It is currently 07 Jul 2024, 04:03

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 45 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 11 Dec 2005, 10:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Joostislost"]

Snuggle, refresh my memory.. ik ben getuige van diverse weddenschappen op een avond, wat was die tussen jou en Arjen ook alweer ?


Of je je tong hebt mogen rondbewegen in de dame waarmee je op de foto staat  :p

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Dec 2005, 17:23 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:11
Posts: 53
Staanplaatsen op de tribune of veldkaarten?

Ik denk dat het 2001 was, toen ik Roger Sanchez voor het eerst live meemaakte in Club More in Amsterdam. Een typisch Nederlandse druilerige dag in de voorzomer waarop ik eigenlijk niet eens wist waar de More zat. Vanaf het Centraal Station liep ik slenterend richting Dam om te pinnen, waarna ik aan de praat raakte met een aantal mensen. "Volg ons maar!" was het laatste wat ik me er van herinner, en voordat ik het wist liep ik kriskras door het centrum. Langs de straatartiesten, door de Kalverstraat, zigzaggend tussen de coke-aanbieders, om ergens voorbij het Leidseplein mijn tourguide te bedanken voor de ondersteuning. "Hier de hoek om, en je bent er!" zei hij al wijzend naar een smal steegje. Het klonk allemaal vrij aannemelijk, dus ik bedankte hem. Wat was ik blij!

Tja, en dan ga je om dat hoekje kijken en kom je uit bij een bruin cafe waar je Jan Wolkers, Herman Brusselmans of een oude zeeman met een houten been hun Trappistje ziet drinken, maar zeker geen Roger Sanchez. Ik was duidelijk in de zeik genomen, en voelde me ook zo! Weemoedig legde ik mn hoofd in mn handen, en heb ik in een kwartier zoveel schuttingstaal uitgeslagen over het gebrek aan menslievendheid dat een politieagent me aansprak of alles wel in orde was. "Ik zoek Club More" zei ik. Hij keek me verbaasd aan, en begon te lachen. "Ik denk dat je maar beter een taxi kunt pakken, want als je gaat lopen ben je nog wel even zoet, jochie." En dus zette dat jochie er de schouders onder, en na een doldwaze taxi-rit met Byzantijnse muziek en een penetrante knoflooklucht werd ik op de Rozengracht afgezet.

Klein, smal en klam als een nou ja, je weet wel. Donker, rokerig en stroboscopisch (is dat een woord?). De muziek ontzettend dansbaar en de mensen heel erg gezellig; Roger Sanchez in de More. Het had geregend, en iedereen kwam kletsnat binnen, maar de pakweg 300 mensen dansten alsof hun leven er vanaf hing. Binnen vijf minuten was ik droog, en tien minuten later weer kletsnat van het zweet. Roger - toen nog met bekende platte pet - stond lekker met zijn Maglite mee te schijnen en bovenal ontzettend goed te mixen en ik herinner me nog de gelukzalige gezichten van Marcella en Tom de Neef (toen nog minder lijkend op Roog, en de DJ die mocht opwarmen) die stonden te genieten. Wij allen trouwens!

Afgelopen vrijdag was Roger Sanchez terug in Nederland. Niet voor het eerst sinds die keer in de More zag ik hem weer, maar wel voor het eerst in het Paard van Troje. Ook nu stonden Roger - zonder bekende platte pet - en Tom de Neef (gelijkend op Roog) te genieten. En met hen velen! Maar verder dan 'staan' kwam het niet. En dus genoot ik minder. Ik weet niet op welke privileges ik recht moet denken te hebben als ik 25 euro betaal, maar moet ik me daarbij iets voorstellen als een staanplaats op de 'tribune' daar bovenin het Paard of veldkaarten voor de dubbele prijs? Het euforische gevoel viel in ieder geval vrij snel weg toen ik de hoofdzaal van het Paard binnenstapte. Het voelde alsof een sardineblikje zich om mij en 1099 andere mensen had gevouwen, en steeds strakker werd dichtgedrukt.

Het oogde gewoon niet meer 'echt' of 'oprecht'. Vip-tafels, plaatgoud en wife-beaters. Allemaal strak met je hoofd naar die DJ-booth gericht en een handje in de lucht bij een bekend roffeltje. Wat natuurlijk weinig afdeed aan Roger Sanchez die uiteraard die liet zien dat hij het allemaal in de vingers heeft en geweldige platen tevoorschijn toverde. Was ik nou weer in de zeik genomen, of voelde het alleen maar zo? Ik besloot die vraag niet te beantwoorden, dronk een wodka-tje en danste de nacht in met Luke Fair. Echt, oprecht en een stuk minder druk.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Dec 2005, 17:49 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 03 Aug 2005, 17:38
Posts: 319
Location: Rotterdam
'The S-man' in 't Paard. Wat een topaffiche! Vantevoren (natuurlijk) erg hoge verwachtingen na twee geweldige sets in de zomer gehoord te hebben. Helaas komen de verwachtingen vaak niet uit en voor mij gold deze gouden regel eens te meer. Vond de opening vrij matig. Ik kwam er niet echt lekker in, zoals Dave al zei het geluid boven was niet geweldig en het was duidelijk opbouwend. Wel Jerry iig gemeet en veel andere bekenden. Tegen drieen was hij nog niet echt sterk bezig voor mijn gevoel, waarna de stap naar zaal 2 snel gemaakt was.

Luke Fair stond daar geweldig te knallen! Nooit wat gehoord, nu al verslaafd. Geweldige platen en plaatjes die ik eigenlijk bij Roger had willen horen. Eind goed al goed, alleen hoorde ik later dat Sanchez tegen het einde toch erg lekker is gaan draaien. Altijd jammer om dat achteraf te horen  8-)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Dec 2005, 21:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Mooi verhaal Badu en hélemaal mee eens. De tering ik wil ruimte hebben, niet omvergeduwd worden en stil staan, echt zooo bout. Zoals iemand al op een ander board schreef: ik betaal liever 5 euro meer en laat dan minder mensen binnen! Maar wat nog beter was geweest was om zaal 2 beter aan te geven ofzo, hij was door de avond heen niet echt goed gevuld en daar was het dus wel op berekend, volgens mij kon niemand die zaal vinden ofzo, erg jammer...

Dus bijna alleen maar in zaal 2 gestaan om een magistrale set te horen van Luke Fair! DE held van dit moment! Veel, zeer veel sterke tracks met als kracht dat ze niet saai zijn doordat ze lekker door blijven lopen en ook weer niet te blij zijn. Heerlijke eigen stijl heeft hij, kruising tussen Masiello en Sanchez en dan richting progressive :cool Die set van hem van 3 december is ook zo onwijs lekker! Wanneer komt hij weer naar Nederland??? :o
Verder veel bekenden, Badu ontmoet top en verder veel boarders, altijd gezellig. Sido ging ook helemaal uit zijn dak! echt cool :cool

[quote="tango"]Voor de rest, waar waren jullie allemaal!? Ik heb alleen lex en Glaniskanis even gezien, maar waar waren mensjes zoals onno, matthijs en bram?? Toch sterk dat ik jullie helemaal niet gezien heb  :\


Heb wel je maten gezien maar goed je had dus meer naar zaal 2 moeten komen! ;)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Dec 2005, 21:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 09 Oct 2005, 09:57
Posts: 82
[quote="Partyhardy!"]Zoals iemand al op een ander board schreef: ik betaal liever 5 euro meer en laat dan minder mensen binnen!


Dat is inderdaad een veel gegeven argument. Waar het vaak juist op neer komt is dat hoe duurder het kaartje is, hoe meer mensen ze in een zaal lijken te willen proppen. Triest is dat.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Dec 2005, 22:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 18:36
Posts: 207
Location: Holland
[quote="Partyhardy!"]Maar wat nog beter was geweest was om zaal 2 beter aan te geven ofzo, hij was door de avond heen niet echt goed gevuld en daar was het dus wel op berekend, volgens mij kon niemand die zaal vinden ofzo, erg jammer...

Heb wel je maten gezien maar goed je had dus meer naar zaal 2 moeten komen! ;)


Ik denk niet dat het daaraan ligt Onno. Bijna iedereen komt op een avond als deze voor Roger Sanchez naar het paard...(met uitzondering van wat mensen hier) Dus vindt het dan een beetje simpel van de organisatie om te denken dat zowel de grote als tweede zaal netjes gevuld zullen zijn..Ik bedoel als je het om zou draaien door bijvoorbeeld sasha in de grote zaal te zetten en bijvoorbeeld een voor de meeste mensen onbekende buitenlander uit het club/groove genre in de kleine zaal dan is het ook niet raar dat die zaal half uitgestorven is. De overgrote meerderheid gaat toch naar het feest voor de headliner, de reden waarom een kaartje zo duur is..De organisatie had dus een beetje kunnen weten dat de meeste personen zich zouden verzamelen in de grote zaal en dat je niet een volle capaciteit voor de 2de zaal kunt berekenen.... .De drukte was voor mij echt de domper op het feest :\

En ik ben maar 5 minuutjes in die 2de zaal geweest, voor mij was het toch echt bij roger te doen :) Maar zie je vast ergens wel weer snel opspringen.. ;)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Dec 2005, 22:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Ja precies, dat bedoel ik ook, ze berekenen op 2 volle zalen maar dat gebeurt dus nooit, dus Jordi kan wel zeggen dat het binnen de max van de brandweer is maar dat is dus een waardeloze berekening... Voor mij was dat ook de domper van de avond.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2005, 01:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
[quote="Jordi Bouman"]Kan het applausje voor mij van glannie omgedoopt worden in een applausje voor Full Circle?
Heb dit natuurlijk niet alleen gedaan

Was natuurlijk ook bedoelt voor de hele crew, de rest ken ik alleen niet dat ze hier zitten ofzo dus daarom deed ik maar ff een applausje voor jou :D

Ben het verder wel eens met alle replies hiero omtrent de drukte... maar voor mij was dit gewoon ff de beste clubavond van het jaar samen met Hernan in de Melkweg dat ik er geen al te kwaad woord over kwijt kan :)

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2005, 02:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
[url=http://www.partyscene.nl/pages.php?page=244056&startindex=72]2de rij foto links[/url] lache bekkies :p


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2005, 09:40 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
drukte totaal geen last van gehad. Hoort er toch ook een beetje bij? Zeker op de dansvloer vooraan dan weet je dat je wel eens tegen iemand aan staat....boeien..not.

Ligt volgens mij ook echt niet aan het Paard. In de melkweg is het op de dansvloer niet anders, Space terras proppen ze ook helemaal vol, Pacha...Paradiso...idem dito.
I Love Techo..daar heb ik het wel eens te druk gevonden...en een paar jaar geleden bij Dance Valley toen ik een bus terug wilde pakken..dat was ook net een beetje te  :\ .
Maar dit vond ik prima te doen. En als het te erg wordt, dat ga je toch gewoon iets naar achteren? Of boven 1e ring?

Verder prima vermaakt hoor, was ouderwets gezellig en kijk uit naar O&N.

F.


Top
   
 Post subject: re:
PostPosted: 12 Dec 2005, 12:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Aug 2005, 01:20
Posts: 99
Location: amsterdam, holland
godver"·%&$%·&""...... is er eindelijk eens een leuk feestje in nederland dan mis ik het weer... zit op dit moment in zuid-amerika op dj tour..... erugg vett people, video´s too come soon..
zaterdag gedraait voor ruim 1500 argentijnse mensen die de hele avond los gingen, echt niet normaal meer..

oh en als je over vrouwelijke toppers wil hebben, kom hier dan ff kijken... brazil baby, thats where it at, adios holland :p  :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2005, 14:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
mazzelpik! :p :cool


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2005, 20:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 23:44
Posts: 796
Location: Amsterdam
Goed!

Waar zal ik eens beginnen?

Rond 22.45 vertrokken vanuit amsterdam met de auto, 23.45 in Den Haag ff zoeken naar een parkeerplekkie maar helaas geen geluk  :\
Dus auto parkeren in de garage naast 't paard en we merken wel wat we aan het eind van de avond kwijt zijn  :)

De vrij lange rij die wij voorbij rijdend zagen was op het moment dat we naar binnen gingen helemaal weg dus gelukkig niet hoeven wachten in de kou  :D
Daarna garderobe duurde ff 15 min denk ik dus viel mee, dat ging allemaal redelijk vlotjes!

Toen we de zaal inliepen schrokken we een beetje van de drukte en na een rondje gelopen te hebben al zoekend naar bekenden van GC snel naar boven gevlucht, al waar we snel tegen de eerste bekenden aan liepen Onno, Tijs, Dave en de rest die daar bij stond.
Kennis gemaakt met een aantal GC mensen die ik nog niet gezien had, Snuggle, the Big Boss himself Jerry  ;) (leuk je ff gesproken te hebben bij Fair en nog bedankt voor de Button) en nog een aantal.

Boven was idd het geluid een beetje jammer, maar als je een beetje naar de rand van het balkon schoof was het goed te doen. Vond de Neef niet echt bijzonder het was duidelijk waar iedereen op stond te wachten. En er klonk een groot gejuig toen meneer Sanchez de DJ Booth betrad.

En vanaf dat moment kwam er een heerlijke Drive in de muziek  :cool
Ik heb heerlijk lopen stuiteren daar  :lol

Op een gegeven moment nog naar Luke Fair gelopen en daar ff staan kletsen met Jerry en na een half uur of misschien was t toch iets langer  :oops  kwam mijn vriendin erg bezorgd naar mij toe. Was naar de wc gegaan en was niet meteen terug gegaan naar Sachez en dus ff bij Fair blijven hangen. En dat bracht dus een zoek tocht van een paar man op de been om mij te zoeken. Sorry Jongens  :roll

Nou de bar daar is al genoeg over gezegd dus daar laat ik het maar bij.....................................................................................................................KUTBAR!!!


Na iedereen gedag te hebben gezegd rond 4.45 naar huis. We hadden snel onze jassen en liepen richting de parkeergarage. Toen we bij de lift aankwamen die ons naar beneden zou leiden (dachten we) stonden al een paar mensen ongeduldig/paniekerig om zich heen te kijken, want de lift deed het niet. Hij zou toch niet dicht zijn  :o
Algauw schoot een politie agent ons te hulp een vertelde ons waar je naar binnen kon.

Nou het viel me achteraf best mee de 14 euro die we moesten betalen.
Ik denk dat als we de trein hadden gepakt dat we duurder uit waren geweest.

Na een erg mistige rit  :8o veilig thuis gekomen en onder de wol.

Op naar 31 dec! en hopelijk is het dan iets minder druk.

_________________
Music is not a choice, it's instinct!!!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2005, 11:04 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 17 Oct 2005, 20:49
Posts: 53
Location: Amsterdam
Om maar met de deur in huis te vallen, super feestje! Luke Fair, held van de avond :D

Ik ben samen met Phor die kant op gaan, we waren vrij laat van huis weg, waardoor we uiteindelijk pas tegen 01:00 denk ik voor Het Paard reden. Parkeerplaatsen helaas niet meer in de buurt, dus in de parkeergarage onder de Grote Markt geparkeerd. Geen rij toen we binnenkwamen, dat was wel relaxt! Helaas viel het bij de garderobe wel vies tegen, schoot niet op daar :P

Maar goed, jassen opgehangen, op naar het feest! Eerste indruk: druk, veel te druk! Ons een weg gebaand door de bewegende mensen massa (dansen kon je het niet noemen, daar was echt geen ruimte voor leek het) op zoek naar bekenden. Niemand gevonden, dus maar besloten wat drinken te gaan halen. Daarna naar 1e rang gegaan, alwaar we wel wat bekenden tegen kwamen :P Het geluid was niet echt bijzonder te noemen daarachter helaas...om 02:00 geloof ik richting Luke Fair gegaan, waar ik op dat moment nog nooit van gehoord had. Bij binnenkomst een verademing, ruimte om te dansen! :D

Lekkere plaatjes gehoord, ik ben geen expert op platenkeuze, maar ik vond het zeker lekker :P Dat bleef de hele nacht aanhouden, kon eigenlijk niet ophouden met dansen :D De bar daar sloeg nergens op, volgens mij hebben mensen wel een half uur staan wachten voordat ze eindelijk drinken hadden  :rolleyes

Om half 5 was 't afgelopen, lichten aan en toen zijn we eigenlijk ook maar naar huis gegaan. Na een erg mistige terugreis, veilig in bed beland.

Iamand enig idee wanneer Luke Fair weer in NL draait? :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Dec 2005, 00:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 19:43
Posts: 597
Location: Utrecht
Beetje een late reactie maargoed. Om te beginnen, over het personeel ga ik geen woorden vuil maken want dat hebben al genoeg mensen voor mij gedaan;) Ze hadden waarschijnlijk gewoon een baal avond omdat ze moesten werken tijdens een set van Luke Fair :lol

Want wat draaide hij goed :o  :o In tijden niet zo'n lekkere set gehoord! lekker uit mn dak gegaan daar, ellebogen uitgedeeld enzo :roll (met een biertje is het weer in orde denk ik?)  Verder nog wat boarders ontmoet en jerry zelf natuurlijk. Mn button is alleen door een of ander figuur gejat, je ziet maar hoe gewild die dingen zijn :lol

verder kan ik nog maar een ding zeggen:
Luke! kom alsjeblieft terug naar nederland!!! :o  :o


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2005, 15:39 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 18:36
Posts: 207
Location: Holland
Jongens, hier hadden we op gehoopt  :hat

01-roger_sanchez_-_release_yourself_(at_paard_van_troje)-cable-12-09-2005.mp3

Set is 2 uur en 40 minuten en is 220 MB en uitgezonden op Slam FM...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2005, 15:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="tango"]Jongens, hier hadden we op gehoopt  :hat

01-roger_sanchez_-_release_yourself_(at_paard_van_troje)-cable-12-09-2005.mp3

Set is 2 uur en 40 minuten en is 220 MB en uitgezonden op Slam FM...



:cool  :cool  :cool
Uppen Joep, uppen! :D

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2005, 16:19 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 18:36
Posts: 207
Location: Holland
Ik kan dat nu even niet doen, maar zal hem vanavond uppen of anders morgen...Maar heeft iemand een beter alternatief dan you send it, want denk dat wel meer dan 25 personen deze set willen downloaden....Misschien iemand wat space ergens over?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Dec 2005, 16:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="tango"]Ik kan dat nu even niet doen, maar zal hem vanavond uppen of anders morgen...Maar heeft iemand een beter alternatief dan you send it, want denk dat wel meer dan 25 personen deze set willen downloaden....Misschien iemand wat space ergens over?


*kuch* Jerry! *kuch*

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Dec 2005, 20:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 18:36
Posts: 207
Location: Holland
Oke kinders, keep an eye on the GC Specials ;)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 45 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma