It is currently 30 Jun 2024, 15:36

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 88 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 30 Jul 2006, 23:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
hee, wat gebeurd er nou? sta ik er 2x op? hmm.

sirtimo: och, wie weet, als ze ergens anders optreden kli(n)kt het vast een stuk beter.

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 31 Jul 2006, 00:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Jul 2006, 21:12
Posts: 375
Location: Lichtenvoorde (Gelderland)
Het was misschien nog geen echte eenheid, te weinig op elkaar ingespeeld, maar ik vond het zeker niet verkeerd. Zit potentie in. En Rockit is wel een ideale mogelijkheid om het uit te proberen. Niks mis mee.


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 31 Jul 2006, 01:01 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
[url=http://pix.tekhead.net/pix_2006_07_29/index.html]Hier[/url] nog wat foto's! ;)


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 31 Jul 2006, 08:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 May 2006, 12:30
Posts: 58
Location: Almere
Was de eerste keer rockit voor mij..
Zou eerst niet gaan, maar kon het zaterdag-ochtend toch niet laten en heb nog ff snel een kaartje gekocht!

Was rond half 2 binnen denk ik.... en liep gelijk Phor tegen het lijf.
Samen met hem ff het terrein verkend, meneer ;) moest overal foto's van maken, en na een tijdje kwamen we aan bij de 365 stage... Daar draaide Hybrid, vond het lekkere muziek, maar niet echt om op uit mijn dak te gaan :)

Daarna kwamen er nog 2 vrienden van me , toen moesten we even Phor overhalen, maar na enig gezeur kregen we hem toch mee naar de mainstage... :D

Daar draaide Alex Under en ik heb daar heerlijk op staan dansen, op een gegeven moment trok ik het niet meer en heb ik ff lekker 30 min in de schaduw gezeten

Daarna even naar 16 bit lollita's geweest die lekker bezig waren...
Toen weer op naar de main, Darko Esser kon me dit keer niet echt boeien, en toen zijn we maar even wat gaan eten

Daarna terug naar de main voor Bart Skils die erg lekker bezig was...
Daarna zou Remy komen, maar helaas die stond vast op het vliegveld *baal baal*

Ik weet niet meer precies wie er nu vanaf half8 tot half 9 voor Remy in de plaats heeft staan draaien, maar daarop heb ik me ook goed vermaakt.

Toen was het tijd voor secret cinema, en wat maakte hij er een show van, echt geweldig, hij stond een partij grappig te doen :) Heb me erg goed vermaakt.

Daarna kwam Steve Rachmad, jezus wat verknalde hij de sfeer... Hij begon weer mega rustig, maakte een paar grove fouten aan het begin, als ik zelfs fouten kan horen, dat moet het wel heel ernstig zijn ;)

Toen even een rondje gewandeld over het festival terrein, om na een tijdje Phor weer op te zoeken die bij Chris Fortier uit zijn dak stond te gaan. Die gast was lekker bezig, maar na 30? minuten moesten we helaas ff richting kluisjes om iemand zijn spullen terug te geven..

Daarna even afgesloten bij Steve Rachmad, die toen gelukkig een stuk beter draaide..

Al met al een erg geslaagde dag..

Alleen de prijzen voor het drinken en de wc's echt belachelijk, al helemaal met die hitte..
Stom dat ik er niet aan gedacht heb mijn flesje gewoon bij te vullen bij de wc's :oops


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 31 Jul 2006, 10:03 
Offline
Moderator
Moderator

Joined: 08 Jun 2005, 22:46
Posts: 404
Location: Den Haag
leuke verrassing dit festival !
prima vermaakt, beetje hier kijken, beetje daar kijken....
wel erg warm in het begin, maar onder een boom ging het prima. :p

Moet idd ook niet te groot/druk worden.. Volgend jaar weer.


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 31 Jul 2006, 10:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 01 Nov 2005, 08:30
Posts: 297
Location: Amsterdam
Lekker weer en goede muziek...ruim opgezet en niet teveel mensen... een hele goede basis om een festival te bezoeken!

Zelf vond ik het ook jammer dat MD en Remy door omstandigheden niet waren komen opdagen. 16 Bit Lolita's hebben een heerlijk setje gedraaid en die sedna remix aan het einde is de Motorcycle versie, voor de liefhebbers.

Gezellig met Jerry staan ouwehoeren, hoop dat alles goed gaat?!

Nu weer lekker werken....

PS> Nils Holgersson (aka Nils Noa) was inderdaad lekker bezig!!


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 31 Jul 2006, 11:42 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 18:53
Posts: 3636
Location: Amsterdam
des en ik kwamen aan toen lavelle het laatste half uur van zijn set erin gooide; wat een enorm fijne verrassing!! erg goeie platen en mixtechniekjes... binnen 10 minuten hoorde ik al meer fijne muziek dan op de hele dag extrema.. (persoonlijke mening, dus niet gaan muggenziften)...

eigenlijk vond ik alles goed aan dat festival waar we last minute nog spontaan heen gingen;
het weer, het geluid, de locatie, alle djs op de 365 stage die ik gehoord heb (behalve ashley casselle en de als je maar bekend Band...) en chris fortier als aangename uitschieter...
toiletten niet gezien, want struikgewas dichtbij...
minpunt de veel te lange wachttijden bij drankstandjes en het pislauwe dooie bier dat je dan kreeg... voor teveel centjes ... ach ja...

en wat is dat toch met meisjes die je niet kent, en je eerst enorm op pogen te geilen, tegen je aan dansen als mata hari (na 5 seconden kennismaking...wie is u eigenlijk??), je meevragen naar de bosjes en het strand (??) en vervolgens keihard wegrennen als je netjes meldt dat je toch echt een vriendin hebt....?? en die je dus daarna de hele dag ook niet meer ziet.... oh ja, nog 1 keer; want ze wilde even duidelijk laten zien dat ze na 3 minuten toch echt weer een nieuw slachtoffer had, en dus eigenlijk helemaal niet zielig was maar juist cool.......tsk tsk...
vrouwen.........hahaha...

dank aan des voor allerhande reddingsacties...

ergo: lof voor dit leuke feestje, meer van zulks volgend jaar, en blijf aub klein!!!! grotere feesten zijn niet altijd beter namelijk...juist het kneuterige van dit feest sprak me wel aan...
(ik vergeet nooit meer chris fortier, toen hij naast me uitstapte uit zijn golfkarretje, en zei: "dude, this is it?? or is there more...?") briljant...


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 31 Jul 2006, 12:26 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 19 Sep 2005, 19:03
Posts: 2622
Location: Amsterdam
hahaha lol. ik zag 'm ook echt kijken van wtf er is hier niemand :)

_________________
Do you have any career regrets?

'Maybe if I had started to grow my hair earlier it would've been longer than Hernan's by now!'


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 31 Jul 2006, 12:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
Ben eigenlijk gek ook dat ik die gast nog heb lopen helpen daarzo :roll Niks mis met een beetje Mata Hari zo op z'n tijd. Het was er wel het juiste weer voor opzich. :lol

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 31 Jul 2006, 13:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 17 Jun 2005, 19:28
Posts: 139
Redelijk last minute beslist om naar dit festival te komen dus zaterdag om 15u richting NL vertrokken.

Rond 17u30 binnen en nog kunnen genieten van het laatste deel van Mathias Kaden zijn set, zeer leuk en dansbaar 8-) . Dan even bij de prog tent wat mensen gezien. Nils Noa was bezig maar de muziek kon me niet echt boeien. Op dat ogenblik was Jambi bezig met z'n live bij rotzooii tent. Kende hem niet en weet nu ook waarom: het kwam niet verder dan enkele beats. Dus nog wat rondlopen... tot michael mayer begon, heb het grootste deel van zijn set gehoord en het was weer genieten, die man draait enkel mooie platen. Zag op dat ogenblik dat er niemand meer stond bij de 365-stage, kan moeilijk m'n mening geven aangezien ik er niets van heb gehoord maar de reacties waren wel grappig :)

Nog een klein stukje Fortier gehoord en die deed het weer goed om dan op tijd richting amsterdam te vertrekken aangezien ik in de sugarfactory moest openen.
Na extrema vorig jaar had ik het wel gehad met de festivals, maar als de line-up van dit festival vergelijkbaar is kom ik volgend jaar waarschijnlijk wel even terug!


Last edited by benoiod on 31 Jul 2006, 19:27, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 31 Jul 2006, 17:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
bedankt voor de filmpjes arjan! mijn vriendin gaat nu mijn nek masseren, die zat driekwart/een kwartslag vast.. ;)


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 31 Jul 2006, 17:51 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Ga dan maar niet op de koffie bij Arjan...
Dan kan je vriendin ook nog de vlekken uit je kleding gaan wassen Koen!! :D


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 31 Jul 2006, 18:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 18 Sep 2005, 23:54
Posts: 1655
Location: Haarlem
hoezo? zet die thuis de kopjes koffie ook op z'n kant :lol


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 31 Jul 2006, 18:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Dat zeker niet Koen, maar als je hoofd een kwartslag gedraaid is, drinkt dat zo lastig :lol

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 31 Jul 2006, 18:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
:lol :lol :lol


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 31 Jul 2006, 18:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 20 Jun 2005, 19:13
Posts: 55
Location: Gouda
Geweldig fijne dag geweest, goede muziek en goede sfeer (ik schijn dat soort dingen aan te trekken ;) )

En ja, een biertje hoort gewoon koud te zijn, ongeacht de (hoge) prijs !!!!

_________________
Happy Party Bird !!!!!


Top
   
 Post subject: Re: re: Rockit Open Air
PostPosted: 31 Jul 2006, 20:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Oct 2005, 12:49
Posts: 325
Location: Zoetermeer
[quote="Jerry"]dus behalve groovin for joy ook Tikkel misgelopen :(


Klopt ja, het viel me al op dat je overdag iedergeval niet aanwezig was?

Top
   
 Post subject: Re: re: Rockit Open Air
PostPosted: 31 Jul 2006, 20:55 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Oct 2005, 12:49
Posts: 325
Location: Zoetermeer
[quote="benoiod"] Dus nog wat rondlopen... tot michael mayer begon, heb het grootste deel van zijn set gehoord en het was weer genieten, die man draait enkel mooie platen.


Het eerste bericht wat ik verder hoor over michael mayer. Is er dan helemaal niemand verder die hiernaar is gaan luisteren? :o

Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 31 Jul 2006, 21:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 02 Oct 2005, 12:35
Posts: 2670
Location: @ Home
Michel de Hey was ook bezig rond die tijd :p

En soms heb je geen keus, doordat je je eigen keuzes er al teveel doorheen hebt gedrukt!

Maar helaas dus wat gemist :sleep al vraag ik me af waarom niemand bij dat Twstd eiland
heeft rondgehangen. Was echt goede sfeer en werd ook echt hele goede minimal gedraaid!

_________________
Eenieder die vecht voor de toekomst, leeft er nu al in.


Top
   
 Post subject: re: Rockit Open Air
PostPosted: 31 Jul 2006, 21:31 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
minimal is allemaal leuk en aardig maar dat hoef ik dus echt niet een hele dag te horen hoor. Op awakeningsfestival was het ook al ellende tot 20:00 alleen maar minimal. Na 16:00 moet er toch iets steviger gedraaid worden hoor.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 88 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma