet helemaal geslaagd als afsluiter. Teveel climaxgefake... :rolleyes

Het was weer veel te vroeg tijd om terug te sprinten naar de auto (kouddddd)!

_________________
I love PoesUps!


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2007, 23:55 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
Helaas dus pas om 3 uur binnen. Wat een feest was daar aan de gang !!! :o
Vath draait echt zo vet de laatste tijd. Duister, techno, progressive. noem het wat je wilt.
Live act erna was ook erg goed te doen. Knalde aardig door, zeker de 2de helft.
Pig & Dan viel alleen iets tegen. Allemaal lekkere platen, maar teveel van hetzelfde. Tracks die na de break weer voortkabbelen ipv los te gaan en daar zat de zaal toch eigenlijk wel op te wachten bij de slot-act.

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2007, 16:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Sep 2006, 12:56
Posts: 133
Location: The Hague
[quote="Jerry"] Vath draait echt zo vet de laatste tijd. Duister, techno, progressive. noem het wat je wilt.



Je verwoordt het echt perfect Jerry...Duister, techno, progressive.
Ben sinds vorig jaar helemaal in de ban van Sven's muziekstijl.. Denk dat ik sinds ik naar feesten ga, wel kan zeggen dat Sven nu mijn hoogtijdagen zijn wat muziek betreft, het is de perfecte muziek is waar ik van hou. Dacht dat Sasha (2/3 jaar geleden) daar erg in de buurt kwam, maar Sven nu is HET gewoon!!
Adam Beyer (met z'n melodieuze techno) vond ik tot paar jaar geleden ook erg goed, maar dat was net ff te hard soms en daar miste ik weer diepgang.. en bij Sasha miste ik soms wat tempo (en duistere shit)..et voila: Sven Vath was the answer!

Vrienden vragen dan 'wat draait die Sven dan?' Tja, uuhh beetje tussen tussen techno en progressive in, maar ook minimal platen worden gedraaid..gaat flink diep, maar heeft toch weer hoger tempo dan progressive'...tja, en dan ben ik t zelf alweer kwijt.. :lol

Vriend van me sms-te bijv. zaterdagnacht met de tekst ''zit nu Sven op 538 te luisteren..maar klinkt wel erg minimal dit..klinkt t daar ook zo?'' Ik sms terug: 'NEE..echt totaal geen minimal..kan t niet uitleggen..hij draait bizar diep, maar het knalt wel..is duister, maar toch ook melodieus'.


Denk dat ik voortaan maar lekker reageer met ''Je gaat maar lekker een keer mee..'' :p

Top
   
PostPosted: 23 Oct 2007, 17:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 03 May 2006, 13:39
Posts: 78
Haha, ik weet het Just!! Heb er nog steeds spijt van. Volgende keer ben ik er weer bij.
Maar je bent met mij eens dat het op de radio een stuk minder klinkt dan in the sand.


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2007, 17:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Zeker tof hoe populair Sven Vath al jaren is maar ben zelf niet kapot van zijn stijl. Vind het juist helemaal niet diep en van de hak op de tak, ik mis een lijn in zijn sets. Heb deze nog niet gehoord dus kan hier niet over oordelen. Feit blijft dat hij er altijd een dik vet feest van maakt! :cool maar qua muziek mis ik juist de diepgang en vooral het verhaal...


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2007, 18:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Hoppa! Daar benne we weer. :D Terug in t land der levenden.
Wat was t weer feest in The Sand zeg. En wat heb ik weer geweldige noten. ;)
Voordat in naar Amsterdam reed, ben ik eerst ff langs n vriendinnetje in Haarlem gereden.
En nú weet ik ook de reden waarom vrouwen make up dragen....je gaat er echt qua uiterlijk met sprongen op vooruit. En dat was nah precies de reden dat ik n avondje mooi opgemaakt met schmink zou gaan knalluh bij de Freakshow.

Ik kwam om 23:00 uur binnen in n praktisch lege Sand waar Dominik Eulberg al heel goed bezig was. Níks opwarmen; dat doen jullie maar in de auto hierheen, hier gaat gedánst worden.
Goed...ook ff in zaal 2 boven gaan kijken waar er al lekkere mnml werd gedraaid door Dimzen en B my son.
Ik heb de hele avond tussen de 2 zalen gependeld, omdat ik toch alle DJs wilde tjekken. T leuke is dat je idd zo van iedereen wat meekrijgt; t nadeel is dat je niet n hele set van 1 DJ mee kan krijgen en dus sommige dingen moet missen.
Toch is me dit goed bevallen, want je komt ook meer mensen tegen op deze manier die de hele avond maar in 1 zaal blijven staan.
Van t board kwam ik C-Jay, Timo, Spenker, Daan, Jerry, Yvonny tegen. Of ben ik nu nog iemand vergeten? :oops
Daarnaast n grote groep vrienden en vriendinnetjes om me heen plus n hoop "bekenden" uit t stapcircuit. Erg leuk allemaal. Sowieso vond ik de sfeer goed. Ik zag wel n hoop huppelk*tjes (wel lekkah natuurlijk, maar over t algemeen niet t publiek wat losgaat), maar toch zat de stemming er goed in. Vriendinnetje op mn schouders zodatie oog in oog met Sven kwam (hij moest erg lachen toen ze ineens zo naar boven kwam), n meisje wat op mn schouders moest om n grote opa onderbroek aan hem te geven voor zn verjaardag, man man man...je maakt de leipste dingen mee. :D
Sven draaide goed trouwens. N hoop van zn nieuwe CD The Sound Of The Eighth Season en foutloos. Dat maak je ook niet vaak mee. :lol Hij draaide natuurlijk maar n paar uur en dit is zn drugsvrije periode, dus dat scheelt n hoop. Mss dat t daarom ook niet echt de meest vetste set was die ik van hem heb gehoord. Maar goed....erg lekker dus.
De visuals waren niet normaal meer. De lasers waren van Awakenings klasse. Nog ff voordat mensen hier gewoon in blijven. Daarnaast de show....ge-fcuking-wel-dig! Die spiegelbol die met n danseres naar beneden kwam, de dansers, zelfs die MC had n toegevoegde waarde.
Net voor t einde van zn set ben ik toch de kleine zaal maar weer ingedoken om t laatste half uurtje van Ille Bitch & De Man Zonder Schaduw mee te pakken. Lekkere plaatjes gooide die erop zeg. Maar wat wás t warm daar. Jammer, want ik hou t op n gegeven moment echt niet meer uit.
Extrawelt live beleefd en dat was ook weer sehr dikke scheisse.
En als laatste Pig & Dan. Voor t eerst gezien op Awake fest dit jaar waar ik compleet uit me dakgoot ging. En ook hier ging t er goed op los. Enige minpuntje vond ik dat er nét ff teveel inkakmomentjes inzaten.
Maar dan die laatste plaat French Kiss....ik heb nog nooit zoveel mensen zo laat op dansvloer gezien. SUPER!
Muziekaal was t goed, maar ik heb ook vettere sets gehoord. Al met al n supernacht gehad. Ik moet echt ff gaan kijken wat de plannen worden voor oud en nieuw, maar anders sta ik toch in de Maassilo.

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Last edited by Paulus de Kalebouter on 23 Oct 2007, 18:49, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 23 Oct 2007, 18:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Sep 2006, 12:56
Posts: 133
Location: The Hague
[quote="Partyhardy!"] Vind het juist helemaal niet diep en van de hak op de tak.

ik mis een lijn in zijn sets. maar qua muziek mis ik juist de diepgang en vooral het verhaal...


mmhhmm.. Hier kan ik me wel iets bij voorstellen.. ik denk dat progressive dj's iets meer lijn in een set hebben.. Durf ik best toe te geven Onno ;)
Maarrrr dat vind ik dan weer zo vet bij Sven dat ie als ik denk dat ie flink diep gaat, dat ie dan weer ineens een tempo-tje erbij gooit..en een knalplaat erop zet. Die afwisseling en misschien zelfs onvoorspelbaarheid vind ik weer zo interessant en pakt mij heel erg..

Daarentegen ontdek ik bij progressive dj's ook iets meer voorspelbaarheid; je weet vaak dat ze in t begin de diepte ingaan..en dan tegen t einde (laatste uur) gaan knallen en desnoods een tempo erbij gooien.
Ik houd het nu met vergelijkingen op progressive dj's, want k weet dat jij progressive man bent Onno :p



p.s. laat duidelijk zijn dat ik progressive liefhebber ben he..haha. 7 dec. sta ik er gewoon hoor bij Digweed.

Top
   
PostPosted: 23 Oct 2007, 18:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 20:48
Posts: 253
Location: Den Haag
Waarom gaan dit soort avonden altijd zo snel voorbij :lol :rolleyes

Kicke feest!

Sven draait wel diep (platen), maar niet als geheel. Dikke platen gehoord maar net op een manier gepresesenteerd dat je denkt :rolleyes

_________________
I'm like King Midas in reverse. Everything I touch turns to shit


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2007, 19:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[quote="Justin"]mmhhmm.. Hier kan ik me wel iets bij voorstellen.. ik denk dat progressive dj's iets meer lijn in een set hebben.. Durf ik best toe te geven Onno ;)
Maarrrr dat vind ik dan weer zo vet bij Sven dat ie als ik denk dat ie flink diep gaat, dat ie dan weer ineens een tempo-tje erbij gooit..en een knalplaat erop zet. Die afwisseling en misschien zelfs onvoorspelbaarheid vind ik weer zo interessant en pakt mij heel erg..

Daarentegen ontdek ik bij progressive dj's ook iets meer voorspelbaarheid; je weet vaak dat ze in t begin de diepte ingaan..en dan tegen t einde (laatste uur) gaan knallen en desnoods een tempo erbij gooien.
Ik houd het nu met vergelijkingen op progressive dj's, want k weet dat jij progressive man bent Onno :p


hehe dat is inderdaad wel weer mooi, je weet niet wat je kunt verwachten en hij draait zeer afwisselend! Verder is Vath een echte entertainer (Y) mooie reports ook van allen!

En de 7de gaan we zeker LOS Justin! zin in! :hat :tune

Top
   
PostPosted: 23 Oct 2007, 20:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Zo Just,ik wist niet dat jij je zo goed op int. kon uitdrukken/schrijven :lol


Maar ik voel juist wel "het verhaal" bij Vath. Op een gegeven moment had ik echt zoiets van "Jezus, deze man kan echt niks meer fout doen bij me" Elke plaat, elke trommel, elke melodie voelde ik echt tot in me kringspier. De verafgoding die ik vroeger voor Sasha had, heb ik nu bij Vath. Ik moet zeggen dat ik die verhalen ook best voelde bij Howells en Digweed dit jaar. Ben ook zo blij dat ik die grenzen van progressive,minimal en techno zo onwijs zie vervagen. Dat zijn voor mij dus echt de toppers merk ik...dj's die van alles strak aan elkaar kunnen draaien en een verhaal ervan te maken en Sven voert die lijst duidelijk aan, heeft ie zaterdag bewezen. Damn, wat heb ik een zin in 7 December nu zeg......elk ander feest waar ik nu heenga (let op : in NL), kan alleen maar tegenvallen de komende tijd.

Krijg ook zooooooo een smile als ik die set weer terugluister van zaterdag.

Voorbeeld van de dingetjes die ik bedoel :Sven part 2 : 14.36, hoor je een normale beat...prima....gaat dan een beetje lang door, denk je...duurt nu een beetje te lang...zet ie er ff een pingeltje/melodietje in van 2 sec. waar je ineens weer naar "another level" gaat, en waar je dan weer op diezelfde beat kan voortborduren. Sven Part 3 bij 17.13.....stopt ie de beat ff 1 seconde, gooit ie echt een schandalig diepe melodie erdoorheen die echt onder de grond weer verdwijnt, huppakee....kan je weer ff door. En die kleine essentiele dingen hoor ik zoooo weinig dj's doen.

Maar ik ben weer verschrikkelijk aan het lullen....misschien snappen sommige van jullie mij, misschien ook niet, dus ik hou op.....het is inderdaag gewoon............misschien niet uit te leggen.


Top
   
PostPosted: 24 Oct 2007, 09:32 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 27 Nov 2006, 23:41
Posts: 214
Location: den haag
volgens mij hebben jullie, spenk en just, gewoon een leuke avond gehad :lol Mooi hoe jullie proberen uit te leggen hoe de avond is verlopen...het eerste tel die we kregen van jullie, hadden we al zoiets: die hebben het verschrikkelijk naar hun zin :p

Goed om te horen...


Top
   
PostPosted: 25 Oct 2007, 17:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Sep 2006, 12:56
Posts: 133
Location: The Hague
[quote="flo"]Mooi hoe jullie proberen uit te leggen hoe de avond is verlopen...het eerste tel die we kregen van jullie, hadden we al zoiets: die hebben het verschrikkelijk naar hun zin


Allemaal voor de mensen die hem hebben gefaald om hier niet heen te gaan..
Heb ik jou gebeld dan? Geen idee meer.. Zal wel Spenk zijn..

Volgende keer adviseer ik je hierheen te gaan Flo..vooral als het in the Sand is!

Top
   
PostPosted: 25 Oct 2007, 18:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Sep 2006, 12:56
Posts: 133
Location: The Hague
[quote="maartenr"]
Maar je bent met mij eens dat het op de radio een stuk minder klinkt dan in the sand.


Zeker waar! Zelfs het setje wat ik ongeveer heb doodgeluisterd deze week, klinkt op veel momenten net ff wat anders dan dat als je het daar hoort..en vooral op de manier hoe je het daar meemaakt.

Top
   
PostPosted: 25 Oct 2007, 19:03 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
ik vind dat setje anders prima te verteren 8-)

wel een beetje overdadig veel big room tunes..

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2007, 15:19 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Jammer dat ik hier niet bij kon zijn.


Top
   
PostPosted: 04 Nov 2007, 17:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 14 Jun 2005, 18:17
Posts: 2315
Location: Denver, Co, USA
[quote]wel een beetje overdadig veel big room tunes..


beetje laat, maar het was toch ook een bigroom waar ie draaide? :p

Top
   
PostPosted: 04 Nov 2007, 18:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
hahahahahahahaha!
very true....


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 40 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma