It is currently 23 Jun 2024, 22:11

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
 Post subject: Re: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 07 Sep 2008, 15:14 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Sep 2006, 20:59
Posts: 252
Location: adam
no need 2 worry..... we hadden een topavond met Digweed (Y)


Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 07 Sep 2008, 15:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 18 Nov 2005, 13:31
Posts: 331
Location: noordwijkerhout
me2... ;)

Overigens wel grappig om te lezen dat de één het bij Digweed minder vond, de ander weer bij Sasha.
Terwijl er weer anderen zijn die het allemaal geweldig vonden. Zowel Noxxgangers als Panamagangers.
Kortom, wedstrijdje doen waar het nou het vetst, geweldigst en tofst is geweest lijkt wat onzinnig. Een ieder heeft toch zijn eigen beleving.

Ik heb in ieder geval geen spijt van mijn keuze voor Panama: ik heb daar een muzikale topavond beleefd. En hopelijk is Sasha eerdaags ook weer ergens in de buurt, dan gaan we die kant ook weer eens op.


Top
   
 Post subject: Re: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 07 Sep 2008, 18:30 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jul 2006, 11:58
Posts: 185
Location: Den Haag, Maastricht
[quote="bertje"]me2... ;)

Overigens wel grappig om te lezen dat de één het bij Digweed minder vond, de ander weer bij Sasha.
Terwijl er weer anderen zijn die het allemaal geweldig vonden. Zowel Noxxgangers als Panamagangers.
Kortom, wedstrijdje doen waar het nou het vetst, geweldigst en tofst is geweest lijkt wat onzinnig. Een ieder heeft toch zijn eigen beleving.


Der is maar een oplossing de beide mannen samen op een feest op een neutrale lokatie :D

_________________
"Sometimes I get lucky, once this guy gives me a bill and half just to eat me.
The Only Time I Ever Came." PQM - You Are Sleeping


Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 07 Sep 2008, 19:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
toch wel heel grappig zoveel verschillende meningen te zien...funny...
nah ja, hoop dat de meesten zich vermaakt hebben... :hat


Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 07 Sep 2008, 22:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 30 Apr 2007, 22:57
Posts: 1213
Location: Dorst, omg. Breda
De eerstvolgende keer dat ik Sasha weer ga horen, als ie dan wel zn 'gebruikelijke Sasha-ding' gaat doen, denk ik dat ik met nóg beter ga vermaken dan ik vrijdag al gedaan heb, als ik de meeste van deze reacties zo lees :cool


Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 08 Sep 2008, 10:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
Leuke avond gehad en gezellig met de crew, thanks nog voor het rijden Koentje! (Y)

Sasha inderdaad nog nooit een matige set horen draaien maar als je de eerste twee uur van zijn set bekijkt van deze avond zat hij toch wel zwaar onder zijn normale niveau. Leuke plaatjes, daar niet van, maar inderdaad weinig magie! De tent werkte dan ook niet echt mee en dan vooral het publiek. (N) Leuk die paar mensen die los staan te gaan en lekker schreeuwen (i'm one of them) maar die sfeer was alleen voelbaar op 10m2... rest van de club totaal geen sfeer en receptie tafels midden op de dansvloer geeft ook een verkeerd signaal af Noxx! :rolleyes

Voor mij dus zeker Sasha nog op repeat, want zijn Rockit set gemist en moet ik toch nog inhalen.
Maar voor mij geen Noxx meer.


Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 08 Sep 2008, 13:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 05 Feb 2007, 11:46
Posts: 1099
Location: Lamswaarde
Sasha & Digweed samen ja....


Maar dan niet in de Noxx.... Op Scheldepop ofzo? :lol

_________________
D.Y.M > http://soundcloud.com/dimnon


Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 08 Sep 2008, 18:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 29 Dec 2005, 09:45
Posts: 396
Location: Antwerp
Ik denk dat de meeste Belgische danceliefhebbers niet naar de Noxx gaan omdat het zo'n grote popiejopie tent is. Ik was bijvoorbeeld in café capital diezelfde avond, en daar is de sfeer gewoon super relaxt. Techno :cool

_________________
[url=http://www.myspace.com/flavonoides][color=#000080]Myspace[/color][/url] | [url=http://www.soundcloud.com/sandji][color=#BF0080]Soundcloud[/color][/url] | [url=http://www.flickr.com/photos/sandji][color=#8080FF]Flickr[/color][/url]


Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 09 Sep 2008, 18:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:37
Posts: 308
Location: Amsterdam
Noxx is gewoon geen gezellige tent , hangt geen sfeer (vind ik , een ander kan het er natuurlijk wel leuk vinden ).. Was zelf naar de Panama (beetje de noxx van amsterdam ..) hangt ook geen sfeer en toen digweed daar stond te draaien gingen mijn gedachten ook met regelmaat uit naar Het Paard , de Melkweg en de Paradiso ...

_________________
-Disrespecting Comments are NOT allowed-


Top
   
 Post subject: re: Sasha @ Noxx
PostPosted: 09 Sep 2008, 21:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
Het was een leuke avond. Had veel 'slechte' verhalen gehoord en gelezen, maar vond het allemaal wel meevallen. Geluid prima, niet druk aan de bar maar verder wel goed gevuld.

Vond Sasha's eerste half uur en laatste half uur goed, middenstuk vond ik stukken minder, gewoon veel saaie plaatjes. Idd niet à la Involv2er. Vond z'n set op Rockit veel sterker. Middenstuk was veel techno georienteerd en rolde niet echt lekker, en dat terwijl Pole Folder heerlijk stond te draaien. Gelukkig nog z'n Ladytron remix gehoord en daarna richting auto gegaan, want een betere afsluiter is er niet dit jaar... :cool

Al met al vind ik Noxx best oké en als Digweed er staat wil ik nog weleens een keertje richting Antwerpen rijden, het is immers vanuit R'dam 10 min. verder dan Amsterdam.. :)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 48 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma