It is currently 28 Jun 2024, 04:19

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 207 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 611 Next
Author Message
PostPosted: 16 Jul 2006, 21:44 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 11:05
Posts: 139
Vandaar die begrijpelijke blikken om me heen toen ook ik me verslikte in die kutzakjes. :lol


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 21:47 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 22:19
Posts: 536
Location: Amsterdam
[quote]i put it in my gallery as well, unless you or the photographer has something against it?


Sure. There's more, I'll upload some if I have time.

_________________
...Geen gespreks voor het huwelijk!...


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 21:56 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 25 Jun 2005, 23:02
Posts: 914
Location: Hilversum
Pfff, wat een dag...kom later nog wel met uitgebreider bericht...

Eerst een hersteltraining doen...

Highlights Extrema: Desyn, Steve, 16bits, Kleinenberg :hat

...en toen kwam panama nog :tune

_________________
deepsexyfuturistictechfunkhouse...that's what I like ...


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 22:03 
[quote="SnuggLe"]Ik vond die waterzakjes juist wel lachen :D Je kon ze gewoon tussen je tanden klemmen en dan nog blijven dansen, hoe vet!

Verder nog 1 kleine matpartij gezien bij de uitgang. Een gast wilde zijn biertje niet afgeven en vond het nodig om met de security te matten.Heb de skinnydippende vrouwen overigens gemist hoorde ik net :mad

Ja nou ik vond die zakjes ook maar klote. Je moest echt karige hannus spelen en dat ding helemaal oprollen om nog die laatste letterlijke 'shot' (t spoot je bek gewoon in, dat tuitje was schijnbaar geen rietje :lol) te krijgen. Over matpartijen: ik liep richting main kwam er echt een gast zwaar bebloed met 2 EHBO'ers aanlopen met een grootse verbandtulband om z'n hoofd. Zag er wel heavy uit, maar weet niet wat de oorzaak was.
Vond 't ook beetje raar dat je nog 3 euri's moest lappen voor de pendelbus. Bij dance valley is dat gewoon voor nop. Gooi dat dan gewoon in de ticketprijs vind ik. Dit komt zo cheap ass over als organisatie zijnde. Eigenlijk zou kaartje 57,50 kosten door die 3 euri voor die pendelbus en 2 euri voor wc. Niet om te zeiken over 5 euri, maar 't gaat om t principe...

Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 22:36 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
wc was toch gratis?? :p maarre hoe laat was die matpartij bram? Wij liepen rond half elf weg en toen was er ook trammelant bij de uitgang vanwege drinken dat niet mee mocht. Zo'n hysterisch wijf dat uit woede haar drinken uiteindelijk op de grond gooide en de security nog een fijne avond wenste.. :lol


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 22:37 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
Trieste mensen inderdaad :lol

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 22:53 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
Ik vond het een mooi feest, maar niet geweldig. Heb me prima vermaakt, maar niet helemaal uit me dak kunnen gaan. Vond het een beetje chaotisch allemaal. Waarschijnlijk, omdat het gewoon te druk was.
Vond het in eerste instantie wel cool dat alle dj's verspreid waren, maar achteraf heb ik ook liever al de dj's waar we voor komen in 1 tent.
Afspreken was nu gewoon geen doen. Ongelooflijk dat ik mijn maatjes uit Nijmegen pas om 21u bij Sasha zag :x
Ik ben ook nergens echt in de muziek opgegaan. Wat ik echt slecht vind van Extrema, is het geluid... elk jaar weer. Overal klonk het slecht. Bij Lawler was het geluid uit fase ofzo, waardoor bepaalde klanken terug leken te ketsen van de andere kant van de tent. In de Dome (vette tent overigens) overstuurde het geluid vaak. In The garden was het redelijk, maar op het eind bij 3FM met Sasha... dramatisch. Het geluid was dof en zooo zacht. Ik weet eigenlijk niet eens wat ik van zijn set vond, want met dat geluid kom je er gewoon niet in. Wat dat betreft vind ik het geluid op DV altijd zo veel beter.
De weg naar de auto heeft heel lang geduurd, haha. Martyn en ik liepen eerst met Ralph en Simone mee, want ik dacht dat we vanaf daar wel naar onze parkeerplaats konden, maar nee hoor... we moesten gewoon eerst weer terug naar de ingang. Echt een teringeind gelopen. Uiteindelijk waren we ook pas om 2.30u thuis :\

Maar goed... was zeker een leuk dagje, maar was niet zo vet als ik gehoopt had.
Wilde eigenlijk nog naar de Panama gaan, maar eenmaal thuis trok ik het echt niet meer.

Als ik het zo lees, hebben velen Extrema hetzelfde als ik ervaren... gewoon leuk, maar niet fantastisch...


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 23:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="Harmen"]wc was toch gratis?? :p maarre hoe laat was die matpartij bram? Wij liepen rond half elf weg en toen was er ook trammelant bij de uitgang vanwege drinken dat niet mee mocht. Zo'n hysterisch wijf dat uit woede haar drinken uiteindelijk op de grond gooide en de security nog een fijne avond wenste.. :lol


Rond 23:00 uur denk ik.
Op zich begrijp ik het van beide kanten.
1) de organisatie wil geen zooi in de omliggende wijken/bossen...allemaal mensen die hun drankje meenemen.
2) het is kansloos als je net een nieuw drankje hebt, dat je hem moet inleveren.

Nu waren die mensen van de security ook niet zo tactisch (het zijn uberhaupt neit de meest slimmen mensen) door gewoon naar een glas/flesje te grjipen zonder het te vragen.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 23:08 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 27 May 2006, 22:36
Posts: 403
Location: Zoetermeer
[quote="Harmen"]wc was toch gratis??
Alleen voor de E-friends idd. Volgende keer gewoon je kaartje via de Extrema site kopen dus ;)

Top
   
PostPosted: 16 Jul 2006, 23:15 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 15 Jan 2006, 13:27
Posts: 258
Location: nl
[quote="Steelo"][quote="Harmen"]wc was toch gratis?? :p maarre hoe laat was die matpartij bram? Wij liepen rond half elf weg en toen was er ook trammelant bij de uitgang vanwege drinken dat niet mee mocht. Zo'n hysterisch wijf dat uit woede haar drinken uiteindelijk op de grond gooide en de security nog een fijne avond wenste.. :lol


Trieste mensen inderdaad :lolik wou eigenlijk net reply-en dat ik zo blij was dat er geen vechtpartijen waren, van wat ik nu hoor is het iig niet zo erg geweest als 2 jaar terug met die gast die werkelijk helemaal doordraaide en het hele terrein overging.

Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 00:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Lekker feessie, zonnetje en super sets van Hybrid, 16 Bits en Sasha. Hij draaide echt wereld platen tot Hott22 - I Feel Love. Helaas kwam dit totaal niet over door dat bagger geluid. Wat een drama. En dan die closing act was helemaal schraal, Sasha was ook ineens pleite, deze dag moest gewoon afgesloten worden in Panama anders was het onbevredigend gebleven.


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 01:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 15 Jul 2005, 22:40
Posts: 1545
Nah, ik vond de closingact juist wel vet. Ze hadden het alleen misschien pas om 11 uur moeten doen, want het was inderdaad nogal gaar dat om half 11 ineens het geluid uit ging (terwijl toch echt op de timetables stond dat er doorgedraaid werd tot elf uur).

Maar aangezien ik al redelijk geragd was ben ik toen maar naast 3fm stage op het strand gaan zitten en toch wel genoten van het schouwspel.


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 08:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 22:08
Posts: 208
Kort verslagje vanaf een PC bij de klant hehe: vooral door het mooie weer en vriend(in)en een prima dag gehad!
Qua muziek: zeker wel genoten, maarzonder veel uitschieters. Alleen 16bit deed het voor mij perfect: lekkere "hits" in combinatie met het ondergaande zonnetje en niet te al teveel mensen vooraan bij het 3fm podium, heerlijk! :D
Sasha, tja die opening :oops .... daarna kwam hij redelijk op gang maar geen knaller helaas vond ik.
En dan de NS :rolleyes ....ach laat maar zitten, was iig rond 2 uur thuis, sommigen later die moesten door naar DH.
Nu ff verder herstellen (gisteren mijn vriendin jarig en moest braaf pootjes geven in het sarphatipark aan vriendinnetjes etc :lol ).
Tot volgende feest!


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 09:18 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
[url=http://pix.tekhead.net/pix_2006_07_15]Hier[/url] nog wat indrukken van Extrema.


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 12:43 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Samen met Snuggle en mijn vriendin waren we rond half 1 op het terrein aangekomen. Eerste indruk: Net als voorgaande jaren, ziet er goed verzorgd uit!

Als eerste namen we een kijkje bij dj Shinedoe (of was het nou toch Estroe? :p), om even op te warmen. Bram vond het hier wel goed vertoeven... Ik ook, ware het niet dat de temperatuur rond dat tijdstip al niet te harden was. Kort daarop een bezoekje gebracht aan de prog-tent waar een verkoelend windje stond. Leuke muziek, maar best veel stilstaande mensen... en aangezien het een tentje verder (de future funk) wel echt los ging, zijn we daar maar gaan dansen. Wel ongelofelijk druk trouwens... maar dat maakt juich-momenten des te leuker vind ik.
Vervolgens even rustig gezeten op het randje tussen de futurefunk en de prog, waar de dj op een bootje stond te draaien. Heel fijn en housey allemaal. Wel jammer dat de platen regelmatig oversloegen door de wind... Ook lullig voor die jongen toen er een plaat met slipmat en al van de boot af waaiden tijdens het mixen :lol

In de techhouse tent (the garden??) was Isis bezig... Leuk, leuk... al was dit echt 1 groot doorloophok helaas. Ook stonden de hangtafels enorm in de weg. Daarna toch maar een half uurtje technotent geriskeerd, waar Speedy J en Chris Liebing een beestachtige set speelden. Even later stonden we zeiknat van het zweet weer buiten. Wel met een voldaan gevoel gelukkig.
Na een hapje gegeten te hebben zijn we richting de progtent gegaan, alwaar een Gc-meet plaats zou vinden. Persoonlijk vind ik een meeting best lastig te herkennen, dus ben ik maar bij wat bekenden gaan staan. Hoop dat ik niemand heb overgeslagen, maar mijn wederhelft vond de progtent geen zak aan en mompelde chagrijnig iets over buikpijn en moeie benen. Nou vooruit dan maar... En weg waren we.

Vanaf dat moment heb ik Extrema voornamelijk vanuit een zittende positie bezichtigd, vanaf een van de zitplekjes aan het 'strand'. Natuurlijk is zitten op Extrema een stuk toffer dan zitten in je achtertuin, maar ik vond het toch erg zonde dat ik niet gewoon kon rondstuiteren en feesten zoals de rest. Ik was namelijk wel in de mood om te feesten (lees: ik keek al weken uit naar dit feest), maar blijkbaar is een festival niet te doen als je ongesteld bent (ik hoop niet dat ik hiermee alle vrouwelijke GC-ers beledig...).

Even een stukje lopen, zitten, wat te drinken halen, zitten, toiletteren, zitten, even opstaan en weer zitten. Boos ben ik niet, wel behoorlijk teleurgesteld dat ik de leukste dj's grotendeels heb moeten missen.

Dj's die me erg konden boeien: Lawler natuurlijk, Aad (echt een goeie set!) en... ja meer heb ik niet meegemaakt. Tegen het einde hebben we de tassen gehaald, en zijn we vertrokken richting auto (Snuggle, Lex, Dave, vriendin en ik).

Al met al een goeie editie van Extrema. 2 puntjes nog: de toiletten hadden wel wat grootschaliger gekund, en waar waren de timetables? Ik heb welgeteld 1 persoon met een timetable in zijn handen gezien.

Bram, bedankt de gezelligheid en het rijden!

Volgend jaar zeker weer :)

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 12:52 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Toch nog ff met modder smijten... :p

4 euro voor een broodje kroket, fuck off!!

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 14:11 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
Vond het een erg matig feest....en erg slecht ge-organiseerd...
Heb de hele dag eigenlijk "gezocht". Op zoek naar een goede dj,waar normale ruimte, waar zuiver geluid was en waar het een beetje losging.....en dit kon ik nergens vinden deze dag.

De techno kwam het dichst in de buurt....en sasha heeft me bizar teleurgesteld....


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 14:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 16 Jun 2005, 13:45
Posts: 453
Location: Haarlem
HOE moet ik in godsnaam foto's plaatsen?! Ik heb 'r nog een paar die zeer de moeite waard zijn... Wink, wink... ;)


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 15:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 16 Jun 2005, 13:45
Posts: 453
Location: Haarlem
Ah, gevonden! Maar nu krijg ik weer het bericht dat de foto's TE GROOT zijn!!!!!!! :mad :mad :mad

Helaas, geen fantastische, voluptueuze welvingen van heerlijke schtajes... Eeuwig zonde! ;)

Iemand een oplossing?! :\


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 15:02 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
Ik snap die functie ook niet. Hier http://www.imageshack.us/ kun je iig makkelijk uploaden.

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 207 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 611 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma