It is currently 23 Jun 2024, 21:52

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 14 Jul 2008, 14:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 18 Nov 2005, 13:31
Posts: 331
Location: noordwijkerhout
Plattegrond en time table werden in de ochtend bij de ingang uitgedeeld.
Misschien om 15.30 uur op? :\


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2008, 14:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
[quote="Harmen"]haha nee joh, romboy draaide als eerste. Eyerer is die kale.


ow :lol het is voor mij ook nog een beetje waazig. bij the way die eerste plaat van romboy was vet
Marshall Jefferson vs. Noosa Heads - Mushrooms (Justin Martin Mix) vet!!!!!! vooral als je dan ook iets te veel op hebt :roll

Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 14 Jul 2008, 14:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Ik schrijf vanavond nog een report ;)


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2008, 15:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 14 Jul 2008, 15:42
Posts: 115
Location: Netherlands
[quote="Dansliefhebber"]Ik schrijf vanavond nog een report ;)

Heel fijn, want ik heb nog nergens een fatsoenlijk report kunnen lezen.

Top
   
PostPosted: 14 Jul 2008, 15:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Mar 2008, 02:14
Posts: 228
Location: Alkmaar
[quote="glannie"][quote="Camarque"][quote="mp3jee"]Ik vond hem nog beter als in Antwerpen maar ja, is Digweed niet gewoon altijd goed?

edit: iemand enig idee wat de laatste plaat bij Boratto was, kwam me zo bekend voor maar kan er tot nu toe niet opkomen.
Adam Freeland - Silverlake Pills (Gui Boratto Remix) draaide ie oorspronkelijk als laatste... maar omdat Dubfire's personeel zn shit te laat aan had gesloten :cow kon ie er nog 1 achteraan doen die ik ook niet meer heb onthouden :pIk hoorde dat dat die laatste ook in de set van sasha op maida vale bbc was te horen, ik heb m nageluisterd maar ik hoor m niet.

Top
   
PostPosted: 14 Jul 2008, 16:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Aug 2006, 21:50
Posts: 1104
Location: Delft
[quote="Yanze"][quote="Dansliefhebber"]Ik schrijf vanavond nog een report ;)

Heel fijn, want ik heb nog nergens een fatsoenlijk report kunnen lezen.
Ja, ook leuk dat je bent aangemeld. :rolleyes En je doet hiermee de persoonlijke reports een beetje tekort wat mij betreft.

_________________
Nothing ventured, something lost.


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2008, 16:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 01 Mar 2008, 02:14
Posts: 228
Location: Alkmaar
mee eens lion73!


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 14 Jul 2008, 17:34 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
:cow


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 14 Jul 2008, 18:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
Vond DV erg matig .. Digweed en Howells waren erg goed te doen .. Seaman vond ik echt slecht .. maar goed heb na wat oude sets en cd's uit eind 90 begin 2000 nooit een goede set van deze man gehoord dus ik had t kunnen weten .. wel knap dat die rode clown die na seaman draaide mij meteen na 2 seconden al de tent uit had gekregen waarna we even bij dubfire gingen kijken .
Geluid daar was volgens mij nog slechter dan de ren tent dus ook daar was ik gauw klaar mee en we waren dan ook redelijk vroeg weg !

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 14 Jul 2008, 18:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 22 Jul 2005, 23:11
Posts: 701
Location: Hoorn NH
Om 12.30 uur al binnen, net na de regenbuien, en gelijk richting mainstage gewandeld (toen nog proberen om de vele plassen en blubber te mijden). De gebroeders Moreno draaiden toegankelijke Spaanse house waar ik al liggend in het gras (het zonnetje deed zijn best om door de wolken heen te komen) mijzelf kon voorbereiden op een dagje Dance Valley. Wanneer je enkele dagen voor DV wordt gevraagd of je mee wil, omdat er een gastenlijstplek voor je geregeld is, hoef je natuurlijk geen moment te twijfelen (maar heb je eigenlijk ook geen verwachtingen).
Even na half 3 kwamen wij aan bij Jimmy van M in een wel hele kale Renaissance-tent (waar was bijvoorbeeld de bar!). Het laatste half uur kon mij behoorlijk bekoren, waarna het ook door mij jammer werd bevonden dat Digweed het tempo terugschroefde. Tussen Howells en Seaman vervolgens voor een vermogen bijna alle eettentjes getest (pistoletje tonijnsalade, broodje kroket (oh nee, croquet), patatje met en Surinaams). Omdat Seaman net niet boeiend genoeg was en ik het eigenlijk ook wel gezien had in die tent zijn we nog een rondje over het terrein gaan wandelen.
Uiteraard 'moesten' we ook even in de hernieuwde/tweede/oude valley kijken... en daar zijn we vervolgens niet meer weggegaan. Niet omdat Tijs en Ferry nou zo meesterlijk draaiden, maar het was er gezellig en druk dus niemand had de behoefte om nog eens door die mensenmassa en modder te struinen!
Omdat we dit jaar opgehaald werden (Kiss & Ride) zijn we na afloop in slakkentempo naar de auto gewandeld en binnen 45 minuten stond ik vervolgens onder de douche!


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 15 Jul 2008, 00:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Zo, hebben jullie even:
Voor het eerst sinds jaren kijk ik weer uit naar Dancevalley. Vooral door de Renaissance en Electronation tent. Daar staan de nodige namen die mij zeker blij maken. Ik meen dat dit mijn 11e editie is geweest maar het kan ook mijn 10e geweest zijn Ik heb een paar jaar over geslagen omdat ze het maffe idee hadden om het over 2 dagen te verspreiden en ze van UDC zo stom waren (al zal dat ook de nodige redenen hebben gehad) om het gelijk met Extrema te organiseren. Ik ben persoonlijk van mening dat ze nooit van die 1e zaterdag van augustus af hadden moeten wijken, dat heeft ze een hoop bezoekers gekost.

Maar dit jaar merkte ik ook om me heen dat er weer velen een ouderwetse Dansvallei kriebel te pakken hadden. Zo ook ik. Dan speelt toch een grote rol, het weer. Wat gaat het worden. De hele week alle weersvoorspellingen afstruinen op het net en foto’s van de opbouw volgen om in te schatten hoe het terrein erbij zal liggen. Het zag er op de vrijdag zelfs nog groen uit op de foto’s, weinig tot geen modder. Ondanks dat kwam er vrijdagmiddag een missie op mijn pad, genaamd: leuke kaplaarzen. Dat is geen makkelijke opgave want kaplaarzen zijn over het algemeen de meest oncharmante dingen die je maar kan verzinnen (naast Ugs, beenwarmers en ballerina’s). Na lang zoeken kwamen ze ergens uit een kelder van een schoenen winkel tevoorschijn en heb ik ze bemachtigd; ja, ja, met zebra print. Toch nog even een details erbij gekocht, een armband met zebra print en mijn missie is geslaagd.

Voor de zekerheid weer een tas vol kleding en gympjes mee, misschien valt het terrein mee en als het erg is en mijn broek wordt zeiknat, trek ik gewoon een droge aan. Je kan er maar beter mee verlegen dan om verlegen zitten. Door kleding of schoenen laat ik mijn dag niet verpesten, ik ben op alles voorbereid. Zo vertrok ik om 10.30u vanuit Hilversum naar Spaarnwoude.

Ik ben alleen gegaan, wilde nu eens niet met jan en allemaal rekening houden en wist dat er wel 100 man bekenden waren, dus wat is alleen.

Om 10.10u had ik nog kontakt met Bianca, een goede vriendin, die al in de rij stond met de mededeling, de hekken zijn nog niet open. Ik heb begrepen dat die uiteindelijk pas om 10.50u open zijn gegaan. Wel zijn er poncho’s uitgedeeld want er was wel een tent geplaatst waar een groot deel van de wachtenden onder stonden maar er stonden ook een hoop mensen buiten de tent en er kwam toch echt een flinke bui naar beneden. Persoonlijk vind ik dat een groot minpunt. 10u is 10u. Eigenlijk ook wel erg vroeg, gooi de deuren in het vervolg gewoon 11u open. Maar wat de tijd ook is, zorg dat je open bent op afgesproken tijdstip.

Met de nodige zenuwen reed ik op de A9. Waar o waar zal de opstopping beginnen, heb in het verleden toch wel behoorlijke files gehad maar dit keer kon ik zo door rijden. Met een vriendelijk goedemorgen tegen eenieder die aan het werk is voor ons, reed ik het weiland op recht voor de entree. Ik hoopte nog zoveel mogelijk te kunnen parkeren voor op het weiland, dicht bij de weg (dan kom je nog redelijk makkelijk weg ‘s-avonds) maar dat zat er niet in. Ik moest helemaal door rijden tot redelijk vlakbij de ingang en dat maakte mijn plan om niet tot het einde te blijven tot een feit. Ik heb al eens 3u op dat weiland stil gestaan en ook al eens vast in de modder, dat gebeurt mij nooit meer. Dan maar geen vuurwerk en/of lasers, ik ga uiterlijk 22u weg,

Ik twijfelde nog steeds over mijn kaplaarsjes, is het niet teveel van het goede, maar zodra ik een voet buiten mijn auto zette was ook dat me geheel duidelijk, hier ga ik de dag op door brengen. Je zakte al flink met je voet weg in de nattigheid. Al banjerend door het weiland, wederom een vriendelijke goedemorgen tegen de ME’ers, liep ik naar de ingang. Een jongen voor mij zei nog; wat ben jij vriendelijk tegen ze; Ik zeg maar zo; het kost niets en je krijgt altijd een glimlach terug.

Bij de ingang begin ik me toch wat ongemakkelijk te voelen. Ik had wel wat bij me wat niet mag en ze zijn tegenwoordig zo achterlijk streng dat je er bang van wordt. Maar niets aan de hand. Er werd wel flink gefouilleerd en uiteraard werd mijn tas gecheckt maar alles oke. En bedankt, je moest eens weten ;-) Na het fouilleren nog de kaart controle en dan stond je op het terrein. Ik kreeg direct een kaart t.w.v. 10,- euro gratis downloads van Beatport en een plattegrond. Het week wel af van een eerdere plattegrond die ik zoveel mogelijk vooraf bestudeerd had dus ik was er wel blij mee. Recht voor je direct allemaal kassa’s waar je munten kon kopen. Dit keer 4 munten voor 10 euro maar die waren wel te gebruiken voor eten en drinken. Dat idiote idee ooit van 2 verschillende munten hebben ze dus overboord gegooid, gelukkig.

Rechts zag ik een stand van lockerbox waar je een sleutel kon kopen voor een kluisje. En om het lekker praktisch te maken voor zowel bezoeker als lockerbox personeel kost het nu 11,- euro, heeeeeeel handig. Uiteindelijk krijg je bij het inleveren van je sleutel weer 5 terug maar ook dit is dus in prijs gestegen.

Afijn, je staat alleen op dat terrein, beetje onwennig nog maar ja hoor, de eerste bekenden heb ik in het vizier, Berteke en Jan in de Renaissance tent. Jerry gaf ook aan om 11.30u in de tent te zijn dus al met al gelijk het juiste start en verzamelpunt. Hup, tas in de kluis, met een gehele extra outfit en op naar de plaats van bestemming. Het was een grote rechthoekige tent en de gehele zijkant was open. Van binnen hingen een soort van kroonluchtertjes maar in zijn geheel kwam het niet echt als een goed aan geklede tent over. ’s-Avonds zag het er al anders uit maar dan merk je dat licht en het beetje aankleding wel wat doet. Overdag komt dat niet over.

Uiteraard was Jerry er nog niet. Ik heb al 2x van ‘m gehoord, je bent er toch ook wel vroeg en wie staat er, ik maar geen Jerry. Verder wel gelijk een hoop bekenden getroffen. We hebben even het weer afgewacht, er waren wat kleine spetters en toen het helemaal droog was hebben we de pas in gezet, een rondje terrein. Pffffffff, wat is het nu groot zeg. Op het voorterrein waren vooral mijn tenten. Persoonlijk vind ik er de laatste keren ook meer leven in het voorterrein zitten. Voorheen speelde het zich toch voornamelijk in de vallei af en vond ik de rest er omheen wat minder sfeervol. Nu merk je dat er echt een verdeling is. Ieder op zijn eigen eiland en muziektsijl.

Tegenover de Renaissance tent (direct achter de muntenkassa’s) was de wat kleinere maar daardoor sneller sfeervolle tent van Toolroom en daar weer tegenover lag de Electronation tent, een grote ronde tent. Naast Electronation de open stage van Madhouse. Ik moet zeggen; dat was wel de plek waar het vroeg los ging. Het was net als vorig jaar de U vormige stellage waar je op kon met in het midden een open gedeelte. Boven de DJ twee oude busjes van DV met in het midden een groot Budha beeld met zijn handjes in de lucht. Het was een kleurrijk geheel. [/img]Tegenover Madhouse lag What is happening here. Vrijwel de enige plek waar ik niet in geweest ben. Geen idee hoe het eruit zag. Ook had je nog Drumcode op dit gedeelte van het terrein liggen, wat barren, zonnebrillen verkoop en een grote reuzenrad. Ik denk dat je een mooi uitzicht hebt als je bovenin zit.

Vervolgens zijn we naar de main gewandeld. Ik moet zeggen, het zag er erg gaaf uit. Het leken 2 megagrote ouderwetse bussen met in het midden het podium. Het was alleen nog erg leeg in de vallei, het was ook pas 13u. Al moet ik zeggen dat ik het vrij lang rustig vond in de vallei. Ik denk niet dat dat komt door alleen het weer. Dit jaar stonden er voor het gros van het publiek geen megagrote namen overdag en er is gewoon meer aandacht aan alles er omheen en dat zag je duidelijk aan de verspreiding van het publiek.

Het is nog vroeg en Bianca stond in de Multi of HQ te knallen dus besloten we er nu even heen te gaan want voor de rest van de dag maak ik waarschijnlijk geen wandeling meer. Het tempo lag er al lekker in op dat gedeelte van het terrein. Dit keer geen open stage voor HQ (waar vooraf ook veel gedoe over was door menig HQ bezoeker) maar een grote rechthoekige tent. Naast deze een tent voor de Multigroove en daarnaast de Stereo 70 tent. Ik zie op de plattegromd dat er nog een tent was, blueberry hill maar die heb ik denk ik over het hoofd gezien. Wat ik niet over het hoofd zag was dat je wel erg moest letten op waar je liep. Er waren stukken bij, zeker het heuvelachtige gedeelte en daar zag je menigeen bijna onderuit gaan. Hier had je ook de nodige eettentjes en verkoop stands.

Je kon achterlangs over een smal pad naar het nieuwe gedeelte van het terrein. Het was een pittige wandeling heuvel op maar het was de moeite waard. Eerst kwam je langs een half open stage: De Wicked Jazz sounds. Erg sneu, er stond een band te spelen en er stond niemand en wat voorbij liep, liep door naar de Flashover. Vervolgens links weer eettentjes en een bar en rechts een ronde stage met alleen een overkapping waar Gregor Salso zijn stage had; Bateria. Het zag er mooi uit en daar stonden ook al wat mensen te heupwiegen.

Ineens zag je voor je, een stuk lager gelegen de Flashover stage. Het zag er wel mooi uit en ik moet zeggen, het is een mooi stuk terrein en ook echt een vallei gevoel. Wel kleiner dan de main vallei maar zeker niet verkeerd. We zijn even blijven staan op de klanken van Rafael Frost, ik had nog nooit van hem gehoord. Hier heb ik mijn 1e rosé geproost met Henneke en de hoop uitgesproken op een mooie dag. In de lucht zag je al steeds meer blauw tevoorschijn komen dus dat zag er goed uit. Uiteraard weer de nodige bekenden gespot en gesproken. Preach heb ik niet meer gehoord omdat we weer verderop gingen kijken. We vonden het iets te stevig voor net binnen komen.

Uiteindelijk was mijn terrein Field of Dreams, dat beloofde wat als je de naam zo hoort. Je kon rechts voorlangs de flashover stage via een pad naar field of dreams en ik heb het vermoeden links voorlangs via de Devils Valley weer naar de main. Wij kozen voor rechts. We hebben het terrein gezien en nu maar een plekje scoren om te settelen. Lopen is leuk maar tot op zekere hoogte, dan moet je gaan genieten.

Onderweg nog even een dixi gescoord en zowaar hoefde je niet te betalen, ik kan me niet beter herinneren dan dat je er in het verleden wel voor moest betalen. Toch wel een pluspuntje.

Eenmaal terug bij het begin punt zijn we direct even naar Madhouse gegaan. Nogmaals; je kan zeggen wat je wilt, het is ook niet allemaal mijn muziek en publiek maar het ging wel los en het was gezellig druk. In de tenten was het echt een zielige bedoeling. Ik denk mede door het weer dat veel mensen toch buiten een plekje opzochten, ondanks de modder. Bij Madhouse een stukje Row-D en Toy Cha Cha gehoord. Ze gooiden er wat klassiekers doorheen maar ik vond het prima om mee te beginnen.

Om 13.30u zou Applescal live zijn in Electronation en ik had het vage vermoeden dat Jerry daar wel zou zijn. Ik heb vooraf van hem begrepen dat Applescal een talentvolle jonge jongen is en ik was wel nieuwsgierig. Om 14u dus toch even die tent in gedoken maar het was het niet. Komt uiteraard ook door de vrijwel lege grote ronde zaal en dan sta je daar een beetje rond te kijken, wat doe ik hier. Ook ben ik niet zo’n fan van teveel geluidjes (electro) dus ik had het snel gezien. Sorry Jer maar ik heb je toch nog even gezien daar.

Ik ben via Toolroom naar Renaissance gewandeld. In Toolroom nog even Martijn ten Velden mee gepikt en dat klonk me prima. Het was hier tenminste ietsje drukker, waardoor het wat meer sfeer had.

Uiteindelijk op plaats van bestemming gekomen, Renaissance. Jimmy van M heeft mij in het verleden niet altijd mee kunnen voeren maar ik moet zeggen; dit keer is het hem gelukt. Het was nog wel een praatje hier en dansje daar maar het begon te komen. Naarmate de tijd vorderde werd het drukker in de tent. Er zijn dus velen gekomen voor mister Digger. Voor mij was het ook een afgesproken plek met iedereen die ik nog niet gezien of gesproken had. Men wist; 15.30u moet je daar zijn. Zo had ik ineens wel 30 man bekenden om me heen.
Wat het geluid betreft heb ik niet echt wat te klagen. Ik had wel mijn oordoppen in want ik vond het bij veel stages danwel tenten behoorlijk hard staan. Misschien ook doordat het tijdens mijn rondje nog niet zo druk was overal. Wij stonden uiteraard links voor bij de boxen en daar ben ik gebleven tot even na 20u. Ik had het helemaal naar mijn zin en zelfs Dave Seamen, waar ik ook niet zo’n hoge pet van op heb, heeft me prima mee op reis genomen. Danny Howells vond ik ook weer lekker draaien. Het is denk ik wel mede mogelijk gemaakt door mijn pretpakket, dat moet ik eerlijk bekennen. En ik moet eerlijk zeggen dat ik daardoor misschien niet zo heel scherp was wat de muziek betreft. Ik had lol, veel gezellige mensen om me heen, de ruimte en roken was ook geen probleem.

Er hingen wel boven alle ingangen van de tenten een groot bord met verboden te roken Ik raakte aan de praat met iemand van beveiliging en die gaf zelf al aan; “hoe moeten we dat in godsnaam controleren. Ik ga niet de hele dag met een vingertje wijzen en mensen eruit sturen voor een sigaret. Ik heb overigens nog liever dat ze een jointje roken of een half pilletje nemen ipv aan de drank gaan”. Yes, ik heb weer goede vrienden gemaakt en ben nog zo open geweest om te vertellen over mijn eigen pretpakket. Ik zei later nog; hmm, dat moet ik natuurlijk eigenlijk niet tegen jou zeggen…haha. De rest van de avond heb ik me veilig gevoeld en waren alle zenuwen wat betreft hetgeen niet mag, wel verdwenen. Zo nu en dan zag ik vanuit mijn ooghoek een glimlach of knipoog van de beste man mijn kant op komen.

Ik heb wel gehoord, maar of dat zo is weet ik niet, dat er 60,- euro boete stond op roken in de tenten maar ik heb niemand gehoord die daarmee te maken heeft gehad.

Eind van de dag werden er trouwens gratis Dancevalley boeken uitgedeeld. Gerard kwam heel lief met 3 boeken aan; kijk eens, 1 voor jou, ze deelden ze gratis uit bij het tentje waar je je lockerbox sleutel moest halen. Ik heb dat boek al jaren geleden gekocht dus heeft Gerard er iemand anders blij mee gemaakt. Wel leuk dat ze dat uitdeelden, al is het een wat ouder boek. Altijd leuk om te hebben.

Ik was zo in mijn sas dat ik heel niet op de tijd gelet heb. Ships; ik zou om 19.45u bij Gui Borrato zijn. Toch nog maar even die kant op want ik was toe aan een wandel. Ben er maar even geweest en als je me vraagt hoe het klonk, kan me niet echt wat van herinneren. Het is niet echt tot me doorgedrongen Als afsluiter nog 1 keer een rondje terrein en dan komt het eind in zicht. De tijd vliegt altijd ineens voorbij. We hebben nog een stukje Carl Cox mee gepakt, zoooo, toen was de vallei wel volle bak. Cox die afsluit op de main geeft mij toch altijd wel een echt DV gevoel.

Van daaruit nog even 3 nummers oldschool gesprongen in de Multi tent, pure nostalgie, erg leuk. Toen nog even de menigte door bij Flashover. Ook daar stond het goed vol en het podium zag er nu erg gaaf uit. Overdag kwam het nog niet echt over maar bij avond was het echt mooi. Een cirkel met punten die allerlei kleuren kregen. Kan niet anders zeggen dan dat ik er een volwaardig 2e vallei gevoel bij kreeg. En waar je ook keek, stonden mensen.

We hebben ons er doorheen gewurmd om nog even af te sluiten bij Dubfire. Helaas was dat maar voor 15 minuutjes, toen was het tijd om te stoppen. Op het voorterrein stopte alles om 22u. De main met Carl Cox ging door tot 23 net als Flashover en de HQ tent zou tot 22.30u door gaan.

Ik ben om 22u naar de kluisjes gewandeld waar ik mijn tas met hele hebben en houden weer net zo uit de kluis gehaald heb als waar ik ‘m in gestopt had om 11u. En wat was ik blij dat ik zo het terrein af kon want ik stond vrijwel voor de ingang en als ik nog even was gebleven had ik er weer net als velen anderen maar zo tot 1u gestaan en als ik iets haat is dat het wel.

Kort samen gevat:
Het terrein is nu wel erg groot, vind ik niet altijd een voordeel al was het nieuw stuk terrein wel heel mooi.
De tenten vond ik wat magertjes qua aankleding en het zijn en blijven grote circus tenten met veel kleur. Daarin vind ik Extrema weer net even leuker, dat heeft iets meer stijl qua aankleding en variatie stages en tenten. Aan de andere kant zijn ze met een circus tent begonnen met Dancevalley dus het past wel in hun stijl.
De main en Flashover stage vond ik wel erg mooi.
Op veel plekken kon je eten
Jammer dat er geen barren in de tenten zelf waren, je moest altijd naar een buitenbar waar men vanuit 3 tenten drinken kwam halen
Wc’s netjes (er was ook stromend drinkwater) en gratis, al blijven het dixi’s.
De tenten bleven lang vrij leeg waardoor ik het niet echt sfeervol vond. Ik vond het wat dat betreft sowieso erg tam.
Jammer van de ondergrond maar lang leve de kaplaarsjes. En nog zie je mensen (en vooral dames) lopen op slippers of ballerina's, ongelofelijk.

Nu op naar Extrema. Het aftellen kan beginnen.

p.s. ik wilde er foto's bij plakken maar dat mislukt bij mij steeds. Ik zou zeggen; kijk wat rond op de diverse sites, er staan een hoop foto's.


Last edited by Dansliefhebber on 15 Jul 2008, 22:07, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 15 Jul 2008, 13:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jun 2006, 15:51
Posts: 274
Location: Utrecht
Wat een fijn verslag, nu is het alsof ik er zelf ben geweest. (Y)


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 15 Jul 2008, 19:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Thanks DL (je legt er een lekker herkenbaar gevoel in) en ook andere writers :) , weet nu wat ik wel en niet gemist heb ... krijg i.i.g. steeds meer zin in Rockit!

Dus het terrein is nog groter........poeh je had in t verleden al bijna een uur nodig (toen ik nog rookte i.i.g.) om helemaal bovenin bij °voormalig° HQ te komen. Zal best mooi zijn, maar potdorie je bent daar toch niet op vakantie? :\ Je hebt maar een dag en je wil overal (lees muziek) van genieten....

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 15 Jul 2008, 19:59 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
ik ben alleen in rennaissance, drumcode en electro nation geweest
en die lagen allemaal precies mooi bij elkaar :D

vond het ook maar matig allemaal, maar dat had denk ik voornamelijk met het weer te maken.
zo'n blubberpoel geeft toch een ander sfeertje dan lekker relaxen op het veld in het zonnetje.
in zo'n tent vond het ik het allemaal wel prima te doen.

op naar extrema en rockit!


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 15 Jul 2008, 20:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Mooi verslag Chan! Ben zelf niet geweest dit x, maar je verhalen geven wel een goed idee van hoe het geweest is. Volgens mij zijn de laarzen goed ingelopen voor Extrema;)

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 15 Jul 2008, 20:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jan 2007, 17:09
Posts: 125
Location: Nootdorp
Nou na de vele reports net gelezen te hebben...ook even een krabbel mijnerzijds.
Voor het eerst sinds jaren weer een DV...Als opwarmertje begonnen bij de Renaissance: om Eelke mee te pikken. Draaide voor mij een prima set om de dag mee te beginnen. Daarna naar de toolroom gegaan omdat ik erg nieuwsgierig was naar Martijn ten Velden......en zoals ik wel vaker heb meegemaakt...waar de "grotere jongens" het niet altijd waar kunnen maken...vond ik Martijn de man van de dag!!! Wat een heerlijke drive in zijn set!! Vanaf plaat 1 tot het eind was het raak. Het waren trouwens niet alleen de platen die mij zeer enthousiast maakten; ook Martijn zelf stond zeer "entertainlijk" achter de draaitafels! Heerlijk genietend van de reacties die hij kreeg van het publiek. Daarna Funkagenda stuk meegepikt die mij ook zeer goed kon bekoren! Daarna vol goede moed naar Diggers...ook ik vond m mat beginnen om daarna enkele knallers te draaien...al met al vanwege ook het slechte geluid, vond ik m redelijk draaien. Waars omdat je toch meer verwacht ondanks het tijdstip. Vervolgens even rond dwarrelen..om toch weer naar de Toolroom te gaan waar ik eerder die dag aangenaam verrast werd. Mark Knight draaide voor mij ondanks wat remixjes een lekkere set, wat ook merkbaar was bij het publiek. De stemming was goed. Daarna naar Main om Carl Cox te beluisteren...vond m behoorlijk hard en stevig openen na de melodieuze deuntjes van eerder die dag...en dus met ons clubje bezoekers op naar Ferry Corsten stage... waar Tiesto stond te draaien....wat een herrie met hitjes 8er elkaar...nog geen 20 min vol gehouden bij deze 538house!! Toch maar weer terug naar Carl Cox....die ik iets meer kon verdragen dan eerdergenoemde. Geluid vond ik ook bij de Main niet goed genoeg. Zowel Carl maar zeker mc Marxman waren niet goed genoeg te horen. Ook zou ik hebben gewild dat ook de kleinere tenten gewoon net zoals Extrema tot 23.00 doorgaan. Al met al een leuke dag geweest....en waars tevens mijn laatste DV! Qua publiek vind ik DV toch minder. Nu vol goede moed en zin naar Extrema....waar Lakeside hopelijk mijn zintuigen gaat prikkelen!! :p :o

_________________
music is the art of thinking with sounds!!


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 15 Jul 2008, 20:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jan 2007, 17:09
Posts: 125
Location: Nootdorp
oeps per ongeluk 2x geklikt.....1x lezen is voldoende!!!! :roll :oops

_________________
music is the art of thinking with sounds!!


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 15 Jul 2008, 20:48 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Jáh, kommie náh mee! :evil Zit ik t 2x te lezen uit beleefdheid. :rolleyes

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 16 Jul 2008, 22:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jan 2007, 17:09
Posts: 125
Location: Nootdorp
soms moet je een film of een boek ook 2x lezen.....valt er altijd net iets meer op!! ;)

_________________
music is the art of thinking with sounds!!


Top
   
 Post subject: re: Dance Valley 2008
PostPosted: 17 Jul 2008, 11:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
:lol

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 42 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma