It is currently 28 Jun 2024, 08:59

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 90 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

wat vond je van Digweed?
geweldig!!! die man kan er wat van 57%  57%  [ 30 ]
voldoende. maar ik had er wel wat anders van de avond verwacht. 40%  40%  [ 21 ]
onvoldoende. slecht geluid, slechte sfeer kortom K*T 4%  4%  [ 2 ]
Total votes: 53
Author Message
PostPosted: 08 Dec 2007, 18:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Apr 2006, 18:39
Posts: 690
was wel de dubfire remix van een techno klassieker 8-)


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 21:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Sep 2006, 20:59
Posts: 252
Location: adam
heerlijke avond gehad!!

deze kende ik nog niet: plassen tegen de hekken aan de overkant wordt keihard afgestraft, portier komt je dan bruut opzoeken in de rij en melden dat je er niet in komt... het gebeurde echt!!

en inderdaad, na 45min in de rij te hebben gestaan kom je in een overvolle garderobe met nogal slome dames die langzaam besluiten dat ze vol zijn en je naar boven sturen, pastte er gelukkig nog bij :D

geloof niet dat ik jong grut heb aangeraakt, of het moest per ongeluk zijn gegaan.. :D

Dansliefhebber, wat een sympathiek verslag weer, vind het maar knap hoor!
En Snuggle, ik wist wel dat jij het was hoor... ;)


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 22:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 17 Jun 2005, 00:24
Posts: 706
Location: at home
[quote="SnuggLe"]Goede avond gehad.
Zeer gezellig. Muziek was goed te doen. Publiek heb ik met niet echt aan geirriteerd. Is normaal in de Panama. Ook niet te druk.

Verder maken mensen cq de gezelligheid altijd mijn feest: Vriendin van Timo met d'r pretkoppie....Een ontzettend schattig meisje dat 50 cent wilde lenen om naar het toilet te gaan en echt zo nodig moest.......en zo nog tien voorbeelden en dingen.

Veel nieuwe boarders ook gesproken/gezien: Wouter (DDD) en vriendin, Momma-in-da-House, Mario (??), een bijna kale gozert (naam kwijt :oops ) en nog veel meer die ik nu toch al weer vergeten ben....

ps. Laura...nog lekker gewerkt? :8o


Heerlijk gewerkt... nouja nog aan het werk.. tis nog niet voorbij (om 23.00 pas)..

Heb wel andere schoenen aan vandaag! ;) en ik zit! :lol

Ik heb een leuke avond gehad.. beetje gebabbeld met wat mensen geknuffeld met wat mensen.. ook wel lastig gevallen door een zeker persoon.. die als hij dit leest misschien wel weet dat hij het was.. :lol ;)

En of Digweed nou oude platen draait of nieuwe maakt mij allemaal niet uit als er maar een lekkere drive in zit en die had het voor mij wel.. ik heb genoten! :cool

_________________
No you can't have my number.... caus i lost my phone...


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 22:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 24 Oct 2005, 18:40
Posts: 782
Location: Ergens
Op veler verzoek: Deze avond was bangelijk!


Met een heerlijk hoorspel op radio 4, Tom Poes en Olivier B. Bommel, karrend naar de Panama gegaan.

Een uur(!!) in de rij buiten gestaan, gevolgd door twee idioot langzame mensen bij de jassen. Het leek erop dat ik een oude VHS tape op 0.5 speed zat te bekijken.

Muziek goed. Veel te veel mensen. En inderdaad te veel die de uitgaans-etiquette niet begrijpen.

Het was net alsof je met carnaval een oude lullen café binnengaat. Niemand gaat het hele jaar uit, en tijdens die 5 dagen zijn ze het heertje en begrijpen niet dat het ruk lopen is met 4 bier in je hand, hun dikke bierpens te ontwijken en niet een half glas in de nek hun sjek-rokende-madam te pleuren.

En wij, de jongere generatie, zijn in algemeen opzicht de asocialen?

Eerste anderhalf tot 2 uur van Digweed waren geweldig, alleen ik trok het laatste uurtje niet. Ik kwam er gewoon niet meer in.

Plaatjes die erin gehangen werden:

- space bird (dubfire doet zijn ding mix)
- splastikman - spastik (dubfire doet zijn ding mix)
- kaliber 15A én 15B, uiteraard achter elkaar
- steve lawler - courses for horses met een of andere vocaal?
- Steve Lawler - violet

Timo, cadeautje voor je draaikunsten. Als je dj was stond je kwalitatief naast Digweed & Co!

Voorderest iedereen bedankt voor deze bangelijke avond!


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2007, 22:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Aug 2006, 21:50
Posts: 1104
Location: Delft
[quote="SnuggLe"]
Veel nieuwe boarders ook gesproken/gezien: Wouter (DDD) en vriendin, Momma-in-da-House, Mario (??), een bijna kale gozert (naam kwijt :oops ) en nog veel meer die ik nu toch al weer vergeten ben....


...voor mij hetzelfde. To Snuggle: je hebt m`n naam goed gehoord. Kan me alleen geen gezicht meer bij je naam herinneren.... Vond t leuk om met een aantal GC`ers `live` handen te schudden.
Verder nooit eerder in Panama geweest, maar tis me goed bevallen. Druk en zoals vaak mensen die denken dat ze nog steeds alleen op de aardkloot rondlopen, maar voor mij niet bepalend voor de avond.
Wat betreft John D.: vond t eerste uur van z`n set het meest prettig om te horen (openingsplaat!), maar de man levert hoe dan ook kwaliteit af.! Goed feestje gehad... :cool

_________________
Nothing ventured, something lost.


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2007, 00:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 08:49
Posts: 546
Location: Noord-Holland-Noord
[quote]Wat betreft John D.: vond t eerste uur van z`n set het meest prettig om te horen (openingsplaat!), maar de man levert hoe dan ook kwaliteit af.!


Helemaal mee eens .. :cool

Eerlijk gezegd had ik er meer van verwacht, Vond het geluid niet o.k . Kon ook niet anders want er was gewoon niet meer ( zeker 20 KW te kort ) :lol En Joost nog bedankt voor je Biertje (N)

Verder Leuk jullie weer eens gezien en gesproken te hebben (Y)

_________________
[color=cyan]"There Are Dreams And There Is Acid"[/color]


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2007, 02:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jan 2006, 22:33
Posts: 155
Location: Delft - The Netherlands
tjezus wat een heerlijke avond, een smetje was wel dat ik stellingen hoog voor de DJ Booth moest verlaten, denk dat John nog zenuwachtig was voor een herhaling zoals bij Extrema. :-)

Hoop nieuwe GC-ers weer de hand geschud.....en voor allen die het willen weten. Er wordt hard achter de schermen gewerkt aan eeen mooi vervolg op het feessie met Hernan...

Life is one big party!

_________________
gotta have house music, all night long!


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2007, 10:16 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
[quote="Firma Gezellig"].....en voor allen die het willen weten. Er wordt hard achter de schermen gewerkt aan eeen mooi vervolg op het feessie met Hernan...

Life is one big party!


Wat ziet mijn oog daar op de zondag morgen (Y) (Y) (Y) Make my day ;)

Top
   
PostPosted: 09 Dec 2007, 10:49 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Mooi avondje. Die Chriss deed me niet veel. Lekkere opwarmer voor Digweed, maar aangezien John pas om 2u begon, mocht Chriss wel wat pittiger draaien. John's set vond ik zeker lekker. Had misschien iets meer vaart in mogen zitten, maar ik heb zeker wel genoten :cool


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2007, 11:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Sep 2006, 20:59
Posts: 252
Location: adam
[quote]Hoop nieuwe GC-ers weer de hand geschud.....en voor allen die het willen weten. Er wordt hard achter de schermen gewerkt aan eeen mooi vervolg op het feessie met Hernan...


jou ook tegengekomen en even over el maestro gehad, wat een super nieuws!!!!
en als dat in A'dam zou zijn...............helemáál fijn....

Top
   
PostPosted: 09 Dec 2007, 14:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
We waren van plan om 20:45 van uit Groningen weg te gaan maar het werd zo als gewoonlijk een half uur later.

Om ongeveer 22:45 kwamen we in amsterdam omdat er nog iemand geld moest halen waren we helaas te laat voor die meeting in het cafe wat ik opzich erg jammer vind dat ik dat gemist heb. nou ja dan maar alvast in de rij staan voor digweed.

Na een half uur in de rij te hebben gestaan konden we ook eindelijk naar binnen. brr koud buiten (ik zag buiten nog iemand in zijn t-shirt staan :lol)
Na het vriendelijke personeel bij de jassen :mad ben ik gelijk maar naar boven gegaan want daar stonden wat vrienden van me. :D

Na wat biertjes en wat gepraat met Fountain ben ik maar naar de dansvloer gegaan naar Chriss. Die stond erg tam en diep te draaien wat wel lekker was/bleef zonder die opbouw :cool .
Ik stond nog maar net in de zaal en werd ik al aangesproken. Wat verwacht je ook als je zo T-Shirt aan hebt van MKN.

Pas om 1:30 kwam Digweed. Goede opening en de grooves ging een paar uur lekker door. In het laatste uur zakte hij wat in vond ik :p. maar in de hele set zaten geweldige breaks waardoor ik erg los ging :hat .
Toch had ik wel wat anders verwacht van deze man.

Ik heb een heerlijk avondje gehad en ik ben erg veel boarders tegengekomen zoals: Fountain, Steelo, emre, Dansliefhebber, Saithn, Paulus de Kalebouter, Partyhardy!, Jerry, YvonnY, lion73, Dimsel, Firma Gezellig en volgens mij ook als ik het goed heb:nigel_dj en DDD

Deze avond geef ik :tune 8,5 :lol


Last edited by MKN on 09 Dec 2007, 19:52, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 09 Dec 2007, 14:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jan 2006, 22:33
Posts: 155
Location: Delft - The Netherlands
en mij ook, maar dat weet je vast niet meer :p

_________________
gotta have house music, all night long!


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2007, 15:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Sep 2006, 12:56
Posts: 133
Location: The Hague
Ja, was een leuk avondje.. en ook supergezellig!

Geluid vond ik toch niet super.. Toch nog groot verschil met bijv. t Paard.
Onno, zei jij nou dat je Digweed slecht vond draaien??
Vond Digweed zelf goed, maar niet geweldig. Had iets meer tempo verwacht, vooral in t laatste uur.. Nog ff knallend die Panama uitgaan zeg maar..maar helaas, hij kakte n beetje in.
Avond krijgt een dikke 8, waar ik hoopte op een 9,5.


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2007, 17:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 05 Feb 2007, 20:36
Posts: 68
Location: jo-man
Filmpie . Wat opvalt is het harde gepraat van iedereen. Kunnen ze dat niet in een café doen ofzo?

Verder een prettige avond. Ik wou dat digweed mijn vrouw was.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UIO0-DSfLag[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JjtcRae2YYY[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4K1UoYYqXl0[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=W13wHFWhNa8[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7HwMpq8QjHg[/youtube]

_________________
I praise loudly,
I blame softly!


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2007, 19:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
[quote="Firma Gezellig"]en mij ook, maar dat weet je vast niet meer :p


oeps tuurlijk weet ik dat nog wel :D was je alleen vergeten.

Top
   
PostPosted: 09 Dec 2007, 22:28 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Leuk avondje maar niet memorabel ofzo. Ik had hoge verwachtingen van het geluid maar wederom teleurgesteld. Alleen vooraan fatsoenlijk geluid maar nog lang niet zuiver. Echt onbegrijpelijk. In Apeldoorn hebben de clubs het nog beter voor elkaar. Ook erg druk wat opzich wel te verwachten was jammer dat er dan vooral stil werd gestaan op de dansvloer.

Verder het 1e uur van digweed echt gruwelijk, die 2e plaat :cool

Friendly People - Music Is Improper (Martin Buttrich Remix)


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2007, 23:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Leuke avond gehad, maar had stiekem wel op wat meer rag- en beukwerk gehoopt na zo'n langdradige opbouw. Voor wat betreft het geluid, daar is alles al over gezegd...

Half 12 was ik binnen (en ja ik heb mijn auto netjes weg kunnen zetten!), her en der wat boarders van de oude garde tegengekomen... was weer gezellig mensen 8-) Ook wat nieuwe gezichten gezien... Jan (gezelschap van Jerry) en Chris (die me herkende van Cattaneo laatst). Jordi Bouman die mij niet turbo genoeg vond... ik zal toch maar drugs moeten gaan gebruiken, zo'n avond is gewoon niet uit te houden zonder!

Geen vervelende mensen tegengekomen, vond de sfeer juist erg leuk. Nouja op 1 lastpak na dan, die mijn vriendin tot 3 keer toe probeerde te versieren. Toen ik hem bij zijn kont greep en hem een triootje voorstelde was ie gelukkig snel weg.

Om ongeveer half 4 naar huis vertrokken, omdat Digweed iets te lang bleef priegelen.

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2007, 08:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Ik vond het laatste uur dus ook niet zo leuk trouwens, veel te veel gebeuk enzo. Doe mij die twee ervoor maar. die waren liever.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2007, 09:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jan 2006, 22:33
Posts: 155
Location: Delft - The Netherlands
Ola!

Chris from the quasar had duidelijk de taak om rustig te openen, maar voor leken snap ik dat er vanaf 00:30 wel wat meer gas gegeven mocht worden. Die mening deel ik ook wel. Maar ik dacht dat John om 01:00 uur wel aan de beurt zou zijn.

Hieronder de link naar de myspace van Chris. De man is goed bezig! Luister vooral de Proton mix en dan in het bijzonder de laatste track....subliem!

http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... d=71944494

veel luisterplezier!

_________________
gotta have house music, all night long!


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2007, 09:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="turbomartin"]Geen vervelende mensen tegengekomen, vond de sfeer juist erg leuk. Nouja op 1 lastpak na dan, die mijn vriendin tot 3 keer toe probeerde te versieren. Toen ik hem bij zijn kont greep en hem een triootje voorstelde was ie gelukkig snel weg.


:lol
En alssie nou ja had gezegd? :p


In de trein nog wel wat lastige mensen meegemaakt.
Drie Marokkanen hadden wat gedronken, waarvan er 1 totaal opgefokt was. Ging helemaal door het lint tegen 8 antillianen met verwensingen waar de honden geen brood van hadden gegeten. Erg racistisch allemaal, bah. Gelukkig vielen er geen klappen of wat dan ook.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 90 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma