It is currently 28 Jun 2024, 04:16

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 207 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 511 Next
Author Message
PostPosted: 16 Jul 2006, 17:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 06 Nov 2005, 16:25
Posts: 161
Location: The Netherlands
vaag dat kraak&smaak niet hebben opgetreden want ik heug me nog dat ik een lid van de groep heb gezien bij dr.lektroluv. weet iemand de reden ervan?

_________________
http://www.myspace.com/martinhooke


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 17:57 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 26 Sep 2005, 13:09
Posts: 744
Location: Rotterdam
Leuke reports allemaal! (Y)


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 17:58 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
[quote="Harmen"]vaag want timo maas werd namelijk aangekondigd nadat werd verteld dat kraak en smaak niet zou optreden.


Ja dat was zeker die vrouw die ook door sasha heen zat te schreeuwen tijdens z'n set. Die begreep het niet helemaal.



't decor was wel prachtig overal hoor :)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 18:31 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Oct 2005, 19:54
Posts: 276
Location: Reuver
[quote="Harmen"]vaag want timo maas werd namelijk aangekondigd nadat werd verteld dat kraak en smaak niet zou optreden.


Misschien Rho?

Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 19:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 27 May 2006, 22:36
Posts: 403
Location: Zoetermeer
[quote="Stephan"]maar volgend jaar meer genieten door minder te lopen en meer eensgezinde maten mee te nemen :)


Dat probleem had ik ook, volgend jaar idd met andere maten mee. Of gewoon in mn eentje er heen gaan en eenmaal daar met GC boarders mee feesten, zoals wel meer doen (weet alleen ff je naam niet meer :oops).

Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 19:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Aug 2005, 01:20
Posts: 99
Location: amsterdam, holland
volgens mij was dat echt de zin van de dag..... ja leuk, weet alleen je naam ff niet meer" :lol :lol


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 19:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 11 Jun 2005, 11:23
Posts: 69
Location: Leiden
[quote="Harmen"]vaag want timo maas werd namelijk aangekondigd nadat werd verteld dat kraak en smaak niet zou optreden.


Ja precies, die gast heeft het grootste gedeelte van de tijd van kraak en smaak gedraaid. Toen hij bezig was waren ze de technische problemen van kraak en smaak aan het oplossen. Toen dit niet ging lukken werd besloten Timo Maas te laten draaien. De vraag is dus, wie was die gast, want hij draaide erg lekker!

Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 20:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Waar blijven de foto's :cool

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 20:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
Mijn foto's staan hier:
http://www.japzer.nl/pictures/thumbnails.php?album=7


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 20:17 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
tnx :) Nog veilig thuis gekomen ?

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 20:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
Ja! Wel wat aan de late kant, een uur of half twee denk ik (tja, die A2 he...). Volgens mij heb ik jou niet gesproken, of wel? Sta je toevallig op een van mijn foto's? :p


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 20:28 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Sta op foto 485 met zonnebril :)

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 20:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Sep 2005, 09:58
Posts: 479
Location: Near Utrecht
Ooooh dat ben jij! :roll
Ja dat weet ik nog wel natuurlijk :lol


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 20:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Wou net zeggen , ik kwam elke keer klagen dat ik geen benen meer over had

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 20:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 27 May 2006, 22:36
Posts: 403
Location: Zoetermeer
[quote="Phor"]Mijn foto's staan hier:
http://www.japzer.nl/pictures/thumbnails.php?album=7


Je hebt mij ook nog net op de foto weten te zetten -> foto 4 geheel rechts :)

Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 20:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 07 Jul 2005, 20:58
Posts: 206
K dan klein reportje van ons. Heel rustig aan de gedaan dit jaar.Normaal gaan we altijd met een groep van 40 man in de bus naar Extr maar dit jaar kon dat niet dus met de auto maar weer eens.Daarbij een hotel dus heerlijk relaxed.

Om 14:00 kwamen we bij Best aan en even dacht ik dat we op de verkeerde dag kwamen want er was echt geen verkeer bij de afslag???? Huh dat heb ik de laatste paar keren wel anders gezien.
Eenmaal binnen snel op zoek naar de ape crew die bij Remy zou staan. Voor mij was Remy het hoogtepunt v/d dag. Dikke platen en nog sneaky die mega vette Martin H - The Winner! Top, Remy staat voor mij toch voor kwaliteit. Daarna Steve waar we nog wat mensen blij hebben kunnen maken met foto's vanaf t podium.Ik vond Steve erg goed draaien.

Ik vond het over het algemeen wel wat aan de drukke kant en qua muziek is alleen Remy mij echt opgevallen.Zelfs Sasha (mijn dj god) kon mij niet echt pakken.Dat kan aan het geluid gelegen hebben.Jammer dat hij m peerde om 22:30 )-:Ik vond Sander erg oke gisteren op Extrema lijkt hij echt op zijn plek te zijn en het water deed m goed!!

Helaas dat het moeilijk was om eruit te komen maar ook daar is over nagedacht en voorzover ik heb gezien is er niet echt gekl**t geweest.

Cijfers dan maar?
organisatie - 9
line-up -9
djsets - 7
wc's - 7
eten/drinken - 7
sfeer - 8
weer -10
vuurwerk - 9

Op naar 2007 :D


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 20:46 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 15 Jan 2006, 13:27
Posts: 258
Location: nl
wateen topfeestje!!!

s'ochtends eerst de kinderen bij schoonzus in amsterdam gebracht en toen rond half tien aangereden richting eindhoven om in te checken in het mandarin park plaza, complimenten bij deze.

nadat we de eerste bus gemist hadden de bus van 13.00 uur gepakt en zo naar aquabest gereden, daar aangekomen nog drie kwartier gewacht op een nichtje van mijn vriendin waar wij het kaartje van hadden, al met al om kwart voor drie binnen.

kluisje, munten en even wat nuttigen, eten en daarna de rest.
gelukkig begon remy wat later zodat we daarnog optimaal van konden genieten, raar dat ik daar niemand over hoor op dit forum, daarna naar steve lawler gelopen die na wat opstartproblemen lekker begon, sfeer daar op de lake side was idd top!! bovendien een lekker windje erbij. na een tijdje bij lawler ben ik zoals gewoonlijk in die toestand gaan rondzwerven en raakte ik in gesprek met heel veel verschillende mensen, echt genieten , wat een leuke mensen, en allemaal op 1 niveau.

muziek vond ik over het algemeen goed, zoniet dan ging ik weer verder.
deep dish kon mij voor het eerst in jaren weer even vasthouden met een aantal diepe klanken die dan af en toe weer overgingen in een floorfiller, opsteker van de dag. kleinenberg die het voor het publiek erg goed deed maar voor mij niet helemaal kon pakken, is het jullie ook opgevallen dat kleinenberg een ander publiek krijgt, viel mij op dat de gemiddelde leeftijd een stuk lager lag dan een paar jaar terug, die kunnen zijn nieuwe stijl wel waarderen.
sasha was alleen goed als je helemaal vooraan in de menigte stond vond ik, drukte bij sasha viel mij tegen als je gaatvergelijken met afsluiter sanchez vorig jaar!

we waren te laatvoor de bus terug naarhet hotel dus moesten we met de stadsbus naar station best en van daar uit met de trein naar centraal eindhoven, toen we de trein uitstapten hebben twee alleraardigste meisje ons naar het hotel gebracht, ze moesten er toch langs als ze naar huis liepen.

als allerlaatst moet toch nog gezegd worden dat het vrouwlijk schoon weer een genot voor het oog was, ook daar heb ik van genoten.
al met al een topdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 20:46 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
Ik had wel een zonnebril op mogen doen :8o :x (en wat meer in de zon gaan... :\ )


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 21:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 15 Jan 2006, 13:27
Posts: 258
Location: nl
[quote="sirtimo"]Die waterzakjes waren echt LEIP. Ik heb mezelf wel 6x bijna laten stikken als dat water zo je keel ingetorpedeerd werd
idd dat kl*te water, op de terugweg in de rij voor de ingang verslikte ik me zo in zo'n straal water dat ik echt de moord stikte, volgend jaar weer flesjes hoop ik.

Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 21:38 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Ik vond die waterzakjes juist wel lachen :D Je kon ze gewoon tussen je tanden klemmen en dan nog blijven dansen, hoe vet!

Verder nog 1 kleine matpartij gezien bij de uitgang. Een gast wilde zijn biertje niet afgeven en vond het nodig om met de security te matten.Heb de skinnydippende vrouwen overigens gemist hoorde ik net :mad

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 207 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 511 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma