It is currently 23 Jun 2024, 21:57

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 96 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
PostPosted: 20 Jul 2008, 17:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 19:09
Posts: 127
Top verslag Chantal!
Beleef de dag weer, was echt een super dag en heerlijke muziek @ Lakeside (ben niet eens aan de wandel gegaan en dat wil wat zeggen ;) )


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2008, 19:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 18:17
Posts: 282
Location: Amsterdam
[img]http://gallery.me.com/remcovanschie/100019/IMG_0051/web.jpg[/img]
Remy hoort het goed :roll

[url=http://gallery.me.com/remcovanschie]Extrema Outdoor iPhone photo's[/url]

verslag van Dansliefhebber zegt genoeg ;)

_________________
[color=#404000]There Are No Secrets, Only Information You Don't Yet Have![/color]


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2008, 19:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
[quote="tango"][quote="Frenkieee"][quote="tango"]Toen naar Hernan, begon lekker rustig maar bouwde lekker op. In tegenstelling tot C-Jay vond ik het einde juist lekker! Vooral die op-een-na laatste plaat, wat een mooie melodieen, geen idee hoe die heet overigens..

Volgens mij was dat King Unique - Sugarhigh (KU 2008 Mix), lekkerrr!

Die was het volgens mij niet...Hernan sloot zn set af met zo'n rustige plaat, maar daarvoor draaide hij een hele mooie melodieuze en uplifting plaatje...Volgens mij draaide hij voor die plaat weer Sugerhigh...
Ik zit nu het half uurs setje te beluisteren. De track na Sugarhigh, de eerste tonen komen door: KIPPENVEL! Was die plaat al weer bijna vergeten maar godver wat was dat lekker!

Trouwens wel hopen dat de complete sets verschijnen maar dat is toch meestal wel het geval? Zoals vorig jaar de sets van 16BL, Danny Howells, etc.

Top
   
PostPosted: 20 Jul 2008, 19:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="BBR"] Nadeel van de eindshow kijken is lang wachten voordat je het parkeerterrein af kan, rond 1 uur waren weer een beetje normaal aan het rijden.


Niemand bij Evreuxlaan geparkeerd??!!?! Ik wil horen hoe dat was :p

[quote="tango"]
Toen weer op pad gegaan en even langs de Swedish House Maffia gelopen, was een hitjes festijn. Daar ook voor de eerste keer in al die jaren extrema een LOMPE knokpartij gezien, waarbij er midden in de menigte zo'n 20 man helemaal los ging tegen elkaar. Gelukkig pakte Axwell meteen de microfoon en zette het volume laag en begon te schreeuwen: 'STOP FIGHTING YOU MOTHERF*CKERS, YOU COME TO A FESTIVAL TO PARTY, NOT FIGHTING' hele publiek juichen, was grappig. Gasten stonden even voor lul met zn allen.

Was dat bij die 'tent' die met een kraan in de lucht hangt? Zo ja dan verbaasd het me niets. Alle keren dat ik op Extrema ben geweest stonden daar de meeste "macho's" met meer spierballen dan hersenen en veel te veel coke op.

[quote="DJReality"]
Een groot minpunt voor mij was dat ik het terrein eerst niet binnenmocht owv mijn digitale spiegelreflex camera. Die mocht je enkel gebruiken als je op de perslijst stond. Iemand enig idee wat de belachelijke reden hiervoor is?

Verbaasd me dat je dat nog niet weet. :8o
Is echt al jaren zo en is ook echt bij ieder feest het geval.........

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2008, 19:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Nou dan komt mijn verslag, ik ben vanuit mijn ouderlijkhuis naar de euvreuxlaan gereden 5 minuten verderop. daar om half 11 aangekomen, mijn auto zo ongeveer onderaan de fietsbrug gepakereerd, want ik was de eerste, althans, de een na eerste, want voor mij stond nog een auto met wat amsterdammers. Daarmee ben ik gezellig door de motregen naar de ingang gelopen, waar een groot rood bord hing met ZERO TOLERANCE. gelukkig had ik mijn niet getolereerde spullen in mijn camera verstopt, in de ruimte tussen het fotorolletje en de sluiter, fotorolletje eroverheen, camera dicht, klaar. Na wat paranoia te zijn geworden van alle security overal toch netjes binnengekomen, snel een te groot kluisje en een poncho geregeld en toen gaan rondlopen.

Vette dag.

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2008, 20:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
wij hadden trouwens op de industrie geparkeerd.... echt raar: stond zo'n big dude van verkeerbeheer, en wij willen op het laatste moment VOOR je die brug over gaat naar rechts... zegt die dude: Waar gaat dat heen?
dus ik zeg: naar het industrie terrein meneer.... zegtie: ok, rijd maar door.
whahahahahahahah!!!
en na ons mocht niemand anders erdoor... lol!!!

geparkeerd bij 1 of ander bedrijf, echt een zee van ruimte...
wandeling langs het water van een kwartier.....klaar!!!
[alhoewel het terug aanvoelde als een uur...]

prima...


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2008, 20:22 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 09 Aug 2006, 21:50
Posts: 1104
Location: Delft
Tja, al weer t nodige geschreven over dit feestje. Ik heb iig geval een prima dag gehad. Had mezelf voorgenomen om niet te veel over het terrein te banjeren. Buiten het feit dat ik dan vaak niet lekker in de muziek kom, is het ook een stuk vriendelijker voor mn onderstel. Dagje Lakeside dus. Was gekomen voor Eelke, Behrouz en Hernan. Van alle drie een goeie set gehoord en Remy een dikke set op de koop toe. Vet staan swingen op het podium/strand :hat
Ook ik heb van vechtpartijen niks meegekregen en vond de sfeer op LS dik in orde. Lekker ontspannen, ook toen het wat drukker werd en de muziek deed de rest (Y)
Qua organisatie vond ik het beter geregeld dan vorig jaar. Misschien best wat puntjes van kritiek te bedenken, maar ach... Lakesidetent was goed toegankelijk, lekker groot en bij die schaarse plensbuien is een dak boven je hoofd gewoon fijn. Ook om de tent heen lekker veel ruimte, kluisjes/drank/eten in de buurt en zo aan de beurt. Begin van de dag zonder veel obstakels de auto geparkeerd en naar binnen en ook na afloop zaten we zo op de snelweg. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt :x

Kortom, geweldigenoten en met zulk weer volgend jaar weer :cool

_________________
Nothing ventured, something lost.


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2008, 21:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
was idd een top feestje! wij hadden natuurlijk ook geparkeerd aan de Evreuxlaan en waren ook snel binnen, ik moest alleen wel omlopen want de gastenlijst (waarvoor veel dank Jerry :)) was alleen bij de hoofdingang :\
Beetje wazig dat ze niet nog een mannetje met een pc daar neer kunnen zetten, maar goed :)

Heb vrij weinig rond gelopen, maar toch redelijk wat gezien. Begonnen bij Lakeside met Eelke en door naar M_nus voor Hawtin. Toen wat rondgedoold bij Lakeside, Future Funk en vluchtig fftjes rest van terrein bekeken. Daarna Hernan, stukkie SHM, Ricky Rivaro :lol en afsluiten bij Magda. En wonder boven wonder het weer zat super mee!! De hele dag was, op 1 goeie bui bij Richie Hawtin na, erg zonnig. En ook belangrijk: geen grote modderbende, zoals bij DV vorige week.

Was weer een heerlijk dagje feesten, op naar Rockit! :D


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 00:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 May 2006, 17:56
Posts: 3002
[quote]Dansliefhebber:Na Eelke nam Behrouz het over

dit klopt niet want na eelke kwam Patch Park want Behrouz stond in de file.

[quote]Dansliefhebber:Een jongen die met zijn iphone de buienradar had opgezocht
dat kan best maslow zijn :D

[url=http://parties.3upnorth.com/#home]foto's[/url]

Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 07:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
hey mkn is ook weer boven water?
hehe... leuk je nou us een keer wat langer gezien te hebben. :) was funny....
trouwens ook chefke voor de tweede keer gezien met zijn ega, leuk stel! en ik wil je bril!!!!


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 12:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Mar 2006, 11:22
Posts: 305
Another great festival by Extrema :D Stayed by the Lakeside most of the time, Hernan and Cattaneo were especially great. Was good to meet a lot of boarders too!

Some photos here: http://www.facebook.com/album.php?aid=4 ... =645224466


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 12:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 16 Jun 2005, 13:45
Posts: 453
Location: Haarlem
Wat?! E-Grooves, we hebben elkaar gemist! :(

Verder geweldige dag, Eelke was echt top, leuk je even gesproken te hebben, Patchpark een heel prettige verrassing, Behrouz geweldig, Satoshi technisch mooi, maar niet opzwepend genoeg, en Hernan... die kan voor mij niets fout doen!

Iemand anders ook nog in de Hernan-look-a-like getrapt? Ik wel! :lol

Alle 'ellende' aan het einde waren we voor door om 10 uur weg te gaan, ideaal!


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 12:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 21 Jun 2005, 12:18
Posts: 33
Yep, top feestje. De hele dag op de Lake Side rond gehangen. We hebben ons kostelijk geamuseerd. Thanks to Snuggle lekker in de woonwijk geparkeerd. Er was plaats genoeg :-) Doen we volgend jaar weer. Thanks voor de tip!


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 13:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Tof alle reviews te lezen omdat ik deze helaas had moeten missen omdat ik op Melt zat. Klinkt als een heerlijk Extrema feestje weer! :cool

[quote="petraxx"]... Hernan and Cattaneo were especially great.

:lol

Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 13:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
[quote]petraxx wrote:
... Hernan and Cattaneo were especially great.


Nou... ik vond ze ook [size=150]allebei[/size] geweldig...!?

:roll

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 13:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Mar 2006, 11:22
Posts: 305
[quote="mp3jee"][quote]petraxx wrote:
... Hernan and Cattaneo were especially great.


Nou... ik vond ze ook [size=150]allebei[/size] geweldig...!?

:roll

:roll

Hernan Klein and Behrouz Cattaneo, toch? :p


Was meant to write Behrouz and Hernan obviously lol

Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 14:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
Jij bent volgens mij net zo wakker als ik vandaag :D

Ik heb alleen over het parkeren gesproken, maar ik vond 't ook echt een geslaagd feest. Grootste deel van de dag bij de lake side gestaan, smorgesn eelke gezien, eigenlijk z'n hele set, was echt supertof. Daarna Stephen Bodzin gaan bekijken wat ook erg leuk was, hij was een behoorlijke clown, wel grappig voor zo een 'oude' kerel. Muziek was gaaf, iets minder goede lijn dan dat ik in eerdere setjes van \m had gehoord en iets steviger, maar echt cool. Daarna weer terug naar de lakeside, ff daar gestaan, naar richie gegaan, die vertraging had, dus maar weer naar de lakeside gewandeld en daar tot t eind gebleven. Satoshi en Hernan waren supertof. Daarna Remy nog gezien, vond t jammer dat hernan niet afsloot, want remy was net wat lomper, maar toch ook wel leuk. Eindshow was wel tof maar iets minder spectaculair dan vorig jaar. Remy was ook al zo vroeg klaar, dus nog ff met paulus en gevolg naar magda gelopen maar dat was eigenlijk toch wel zonde voor t eind, dan wil ik toch wel graag knallen. Vooral omdat je als je niet naar magda ging gedwongen werd naar rene amnez z'n verschrikkelijke muziek te luisteren. Wat n ramp. Na al het vuurwerk, met nog 6 muntjes in mn zak tevreden huiswaarts gelopen.

Heb de hele dag echt met ontzettend veel mensen staan ouwehoeren en dansen, dat was vooral heel erg gezellig de hele dag samen met de muziek :) Enige wat wel zonde was was dat er bij de lakeside echt geen lamp te bekennen was terwijl alle andere podia gave lichtshows hadden aan 't eind van de dag. En het tweede, was natuurlijk het krankzinnige politie optreden waarbij security mannen aan het begin van de dag letterlijk over t terrein liepen, om te kijken of de sigaretten die mensen vasthielden geen jointjes waren.


Last edited by sirtimo on 21 Jul 2008, 14:23, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 14:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 18 Nov 2005, 13:31
Posts: 331
Location: noordwijkerhout
G-E-W-E-L-D-I-G-E dag Lake Side gehad.

Ben er nog blij van :D


Leuk Chefke en vriendin ontmoet te hebben (of was je nou de broer van Jerry? :oops )


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 15:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Nov 2006, 11:18
Posts: 4396
Location: lost in sound
Zo hè hè, eindelijk weer in t land der levenden.
Mensen mensen, wát was t toch weer n feest. :D
In de eerste plaats omdat we ons 1-jarig jubileum vierde, maar ook omdat de hele dag vlekkeloos en mooi is verlopen.

T begon allemaal toen ik met 3 leden van mn harem 's ochtends in de auto stapte.
Met dank aan de 'post' van Phortastic over die 2de CD van Lawler, want die ging natuurlijk meteen aan.
We hadden wel wat regen onderweg, maar naarmate we verder Braboland inreden, werd t minder en kwam er zelfs n flets zonnetje door. Gejuich en gejoel in de auto, eigenlijk al n teken dat t n mooie dag gaat worden.
Dan...Best....ik kom de snelweg af en sla rechtsaf. Meteen zie ik de parkeerplaats waar ik eigenlijk 2 jaar op rij sta.
Maarrrrrrr......(en dan komtie Snuggle, hou je vast!) strak rechtdoor blijven rijden, niet omkijken Paulus, nee!...hoppa, gewoon in 1 keer naar die Evreuxlaan rijden. Onderweg (want we rijden toch écht wel lang door langs t Extrema terrein) zien we nog n georganiseerde parkeerplaats op t gras, maar ik weet dat dit soort plaatsen altijd n crime is om 's avonds weg te komen.
Maar goed...we hebben de waggie dus onder t bospad net om t hoekje geparkeerd; mooi plekkie, niks meer aan doen. Thnx Bram. (Y)

Na n minuut of 20 lopen, zijn we bij de voor mij nieuwe ingang van Extrema. En wat n verademing. Geen rijen met mensen. Een security guard roept zelfs, omdatie zich verveelt, "een beetje verspreiden bij de poortjes mensen, dan heeft iedereen wat te doen." Relaxed. :)
FF dollen met die gast en de zero tollerance fouillering is óók weer zo gebeurd hihi.
Binnen! Snel n locker scoren, muntjes en n drankie halen en t terrein over. We wisten eigenlijk al dat we de hele dag tussen Lakeside en M_nus zouden pendelen en nu is t nog rustig en hebben we de tijd alles ff goed te bekijken. Dan heb je toch nog n beetje t idee dat je wat gezien hebt die dag.
Na alles vluchtig bekeken te hebben, zijn we weer naar Lakeside gehobbeld. Daar begon Eelke te draaien en hebben we afgesproken met mn schoonzus en mn zwager (jawel, Herman Brood, díe dus).
Eelke "ff" n klein handje gegeven (blijft toch altijd verfrissend, zo'n waterval ;)), n beetje van zn set meegepikt en toen ff n drankie gaan doen bij Troy Pierce.
Lekker dansen op t zand, t enige mindere is dat t schuin afliep en dan danst t toch net ff wat minder. Maar dat heeft verder die dag de pret niet gedrukt.
Op de laatste paar platen van Eelke lekker staan knalluh (deed je weer goed met die Dark Flower) en achtereenvolgens Patch Park (aardig) en toen Behrouz meegekregen.
Tis jammer dat deze twee gewisseld waren, want dat verstoorde enigzins mn planning om eigenlijk toch ook n beetje Hawtin mee te pakken. Maja....Hawtin heb ik eerder gezien en Behrouz nog niet. En aangezien ik die oudere Deep Dish sound wel heul erg lekker vind, was de beslissing wel heel snel genomen.....op naar Hawtin. Ghehe. Nee hoor, :p we zijn gewoon lekker blijven staan.
Nah lieg ik wel n beetje natuurlijk, want de mensen die mij kennen, weten dat dat schier onmogelijk is...blijven staan ha! Nee mensen, ik heb hier voor t eerst vandaag lekker staan springen. De zon die scheen, de mensen om ons heen, de aankleding van Lakeside en de platen van Behrouz zorgden ervoor dat t hier lós ging. :D
Toen die regenbui. Wat vet om dat te zien. We stonden als n haring in n ton, maar zonder t als vervelend te ervaren. N lekkere hoosbui die ophield en meteen werd vervangen door de zon, die ook niet meer weg is gegaan ook. :cool

Kwart over 6 zijn we met zn vieren naar M_nus gelopen waar Heartthrob n uurtje live zn ding ging doen. Daar aangekomen bleek dat Hawtin nog aan t draaien was. T was allemaal wat uitgelopen, dus we hadden nog niks gemist. Mn meissie wilde eigenlijk toch liever Hernan horen, dus is zij met haar vriendin weer terug gelopen.
Beter, want Heartthrob maakt en draait toch wel hele duistere en trippy MNML en niet iedereen kan dat waarderen. Mn vriendinnetje en ik wel. :) We hebben vooraan in t zand lekker staan dansen met ons gezicht in de zon. Heerlijk!
Terwijl ik, bijna aan t eind van zn set, mn meissie sta te SMSen dat we er zo aankomen, staat ze ineens achter me. De schat. Dan toch nog maar even in de zon genieten en dan gezamelijk weer terug naar Hernan.
Ik heb dus maar t laatste deel van zn set gehoord, maar ik vond t em niet halen bij Behrouz.
Begrijp me niet verkeerd, want ook hier heb ik toch echt wel even staan springen, maar nee.....doordat ik zoveel hoorde dat iedereen Hernan zo geweldig vindt, had ik misschien wat te hoge verwachtingen van hem, die hij dan niet waar heeft kunnen maken (op dat moment!). Van Behrouz had ik minder verwachtingen en die heeft me dus aangenaam weten te verrassen. Maar goed....over smaak valt niet te twisten en al helemaal niet over hoe iedereen iets beleeft op zn eigen manier. :tune

Dan de laatste DJ van de avond (over t slotstuk heb ik t niet): Remy.
Nah kom ik uit Den Haag, heb t begin van de House opkomst in NL meegemaakt en tóch heb ik deze man nog nooit horen draaien. Ik weet t, ik weet t....shame on me. :oops
Dat is dan ook de reden dat ik naast Heartthrob ook deze man persé wilde horen deze dag.
En wat ben ik (nu nog steeds) n gelukkig mens. Want hoe Remy deze dag afsloot, zó hoort n dag als deze dus afgesloten te worden. Deze gast staat dus even hard te genieten als ik en al mijn medefeestvierders in de toch wel legendarische Lakeside.
Oei oei oei, wat gíng t los zeg! Jezus op n jetski. Alle handjes in de lucht en de ene festivalklapper na de andere. \O/
En dan, als Remy klaar is, t enige (nee, geen minpuntje) mindere puntje van de hele dag: stilte. WTF? Iedereen staat toch enigzins n beetje om zich heen te kijken, want t wachten is op de closing act. We besluiten ff snel richting Magda bij de M_nus te lopen, langs de wc en de bar, maar daar werd t em toch weer niet op de een of andere manier.
Helemaal teruglopen naar de Main was ook geen optie, omdat we bij deze uitgang eruit moesten en we geen zin hadden in de vierdaagse.
T werd dus t strandje net naast Lakeside waar we, niet van de muziek(?), maar wel van t vuurwerk hebben genoten. Snel tussendoor de locker leeggemaakt zodat we snel wegkonden op t eind.
Toen t grootste vuurwerk was afgelopen, hebben we afscheid genomen van Timo en zijn we naar de uitgang gelopen. Bij de auto waren we zo, de wijk uit ook, maar om de snelweg te bereiken, hadden we wel wat vertraging. Maja, dat was te verwachten. :)

Nog ff verkeerd gereden, n kleine maar fijne benzinestationrave gehouden en thuis lekker met zn 4en op de bank elkaar wakker gehouden.
T was, laten we maar zeggen, er weer één om nooit te vergeten!
Iedereen die er aan toe heeft bijgedragen deze dag te maken zoals die was: bedankt! (Y)

_________________
[color=#FFFF00]Music is the answer, to your problems.
= Just keep on dancing =[/color]

[color=#00FF00]Go into the world and do well. But more importantly: go into the world and do good.[/color]


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2008, 16:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Dec 2006, 02:57
Posts: 106
Location: Near Eindhoven
[quote="Bedrocks"][img]http://gallery.me.com/remcovanschie/100019/IMG_0051/web.jpg[/img]
Remy hoort het goed :roll

[url=http://gallery.me.com/remcovanschie]Extrema Outdoor iPhone photo's[/url]

verslag van Dansliefhebber zegt genoeg ;)


Ey was jij diegene die mij iedere keer aan de kant duwde om je iphone te showen?? ;)

Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 96 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 45 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma