It is currently 05 Oct 2024, 23:53

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 67 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 17 Nov 2005, 15:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Jul 2005, 21:32
Posts: 218
foto's komen volgende week online, foto's van de wonder boys&girls moeten nog uitgezocht worden en clay komt ook asap met zijn reeks.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Nov 2005, 19:18 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 10 Jun 2005, 20:06
Posts: 1527
Dat ik hier bij was voel ik tot en met vandaag in mijn donder. Dat ik het tot en met vandaag in mijn donder voel maakt dat ik feitelijk geen zinnig woord over dit feest kan zeggen. Het voelde alsof God's engelen mij vanuit de hemel besproeiden met goudkleurige en naar caramel geurende spuitpoep. Of ben ik nou toch ingegaan op het aanbod van die overjarige SM-meesteres / diarree fetijiste (als je meeleest: geef me je 0906 nummer nog even door, wil je) ?

Ik zeg amen en pas op voor BA Baracus. Hij is groot en machtig. En heeft..

Joost

PS. Shiver, het is duidelijk dat jouw geniale ingevingen zich concentreren rond de vroege ochtend. Ik was danig onder de indruk, maar je strak lopende volzin heeft zich niet lang genesteld in mijn gefrituurde hersenen. De volgende keer teken ik het direct op. :)

_________________
Ik ken het klappen van de zweep,
ik ken de regels van het spel,
ik ken de zin van het bestaan,
maar als ik drink dan gaat het wel.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Nov 2005, 22:20 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 16:19
Posts: 90
Location: Amsterdam
[quote="Joostislost"]Dat ik hier bij was voel ik tot en met vandaag in mijn donder. Dat ik het tot en met vandaag in mijn donder voel maakt dat ik feitelijk geen zinnig woord over dit feest kan zeggen. Het voelde alsof God's engelen mij vanuit de hemel besproeiden met goudkleurige en naar caramel geurende spuitpoep.


Had een zekere blonde schone hier misschien iets mee te maken? (en dan heb ik het niet over een overjarige sm meesteres)  :p

Tja, mooi feestje, beetje moe binnen gekomen, eerst gewerkt. Het was moeilijk overschakelen van jordanese toppers naar de klanken van dekay, maar hij kon mij al snel bekoren. Sandrien vind ik ook nog steeds een toppertje met haar plingeltjes.
Een hoogtepunt en tegelijk een dieptepunt was voor mij toch wel hamertje tik. Ik dacht na al die jaren oefenen in Zwitserland dat ik dat nu toch wel onder de knie had, maar niets bleek minder waar. Harmen maakte mij genadeloos af  :oops
C & C vond ik wel oke, maar ik vond het toch een beetje te vlak, tja ieder zijn ding niet waar.
De after moest ik echt overslaan, mijn bedje riep......

_________________
Geef me een baan die bij me past en ik hoef nooit meer te werken


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2005, 13:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jul 2005, 23:12
Posts: 530
Location: amst' el vain
[quote]De after moest ik echt overslaan, mijn bedje riep......


Ik dacht al dat ik iets hoorde.... en dat was dus jóuw bedje!!! :p

_________________
[size=75]"Ignorance is bliss..."[/size]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Nov 2005, 20:35 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Sep 2005, 14:28
Posts: 94
Dat was me wel weer een verjaardags fuifje zeg....

De eerste platen van Dekay waren gelijk al raak en de toon van de avond was gezet. Gelukkig wist hij dit tempo goed vol te houden en de progressieve stoptrein veranderde weer in een Tgv. Daarna was het de beurt aan onze iberische helden C & C. Heerlijke tribal afgewisseld met wat meer funky platen, echt zoals het hoort op een verjaardag. Heb dan ook zwaar staan funken op de tunes en mij weer aardig misdragen :cool

Als afsluiter ome per. Hij wist mij niet echt te bekoren en had wel wat meer gas mogen geven zo op het einde, maargoed met het idee van de afterparty in de Zebralounge zijn we met opgeheven hoofd vertrokken, echter begaf ik mij alweer in het grote schimmengebied van totale vaagheid en dit is die ochtend ook niet meer goed gekomen.... Wat er daarna heeft afgespeeld in de Zebralounge, Joost mag het weten....

Eindoordeel: ouderwets een avondje naar de Ratseklats :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Dec 2005, 17:07 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 11 Jun 2005, 13:39
Posts: 510
Location: Voorhout
Zag dat er foto's online staan....

[url=http://www.earth-link.nl/earthevents/pictures/12112005/6years12112005.htm]pictures 6years earth@paradiso[/url]

_________________
life vest under your seat!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Dec 2005, 17:08 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
die foto van poise heb ik hier nog wel ergens op een wat groter formaat  :roll


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 67 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma