It is currently 29 Sep 2024, 18:14

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 142 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 58 Next
Author Message
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 19:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 22 Jul 2005, 23:11
Posts: 701
Location: Hoorn NH
Na een flinke autorit vanuit Hoorn arriveerden wij om 16.00 uur op het terrein. Kluisje fixen, muntjes halen en een drankje + ijsje (raketjes rules!!) scoren! In het brandende zonnetje, helemaal vooraan op het gave Future Funk podium, een de stemming gekomen onder het genot van de beats van S.O.S. Vervolgens was het tijd voor de Lakeside, Howells was lekker bezig en knalde er heerlijk op los, echt 2 uur genieten!! Medepassagiers wilden graag naar Morillo, dus Jimmy van M maar even gelaten voor wat het was... Erick Morillo zette een heerlijke festival-set neer met enkele heerlijke en bij iedereen bekende 'handjes-in-de-lucht'-tunes, zonder te "'goedkoop" te worden. Ook het moment dat het begon te regenen bracht een kippenvel-momentje, overal werden poncho's gedeeld of allerlei rariteiten dienden opeens als paraplu! Op dat moment knalde Morillo een remix van Like the Deserts Miss the Rain van Everything But the Girl er in en ging iedereen los. Voordat Roog en Erick E hun eerste plaatje er op dreigden te leggen snel via Tostiworld (nee, niet de stage van onze voormalige Nr. 1 dj) en de Fruit Expres naar Digweed gespurt! Ook ik verbaasde me over het abrupte einde van zijn set, volgens mij was hij er zelf ook niet gelukkig mee... Het vuurwerk was zeker aardig, maar dat had van mij ook tijdens een aantal knallers van Digweed mogen worden opgevoerd!

Omdat wij ook via de Beachclub-ingang naar binnen zijn gekomen heb ik nog niet eens de helft van het terrein bewandeld! Ik heb weer een aantal bekenden gespot en ook heb ik mij bij opperhoofd Jerry nog even kunnen verantwoorden voor mijn te lange afwezigheid op enkele feestjes... Pino was echt lachen, weet iemand of het om een vrijgezellenfeestje ging of zo, wel warm dat pak!

Kortom: Sfeer was super, de aankleding was goed verzorgd en de muziek was heerlijk! Voor mij 3 essentiële waarden (in willekeurige volgorde) voor een topfestival! Ben benieuwd naar de registraties morgen op 3voor12.nl, want in de auto terug heb ik nog wat lekkere stukjes van verschillende sets kunnen meepikken...


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 20:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 18:12
Posts: 2121
8-) top mensen , maar heeft iemand lawer nog meegepakt????

_________________
Brabantse Nachtu !!


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 20:21 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
Leuke dag gehad, maar de sfeer werd af en toe ruig verstoord door de verhalen over de 'plastic' vriendin van Glannie. :D

Dikke sets van Jimmy & Howells! Digweed niet helemaal meegemaakt i.v.m. weggaan voor de drukte...


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 20:23 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
wat is dat trouwens met die meiden die rondlopen in skibroeken uit de jaren 80...das echt geen porem :lol


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 20:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Aug 2005, 23:53
Posts: 799
Haha idd!!
Ik heb ook een paar jaren 80 modeflaters zien rondlopen waardoor Frank Govers zich nu nog in zn graf zou omdraaien (incl Robijntje)


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2007, 21:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 04 Dec 2005, 13:18
Posts: 494
Location: Amsterdam
[quote="Harmen"]wat is dat trouwens met die meiden die rondlopen in skibroeken uit de jaren 80...das echt geen porem :lol


Pics! :roll

Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 22:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 15 Jan 2006, 13:27
Posts: 258
Location: nl
Wat een TOP feest weer, Chris Lake de verassing van mijn dag, wat een set van Danny Howells om over mr Digweed nog maar te zwijgen, wat een platen!!
Hoorde backstage dat digweed wel een beetje gestressed was door de vele cameras, zo'n grootheid zou daar toch geen last van moeten hebben?

Al met al hebben we weer een super verzorgd feest en goede muziek voorgeschoteld gekregen van Extrema.


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 22:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Die stoel was wel lachen ja.
Ik weet nog dat ik tegen Harmen zei: "Damn , is die gast nou zo lang, of heeft die gozer 'eronder' zo'n super uithoudingsvermogen dattie hem op de nek kan dragen?". Bleek dus de stoel te zijn :lol

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 22:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Apr 2006, 18:39
Posts: 690
Héél erg genoten van Extrema:

Extrawelt, chris lake, 16 bits, Nathan Fake en natuurlijk mr. Digweed als afsluiter!!!!
Helemaal geweldig..

2 partyhardy: was idd cool even te meeten! verder nog wat borders ontmoet. (frankniss) :)

Jammer dat de tijd zo snel omvloog had echt nog vééél langer door willen gaan.

Was trouwens nog een lastige keuze:

Holden, Digweed, Lawler. :tune

extrema bedankt!! dit was mijn eerste x Extrema :oops , maar volgend jaar zeker weer!!! (Y)


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 22:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 19:23
Posts: 3166
Location: Gouda
Wat een heerlijke dag! De sfeer zat er om 11 uur al goed in met dat lekkere zonnetje 8-)

Meteen maar even nieuwsgierig bij de Lake Side gekeken naar Fine Taste en dat klonk prima. Goede start! :cool
Daarna de rest van het terrein verkend, zag er weer gezellig uit en idd wat ruimer van opzet.
Via Darko Esser in de Techno Dome blijven hangen bij Sandrien op Border Community. Wat zette zij een smerig diepe set neer (Y) Niet normaal meer, als ik mijn ogen dicht deed was het alsof ik in een heerlijk duistere underground tent stond. Mijn dag kon al niet meer stuk. Big smile :D
Nuno dos Santos volgde haar op en dat was ook erg lekker, maar er moest nog even naar Warren Fellow op de Mixed Stage worden gegaan. Ik had 'm nog nooit eerder gehoord, maar ik was erg benieuwd.
Ook hij heeft me niet teleurgesteld en zorgde ervoor dat we met ons groepje meteen de danspodia bestormden. Geweldige stevige Minimal :hat Hij ging ook nog langer door omdat Sebastian Léger verlaat was. Hij was zo laat dat Fedde Le Grand een plaatsje naar voren was opgeschoven en Warren Fellow opvolgde. Dan maar geen Sebastian Léger :(
De groep wilde verder het terrein verkennen, ik dacht we alles al gehad hadden, maar je kan me op zo'n dag van alles wijsmaken, dus verlieten we de Mixed gedwee om uiteindelijk weer helemaal op de Lakeside terecht te komen, waar we nog een stukje van de heer Lake meepikten en bij de Tostitent in de buurt wat gebakken broodjes bestelden.
S.O.S. op Future Funk zag eruit als een dikke neger met een kwelerige vrouwenstem :x Bleken ze natuurlijk niet te zijn. Ik heb niet meer ontdekt wanneer S.O.S. dan wel draaiden.
16 Bit Lolita's was een heerlijk toetje na de tosti's :cool Maar er moest ondanks goede voornemens toch weer gelopen worden naar Border Community om Zwanovski en friends te zoeken. Daar stond ene dj Fairmont erg moeilijk te doen, het ging ons muzikaal begrip ver te boven. Gevlucht naar de Techno Dome en nog even een lekker stukje Joris Voorn en Adam Beyer mee te pikken.
Na een pitstop bij de kluisjes voor wat verse deo waren we net op tijd terug in de Lakeside voor Jimmy van M. Ik was springklaar.........ik weet niet op wat voor tijd Jimmy leefde, maar volgens mij was ie nog niet wakker. Wat een slome set zeg. Platen misschien wel goed, maar ik raakte geheel het contact kwijt. Ook door de regen trouwens wat contacten zoekgeraakt in de daardoor overvolle tent.
Alle hoop gevestigd op held Digweed. Die kon het bij mij ook niet helemaal goedmaken, behalve het laatste halfuur. Het lag aan mij........
Over de gezamelijke afsluiting met vuurwerk wil ik het helemaal niet hebben! :rolleyes
Over het geheel toch weer een veel betere Extrema, dan de laatste keer :tune

_________________
I love PoesUps!


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 22:33 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 11:05
Posts: 139
Extrema 2007 in pictures;

(Gekopieerd van het GU msgboard)

This time I wasn’t very focussed on making quality pics as I always seem to do, it was more about the music this year and also because of the enormous crowd everywhere (it really was way WAY too fucking crowded this year), it made it virtually impossible to just hop from one stage to another quickly, and also because we were with a group that wasn’t into walking and constantly ducking people that much…


After we waited 30+ minutes packed like sardines at the entrance in the warm sun (next time we’ll definitely get some E-tickets for a quick hassle-free entrance!) , the first tent we went to was the Techno Dome which had a quality line up including Jeff Mills, Joris Voorn, Ben Sims and Adam Beyer. Unfortunately we only caught Gabriel Ananda in there who really whored the speakers with bass in there.

[img]http://img127.imageshack.us/img127/560/img2721hz4.jpg[/img]


Main Stage with Booka Shade, Tong with the Essential Mix, Junkie XL & Lawler. We caught a bit of Fedde Le Grand which really wasn’t our thing and Booka Shade wasn’t on for another couple of hours and nobody danced there, so we left and never returned, also for the above mentioned reasons.
[img]http://img236.imageshack.us/img236/2765/img2722id6.jpg[/img]


Future Funk with S.O.S., Harry Choo Choo Romero & Morillo. Perfect soundtrack for this warm weather. S.O.S. rocked it!!!
[img]http://img236.imageshack.us/img236/4584/img2724pu3.jpg[/img]


This was our spot from 3pm onwards till the end of the night; Lakeside which had a killer line-up including Chris Lake, 16 Bit Lolitas, Howells, Van M, & Digweed. People really started pooring in before Howells started his set and he did an amazing job. Real nice laidback grooving and pumping music.
[img]http://img54.imageshack.us/img54/7506/img2726zg3.jpg[/img]


Overview from Lakeside;
[img]http://img115.imageshack.us/img115/649/img2734yo4.jpg[/img]
[img]http://img68.imageshack.us/img68/6986/img2735hk5.jpg[/img]
[img]http://img68.imageshack.us/img68/8840/img2736kc3.jpg[/img]


The weather forecast looked extremely bad 5 days prior to this day but in the end we had sun and a few clouds almost all day. It started to rain a little sometime late in the afternoon and everybody ran inside from the terrace.
[img]http://img115.imageshack.us/img115/8428/img2745tx7.jpg[/img][img]http://img54.imageshack.us/img54/9283/img2749wl6.jpg[/img]
[img]http://img115.imageshack.us/img115/7177/img2756qt1.jpg[/img]


The sky was pink….
[img]http://img115.imageshack.us/img115/9126/img2764ec5.jpg[/img]


Best set of the day: Digweed. He had everyone jumping in there.
[img]http://img115.imageshack.us/img115/1007/img2767wu9.jpg[/img]


Future Funk @ night;
[img]http://img68.imageshack.us/img68/8742/img2771ii8.jpg[/img]
[img]http://img54.imageshack.us/img54/1631/img2773gz2.jpg[/img]


All in all, a fantastic day. Also, it was nice to finally meet you and your friends, Petraxx. I do have some amazing shots of you but won’t post them until you’ve seen them for yourself first. ;)

We’ll definitely go again next year, I just hope they would limit ticket sales to lets say 20,000. It was just way too crowded. Toilets were clean and cost only one drinkticket which allowed you to use them for the rest of the day. Food was extremely varied this year and not too expensive. Drinks were € 2,20 each.

Funny thing is that eventhough I got very drunk in the last couple of hours (we were trying to finish all our remaining drinktickets, which were quite a lot!), I immediately wanted to go again the moment I woke up the hotel this morning. :lol
I just can’t get enough of it.


Last edited by Liquid Bass on 22 Jul 2007, 23:30, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 22:40 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Mar 2006, 11:22
Posts: 305
fun fun fun! my best bits were chris lake, sebastien leger and danny howells, unfortunately missed the 16 bits, diggers, sex on substance and lawler... roll on next year :D

lovely to meet you & your crew as well, lb and all the others!

here's some pics: www.imagestation.com/members/petraxx


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 22:45 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 21 Jun 2005, 10:56
Posts: 1155
Location: Rotterdam
Erg vette dag gehad ook! Veel te kort ook!
Vorig jaar moeten missen door gips-pootje en ging dat dit jaar dus even inhalen en dan ook dubbel genoten! :cool

- Fine Taste, lekkere binnenkomer, goede platenkeuze... al weet ik niet wat ze stonden te doen achter de decks, want dat sloeg nergens op!
- Extrawelt, leuke liveset, al zit er weinig vernieuwing in tenopzichte van 1,5 jaar geleden, zonde!
- 16 bits, lekker setje, maar had meer verwacht na het geweld in Tribehouse ;)
- Junkie XL, eerste 2 platen vond ik niks, gare usa / electro achtige sound doet mij niks. Hierna wel de bekende sound met gitaartjes etc. Nog even de laatste zonnestralen meegepakt!
- Jimmy van M, lekkere tracks al vond ik het tempo wel erg sloom, inderdaad niet echt gepast op dat tijdstip.
- Digweed, man van de dag!! Wat een platen!! En wat een theater achter de draaitafels, toch lastig om die dooie rat 1,5 uur op zijn hoofd te laten balanceren! ;)

2remco: mooi klote man! Hoop dat je verzekering het dekt :)


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 23:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 20 Jun 2005, 19:13
Posts: 55
Location: Gouda
Extrema is reeds vijf jaar mijn favoriete buitenfeest maar was wegens de dramatische afsluiting van Sasha vorig jaar EN de slechte gecombineerde "afsluiting" van 2006 in de moeilijke hoek beland (ook al kan de organisatie aan de misser van de zo trots aangekondigde Sasha waarschijnlijk weinig doen)

Het werd van begin tot eind een geweldige dag. Was ook wederom zeer onder de indruk hoe mooi en goed e.e.a. opgezet, aangekleed en versierd was. (Y) Complimenten !! Daar Groove Collection toonaangevend is en..zeer terecht.... hecht verbonden is met dit bijzondere feest verwacht ik dat de organisatie van Extrema ook zeer geinteresseerd is naar de reakties op deze site !! en wil daarom toch wat kritiek ter verbetering van de hoge kwaliteit van dit feest uiten... 8-)

De zogenoemde (grappig: met borden aangegeven) "sluip"route is keiharde noodzaak met deze (te) grote hoeveelheid mensen op het terrein.
We hebben heerlijk gegeten voor. in vergelijking met andere feesten, redelijke prijzen. En gelukkig aan beide vleugels van het feest, goed geregeld !! Wel jammer dat de tafels niet geruimd worden, helaas laten... anderen... hun afval op tafel en eromheen staan/vallen... Zoiets doet hard af aan de Extrema kwaliteit en look..(wellicht wat kleine bakken erbij plaatsen i.p.v. 2 grote bakken op afstand ?)

Ik had bij de afsluiting gekozen voor John Digweed en vond t bijzonder mooi. Tis dan ruw als er niet afgebouwd (mag of kan) worden even na half elf...waarna de gekoppelde...mooie.. afsluiting voorzien wordt van muziek met een geluidskwaliteit om te janken. Zonde van het einde op zo'n mooie dag !!! Op Awakeningsfeesten kunnen ze dat beter begeleiden ;)

Al met al toch heel tevreden naar huis gegaan en wil en zal zekers volgend jaar weer...dansen nabij het meer... :tune

_________________
Happy Party Bird !!!!!


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2007, 23:00 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 30 Apr 2006, 18:39
Posts: 690
[quote="Maarten"]
[youtube]http://youtube.com/watch?v=MOByy-WmwAY[/youtube]



Ik zal zo nog wel even een betere versie uploaden, want Youtube heeft de kwaliteit aardig verneukt...


cool filmpje!!! track die je hebt gebruikt klinkt heel bekend. ben erg benieuwd naar de titel!!!
:)

Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 23:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Wat ik overigens miste was een plattegrond. Dat hing geloof ik wel hier en daar maar een gedrukte versie op zak zou het wat makkelijker maken.

Ze deelden in het begin wel van die grote plastic zeiltjes uit waar je op kon zitten. Bleek toch verdraaid handig (Y) Later zag je er mensen onder schuilen tijdens die bui ;)


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 22 Jul 2007, 23:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Mar 2007, 21:09
Posts: 163
Location: Breda
Er zijn wel timetables uitgedeeld. Alleen net niet toen wij binnen kwamen.
Later zagen we ze met een karretje voorbij komen met nieuwe voorraad.
Gelukkig had ik mijn eigen programma bij.


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2007, 23:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Timetable werd inderdaad uitgedeeld maar daar stond geen plattegrond op.


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 00:12 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Sep 2005, 18:36
Posts: 207
Location: Holland
Was een mooi feestje!

Kwam Bram al tegen op de fietsbrug, meer mensen hadden de tip hier op GC gelezen dus ;)
Maar we waren zo binnen en meteen een lockerboxje dus was allemaal goed geregeld. Even snel munten gehaald en toen richting Future Funk gelopen..Helaas waren de mannen van S.O.S. te laat waardoor Ron Carrol nog een uurtje doorging, was aardige house, niks meer niks minder. Alhoewel de beste man wel nog even een live vocaltje deed op zn eigen plaatje :) Meer dan een uur te laat kwamen de 3 knakkers aanrennen, hop CDJ's aansluiten en meteen beginnen.

Volgens mij spookte het een beetje in hun hoofd dat ze nu nog maar de helft van hun set te gaan hadden, want dit was niet op de normale standaard van desyn, omid en demi..Ze begonnen een beetje te mat/traag/soft waardoor het allemaal inkakte..Op het einde kregen ze wel nog wat handjes in de lucht maar toen was het weer tijd voor Choo Choo Romero..Wel leuk dat ze nog afsloten met Ossie's Holyland...

Harry Romero draaide nog een lekker setje met wat knallertjes..Vervolgens was het tijd voor Morillo en begon het meteen wat drukker te worden bij de Future Funk..Hij begon lekker en kreeg natuurlijk meteen het publiek op zn hand met zn show elementjes van de volume fade out, meezingen, oogjes dicht naar de hemel kijken, kushandjes, etc, etc. Wat hij anders ook doet dus ;) Ging allemaal goed totdat het begon te regenen, in het begin kon niemand die paar druppeltjes wat schelen, maar toen het harder begon heb ook ik eieren voor mn geld gekozen en ben de lakeside ingesneakt..

Daar stond Jimmy te draaien en in tegenstelling tot de meeste hier vond ik zn set matigjes...Ik kwam er gewoon niet in en vond het allemaal een beetje te kwakkelend en ging ook niet echt los..Moet ook klote voor Jimmy zijn geweest om iedereen meteen los te zien gaan op de eerste plaat van de man van de avond: Diggers. Lekkere set, soms een beetje techy en diep, maar oh zo lekker! De nieuwe pryda als afsluiter was de kers in de appelmoes ;)

Na nog even samen met Dave gezocht te hebben naar matthijs, lex en vervolgens mijn maten richting huis gegaan..Ik had mijn broek en schoenen nog redelijk droog kunnen houden tot aan de laatste hindernis, het passeren van de uitgangspoortjes..Helaas!

Vervolgens brak die enorme regenbui uit waardoor ik genoodzaakt was om met het zojuist gescoorde extrema tasje mijn hoofd te bedekken totdat ik een 'Hertz' vrachtwagen zag openstaan. We aarzelden geen moment en bleven even lekker schuilen in de laadbak van het apparaat. Toen we daar een minuutje stonden ging ik toch is even rondkijken waar we in beland waren...waarempel was het de truck van de promotie mensen van coca-cola zero en wat zag mijn oog daar? Alsof een hogere macht deze dag besloot waardig af te sluiten: een doos vol coca-cola paraplu's..Nadat ik en mijn maten onszelf voorzien hadden van wat exemplaren wijsde ik bij het eruit springen wat andere feestgangers op mijn zojuist gevonden schat en ik zag ze meteen de laadbak inhoppen..50 meter verder keek ik even terug en zag hoe mijn zojuist gemaakte vrienden driftig paraplu's uit aan het delen waren aan de voorbij komende menigte..voldaan keerde ik richting huis....

PS. 2 Glannie, over holyland was niet Sido, maar ik...Volgens mij was je toen ook nog niet helemaal de oude ;)


Top
   
 Post subject: re: Extrema 21-07-2007
PostPosted: 23 Jul 2007, 00:29 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 06 Nov 2005, 16:25
Posts: 161
Location: The Netherlands
is er dan helemaal níemand naar holden geweest? dat was zo vet.

_________________
http://www.myspace.com/martinhooke


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 142 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 58 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma