It is currently 28 Jun 2024, 04:22

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 207 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 711 Next
Author Message
PostPosted: 17 Jul 2006, 15:24 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 20 Dec 2005, 20:22
Posts: 622
Location: Den Haag
[quote="rhilvers"]K dan klein reportje van ons. Heel rustig aan de gedaan dit jaar.Normaal gaan Cijfers dan maar?
organisatie - 9

Volgens mij ben jij op een ander feest geweest als ik...

Die wc's waren zoooo slecht...
Geen time-talbe's uitgedeeld en verkeerde time-tables...
Meer bezoekers dan de locatie aan kon...

en dit zijn er maar een paar, maar ben blij voor je dat jij het wel top heb gehad dan :\

Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 15:47 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 23:50
Posts: 1747
Location: Amsterdam
[quote="Spenker"]Vond het een erg matig feest....en erg slecht ge-organiseerd...
Heb de hele dag eigenlijk "gezocht". Op zoek naar een goede dj,waar normale ruimte, waar zuiver geluid was en waar het een beetje losging.....en dit kon ik nergens vinden deze dag.

Zo heb ik het eigenlijk ook wel ervaren...

Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 16:01 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 16 Jun 2005, 13:45
Posts: 453
Location: Haarlem
Kijk daar heb ik wat aan, dank! Nu nog zien of er doorgelinkt kan worden voor een kleine selectie.

Zo?
http://img133.imageshack.us/slideshow/p ... 60zkl.smil

Volgens mij wel! :roll

edo


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 16:02 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
slechte wc's?? 3 supergrote wc blokken met stromend water en zeep, zonnebrand etc. Er stond een rij maar die liep zo door.


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 16:42 
Offline
just started
just started
User avatar

Joined: 26 May 2006, 15:00
Posts: 6
Location: arnhem
Ik heb me super vermaakt! heerlijk weer , lekkere muziek, en gezellige mensen om me heen! Tijd ging veelste snel!
Wel jammer dat het druk was en dat de slot act tegen viel....

ps: jasper de foto;s zijn leuk geworden! :)


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 16:54 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 23 Jun 2005, 23:39
Posts: 2530
Location: in mijn velletje
[quote="Harmen"]slechte wc's?? 3 supergrote wc blokken met stromend water en zeep, zonnebrand etc. Er stond een rij maar die liep zo door.


Correctie: het waren er twee, waarvan er bij 1 de rij continue muurvast stond. Als je de vip-stage meerekende, dan had je idd 3 wc's :)

_________________
beter te dik in je kist, dan een feestje gemist


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 16:59 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 28 Jun 2005, 23:28
Posts: 576
Location: Rotterdam, Netherlands
Vond het vooral een gezellig feestje. Veel mensen gezien, lekker geouwehoerd in het zonnetje, etc. Muzikaal niet echt hoogstandjes gehoord. Alleen Steve Lawler sprong er voor mij wat boven uit, de rest vond ik niet heel boeiend misschien mede door het slechte geluid. Over het algemeen is mn ervaring beetje hetzelfde als die van Chane & Spenker, de hele dag een beetje mn draai lopen zoeken om die uiteindelijk om 11 uur 's avonds nog niet echt te hebben gevonden :\


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 18:27 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
[quote="turbomartin"]Ik snap die functie ook niet. Hier http://www.imageshack.us/ kun je iig makkelijk uploaden.


en je hebt zelf als 1 van de eerste 4 foto's hier geupload :cow

foto's mogen gewoon niet groter zijn dan 800px
(kan je met elk proggie simpel voor elkaar krijgen)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 18:36 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
[quote="turbomartin"]Vanaf dat moment heb ik Extrema voornamelijk vanuit een zittende positie bezichtigd, vanaf een van de zitplekjes aan het 'strand'. Natuurlijk is zitten op Extrema een stuk toffer dan zitten in je achtertuin, maar ik vond het toch erg zonde dat ik niet gewoon kon rondstuiteren en feesten zoals de rest. Ik was namelijk wel in de mood om te feesten (lees: ik keek al weken uit naar dit feest), maar blijkbaar is een festival niet te doen als je ongesteld bent (ik hoop niet dat ik hiermee alle vrouwelijke GC-ers beledig...).


Tsja Martin, dan weet je dus dat je je vriendin gewoon thuis moet laten.
Tenminste, zo ver ben ik tegewnoordig al. Vriendinnen mee op housefeesten...dan weer moe, dan weer dit, dan weer dat...

[quote="Spenker"]Vond het een erg matig feest....en erg slecht ge-organiseerd...
Heb de hele dag eigenlijk "gezocht". Op zoek naar een goede dj,waar normale ruimte, waar zuiver geluid was en waar het een beetje losging.....en dit kon ik nergens vinden deze dag.

De techno kwam het dichst in de buurt....en sasha heeft me bizar teleurgesteld....

Per-fec-te samenvatting van het feest eigenlijk. Maar de gezelligheid brengt mij toch tot de conclusie 'aardig'.

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 18:53 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
[quote="Spenker"]Vond het een erg matig feest....en erg slecht ge-organiseerd...
Heb de hele dag eigenlijk "gezocht". Op zoek naar een goede dj,waar normale ruimte, waar zuiver geluid was en waar het een beetje losging.....en dit kon ik nergens vinden deze dag


Als ik zo vrij mag zijn: wat is er slecht georganiseerd dan? Goede dj's waren geboekt (dat ze misschien tegen vielen qua draaien, kan de organisatie niets aan doen), normaal de ruimte? er was zat ruimte in de Lakeside tent en ook op andere plekken, als je maar even op zoek ging. En dat het niet los ging? Dat ligt dan toch aan de bezoekers en niet aan de organisatie.

Wat ik wel slechte punten vond: geen timetable en de rosé was al vroeg in de avond op. Ook ben ik toch voor de indeling qua muziek stijl en niet zo verspreid waardoor er veel gewandeld moet.

En persoonlijk heb ik liever die zakjes dan flesjes. Het terrein is toch echt prettiger te bewandelen en dansen zonder die k*&flesjes op de grond. Dan maar even een gevecht met zo'n zakje, heeft ook wel wat.

Wat blijven we toch Hollanders hè. Altijd maar zeuren 8-)

Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 19:06 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Ben het helemaal met dansliefhebber eens, 1 aspect echter over het hoofd gezien: het geluid, het belangrijkste op een feest, en hier kon de organisatie dus weldegelijk iets aan doen. Belachelijk gewoon, ben er nog pist om :lol Verder vind ik dat de dj booth dichter bij het publiek moet staan. Vooral in de Lakeside, dat riviertje was echt tof maar waarom zo'n dj zo hoog weg zetten, creërt minder sfeer. Voortaan lekker dichtbij het publiek zetten die booth :cool


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 19:10 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 23 Sep 2005, 14:01
Posts: 1558
Location: Hilversum
Geluid is absoluut een belangrijk punt. Ik vraag me alleen af of ze dat wel zuiver en hard kunnen regelen bij alle podia. Ben bang dat door het water je het geluid dan door elkaar heen gaat horen bij de div. podia. Geen idee hoe dat eigenlijk zit maar lijkt me een hele kunst om dat goed voor elkaar te krijgen bij zo'n open feest.


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 19:13 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 10 Jun 2005, 11:00
Posts: 5641
Location: Amsterdam
Inderdaad, maar doel ook vooral op het geluid tijdens Sasha's set. Dit was super zacht en tijdens de slot act ineens wel hard :(


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 19:25 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Mar 2006, 11:22
Posts: 305
[quote="deepfunky"]
Zo?
http://img133.imageshack.us/slideshow/p ... 60zkl.smil



are you suggesting i was a bit :cow ?

:lol

Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 19:27 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 26 Jul 2005, 17:13
Posts: 896
[quote="Partyhardy!"]Inderdaad, maar doel ook vooral op het geluid tijdens Sasha's set. Dit was super zacht en tijdens de slot act ineens wel hard :(


Dat geluid was inderdaad 3 x niks daardoor kwam je er ook niet helemaal meer in en toen die fantastische hitmix :mad

_________________
www.djsteelo.nl


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 19:38 
Trouwens, gaat GC nog wat leuke extrema outdoor setjes uit het vuur slepen voor de podcasts? ;)


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 19:55 
Offline
Site Admin
Site Admin
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 02:31
Posts: 7763
Location: Behind this board
die kans zit er zeker in ;)

_________________
[url=http://www.groovecollectionrecords.com][img]http://www.groovecollection.nl/images/Messageboard/logoB2.png[/img][/url]


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 20:05 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector
User avatar

Joined: 13 Jun 2005, 20:27
Posts: 3809
Location: Rijswijk!
Dan zeg ik 1 ding: LAWLER!

_________________
[size=85][color=#800000][url=http://www.bramkampschreur.nl]Mijn Website![/url][/color][/size]


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 20:05 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: 07 Jun 2005, 22:47
Posts: 2263
Location: Utrecht
[quote="turbomartin"][quote="Harmen"]slechte wc's?? 3 supergrote wc blokken met stromend water en zeep, zonnebrand etc. Er stond een rij maar die liep zo door.


Correctie: het waren er twee, waarvan er bij 1 de rij continue muurvast stond. Als je de vip-stage meerekende, dan had je idd 3 wc's :)

nee hoor er waren er 3! 1 bij future funk, 1 bij mtv stage en 1 stussen garden en mainstage. Voor iedereen toegangkelijk.

Top
   
PostPosted: 17 Jul 2006, 20:09 
Offline
GrooveCollector
GrooveCollector

Joined: 08 Aug 2005, 03:03
Posts: 592
Location: In de Keukenhof
Ik zat vanmiddag eens lekker rustig op strand na te denken over afgelopen zaterdag en kan niet anders concluderen dat ik en uiteraard Arjan het gewoon perfect hebben aangepakt!

Het werkt heel simpel....

1. Lekker op tijd aankomen, dus gewoon om 11 uur.
2. Daardoor heerlijk de tijd om het terrein te verkennen en timetables te lezen(die je overigens regelmatig tegenkwam)
3. Neem in het begin vooral je rust, wat zaten die stoelen lekker bij the lakeside
4. Ga na 1 uur niet meer te grote afstanden maken en alleen bij noodzaak(eten en drinken)
5. Ga niet te vroeg naar het toilet(ook niet overdreven op houden natuurlijk) maar eenmaal lek is altijd lek....
6. Zoek het juiste moment uit om naar de klote te gaan, Masiello was net te vroeg Lawler uiteraard helemaal perfect
7. Op het juiste proberen naar de andere kant van het terrein te komen(tijdens deepdish moest je alleen de future funk voorbij)
8. Ga voor de muziek en niet voor de namen, bij Sasha was duidelijk de sound niet goed, Kleinenberg draaide helemaal top....
9.Uiteindelijk ga je iets eerder weg, je bent dan de drukte voor en vuurwerk zie je op iedere kermis maar Kleinenberg en Sasha zie je samen niet vaak in de panama ;)

Held van de dag..... Steve Lawler :cool


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 207 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 711 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.3 by KamijouTouma